Erh beetje experimentele stoner enzo, jams ook natuurlijk. Zoals Kyuss, Earthless etc. we hebben 2 gitaristen en ik ga dan bassen, en een drummer natuurlijk. Maar moet nog wel heel veel kopen in de voorbereiding. We jammen al wel erg vaak maar binnenkort hebben we echt een ruimte.quote:Op zondag 2 november 2008 10:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat voor muziek ga je maken?.
Hier verder: Bassistentopic #5: Waar de muffs hard staan
Cool, keep us informed.quote:Op zondag 2 november 2008 14:32 schreef On het volgende:
[..]
Erh beetje experimentele stoner enzo, jams ook natuurlijk. Zoals Kyuss, Earthless etc. we hebben 2 gitaristen en ik ga dan bassen, en een drummer natuurlijk. Maar moet nog wel heel veel kopen in de voorbereiding. We jammen al wel erg vaak maar binnenkort hebben we echt een ruimte.
the white pages, the bass bible en het mooie boek van James Jamerson.quote:Op zondag 2 november 2008 16:20 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Cool, keep us informed.
O ja, basn00b hierzo. Ik ben nu een klein maandje aan het aanklooien op m'n basgitaar. Ik oefen meestal met tabs van Bassmasta.net maar ik vroeg me af of jullie hier nog meer goede sites (of boeken uiteraard) weten waar bruikbare tabs in staan. De voorkeur gaat uit naar doom metal, stoner rock en classic rock. bvd
Ah ok, hier kan ik wel wat meequote:Op zondag 2 november 2008 17:00 schreef Brammie1 het volgende:
ik zoek altijd via www.911tabs.com (tabzoekmachine). Dan krijg je links naar verschillende tabsites.
Die moet ik binnenkort maar eens opzoeken.quote:Op zondag 2 november 2008 17:46 schreef blessed19 het volgende:
[..]
the white pages, the bass bible en het mooie boek van James Jamerson.
Als je die 3 boeken door hebt, ben je al echt een heel eind!
Ik niet. En dat terwijl mijn amp een bas en een vocaal versterkt.quote:Op zondag 2 november 2008 22:19 schreef Witchfynder het volgende:
Wie heeft er ook zo'n moeite om in de oefenruimte door de rest heen te prikken? Ik sta of zo hard en diep dat het drumstel haast uit elkaar trilt of ze horen mij niet, omdat ik de weinig definitie heb..
Ja, die gebruik ik inderdaad ook ja.quote:Op maandag 3 november 2008 09:14 schreef Brammie1 het volgende:
hoorde van m'n leraar dat een compressor helpt om hoorbaar te zijn tussen de rest van de band
Heb ik ook.quote:Op maandag 3 november 2008 09:14 schreef Brammie1 het volgende:
hoorde van m'n leraar dat een compressor helpt om hoorbaar te zijn tussen de rest van de band
dude, inplaats van veel laag moet je eens veel mid erin gooien! geheid dat dat zal werken.quote:Op maandag 3 november 2008 11:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heb ik ook.. Het is echt een EQ-instelling denk ik, maar ik dacht, misschien hebben jullie hier gelijk zoiets van "oh, zet dan die band omhoog en die band omlaag" enzo om mij op weg te helpen.
.
Wat voor compressor heb jij. KaMo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |