Ik voel me vereerd dat ik er naar mocht kijken... wat een mooie vrouw en moeder.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:28 schreef CANARIS het volgende:
IK heb geen WIJ meer.
Wij hadden echte liefde. Wij waren altijd bij elkaar. Wij hebben zoveeel met elkaar meegemaakt.
Wij hebben 2 prachtige zonen.
ER is geen wij meer.
Alleen nog maar ik met mijn herinneringen.
Ik heb een film alle fotos en filmpjes zijn in het tijdsbestek van 1 jaar en 3 maanden.
Ik voel me vereerd wanneer jullie hiernaar kijken en zo de vrouw van mijn leven posthuum leren kennen.
De beelden maken het verhaal nog indrukwekkender. Wat een sterke en trotse vrouw!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:28 schreef CANARIS het volgende:
Ik heb een film geplaatst. Alle fotos en filmpjes zijn in het tijdsbestek van 1 jaar en 3 maanden.
Ik voel me vereerd wanneer jullie hiernaar kijken en zo de vrouw van mijn leven posthuum leren kennen.
Je hebt een primeurtjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:42 schreef CANARIS het volgende:
heel hartelijk bedankt aan jullie allemaal
het is denk ik voor het eerst in de geschiedenis vsn fok dat in 1 threat eigenlijk alleen maar positief wordt geschreven...... wat een eer:-)
Het is je ontzettend gegund dat je een klein beetje kracht haalt uit de posts. Niemand kan iets voor je oplossen, maar ik hoop oprecht dat je je gesteund voelt. Al kennen we je geen van allen persoonlijk en al is het maar voor vijf minuten.quote:nee , jullie hebben er geen besef van hoe goed het doet dit allemaal te mogen lezen.
vielen dank
Wat zij zegt.quote:
Je bedoelt natuurlijk: om mijn man en twee kinderen achter te moeten laten...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:07 schreef Brighteyes het volgende:
Gecondoleerd Canaris...
Wat een prachtige foto-serie.![]()
De angst slaat me letterlijk om het hart bij het idee dat ik mijn twee kinderen niet groot zou zien worden...
dank je wel voor je postquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:47 schreef drijfhout het volgende:
Sterkte Canaris, heel veel sterkte! Ik heb zelf mijn moeder even jong als jouw zoontjes verloren en dacht wel even stoer jouw filmpje te bekijken, maar moest verdomme toch vechten tegen tranen tegen het einde.
Weet dat kinderen dit een plek kunnen geven, het leven komt zoals het komt. Put kracht uit de liefde die jullie hebben gehad van je partner en moeder, en gebruik die kracht om een nieuwe toekomst vorm te geven. Wat ze jullie gegeven heeft is duidelijk niet onopgemerkt gebleven. Het kan de pijn niet wegnemen, maar vertel jezelf en je kids alsjeblieft hoe rijk je bent dat zulke bagage met je meedraagt, de liefde die jullie hebben gekend en gedeeld.
Het spat van de foto's en het filmpje af.
Toch fijn dat er zulke dingen zijn voor kinderen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:20 schreef CANARIS het volgende:
[..]
dank je wel voor je post
dit zijn dan toch de posts waar ik op hoopte!
het verscheurt mijn hart mijn kinderen in de situatie zonder moeder te zien, maar ze zijn zoooooo dapper... het is ongelovelijk. Beide rouwen ze enorm maar proberen tergelijkertijd weer kind te zijn, iets wat de laatste 3 maanden met mijn vrouw heel moeilijk was!
Ze bezoeken een rouwgroep voor kinderen waar zon 12 kinderen zijn die allemaal een ouder hebben verloren zodat ze zien dat ze ten eerste niet allen zijn en ten tweede dat een leven zonder moeder mogenlijk is... anders.... maar mogenlijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |