waar, maar zakt wel weer weg.quote:Op maandag 6 april 2009 13:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Ah, een slimme analist.
Ik maak me nog geen enorm zorgen om de Baltic Dry, simpelweg omdat ie nog steeds het dubbele staat dan de bodem.
Jazeker. Mijn SS238's van vanochtend staan al 22% 26% in de plus. Het zijn er alleen maar 10, ik durfde er niet serieus in te stappen!quote:Op maandag 6 april 2009 13:25 schreef lammegiraf het volgende:
volgens mij hadden we inderdaad shorts bij moeten kopen vanmorgen...in ieder geval blij dat ik niet meteen verkocht heb vanmorgen...die SS238 blijft vandaag wel heel lijkt me.
ghe...alleen nog geen filet americain maar een zuur plakje kaas op je broodje.quote:Op maandag 6 april 2009 13:32 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Jazeker. Mijn SS238's van vanochtend staan al 22% in de plus. Het zijn er alleen maar 10, ik durfde er niet serieus in te stappen!
Maarja, kan toch voor een gratis lunch zorgen
Voor mijn 243 gram Maaslander heb ik 2,41euro betaald. En daar doe ik de hele week mee...quote:Op maandag 6 april 2009 13:34 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
ghe...alleen nog geen filet americain maar een zuur plakje kaas op je broodje.
Voor de zoveelste keer vandaag... We begonnen vanmorgen ook in de minquote:
Tuurlijk jongens, zeg dat als Mittal onder de 15 staat, niet als ie op 19 staatquote:MARKET TALK: ArcelorMittal; SocGen herstart volgen met buy
6-4-2009 9:07:00
ArcelorMittal
18,80 ( 13:45 ) 0,5450 / 2,99%%
AMSTERDAM (Dow Jones)--Societe Generale herstart het volgen van ArcelorMittal met een buy-advies en een koersdoel van EUR26. Analisten zijn van mening dat het punt van maximaal pessimisme voor de staalsector is gepasseerd. Kort na opening koerst ArcelorMittal 5,6% hoger EUR19,28 terwijl de AEX 1,6% stijgt. (BTZ)
dat zijn de nieuwe FASB regels he: ook de futs zijn nu marked to mythquote:Op maandag 6 april 2009 13:48 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
VS Futures: Dow Jones en Nasdaq openen hoger
Gebruiken hun andere futs?
Als dit de mythe is, wil ik de werkelijkheid niet wetenquote:Op maandag 6 april 2009 13:52 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
dat zijn de nieuwe FASB regels he: ook de futs zijn nu marked to myth
quote:Op maandag 6 april 2009 13:48 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
VS Futures: Dow Jones en Nasdaq openen hoger
Gebruiken hun andere futs?
quote:De futures van de Amerikaanse beurzen geven rond 12.00 uur aan dat de Dow Jones Industrial Average (DJIA) en de Nasdaq een hogere opening tegemoet gaan.
Dank...quote:
neeheee, andersom, RTL gebruikt de nieuwe alternatieve Triple A marked to myth futs. Met garantie van een vage herverzekeraar uit Oezbekistan.quote:Op maandag 6 april 2009 13:54 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Als dit de mythe is, wil ik de werkelijkheid niet weten.
Je bedoeld deze site?quote:Op maandag 6 april 2009 13:56 schreef Lemans24 het volgende:
Er zijn gewoon live-futures op forex, waarom gebruiken zoveel mensen die met een kwartier vertraging nog?
http://j4.forexpf.ru/delta/graph_popup.jsp?type=SP500_FUT&port=quote:Op maandag 6 april 2009 13:59 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Je bedoeld deze site?
Persoonlijk vind ik m onoverzichtelijk en kan ik de DJ futs niet vinden.
Dankquote:Op maandag 6 april 2009 14:00 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
http://j4.forexpf.ru/delta/graph_popup.jsp?type=SP500_FUT&port=
Fixen niet, maar lokaal werkend krijgen welquote:Op maandag 6 april 2009 14:03 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
is niet direct te linken, maar dat kun je vast wel fixen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |