Ik ben naar de winkel geweest. Heb ook nog flink wat andere dingen gekocht (broek, schoenen, overhemd etc)quote:Op maandag 6 april 2009 11:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mooi! Die heb je ook via internet gekocht of ben je naar de winkel geweest?
En nog steeds zie je er volkomen ruk uitquote:Op maandag 6 april 2009 11:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben naar de winkel geweest. Heb ook nog flink wat andere dingen gekocht (broek, schoenen, overhemd etc)
Meneer had liever zo'n negertitel gehad?quote:
Niiiice, ik heb alleen onderwaar (sokken, boxers) en 2 overhemden gekocht.quote:Op maandag 6 april 2009 11:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben naar de winkel geweest. Heb ook nog flink wat andere dingen gekocht (broek, schoenen, overhemd etc)
quote:
Wie ben jij dan weer?quote:Op maandag 6 april 2009 11:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En nog steeds zie je er volkomen ruk uit
quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 11:27 schreef padlarf het volgende:
tevens wat een zeiknummer vind ik dat toch
hehequote:Op maandag 6 april 2009 11:27 schreef Skaff-a het volgende:
Deze heb ik een week geleden gehaaldhet werd ook hoog tijd
![]()
[ afbeelding ]
Dat is die van het zeilen!quote:
wat een rare velgenquote:Op maandag 6 april 2009 11:27 schreef Skaff-a het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:
die is vet, ik heb maar een kleintjequote:Op maandag 6 april 2009 11:27 schreef Skaff-a het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Poker ja, op pokerstars en victor chandlerquote:
gokverslaafd ???quote:
Je gokte lapoquote:
Ik soms op PS, maar met van die play chips.quote:Op maandag 6 april 2009 11:30 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Poker ja, op pokerstars en victor chandlerverlies heb ik overigens nog niet geleden
Wiet is volgens mij sowieso ranzig.quote:Op maandag 6 april 2009 11:32 schreef Florian_ het volgende:
Ey maar als je blowt dan meur je toch de hele dag naar wiet? Da's ranzig, of wat?
Niemand heeft dat ooit aan me gerokenquote:Op maandag 6 april 2009 11:32 schreef Florian_ het volgende:
Ey maar als je blowt dan meur je toch de hele dag naar wiet? Da's ranzig, of wat?
Waarom heeft iedereen zo`n addict beeld van mij?quote:Op maandag 6 april 2009 11:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wiet is volgens mij sowieso ranzig.
Net als sigaretten.
Het ergste zijn nog wel die rookzuilen op het station die continu in de fik staan.
Huilen over z`n collega`s op Fok!quote:Op maandag 6 april 2009 11:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat zijn dan jouw hobbies c.q. interesses mijn beste Jizzzze ?
Zeg opa.stakkerbaard, wat doe jij hier, stuk addergebroed?quote:Op maandag 6 april 2009 11:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik heb geen addict beeld van jou. Dit is mijn algemene opvatting over roken/wiet/hasj.quote:Op maandag 6 april 2009 11:37 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen zo`n addict beeld van mij?![]()
Als je wiet rookt ruik je het wel goed ja, of het stinkt bepaald ieder voor zich
Verder is de geur van wiet over het algemeen sneller verdwenen als van een sigaret en aan je handen/jas ofzo ruik je het niet....je moet alleen niet je zakje open in je broekzak stoppen ofzo want dat ruik je wel goed
quote:Op maandag 6 april 2009 11:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg opa.stakkerbaard, wat doe jij hier, stuk addergebroed?
Douchen met hete mannen bij de Marine.quote:Op maandag 6 april 2009 11:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2009 11:39 schreef BobbyB het volgende:
Hey stelletje lelijke honden!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |