Ik ben naar de winkel geweest. Heb ook nog flink wat andere dingen gekocht (broek, schoenen, overhemd etc)quote:Op maandag 6 april 2009 11:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mooi! Die heb je ook via internet gekocht of ben je naar de winkel geweest?
En nog steeds zie je er volkomen ruk uitquote:Op maandag 6 april 2009 11:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben naar de winkel geweest. Heb ook nog flink wat andere dingen gekocht (broek, schoenen, overhemd etc)
Meneer had liever zo'n negertitel gehad?quote:
Niiiice, ik heb alleen onderwaar (sokken, boxers) en 2 overhemden gekocht.quote:Op maandag 6 april 2009 11:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ben naar de winkel geweest. Heb ook nog flink wat andere dingen gekocht (broek, schoenen, overhemd etc)
quote:
Wie ben jij dan weer?quote:Op maandag 6 april 2009 11:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En nog steeds zie je er volkomen ruk uit
quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 11:27 schreef padlarf het volgende:
tevens wat een zeiknummer vind ik dat toch
hehequote:Op maandag 6 april 2009 11:27 schreef Skaff-a het volgende:
Deze heb ik een week geleden gehaaldhet werd ook hoog tijd
![]()
[ afbeelding ]
Dat is die van het zeilen!quote:
wat een rare velgenquote:Op maandag 6 april 2009 11:27 schreef Skaff-a het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:
die is vet, ik heb maar een kleintjequote:Op maandag 6 april 2009 11:27 schreef Skaff-a het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Poker ja, op pokerstars en victor chandlerquote:
gokverslaafd ???quote:
Je gokte lapoquote:
Ik soms op PS, maar met van die play chips.quote:Op maandag 6 april 2009 11:30 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Poker ja, op pokerstars en victor chandlerverlies heb ik overigens nog niet geleden
Wiet is volgens mij sowieso ranzig.quote:Op maandag 6 april 2009 11:32 schreef Florian_ het volgende:
Ey maar als je blowt dan meur je toch de hele dag naar wiet? Da's ranzig, of wat?
Niemand heeft dat ooit aan me gerokenquote:Op maandag 6 april 2009 11:32 schreef Florian_ het volgende:
Ey maar als je blowt dan meur je toch de hele dag naar wiet? Da's ranzig, of wat?
Waarom heeft iedereen zo`n addict beeld van mij?quote:Op maandag 6 april 2009 11:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wiet is volgens mij sowieso ranzig.
Net als sigaretten.
Het ergste zijn nog wel die rookzuilen op het station die continu in de fik staan.
Huilen over z`n collega`s op Fok!quote:Op maandag 6 april 2009 11:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat zijn dan jouw hobbies c.q. interesses mijn beste Jizzzze ?
Zeg opa.stakkerbaard, wat doe jij hier, stuk addergebroed?quote:Op maandag 6 april 2009 11:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik heb geen addict beeld van jou. Dit is mijn algemene opvatting over roken/wiet/hasj.quote:Op maandag 6 april 2009 11:37 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen zo`n addict beeld van mij?![]()
Als je wiet rookt ruik je het wel goed ja, of het stinkt bepaald ieder voor zich
Verder is de geur van wiet over het algemeen sneller verdwenen als van een sigaret en aan je handen/jas ofzo ruik je het niet....je moet alleen niet je zakje open in je broekzak stoppen ofzo want dat ruik je wel goed
quote:Op maandag 6 april 2009 11:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg opa.stakkerbaard, wat doe jij hier, stuk addergebroed?
Douchen met hete mannen bij de Marine.quote:Op maandag 6 april 2009 11:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2009 11:39 schreef BobbyB het volgende:
Hey stelletje lelijke honden!
[ afbeelding ]
Dudequote:
jij bent gewoon kankerbaasquote:Op maandag 6 april 2009 11:37 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen zo`n addict beeld van mij?![]()
Als je wiet rookt ruik je het wel goed ja, of het stinkt bepaald ieder voor zich
Verder is de geur van wiet over het algemeen sneller verdwenen als van een sigaret en aan je handen/jas ofzo ruik je het niet....je moet alleen niet je zakje open in je broekzak stoppen ofzo want dat ruik je wel goed
quote:Op maandag 6 april 2009 11:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wiet is volgens mij sowieso ranzig.
Net als sigaretten.
Het ergste zijn nog wel die rookzuilen op het station die continu in de fik staan.
quote:Op maandag 6 april 2009 11:39 schreef BobbyB het volgende:
Hey stelletje lelijke honden!
[ afbeelding ]
Hoi Kb.quote:
Sorry.quote:
Of het een zeiknummer is of niet heeft natuurlijk niks met hoogwaardigheid te makenquote:Op maandag 6 april 2009 11:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]Wat is volgens jou dan hoogwaardige muziek?
Wil je nou eens ophouden met je eigen voorkeuren op mij te projecteren?quote:Op maandag 6 april 2009 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Douchen met hete mannen bij de Marine.
Neen. Op dit punt wijkt mijn mening cruciaal af.quote:
Ik heb het niet gezien maar zag deze in een topic.quote:
Jij gaat met 4EBE meeten!quote:Op maandag 6 april 2009 11:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoi Kb.![]()
Wanneer gaan wij meeten?
De 16e toch?
Joahquote:Op maandag 6 april 2009 11:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bobbeltje!
Je vriendin is terug las ik!
Uhm, jij gaat bij de marine, niet ik.quote:Op maandag 6 april 2009 11:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wil je nou eens ophouden met je eigen voorkeuren op mij te projecteren?
Wat leuke en vooral originele verbastering van mijn nickname.quote:Op maandag 6 april 2009 11:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg opa.stakkerbaard, wat doe jij hier, stuk addergebroed?
Ik heb hem op internet gekeken n.a.v. foto's op FOK!quote:Op maandag 6 april 2009 11:43 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb het niet gezien maar zag deze in een topic.
THOMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASquote:
Waar ze in de gevangenis nog zeepjes als excuus gebruiken, laten ze die bij de marine gewoon achterwege.quote:
Wist je dat jij één van mijn favoriete users bent?quote:Op maandag 6 april 2009 11:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wil je nou eens ophouden met je eigen voorkeuren op mij te projecteren?
Ik had het ook niet over bij de marine gaan, maar over dat stukje over het douchen met andere mannenquote:Op maandag 6 april 2009 11:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Joah![]()
[..]
Uhm, jij gaat bij de marine, niet ik.
quote:Op maandag 6 april 2009 11:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waar ze in de gevangenis nog zeepjes als excuus gebruiken, laten ze die bij de marine gewoon achterwege.
Pfff,quote:Op maandag 6 april 2009 11:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat leuke en vooral originele verbastering van mijn nickname.
Teveel gedoe schijntquote:Op maandag 6 april 2009 11:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waar ze in de gevangenis nog zeepjes als excuus gebruiken, laten ze die bij de marine gewoon achterwege.
Ik douche nooit met andere mannen, bij de marine wel.quote:Op maandag 6 april 2009 11:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over bij de marine gaan, maar over dat stukje over het douchen met andere mannen
quote:Op maandag 6 april 2009 11:44 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Wist je dat jij één van mijn favoriete users bent?
Usernamequote:Op maandag 6 april 2009 11:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat leuke en vooral originele verbastering van mijn nickname.
Wil jij niet mee?quote:
Gewoon op de site van *brrr* sbs?quote:Op maandag 6 april 2009 11:44 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb hem op internet gekeken n.a.v. foto's op FOK!
Ik douche ook nooit met andere mannen, bij de marine gebeurt dat ook niet heb ik me laten vertellen.quote:Op maandag 6 april 2009 11:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik douche nooit met andere mannen, bij de marine wel.
Nee, z'n vrienden noemen hem ook Opa Bakkebaard.quote:
Ik weet nietquote:
quote:
Wil jij hem niet hebben dan?quote:
Gelukkig is jouw leven zo fantastischquote:Op maandag 6 april 2009 11:48 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik weet nietje posts zijn kut net als je gezeik over je collega`s en je kutleven
maar ik vind het cool dat je altijd wel wat terug weet te zeggen enzo
Ik ook, en krentenbol en BT.quote:
Wat een kutbeesten zijn het ookquote:Gierenei uitgekomen na dierentuinsoap
Uitgegeven: 6 april 2009 11:24
Laatst gewijzigd: 6 april 2009 11:23
AMERSFOORT - In DierenPark Amersfoort is een vale gier uit het ei gekropen. Dat heeft de dierentuin maandag bekendgemaakt.
Omdat er een roerige tijd aan de geboorte vooraf ging, is de dierentuin erg blij met de kleine gier. Onder de vogels deden zich soapachtige taferelen voor.
Overspel, stalken en onderlinge ruzies beheersten de groep terwijl dit nergens ter wereld bij gieren voorkomt.
Kalkei
Voor de veiligheid is het ei uit het nest gehaald en vervangen door een kalkei. De gier zag het levenslicht in een broedmachine.
Volgens de dierentuin is het jong de eerste kritieke periode goed doorgekomen. Verzorgers hebben de gier bij de vader en moeder in het nest gezet. ''Hij of zij zit nog steeds verstopt onder hun vleugels, maar eet goed'', aldus een woordvoerster.
Ik moet wel!quote:
Heuy, ik ben geen slaafje dat je zomaar kan verkopen.quote:
verteldquote:Op maandag 6 april 2009 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gelukkig is jouw leven zo fantastischIk ben de enige die er wat over verteld
Johquote:Op maandag 6 april 2009 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ik bedoelde niet dat jij een koning bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |