Hij liep zo van mijn schermpje af...quote:
Meestal stijgt ie in een dalende markt, dus geen uberslechte zet. Maar ik zie het rendement ervan niet zo.quote:Op maandag 6 april 2009 14:13 schreef Lemans24 het volgende:
Tijdens deze aanstaande daling, ben ik zowaar weer in een aandeel gestapt.
Als alles straks daalt, stijgt er met de Paasontbijtjes in het vooruitzicht nog maar één. Ik heb voor het eerst Ahold gekocht! Voor 8,01 euro.
Ik ook niet, maar het risico ook niet.quote:Op maandag 6 april 2009 14:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Meestal stijgt ie in een dalende markt, dus geen uberslechte zet. Maar ik zie het rendement ervan niet zo.
280quote:Op maandag 6 april 2009 14:21 schreef Oizno het volgende:
Ervan uitgaande dat we deze week (en wellicht volgende week?) een lichte dip gaan krijgen en daarna weer door gaan koersen naar +/- 280, wat zijn aandeeltjes die het meest stijgen denken jullie?
ArcelorMittal? AMG? BAM Groep? SBM, Air France KLM, ING?
Veel columns, adviezen etc gaan daar van uit. De één zegt 260, de ander 280 en weer een ander verwacht dat we direct doorschieten naar 330 (erg optimistisch). Niet dat ze gelijk hoeven te hebben, maar moet toch ergens mijn mening op baseren.quote:
TNT, wel weer tijd voor een overnamegerucht door CVC in combi met FedEx of UPSquote:Op maandag 6 april 2009 14:21 schreef Oizno het volgende:
Ervan uitgaande dat we deze week (en wellicht volgende week?) een lichte dip gaan krijgen en daarna weer door gaan koersen naar +/- 280, wat zijn aandeeltjes die het meest stijgen denken jullie?
Bij de volgende dip zou ik niet in aandelen gaan. Hoogstens een gemiddelde positie in sprinters long AEX kopen.quote:Op maandag 6 april 2009 14:21 schreef Oizno het volgende:
ik denk dat er relatief weinig mensen het lef hadden om short sprinters aan te schaffen, toen ik vanochtend wakker werd en de slotkoerzen van azie zag dacht ik al bijmezelf, oke ik ga short voor sluitingstijd. Nu zitten we verdorie al roodquote:Op maandag 6 april 2009 14:31 schreef Lemans24 het volgende:
Je zou maar flink in de shorts gestapt zijn vanochtend....
Inmiddels al +50%...
ik stond vanmorgen nog een paar honderd euro in de min met de shortjes...had ze al opgegeven maar nu gewoon groen....eigenaardige wending maar ik hou ze nog mooi even aan.quote:Op maandag 6 april 2009 14:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
ik denk dat er relatief weinig mensen het lef hadden om short sprinters aan te schaffen, toen ik vanochtend wakker werd en de slotkoerzen van azie zag dacht ik al bijmezelf, oke ik ga short voor sluitingstijd. Nu zitten we verdorie al rood
Tis ook lastig voorspellen als de markt het nieuws en de cijfers totaal negeren.quote:Op maandag 6 april 2009 14:34 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
ik denk dat er relatief weinig mensen het lef hadden om short sprinters aan te schaffen, toen ik vanochtend wakker werd en de slotkoerzen van azie zag dacht ik al bijmezelf, oke ik ga short voor sluitingstijd. Nu zitten we verdorie al rood
M'n Dow shorts staan nog iets in de min, maar trekken aardig aan. Niet dat ik meer short ga wacht dit gewoon even af.quote:Op maandag 6 april 2009 14:36 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
ik stond vanmorgen nog een paar honderd euro in de min met de shortjes...had ze al opgegeven maar nu gewoon groen....eigenaardige wending maar ik hou ze nog mooi even aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |