Ik ben naar de winkel geweest. Heb ook nog flink wat andere dingen gekocht (broek, schoenen, overhemd etc)quote:Op maandag 6 april 2009 11:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mooi! Die heb je ook via internet gekocht of ben je naar de winkel geweest?
En nog steeds zie je er volkomen ruk uitquote:Op maandag 6 april 2009 11:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben naar de winkel geweest. Heb ook nog flink wat andere dingen gekocht (broek, schoenen, overhemd etc)
Meneer had liever zo'n negertitel gehad?quote:
Niiiice, ik heb alleen onderwaar (sokken, boxers) en 2 overhemden gekocht.quote:Op maandag 6 april 2009 11:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben naar de winkel geweest. Heb ook nog flink wat andere dingen gekocht (broek, schoenen, overhemd etc)
quote:
Wie ben jij dan weer?quote:Op maandag 6 april 2009 11:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En nog steeds zie je er volkomen ruk uit
quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 11:27 schreef padlarf het volgende:
tevens wat een zeiknummer vind ik dat toch
hehequote:Op maandag 6 april 2009 11:27 schreef Skaff-a het volgende:
Deze heb ik een week geleden gehaaldhet werd ook hoog tijd
![]()
[ afbeelding ]
Dat is die van het zeilen!quote:
wat een rare velgenquote:Op maandag 6 april 2009 11:27 schreef Skaff-a het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:
die is vet, ik heb maar een kleintjequote:Op maandag 6 april 2009 11:27 schreef Skaff-a het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Poker ja, op pokerstars en victor chandlerquote:
gokverslaafd ???quote:
Je gokte lapoquote:
Ik soms op PS, maar met van die play chips.quote:Op maandag 6 april 2009 11:30 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Poker ja, op pokerstars en victor chandlerverlies heb ik overigens nog niet geleden
Wiet is volgens mij sowieso ranzig.quote:Op maandag 6 april 2009 11:32 schreef Florian_ het volgende:
Ey maar als je blowt dan meur je toch de hele dag naar wiet? Da's ranzig, of wat?
Niemand heeft dat ooit aan me gerokenquote:Op maandag 6 april 2009 11:32 schreef Florian_ het volgende:
Ey maar als je blowt dan meur je toch de hele dag naar wiet? Da's ranzig, of wat?
Waarom heeft iedereen zo`n addict beeld van mij?quote:Op maandag 6 april 2009 11:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wiet is volgens mij sowieso ranzig.
Net als sigaretten.
Het ergste zijn nog wel die rookzuilen op het station die continu in de fik staan.
Huilen over z`n collega`s op Fok!quote:Op maandag 6 april 2009 11:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat zijn dan jouw hobbies c.q. interesses mijn beste Jizzzze ?
Zeg opa.stakkerbaard, wat doe jij hier, stuk addergebroed?quote:Op maandag 6 april 2009 11:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik heb geen addict beeld van jou. Dit is mijn algemene opvatting over roken/wiet/hasj.quote:Op maandag 6 april 2009 11:37 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen zo`n addict beeld van mij?![]()
Als je wiet rookt ruik je het wel goed ja, of het stinkt bepaald ieder voor zich
Verder is de geur van wiet over het algemeen sneller verdwenen als van een sigaret en aan je handen/jas ofzo ruik je het niet....je moet alleen niet je zakje open in je broekzak stoppen ofzo want dat ruik je wel goed
quote:Op maandag 6 april 2009 11:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg opa.stakkerbaard, wat doe jij hier, stuk addergebroed?
Douchen met hete mannen bij de Marine.quote:Op maandag 6 april 2009 11:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2009 11:39 schreef BobbyB het volgende:
Hey stelletje lelijke honden!
[ afbeelding ]
Dudequote:
jij bent gewoon kankerbaasquote:Op maandag 6 april 2009 11:37 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen zo`n addict beeld van mij?![]()
Als je wiet rookt ruik je het wel goed ja, of het stinkt bepaald ieder voor zich
Verder is de geur van wiet over het algemeen sneller verdwenen als van een sigaret en aan je handen/jas ofzo ruik je het niet....je moet alleen niet je zakje open in je broekzak stoppen ofzo want dat ruik je wel goed
quote:Op maandag 6 april 2009 11:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wiet is volgens mij sowieso ranzig.
Net als sigaretten.
Het ergste zijn nog wel die rookzuilen op het station die continu in de fik staan.
quote:Op maandag 6 april 2009 11:39 schreef BobbyB het volgende:
Hey stelletje lelijke honden!
[ afbeelding ]
Hoi Kb.quote:
Sorry.quote:
Of het een zeiknummer is of niet heeft natuurlijk niks met hoogwaardigheid te makenquote:Op maandag 6 april 2009 11:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]Wat is volgens jou dan hoogwaardige muziek?
Wil je nou eens ophouden met je eigen voorkeuren op mij te projecteren?quote:Op maandag 6 april 2009 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Douchen met hete mannen bij de Marine.
Neen. Op dit punt wijkt mijn mening cruciaal af.quote:
Ik heb het niet gezien maar zag deze in een topic.quote:
Jij gaat met 4EBE meeten!quote:Op maandag 6 april 2009 11:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoi Kb.![]()
Wanneer gaan wij meeten?
De 16e toch?
Joahquote:Op maandag 6 april 2009 11:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bobbeltje!
Je vriendin is terug las ik!
Uhm, jij gaat bij de marine, niet ik.quote:Op maandag 6 april 2009 11:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wil je nou eens ophouden met je eigen voorkeuren op mij te projecteren?
Wat leuke en vooral originele verbastering van mijn nickname.quote:Op maandag 6 april 2009 11:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg opa.stakkerbaard, wat doe jij hier, stuk addergebroed?
Ik heb hem op internet gekeken n.a.v. foto's op FOK!quote:Op maandag 6 april 2009 11:43 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb het niet gezien maar zag deze in een topic.
THOMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASquote:
Waar ze in de gevangenis nog zeepjes als excuus gebruiken, laten ze die bij de marine gewoon achterwege.quote:
Wist je dat jij één van mijn favoriete users bent?quote:Op maandag 6 april 2009 11:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wil je nou eens ophouden met je eigen voorkeuren op mij te projecteren?
Ik had het ook niet over bij de marine gaan, maar over dat stukje over het douchen met andere mannenquote:Op maandag 6 april 2009 11:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Joah![]()
[..]
Uhm, jij gaat bij de marine, niet ik.
quote:Op maandag 6 april 2009 11:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waar ze in de gevangenis nog zeepjes als excuus gebruiken, laten ze die bij de marine gewoon achterwege.
Pfff,quote:Op maandag 6 april 2009 11:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat leuke en vooral originele verbastering van mijn nickname.
Teveel gedoe schijntquote:Op maandag 6 april 2009 11:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waar ze in de gevangenis nog zeepjes als excuus gebruiken, laten ze die bij de marine gewoon achterwege.
Ik douche nooit met andere mannen, bij de marine wel.quote:Op maandag 6 april 2009 11:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over bij de marine gaan, maar over dat stukje over het douchen met andere mannen
quote:Op maandag 6 april 2009 11:44 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Wist je dat jij één van mijn favoriete users bent?
Usernamequote:Op maandag 6 april 2009 11:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat leuke en vooral originele verbastering van mijn nickname.
Wil jij niet mee?quote:
Gewoon op de site van *brrr* sbs?quote:Op maandag 6 april 2009 11:44 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb hem op internet gekeken n.a.v. foto's op FOK!
Ik douche ook nooit met andere mannen, bij de marine gebeurt dat ook niet heb ik me laten vertellen.quote:Op maandag 6 april 2009 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik douche nooit met andere mannen, bij de marine wel.
Nee, z'n vrienden noemen hem ook Opa Bakkebaard.quote:
Ik weet nietquote:
quote:
Wil jij hem niet hebben dan?quote:
Gelukkig is jouw leven zo fantastischquote:Op maandag 6 april 2009 11:48 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik weet nietje posts zijn kut net als je gezeik over je collega`s en je kutleven
maar ik vind het cool dat je altijd wel wat terug weet te zeggen enzo
Ik ook, en krentenbol en BT.quote:
Wat een kutbeesten zijn het ookquote:Gierenei uitgekomen na dierentuinsoap
Uitgegeven: 6 april 2009 11:24
Laatst gewijzigd: 6 april 2009 11:23
AMERSFOORT - In DierenPark Amersfoort is een vale gier uit het ei gekropen. Dat heeft de dierentuin maandag bekendgemaakt.
Omdat er een roerige tijd aan de geboorte vooraf ging, is de dierentuin erg blij met de kleine gier. Onder de vogels deden zich soapachtige taferelen voor.
Overspel, stalken en onderlinge ruzies beheersten de groep terwijl dit nergens ter wereld bij gieren voorkomt.
Kalkei
Voor de veiligheid is het ei uit het nest gehaald en vervangen door een kalkei. De gier zag het levenslicht in een broedmachine.
Volgens de dierentuin is het jong de eerste kritieke periode goed doorgekomen. Verzorgers hebben de gier bij de vader en moeder in het nest gezet. ''Hij of zij zit nog steeds verstopt onder hun vleugels, maar eet goed'', aldus een woordvoerster.
Ik moet wel!quote:
Heuy, ik ben geen slaafje dat je zomaar kan verkopen.quote:
verteldquote:Op maandag 6 april 2009 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gelukkig is jouw leven zo fantastischIk ben de enige die er wat over verteld
Johquote:Op maandag 6 april 2009 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ik bedoelde niet dat jij een koning bent
Kijk m`n fobo danquote:Op maandag 6 april 2009 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gelukkig is jouw leven zo fantastischIk ben de enige die er wat over verteld
Die heb ik al gemeet.quote:
Jammerquote:Op maandag 6 april 2009 11:50 schreef Zotheid het volgende:
Heuy, ik ben geen slaafje dat je zomaar kan verkopen.
BobbyB!quote:
Ahh boefje!quote:
Sorry.quote:
Welke AH?quote:Op maandag 6 april 2009 11:53 schreef gers het volgende:
we gaan een 4ebe meet houden![]()
bij de koffiehoek van de Appie ergens in den haag
Ik kom niet zoveel in Den Haag en gezien hij het te ver vond om even naar Kijkduin te steppen toen je daar was, zie ik het niet gebeuren.quote:
Ik heb geen rode Mazda 6.quote:Op maandag 6 april 2009 11:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
BobbyB!
Ik zag vanmorgen een rode, oude Mazda 6 rijden. Met 2 dikke, lelijke kamperwijven erin. Waren dat WD en jouw vriendin?
Deze?quote:Op maandag 6 april 2009 11:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ahh boefje!
En ik dan?
Neem dan wel je nichtje () mee!
Weet ik niet, maar het verwerpt wel jou opmerking dat jij de ''enige'' bent die wat over zichzelf verteldquote:
Als jij de bejaarden dan even weg wil vegenquote:Op maandag 6 april 2009 11:53 schreef gers het volgende:
we gaan een 4ebe meet houden![]()
bij de koffiehoek van de Appie ergens in den haag
ik zou der doenquote:Op maandag 6 april 2009 11:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb geen rode Mazda 6.En mijn vriendin en WD zijn ook geen dikke lelijke kamperwijven, stuk verdriet.
![]()
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Ik was overigens 5 minuten in Kijkduin, dus ik vond het wel begrijpelijkquote:Op maandag 6 april 2009 11:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik kom niet zoveel in Den Haag en gezien hij het te ver vond om even naar Kijkduin te steppen toen je daar was, zie ik het niet gebeuren.
Heb je dan een witte? Ik hoop het niet, want je kent het spreekwoord: Een wittûh, daar blijf je mee zittûhquote:Op maandag 6 april 2009 11:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb geen rode Mazda 6.En mijn vriendin en WD zijn ook geen dikke lelijke kamperwijven, stuk verdriet.
![]()
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
dat doen we samenquote:Op maandag 6 april 2009 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als jij de bejaarden dan even weg wil vegen
Ja maar... Wat je van ver haalt is altijd het lekkerst.quote:Op maandag 6 april 2009 11:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik kom niet zoveel in Den Haag en gezien hij het te ver vond om even naar Kijkduin te steppen toen je daar was, zie ik het niet gebeuren.
Joah.quote:
Merkte je trouwens gister tijdens de seks dat alles er wat gemakkelijker in- en uitging dan voorheen? Vanwege blackzilla enzo.quote:Op maandag 6 april 2009 11:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:
Ja en? Meeten mag toch wel? Zij heeft daar tussen al die rapnegerts en Hollywoodsterren gezetenquote:
Wat jij wiltquote:Op maandag 6 april 2009 11:56 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar het verwerpt wel jou opmerking dat jij de ''enige'' bent die wat over zichzelf verteld
Dat klopt trouwens.quote:Op maandag 6 april 2009 11:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar... Wat je van ver haalt is altijd het lekkerst.
[..]
Nog steeds maagd?quote:
Zie je! I'm not all that bad!quote:Op maandag 6 april 2009 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was overigens 5 minuten in Kijkduin, dus ik vond het wel begrijpelijk
en daana kfc en ribkesquote:
Kras.gifquote:Op maandag 6 april 2009 11:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nog steeds maagd?
[..]
Zie je! I'm not all that bad!
En bedankt.quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 11:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Merkte je trouwens gister tijdens de seks dat alles er wat gemakkelijker in- en uitging dan voorheen? Vanwege blackzilla enzo.
Nee, droeftoeter deluxe, zo'n kleur:quote:Op maandag 6 april 2009 11:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb je dan een witte? Ik hoop het niet, want je kent het spreekwoord: Een wittûh, daar blijf je mee zittûh
KFC? Ik vermoed dat dat nauw (hihi) verband houdt metquote:
quote:
Meneer droeftoeter deluxe dan nog altijdquote:Op maandag 6 april 2009 11:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu je het zegt....
[..]
Nee, droeftoeter deluxe, zo'n kleur:
[ afbeelding ]
Je had toch wel even gewacht?quote:Op maandag 6 april 2009 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was overigens 5 minuten in Kijkduin, dus ik vond het wel begrijpelijk
Ik moest mijn muziek uitdoen om het te horen.quote:
Jij haalt je krentenbollen altijd uit Enschede ofzo?quote:Op maandag 6 april 2009 11:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar... Wat je van ver haalt is altijd het lekkerst.
THE GERMANZS! EINSZ!quote:
Ik ook. Als ze niet m'n nichtje was.quote:
Weet je hoe lang dat zou duren? Dan had ik eerst een step moeten kopen en face it, Kijkduin is hier niet echt om de hoek.quote:
Vergelijk je me met een rapneger?quote:Op maandag 6 april 2009 11:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja en? Meeten mag toch wel? Zij heeft daar tussen al die rapnegerts en Hollywoodsterren gezetenKan ze mij ook wel wat gunnen
krentenbrood is daar wel het lekkerstquote:Op maandag 6 april 2009 12:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij haalt je krentenbollen altijd uit Enschede ofzo?
quote:
quote:
Als het even kan.quote:Op maandag 6 april 2009 12:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij haalt je krentenbollen altijd uit Enschede ofzo?
Dat is niet mijn auto, maar wel dezelfde.quote:Op maandag 6 april 2009 12:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Meneer droeftoeter deluxe dan nog altijd![]()
Is dat jouw auto? Of was dit alleen ter illustratie van de kleur?
Ik ga op een droeftoetertoer denk ik
Lui!quote:Op maandag 6 april 2009 12:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weet je hoe lang dat zou duren? Dan had ik eerst een step moeten kopen en face it, Kijkduin is hier niet echt om de hoek.
Ik wacht nog steeds op je pm!quote:Op maandag 6 april 2009 12:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. Als ze niet m'n nichtje was.Op foto's ziet ze er nooit zo leuk uit overigens.
Ik val niet op jongens met stepjes.quote:Op maandag 6 april 2009 12:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weet je hoe lang dat zou duren? Dan had ik eerst een step moeten kopen en face it, Kijkduin is hier niet echt om de hoek.
Wanneer gaan wij eigenlijk naar het Vondelpark met gitaar?quote:Op maandag 6 april 2009 12:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat doe jij in Enschede?quote:Op maandag 6 april 2009 12:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
krentenbrood is daar wel het lekkerst
Ja, iets met 50 cent en kostprijs pm'd hij me net. Geen idee verderquote:Op maandag 6 april 2009 12:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Vergelijk je me met een rapneger?
Neee, dat ik het zielig voor haar zou vinden als ze zolang op mij moest wachten.quote:
Nee, Hollywoodster. Maar als jij liever met een rapneger vergeleken wil worden is dat ook prima.quote:Op maandag 6 april 2009 12:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Vergelijk je me met een rapneger?
ZH op rolschaatsen dan!quote:Op maandag 6 april 2009 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik val niet op jongens met stepjes.
Dat is net iets te jong.
mazda 6 of niet ?quote:Op maandag 6 april 2009 12:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is niet mijn auto, maar wel dezelfde.
EN DAN GOOI JE DR ZO STUK EN BOBBY ZO KIJKEN VAN WTF EN DAN SCHREEUW JE: IK HAD DR TOCH GEKOCHT!?!?!11quote:Op maandag 6 april 2009 12:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, iets met 50 cent en kostprijs pm'd hij me net. Geen idee verder
Ik heb geen bling bling.quote:Op maandag 6 april 2009 12:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, Hollywoodster. Maar als jij liever met een rapneger vergeleken wil worden is dat ook prima.Maar je wilt niet meeten dus?
Gisteren was ik nog te oud.quote:Op maandag 6 april 2009 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik val niet op jongens met stepjes.
Dat is net iets te jong.
Als het mooi weer is!quote:Op maandag 6 april 2009 12:03 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eigenlijk naar het Vondelpark met gitaar?
quote:
Ik ging vroeger mieters vaak skaten!quote:
niks, maar daar haalde wij altijd met kerst dat krentenbroodquote:
11 mei zit ik in Leidenquote:Op maandag 6 april 2009 12:05 schreef Zotheid het volgende:
Als het mooi weer is!
Zoals het vrijdag was. Een beetje in het Vondelpark the Kooks spelen.
Vandaag ook.quote:
En Oasis jwzquote:Op maandag 6 april 2009 12:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gisteren was ik nog te oud.
[..]
Als het mooi weer is!
Zoals het vrijdag was. Een beetje in het Vondelpark the Kooks spelen.
Als ik er ééntje zie dan ga ik ernaast rijden, flink droeftoeteren en zwaaienquote:Op maandag 6 april 2009 12:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is niet mijn auto, maar wel dezelfde.
Bier.quote:Op maandag 6 april 2009 12:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niks, maar daar haalde wij altijd met kerst dat krentenbrood
en de grolsch brouwerij staat daar in de buurt, daar ben ik n keer geweest
Kijk, iemand die het wel snaptquote:Op maandag 6 april 2009 12:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mazda 6 of niet ?
ik heb n tijdje de mazda 6 sport station als leasbak gehad, 2.0 liter benzine motor + automaat, heerlijk
Top. Pakken we dan daar ergens een terrasje?quote:
Zien jullie nou dat het niet aan mij ligt!quote:
Hoe gaat dat, droeftoeteren?quote:Op maandag 6 april 2009 12:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als ik er ééntje zie dan ga ik ernaast rijden, flink droeftoeteren en zwaaien
quote:Op maandag 6 april 2009 12:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
EN DAN GOOI JE DR ZO STUK EN BOBBY ZO KIJKEN VAN WTF EN DAN SCHREEUW JE: IK HAD DR TOCH GEKOCHT!?!?!11
quote:Op maandag 6 april 2009 12:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als ik er ééntje zie dan ga ik ernaast rijden, flink droeftoeteren en zwaaien
Mieters vet!quote:
HOI!quote:
Rode wijn op het terras.quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 12:07 schreef Zotheid het volgende:
Zien jullie nou dat het niet aan mij ligt!
Harde droge krentenbollenquote:
ah die is nog een stukje snellerquote:Op maandag 6 april 2009 12:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kijk, iemand die het wel snaptIs inderdaad Mazda 6 Sport 2.3
(alleen geen station) Rijdt heerlijk inderdaad.
Ja, probeer je daar nog maar onder uit te lullen.quote:
Nooit uitgeprobeerdquote:Op maandag 6 april 2009 12:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ah die is nog een stukje snellerwat is de top
?
Ja dan neem ik wel een spacetaartje voor je meequote:Op maandag 6 april 2009 12:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mieters vet!
[..]
HOI!
[..]
Rode wijn op het terras.
quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 12:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mieters vet!
[..]
HOI!
[..]
Rode wijn op het terras.
quote:
quote:
Ja, die wilde ik nog graag hebben!quote:Op maandag 6 april 2009 12:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, probeer je daar nog maar onder uit te lullen.
Bt, had ik al verteld dat ik een docu heb over de clitoris?
quote:
Top. Dat heb ik dus echt nog nooit op.quote:Op maandag 6 april 2009 12:10 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ja dan neem ik wel een spacetaartje voor je meeen dan alle oasis-space nummers spelen
JAJAJAJAJAJAAJAJAJAJAJAJAJAJAJAAAA!!!!
wtffffffffffffuuuuuquote:
Ik ga stallen uitmestenquote:Op maandag 6 april 2009 12:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, probeer je daar nog maar onder uit te lullen.
op de a73 sochtends vroeg de 190 aangetikt, toen stond ik op het punt een politieauto in te halen dus heb ik snel afgeremd, daarna ook niet meer verder geprobeerdquote:Op maandag 6 april 2009 12:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nooit uitgeprobeerdIk heb alleen een 2.3 omdat dat de uitgebreide versie was.
![]()
Zie linkje. Kan je met nieuwsgroepen overweg? Anders moet ik iets anders verzinnen.quote:Op maandag 6 april 2009 12:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja, die wilde ik nog graag hebben!
En wat is het druk hier man!
Ik vind het prima. Ben wel pas rond 15:30u klaar (meeloopdag Rechtsgeleerdheid bij de Uni).quote:Op maandag 6 april 2009 12:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Top. Pakken we dan daar ergens een terrasje?
Ik ook niet maar ik dacht, die Zotheid most t roken niet zoquote:Op maandag 6 april 2009 12:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Top. Dat heb ik dus echt nog nooit op.
Voor Bt!
Oke, is goed.quote:Op maandag 6 april 2009 12:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Ben wel pas rond 15:30u klaar (meeloopdag Rechtsgeleerdheid bij de Uni).
Nee, die van fury, rex en jasper.quote:
Nee, echte stallenquote:
Ik heb een keer paddo's gegeten. Stiekem was dat best leuk.quote:Op maandag 6 april 2009 12:13 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik dacht, die Zotheid most t roken niet zo
Goed zo!quote:
Ik heb GrabIt maar die is elke keer unable to connect..quote:Op maandag 6 april 2009 12:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zie linkje. Kan je met nieuwsgroepen overweg? Anders moet ik iets anders verzinnen.
Je hebt meerdere scharrels?quote:Op maandag 6 april 2009 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, die van fury, rex en jasper.
Ik ga even zoeken.quote:Op maandag 6 april 2009 12:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb GrabIt maar die is elke keer unable to connect..![]()
Dus als je iets anders hebt, heel graag.
Gooit die swarmahoer er weer een slotje opquote:
als dat een kloon van je is nietquote:
Blaquote:Op maandag 6 april 2009 12:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb GrabIt maar die is elke keer unable to connect..![]()
Dus als je iets anders hebt, heel graag.
Ik doe alleen wiet omdat ik verslavings gevoelig benquote:Op maandag 6 april 2009 12:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb een keer paddo's gegeten. Stiekem was dat best leuk.
[..]
Goed zo!
roerend eens met je opmerking trouwens, maar wees eerlijk, verwacht je een serieuze reactie van hemquote:Op maandag 6 april 2009 12:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gooit die swarmahoer er weer een slotje opHoe kan ik dan zijn reactie lezen gvd
Waar slaat dat nou weer op danquote:
PM hem en zet de reactie, onder een kloon, in de sc.quote:Op maandag 6 april 2009 12:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gooit die swarmahoer er weer een slotje opHoe kan ik dan zijn reactie lezen gvd
Nee, dat as eenmalig. Leuke ervaring voor een keer maar verder niet. Dat was overigens het enige wat ik een keer wou proberen, amfetamine en dergelijke hoeven van mij allemaal niet.quote:Op maandag 6 april 2009 12:18 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik doe alleen wiet omdat ik verslavings gevoelig benen ik wil het risico niet lopen harddrugs addict te worden
ik heb m`n wietgebruik nog maar net onder controle
dus dat doe ik allemaal niet
maar ik wil er best bijzitten en je knockout slaan als je bad gaat
je linkte bij mij naar een andere reactie, niet de jouwequote:Op maandag 6 april 2009 12:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op dan
Als jij een aantal baggertopics in V&A, kutkicks en offtopic onzin kan vinden van mijn hand, be my guest.
Een beetje mijn post aanpassen!quote:Op maandag 6 april 2009 12:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Download linkjes mogen niet ZH.
PAS MAAR OP DA SWARMAHOER ER NIET ACHTER KOMT!!
ik wilde nog doen alsof ik t niet gezien hadquote:Op maandag 6 april 2009 12:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
PAS MAAR OP DA SWARMAHOER ER NIET ACHTER KOMT!!
Dit deed je alleen maar omdat ik gisteren niet naar 4ebe ben gegaan he?quote:Op maandag 6 april 2009 12:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
PAS MAAR OP DAT SWARMAHOER ER NIET ACHTER KOMT!!
Ik heb hem weggehaald en zal hem wel via andere kanalen versturen.quote:Op maandag 6 april 2009 12:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik wilde nog doen alsof ik t niet gezien hadga jij met caps lopen strooien
ik heb er n keer een geplaatst en danny vond het goed, hij heeft zelfs de note verwijderd die ik er voor gekregen had... maar ik weet nog steeds niet hoe het beleid hier nu in is
Mij maakt het niet uit in dit geval, vandaar het garpje.quote:Op maandag 6 april 2009 12:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik wilde nog doen alsof ik t niet gezien hadga jij met caps lopen strooien
ik heb er n keer een geplaatst en danny vond het goed, hij heeft zelfs de note verwijderd die ik er voor gekregen had... maar ik weet nog steeds niet hoe het beleid hier nu in is
Ok, kusje op je bipsquote:Op maandag 6 april 2009 12:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je linkte bij mij naar een andere reactie, niet de jouwemaar zie vorige post, ik ben t roerend met je eens
maar ik zit nog steeds met een innerlijk dubioquote:Op maandag 6 april 2009 12:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit in dit geval, vandaar het garpje.
quote:Op maandag 6 april 2009 12:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dit deed je alleen maar omdat ik gisteren niet naar 4ebe ben gegaan he?
Vraag het aan Remlof of Bio.quote:Op maandag 6 april 2009 12:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar ik zit nog steeds met een innerlijk dubio
In het vervolg zal ik het niet meer doen.quote:Op maandag 6 april 2009 12:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Zie je, het wordt echt een soap.quote:
Daarvoor moet je in R&P zijn.quote:Op maandag 6 april 2009 12:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Misschien krijg jij, net als ik, ook positieve notes!quote:Op maandag 6 april 2009 12:25 schreef Florian_ het volgende:
Swarma, hoe zit dat met die notes? Ik heb er opeens 26, maar kan er slechts 24 inzien. Tevens zou ik niet weten waarom ik onlangs twee nieuwe notes heb gekregen. Ik ben superbraaf tegenwoordig
Duurt 7 dagen voordat je nieuwe kunt zien.quote:Op maandag 6 april 2009 12:25 schreef Florian_ het volgende:
Swarma, hoe zit dat met die notes? Ik heb er opeens 26, maar kan er slechts 24 inzien. Tevens zou ik niet weten waarom ik onlangs twee nieuwe notes heb gekregen. Ik ben superbraaf tegenwoordig
Dan krijg je met dat stuk brood te makenquote:
Ik zei een keer in een LIF topic "kop een trein", maar dacht dat ik in KLB zat. Toen snel geëdit en een échte tip neergezet, maar ik heb alsnog een notequote:Op maandag 6 april 2009 12:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Misschien krijg jij, net als ik, ook positieve notes!
al gedaanquote:
Ik heb niet met jou te maken gehad in R&P.quote:Op maandag 6 april 2009 12:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan krijg je met dat stuk brood te maken
Die afgelikte boterhamkrentenbol?quote:Op maandag 6 april 2009 12:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan krijg je met dat stuk brood te maken
quote:Op maandag 6 april 2009 12:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zei een keer in een LIF topic "kop een trein", maar dacht dat ik in KLB zat. Toen snel geëdit en een échte tip neergezet, maar ik heb alsnog een note
Note +1!quote:Op maandag 6 april 2009 12:28 schreef jitzzzze het volgende:
Ooglid ontstoken
Jezus, wat ben ik soms een kut-user
Ik zit je maar te pesten, bolquote:Op maandag 6 april 2009 12:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb niet met jou te maken gehad in R&P.
En naar sites die naar torrents linken? /bijdehandquote:Op maandag 6 april 2009 12:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
al gedaan
direct linken naar torrents is niet toegestaan hoor ik...
wettelijk gezien mag het wel dus, maar uit angst dat fok verzaait in een torrentlinkdump wordt het niet toegestaanquote:Op maandag 6 april 2009 12:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En naar sites die naar torrents linken? /bijdehand
En hoe zit dat net nzb-zoekmachines? Het downloaden van muziek en filmmateriaal is nog steeds niet illegaal en met nieuwsgroepen upload je ook niet.
de wet zou wel eens kunnen veranderen ook, dus meer voorzorg ookquote:Op maandag 6 april 2009 12:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wettelijk gezien mag het wel dus, maar uit angst dat fok verzaait in een torrentlinkdump wordt het niet toegestaan
Nee, torrents zijn weer illegaal.quote:Op maandag 6 april 2009 12:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wettelijk gezien mag het wel dus, maar uit angst dat fok verzaait in een torrentlinkdump wordt het niet toegestaan
wat ik begrepen heb van remlof mag je wel naar mininova linken, zeggen toets dit en dit in, en de 4e hit moet je hebbenquote:Op maandag 6 april 2009 12:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En naar sites die naar torrents linken? /bijdehand
En hoe zit dat net nzb-zoekmachines? Het downloaden van muziek en filmmateriaal is nog steeds niet illegaal en met nieuwsgroepen upload je ook niet.
Misschien krijg je er wel vier voor, heb je kwartet!quote:Op maandag 6 april 2009 12:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar heb ik al een note voor gekregen
God verhoede de dag dat dat gebeurt.quote:Op maandag 6 april 2009 12:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de wet zou wel eens kunnen veranderen ook, dus meer voorzorg ook
hoezo zijn torrents illegaalquote:Op maandag 6 april 2009 12:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, torrents zijn weer illegaal.
Maar ik snap ook wel wat je punt is.
Ja, vastquote:Op maandag 6 april 2009 12:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien krijg je er wel vier voor, heb je kwartet!
Eindelijk een note van Bolletjequote:
Dus eigenlijk is dat hele verbod alleen maar formeel. Moralistisch gezien is het zo goed als hetzelfde.quote:Op maandag 6 april 2009 12:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat ik begrepen heb van remlof mag je wel naar mininova linken, zeggen toets dit en dit in, en de 4e hit moet je hebben
Nee Jitz, anaal doet ze alleen op de 2e date.quote:Op maandag 6 april 2009 12:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg bolletje, mag ik even iets serieus' vragen?
torrents zijn toch kut, de weinige keren dat ik ze gebruik stoppen die leiers er allemaal rotzooi inquote:Op maandag 6 april 2009 12:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
God verhoede de dag dat dat gebeurt.
*kijkt naar Zweden
Lijst van recente reacties?quote:Op maandag 6 april 2009 12:35 schreef Florian_ het volgende:
Vraagt die dagoduck wat ik bedoelde met bagger in V&A, stuur ik hele lijst, krijg ik geen reactie terug
quote:Op maandag 6 april 2009 12:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee Jitz, anaal doet ze alleen op de 2e date.
Torrents an sich niet, maar de content die de meeste torrents bevatten wel. Aangezien uploaden wettelijk gezien wel verboden is.quote:Op maandag 6 april 2009 12:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoezo zijn torrents illegaal? en t is niet mijn punt, ik zie dr t liefst een apart subforum voor
Ik ben het niet van he gewend, maar ga je gang.quote:Op maandag 6 april 2009 12:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg bolletje, mag ik even iets serieus' vragen?
Klopt, ik gebruik ook bijna alleen maar nieuwsgroepen.quote:Op maandag 6 april 2009 12:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
torrents zijn toch kut, de weinige keren dat ik ze gebruik stoppen die leiers er allemaal rotzooi in
Wat vind je van mijn laatste note?quote:Op maandag 6 april 2009 12:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je hebt er al genoeg, niet van mij maar toch genoeg.
I know.quote:Op maandag 6 april 2009 12:36 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ben het niet van he gewent, maar ga je gang.
Zou je eigenlijk aan een KLB mod moeten vragen.quote:Op maandag 6 april 2009 12:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
I know.
Nou mijn laatste note die heb ik gekregen omdat ik over Remlof zei dat hij lelijk was en gele tanden enzo. En kennelijk was er net van tevoren geroepen door één van de mods dat er teveel gescholden werd en of we wilden stoppen. Maar dat heb ik dus helemaal niet gelezenKan je dat toevoegen?
ja maar een note van jouw is extra bijzonderquote:Op maandag 6 april 2009 12:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je hebt er al genoeg, niet van mij maar toch genoeg.
SWARMAHOER of ADELANTE, ik wil één van jullie iets vragen.quote:Op maandag 6 april 2009 12:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zou je eigenlijk aan een KLB mod moeten vragen.
Het is dat ik te stupide ben voor nieuwsgroepen, anders zou ik ze ook gebruikenquote:Op maandag 6 april 2009 12:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt, ik gebruik ook bijna alleen maar nieuwsgroepen.
Maar in Zweden (en volgens mij in Frankrijk) is het tegenwoordig verboden om te downloaden (itt alleen uploaden).
Jou = mijquote:Op maandag 6 april 2009 12:41 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar een note van jouw jou is extra bijzonder
sorry spellingsnaziquote:Op maandag 6 april 2009 12:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jou = mij
Jouw = mijn
Als je niet weet of het jou of jouw moet zijn, vervang het dan door mij of mijn.
Nu zei je: 'Ja maar een note van mijn is extra bijzonder.' Dat klopt niet, 'van mij' is hier correct, dus het is ook van jou.
Ik gebruik Sabnzbd, werkt erg makkelijk, ik neem een dag of maand abonnement op Eweka en kan veel content vinden op nzb-portal.quote:Op maandag 6 april 2009 12:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Het is dat ik te stupide ben voor nieuwsgroepen, anders zou ik ze ook gebruiken![]()
platenmaatschappijenen maar weigeren om eens een andere marketing te voeren
Nouwquote:Op maandag 6 april 2009 12:41 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan krijg je een nota van ¤500,- die je binnen 14 dagen moet betalen.
Net zei je nog iets niet liefs.quote:Op maandag 6 april 2009 12:44 schreef Florian_ het volgende:
Ik wil ook wel een positieve note, Krentenbol. Omdat ik altijd zo lief ben enzo!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |