virus weet je het zeker? Lijkt me niet hequote:Op dinsdag 7 april 2009 21:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En ManUnited dat wordt aangestoken door het Helton-virus.
Als je het over Engelse clubs hebt, dan moet Liverpool er zo snel mogelijk uitgeschoten worden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:15 schreef finsdefis het volgende:
Doe maar een 3-4![]()
Heb wel genoeg van Engelse clubs.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als je het over Engelse clubs hebt, dan moet Liverpool er zo snel mogelijk uitgeschoten worden.
?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als je het over Engelse clubs hebt, dan moet Liverpool er zo snel mogelijk uitgeschoten worden.
Ze hadden dit seizoen nooit mogen meedoen aan de Champions League. Ik vergeef het Liverpool de uitschakeling van Standard de Liège nooit.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dus omdat ze een keer mazzel hebben in de voorrondes, is het geen topclub?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze hadden dit seizoen nooit mogen meedoen aan de Champions League. Ik vergeef het Liverpool de uitschakeling van Standard de Liège nooit.
En dan wint zo'n dubieuze club de beker met de grote oren.
Ronaldo pre-2006 ja. Maar hij is er niet op vooruitgegaan dit seizoen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:19 schreef Saekerhett het volgende:
"Een zigzag-schijnbeweging, maar het maakt geen indruk."
Precies het verhaal van Ronaldo...
Ze hebben niet één keer mazzel, ze hebben altijd mazzel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus omdat ze een keer mazzel hebben in de voorrondes, is het geen topclub?
Wtfquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze hebben niet één keer mazzel, ze hebben altijd mazzel.
Het zijn echte dieven uit Scouserland. Ik heb ze nooit kunnen betrappen op een degelijke wedstrijd.
Hmmmnee. Da's natuurlijk onzin.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het zijn echte dieven uit Scouserland. Ik heb ze nooit kunnen betrappen op een degelijke wedstrijd.
?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan kijkt Dunga niet goed.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
Helton![]()
staat hoger in de pikorde bij het Braziliaanse elftal dan Gomes
Laatst werd Kuyt een keer een hele wedstrijd gevolgd door camera's van de NOS geloof ik. Je wil niet weten wat hij allemaal doet. Hij maakt ruimte voor andere spelers. Hij verdedigt altijd mee en hij scoren doet hij ook wel eens. Onopvallend doet hij ontzettend veel voor het team.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zal het maar niet over de demagoog uit Katwijk hebben. Ik speel weer binnen de lijnen.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat was een wedstrijd bij gebrek aan beter.
De CL-vloek.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:25 schreef LeonH het volgende:
Wat was dat voor terugspeelbal
Volgens mij weet het Edwin het zelf ook niet meer wat er allemaal gebeurt
wtfquote:
Zoals Liverpool ja.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb wel betere wedstrijden gezien.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |