Kan wel, maar je hebt kans dat je versterker de lage tonen niet aan kan. Bovendien klinkt t allemaal veel mooier op een echte basversterkerquote:Op maandag 6 april 2009 14:28 schreef Assassin92 het volgende:
Hoi, ik wil graag ook binnenkort met bassen, en had een vraagje.
Ik heb hier al een gitaar + versterker staan. Heb ik als ik een bass koop, ook een speciale bassversterker nodig, of kan ik hiervoor mijn "gewone" gitaar versterker voor gebruiken?
ja, idd bedankt voor het maken van de opzetquote:Op maandag 6 april 2009 18:15 schreef Rechterbal het volgende:
Bedankt Rechterbal, voor het vele werk van de OP![]()
Mweh, ik heb de afgelopen paar dagen nog geen kans gehad om me amp open te draaien. I hate that.
Vervelend is dat he? Je kan hem wel heel zachtjes zetten, doe ik altijd als het laat wordt, maar echt het mooie geluidquote:Op maandag 6 april 2009 18:15 schreef Rechterbal het volgende:
Mweh, ik heb de afgelopen paar dagen nog geen kans gehad om me amp open te draaien. I hate that.
Wat heb je dan eigenlijk?quote:Op maandag 6 april 2009 18:32 schreef Rechterbal het volgende:
Wraaa. Me versterker lonkt. Hij roept me naam.
Bassisten topic #4, laag lager laagstquote:Op maandag 6 april 2009 20:01 schreef bas-beest het volgende:
zoals jullie zien, ben ik zo vrij geweest om een topic-reeks aan de OP toe te voegen, alleen kan ik totnutoe deel 4 niet vinden.
Misschien dat Witchfynder of anderen uit deel 5 zich kunnen herinneren hoe dat topic heet?
Ik dacht die heb ik ook nog wel in mijn AT staan, maar toen was ik nog gewoon een lurkerquote:Op maandag 6 april 2009 20:10 schreef KaMo het volgende:
[..]
Bassisten topic #4, laag lager laagst
Nu voel ik me oldbie
quote:Op maandag 6 april 2009 20:10 schreef KaMo het volgende:
[..]
Bassisten topic #4, laag lager laagst
Nu voel ik me oldbie
Zo! Mierenneukersquote:Op maandag 6 april 2009 21:38 schreef Rechterbal het volgende:
Kamo, pak dadelijk de nieuwe versie eens
Wacht maar tot volgende topic, nu bas!quote:Op maandag 6 april 2009 21:58 schreef Rechterbal het volgende:
Dat worden wel lange rijtjes men.
Zullen we ze naast elkaar zetten
quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 22:07 schreef Sautor het volgende:
[..]!
Maar meestal standard tuning, met een uitstap naar Dropped D voor sommige nummers van Muse/Interpol.
Bij mij ookquote:Op maandag 6 april 2009 22:45 schreef Sautor het volgende:
[..]
Hij is een van de redenen waarom ik bass ben gaan spelen
Staat niet in de Wiki gok ikquote:Op maandag 6 april 2009 22:59 schreef bas-beest het volgende:
@Kamo, waarom staat die topic-reeks niet in jouw versie van de OP?
Owja, ik speel meestal BEADG
Gewoon, EADG. Ik zou niet weten waarom ik iets anders nodig heb.quote:Op maandag 6 april 2009 22:03 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wacht maar tot volgende topic, nu bas!
Welke stemmingen spelen jullie zoal?
Ik meestal als ik blij ben!![]()
Ik in DGCF
damn, ik heb het er voor de toekomst gelijk ff tussengezet...quote:Op maandag 6 april 2009 23:02 schreef KaMo het volgende:
[..]
Staat niet in de Wiki gok ik
Ah 5 snarig! Ik heb het geprobeert, maar ik heb kleine handen dus niks voor mij, misschien als ik wat ouder ben (ik ben over een maand pas legaaldrinkende)
Pics!quote:Op maandag 6 april 2009 23:09 schreef bas-beest het volgende:
[..]
damn, ik heb het er voor de toekomst gelijk ff tussengezet...
En idd. vijfsnarig, Ibanez SR765 (helemaal zwart, ook de nek)
Je weet maar nooit! (zoals eerder vertelkd speel in in DGCF vanwege mijn band, dan haalt de zanger hetquote:Op maandag 6 april 2009 23:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gewoon, EADG. Ik zou niet weten waarom ik iets anders nodig heb.
Ja, dat kanquote:Op maandag 6 april 2009 23:14 schreef KaMo het volgende:
[..]
Pics!
[..]
Je weet maar nooit! (zoals eerder vertelkd speel in in DGCF vanwege mijn band, dan haalt de zanger het)
dan moet je eens met de bassist van Officium Triste gaan praten, die heeft zelfs ooit gaten moeten boren in z'n body omdat anders de snaren niet pasten...quote:Op maandag 6 april 2009 23:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Al lijken mij de snaren dan wel erg slap of erg dik worden gelijk. Ik heb zaterdag een .095 E-snaar uit de kam geramd, laat staan wat ik met die snaar in D zou doen?
.
en dat vind ik nou net wél mooi, ieder zijn smaak toch?quote:En 5-snarige bassen... tja, ik houd niet zo van dat zompige geluid van een B-snaar.
heel veel speelplezier!quote:Overigens ga ik morgenmiddag mijn ontfrette bas ophalen!.
Absoluut! Er zijn ook bassisten die het gruwelijk vinden gekletter te horen. Ik vind het heerlijk. Lekker ronken en kletteren, hoop mid er in.quote:Op maandag 6 april 2009 23:57 schreef bas-beest het volgende:
en dat vind ik nou net wél mooi, ieder zijn smaak toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |