De verwachting zou kunnen zijn dat men eens wat mensen er uit pikt om eens te controleren. Maar ik zie het nooit gebeuren. Mij pakken ze niet, ik heb een veel te onschuldig hoofdquote:Op maandag 6 april 2009 11:29 schreef OA het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp, hadden die luie varkens jouw mes moeten opmerken en in beslag moeten nemen?
tentamen jij!quote:
ik ben al onderweg meneer de pinguinquote:
Mooi is dat!quote:Op maandag 6 april 2009 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
De verwachting zou kunnen zijn dat men eens wat mensen er uit pikt om eens te controleren. Maar ik zie het nooit gebeuren. Mij pakken ze niet, ik heb een veel te onschuldig hoofd
succes met je tentamenquote:Op maandag 6 april 2009 11:37 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben al onderweg meneer de pinguin
Ik heb trouwens ijsklontjes in phenovorm![]()
Vandaag tentamen? Dan wens ik je bij dezen heel veel succesquote:Op maandag 6 april 2009 11:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Tja, als je echt niets te verbergen hebt: waarvoor zou je het dan daarvoor laten?quote:Op maandag 6 april 2009 11:38 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi is dat!![]()
Een vriend van mij wordt altijd uitgebreid gefouilleerd door de douaneambtenaren, hij (het vliegveld) raakt bijna altijd zijn koffer kwijt en bij terugkomt mag ie zich ook altijd weer melden bij de douane...![]()
En toch stug blijven vliegen...
Ik schrijf alvast een 10 op jouw blaadje!quote:Op maandag 6 april 2009 11:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Zwemmen naar Amerika is ook weer zoietsquote:Op maandag 6 april 2009 11:38 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi is dat!![]()
Een vriend van mij wordt altijd uitgebreid gefouilleerd door de douaneambtenaren, hij (het vliegveld) raakt bijna altijd zijn koffer kwijt en bij terugkomt mag ie zich ook altijd weer melden bij de douane...![]()
quote:Op maandag 6 april 2009 11:38 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi is dat!![]()
Hij heeft idd niets te verbergen, maar het is wel irritant.quote:Op maandag 6 april 2009 11:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
Tja, als je echt niets te verbergen hebt: waarvoor zou je het dan daarvoor laten?
Gewoon oude kleding meenemen, als je toch al weet dat je je koffer kwijt raakt..
Dat is inderdaad mooi!quote:Op maandag 6 april 2009 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zwemmen naar Amerika is ook weer zoiets
Ik heb de koffer meestal binnen 5 minuten (eerste bagage op de band, door transfers ben je meestal de eerste). Heerlijk is dat. Dit keer ook weer, je komt op Narita aan, op de eerste verdieping na de douana zie je de banden al lopen. Hup, twee bekende rugzakken. Even naar beneden lopen en pakken. Klaar
Schiphol idem, je loopt naar de bagageband en dat ding begint te lopen met wederom die twee bekende rugzakken
Haha, dat snap ik. Wat een mazzel dat hij zijn koffers steeds terug kreeg..quote:Op maandag 6 april 2009 11:52 schreef OA het volgende:
[..]
Hij heeft idd niets te verbergen, maar het is wel irritant.![]()
Koffer heeft ie tot nu toe overigens elke keer teruggekregen.
Ik ook vanavondquote:Op maandag 6 april 2009 12:24 schreef Klonk het volgende:
Koken
en voor de nieuwsgierige aagjes: pannekoeken
Gekookte pannekoekenquote:Op maandag 6 april 2009 12:24 schreef Klonk het volgende:
Koken
Met appel?quote:Op maandag 6 april 2009 12:24 schreef Klonk het volgende:
Koken
Waarom nu.nl en niet Fokker stort neer in Indonesië /mad ?quote:Op maandag 6 april 2009 12:46 schreef DaMart het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)er-in-indonesie.html
Bij die kop moest ik meteen aan Indah denken.
Omdat ik op nu.nl keek en niet op de FP!quote:Op maandag 6 april 2009 12:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom nu.nl en niet Fokker stort neer in Indonesië /mad ?
Dan moet je je aanwennen op de FP te kijkenquote:Op maandag 6 april 2009 12:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ik op nu.nl keek en niet op de FP!
Macaroniquote:
quote:Op maandag 6 april 2009 12:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Zou ik kunnen doen ja. Ik heb gehoord dat ze tegenwoordig toffe nieuwsposters hebben!quote:Op maandag 6 april 2009 13:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je je aanwennen op de FP te kijken
Mag ik dan ook mee?quote:Op maandag 6 april 2009 13:08 schreef Pien85 het volgende:
Nijns, mag ik mee naar het strand met je vanavond?
Van mij welquote:Op maandag 6 april 2009 13:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mag ik dan ook mee?
Al is het nu wel bewolkt op het strand.
Tegenwoordig zegt ie dan...quote:Op maandag 6 april 2009 13:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou ik kunnen doen ja. Ik heb gehoord dat ze tegenwoordig toffe nieuwsposters hebben!.
Ik ga vanavond gitarenquote:
wassen.. strijken.. blergh. Ik heb eigenlijk zin om ook naar het strand te rijden, maar de kids moeten op tijd naar bed vrees ik, dus dat zit er niet in.quote:
Komt ie nu meequote:Op maandag 6 april 2009 13:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik uiteraard sinds OA bij de FP zit!
Omdat er ook veel taalfouten op fp staanquote:Op maandag 6 april 2009 12:53 schreef MPG het volgende:
[..]
WWWWWWWWWWWWWRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHquote:Op maandag 6 april 2009 13:21 schreef Leanne het volgende:
wrrrrrrrrrrrrrrRRRRRRRRRRROAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Dan vraag je toch of papier af en toe langs wil komen om het je te leren?quote:
Daar hebben we een feedbacktopic voor. We proberen allereerst correct te posten, en fouten die er toch doorheen glippen, zo snel mogelijk te verbeteren.quote:Op maandag 6 april 2009 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat er ook veel taalfouten op fp staan
Ja, ik vond een verduidelijking wel op zijn plaats, gelet op de reactie van OA die niet doorhad dat hij ook een van die toffe mensen is!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |