Ronaldo tegen z'n amigosquote:Op maandag 6 april 2009 08:11 schreef borisz het volgende:
Wat voor een wedstrijd gaat het worden ?
Dindsdag 20.45 NL3 bij de NOS
Tegen zn rivalen ja!quote:
Dan hoop ik voor je dat ze beter spelen dan tegen Villa.quote:Op maandag 6 april 2009 19:41 schreef Dos37 het volgende:
Come on United, 2de helft kan ik alleen zien hopelijk staan ze dan al dik voor.
Ferdinand speelt niet.quote:Op maandag 6 april 2009 10:10 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Tegen zn rivalen ja!
Kan leuk worden als United verdedigend zo wanhopig blijft als de laatste maand. Maar goede kans dat nu Vidic en Ferdinand wel spelen.
Welke opstelling had je dan willen zien? Giggs heeft nog 'n wedstrijd in de benen, Tevez heeft interlandvoetbal en 'n wedstrijd in de benen. Macheda moet je niet in de basis laten beginnen. Nani schoot nog geen deuk in 'n pak boter van 't weekend.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:18 schreef Cyberia18 het volgende:
En weer begint Manchester erg behoudend.
het is niet onmogelijk.quote:
Figoquote:
quote:Op maandag 6 april 2009 09:40 schreef TheClown1 het volgende:
Zal wel een mooi duel worden maar denk toch een zege voor United. Vrij gemakkelijke 2-0 denk ik.
wtf doet die daarquote:
En van die Evans ookquote:
ja met de Nederlandse leeuw enzoquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gemist
Was het helemaal oranje of met iets erop?
Zwarte leeuw.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gemist
Was het helemaal oranje of met iets erop?
ik zweer je weetsquote:
Ja, bijnaam van de spits van Porto, dus ook maar op zijn shirt..quote:
kquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, bijnaam van de spits van Porto, dus ook maar op zijn shirt..
Ja, de commentator vindt dat 'n leuk woordgrapje volgens mijquote:
Stond ook gewoon in de opstelling, dus zal wel echt zo hetenquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ja, de commentator vindt dat 'n leuk woordgrapje volgens mij
je hebt weleens van die mensen die voetbal attributen hebben waarvan ze de herkomst niet kennen.. maar er toch mee rondlopen. al denk ik dat het waarschijnlijker is dat het een Hollander is die met z'n vlag op tv wil.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:52 schreef valek het volgende:
Goede goal van Porto. Ze filmen na deze goal de supporters van Porto die juichen. Ik zag dat een supporter een oranje vlag van Nederland heeft. Dit snap ik niet. Waarom zou zo iemand dat nu meenemen. Portugal en Nederland zijn niet bepaald vrienden op voetbalgebied. En deze wedstrijd heeft niet veel met Nederland te maken, behalve dat van der Sar een Nederlander is natuurlijk. Maar ik geloof niet dat het daar mee te maken heeft. Maar wat dan wel?
Hij heet Hulk ja, maar dus zonder the ..quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Stond ook gewoon in de opstelling, dus zal wel echt zo heten
Wat moet die man in hemelsnaam in het Porto-vak danquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
je hebt weleens van die mensen die voetbal attributen hebben waarvan ze de herkomst niet kennen.. maar er toch mee rondlopen. al denk ik dat het waarschijnlijker is dat het een Hollander is die met z'n vlag op tv wil.
Maar je wil als Nederlander toch niet in het vak met Portugezen zitten. Zoals ik al zei, we zijn geen voetbalvrienden. Tenminste, zo zie ik dat.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
je hebt weleens van die mensen die voetbal attributen hebben waarvan ze de herkomst niet kennen.. maar er toch mee rondlopen. al denk ik dat het waarschijnlijker is dat het een Hollander is die met z'n vlag op tv wil.
en hij is niet groenquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hij heet Hulk ja, maar dus zonder the ..
Ja okay. Hulk zelf is trouwens ook al een bijnaam.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hij heet Hulk ja, maar dus zonder the ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zie je zo als Fokker.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:55 schreef valek het volgende:
[..]
Maar je wil als Nederlander toch niet in het vak met Portugezen zitten. Zoals ik al zei, we zijn geen voetbalvrienden. Tenminste, zo zie ik dat.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:56 schreef Palmboom313 het volgende:Maar wel met 4 bij de laatste 8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
niet elke Nederlander haat Portugalquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wat moet die man in hemelsnaam in het Porto-vak dan
Precies Methodmich had verkering met een portugeze en suportede ze altijd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:57 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
niet elke Nederlander haat Portugal![]()
en al helemaal niet als deze meneer Portugese roots heeft ofzo
Ik ga zelfs nooit van mijn leven op vakantie naar Portugal (tot mijn vriendin dat wil) haha.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:57 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
niet elke Nederlander haat Portugal![]()
en al helemaal niet als deze meneer Portugese roots heeft ofzo
De defensie van Porto is niet al te best. Vooral die Brazilaanse keeper is wel in voor een Grandelletje.quote:
Het is "maar" Manchester ja, waarom zou je geconcentreerd spelenquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zo fout, die nonchalance ook in z'n pass
Dat is niet alleen geluk. Ook heel goed en heel slim opletten. Je ziet hem al rennen voordat de bal is gespeeld.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:00 schreef mcyodogg het volgende:
Exact hetzelfde hoe Rooney vorig jaar tegen Chelsea scoorde.
Wat een geluk heeft die man
Splijtend, dwars door de verdediging, ohohohohoh, beter ga je ze niet zien beste mensenquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:01 schreef tong80 het volgende:
Schitterende pass met een geweldig oog voor de vrijstaande man.
Ik wil weten hoe het zit met de andere wedstrijd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik krijg de kriebels van 't klotevoetbal wat getoond wordt, brrrr
Ik vermaak me opperbestquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik krijg de kriebels van 't klotevoetbal wat getoond wordt, brrrr
ik vond het erg slim van Rooney. hij liep daar niet toevallig maar wist dat de verdediger terug ging spelen. blijft een fout natuurlijk van de verdediger.. maar prima vooruitgedacht door Rooney. geluk dwing je af soms.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:00 schreef mcyodogg het volgende:
Exact hetzelfde hoe Rooney vorig jaar tegen Chelsea scoorde.
Wat een geluk heeft die man
Beide afweersystemen zijn om te huilen nu.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:05 schreef mcyodogg het volgende:
Wonder als Porto niet een 2e uitgoal maakt.
Dat is juist een nachtmerrie.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:05 schreef Noshiba het volgende:
Leuke wedstrijd zeg, porto krijgt grote kansen zeg!
die pass
Volgens de verwachtingen schijnt iedereen dood te gaan. Wat ik heb gelezen is dat het nooit zeker is wanneer.quote:
Ik vind er zo geen kont aan, al is 't één voordeel: ik dacht na 'n lange werkdag wel op de bank in slaap te vallen, maar dat gebeurt met deze hartverzakkingen nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
Het is idd niet te best, maar oh oh oh... Wat mooi om te zien![]()
Mooi gesproken, wel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens de verwachtingen schijnt iedereen dood te gaan. Wat ik heb gelezen is dat het nooit zeker is wanneer.
Mooi tochquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik vind er zo geen kont aan, al is 't één voordeel: ik dacht na 'n lange werkdag wel op de bank in slaap te vallen, maar dat gebeurt met deze hartverzakkingen niet
Jij bent een supporter van Manu neem ik aan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik vind er zo geen kont aan, al is 't één voordeel: ik dacht na 'n lange werkdag wel op de bank in slaap te vallen, maar dat gebeurt met deze hartverzakkingen niet
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:08 schreef valek het volgende:
[..]
Jij bent een supporter van Manu neem ik aan.
Omdat hij dan in paniek raakt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goede instructies voor Helton gegeven, altijd doorlopen op die keeper
Af en toe een geweldige voetballer, maar hij moet het teveel van zijn danspasjes en kunstjes hebben.quote:
Dat lijkt, ik ben er van 't weekend geweest en je hoort echt de helft nu niet lijkt welquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:10 schreef Buitendam het volgende:
Wat een dood stadion, zeg.
Behalve het uitvakquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:10 schreef Buitendam het volgende:
Wat een dood stadion, zeg.
Ik landquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:11 schreef valek het volgende:
Porto gaan Manu verslaan. Port bekert verder.
De enige die ik hoor zijn de Portugezen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat lijkt, ik ben er van 't weekend geweest en je hoort echt de helft nu niet lijkt wel
Als Porto de CL-finale haalt, boycot ik die.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:15 schreef Rucebo het volgende:
Tsjonge wat een gepruts bij Manchester United...
virus weet je het zeker? Lijkt me niet hequote:Op dinsdag 7 april 2009 21:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En ManUnited dat wordt aangestoken door het Helton-virus.
Als je het over Engelse clubs hebt, dan moet Liverpool er zo snel mogelijk uitgeschoten worden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:15 schreef finsdefis het volgende:
Doe maar een 3-4![]()
Heb wel genoeg van Engelse clubs.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als je het over Engelse clubs hebt, dan moet Liverpool er zo snel mogelijk uitgeschoten worden.
?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als je het over Engelse clubs hebt, dan moet Liverpool er zo snel mogelijk uitgeschoten worden.
Ze hadden dit seizoen nooit mogen meedoen aan de Champions League. Ik vergeef het Liverpool de uitschakeling van Standard de Liège nooit.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dus omdat ze een keer mazzel hebben in de voorrondes, is het geen topclub?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze hadden dit seizoen nooit mogen meedoen aan de Champions League. Ik vergeef het Liverpool de uitschakeling van Standard de Liège nooit.
En dan wint zo'n dubieuze club de beker met de grote oren.
Ronaldo pre-2006 ja. Maar hij is er niet op vooruitgegaan dit seizoen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:19 schreef Saekerhett het volgende:
"Een zigzag-schijnbeweging, maar het maakt geen indruk."
Precies het verhaal van Ronaldo...
Ze hebben niet één keer mazzel, ze hebben altijd mazzel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus omdat ze een keer mazzel hebben in de voorrondes, is het geen topclub?
Wtfquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze hebben niet één keer mazzel, ze hebben altijd mazzel.
Het zijn echte dieven uit Scouserland. Ik heb ze nooit kunnen betrappen op een degelijke wedstrijd.
Hmmmnee. Da's natuurlijk onzin.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het zijn echte dieven uit Scouserland. Ik heb ze nooit kunnen betrappen op een degelijke wedstrijd.
?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan kijkt Dunga niet goed.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
Helton![]()
staat hoger in de pikorde bij het Braziliaanse elftal dan Gomes
Laatst werd Kuyt een keer een hele wedstrijd gevolgd door camera's van de NOS geloof ik. Je wil niet weten wat hij allemaal doet. Hij maakt ruimte voor andere spelers. Hij verdedigt altijd mee en hij scoren doet hij ook wel eens. Onopvallend doet hij ontzettend veel voor het team.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zal het maar niet over de demagoog uit Katwijk hebben. Ik speel weer binnen de lijnen.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat was een wedstrijd bij gebrek aan beter.
De CL-vloek.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:25 schreef LeonH het volgende:
Wat was dat voor terugspeelbal
Volgens mij weet het Edwin het zelf ook niet meer wat er allemaal gebeurt
wtfquote:
Zoals Liverpool ja.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb wel betere wedstrijden gezien.
quote:
Liverpool tegen Stoke 2x bedoel je? Of Liverpool thuis tegen Fulham, of tegen West Ham of tegen Luik, of tegen City?quote:
Zou ik niet doen, als je Chelsea's cv ziet tegen topclubs dit seizoenquote:
Als je niet weet welke wedstrijd(en) ik bedoel, dan weet ik het ook niet meerquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:34 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Liverpool tegen Stoke 2x bedoel je? Of Liverpool thuis tegen Fulham, of tegen West Ham of tegen Luik, of tegen City?
[..]
Zou ik niet doen, als je Chelsea's cv ziet tegen topclubs dit seizoen
Misschien is er een wonder.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:34 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Liverpool tegen Stoke 2x bedoel je? Of Liverpool thuis tegen Fulham, of tegen West Ham of tegen Luik, of tegen City?
[..]
Zou ik niet doen, als je Chelsea's cv ziet tegen topclubs dit seizoen
Ik probeer alleen een punt te maken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als je niet weet welke wedstrijd(en) ik bedoel, dan weet ik het ook niet meer
Waarom ?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:35 schreef Terechtplus1 het volgende:
Ik wacht al 45 minuten totdat een portugees Ronaldo een ongelofelijke rotschop verkoopt
Ik hoop dat er morgen een snoeiharde verandering in komt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:36 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik probeer alleen een punt te maken.![]()
Liverpool speelt nu net een maand leuk.
Voor Man U begrippen is dit niet meer matig maar eigenlijk gewoon slecht...quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:32 schreef -Willempie- het volgende:
Man U is wel erg matig vanavond
Dat is meestal ook het geheime ingredient om goed te spelen. Een goeie reeks neerzetten is goed voor je zelfvertrouwen en dan loopt alles sowieso een stuk beter.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:36 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik probeer alleen een punt te maken.![]()
Liverpool speelt nu net een maand leuk.
Hoe toepasselijk die reclame van Digitale TV ook voor de rust-analysequote:Op dinsdag 7 april 2009 21:37 schreef TTD het volgende:
Damn het is pas de eerste seizoen voor Hulk op hoog niveau maar damn hij loopt gewoon dwars door de verdediging heen. Als hij zich groen verft dan durft geen man in zijn buurt meer te komen
Omdat het zo'n aardige en sympatieke jongen is.quote:
Ala David Beckham ?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De trainer moet echt kicksen naar hem smijten als hij door blijft blunderen.
Ronaldo kan kut spelen en dan toch belangrijke goals maken. Zie afgelopen zondag.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:48 schreef Fortitudo het volgende:
nou ferguson neem eens een keer een gok en heb het lef: haal c. ronaldo eruit
jepquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:50 schreef toma het volgende:
Ik heb dit topic niet gevolgd dus misschien is het al langs geweest.
Maar zag ik nou bij de 0-1 een Oranje vlag met een leeuw erop van het Nederlands elftal in het vak van Porto?
Edje bijna weer in de fout.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:50 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ronaldo kan kut spelen en dan toch belangrijke goals maken. Zie afgelopen zondag.
is een fan van Sektiouiquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:50 schreef toma het volgende:
Ik heb dit topic niet gevolgd dus misschien is het al langs geweest.
Maar zag ik nou bij de 0-1 een Oranje vlag met een leeuw erop van het Nederlands elftal in het vak van Porto?
Die gast werd bij WillemII zelfs uitgeflotenquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:53 schreef toma het volgende:
[..]
Die gast werd bij WillemII zelfs uitgefloten
Niemand snapte hoe hij het zo ver heeft geschopt.
Ik hoop het ook.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
Eindelijk beginnen ze wat te voetballen, nu doorzetten en 't staat zo 3-1 ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |