Ronaldo tegen z'n amigosquote:Op maandag 6 april 2009 08:11 schreef borisz het volgende:
Wat voor een wedstrijd gaat het worden ?
Dindsdag 20.45 NL3 bij de NOS
Tegen zn rivalen ja!quote:
Dan hoop ik voor je dat ze beter spelen dan tegen Villa.quote:Op maandag 6 april 2009 19:41 schreef Dos37 het volgende:
Come on United, 2de helft kan ik alleen zien hopelijk staan ze dan al dik voor.
Ferdinand speelt niet.quote:Op maandag 6 april 2009 10:10 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Tegen zn rivalen ja!
Kan leuk worden als United verdedigend zo wanhopig blijft als de laatste maand. Maar goede kans dat nu Vidic en Ferdinand wel spelen.
Welke opstelling had je dan willen zien? Giggs heeft nog 'n wedstrijd in de benen, Tevez heeft interlandvoetbal en 'n wedstrijd in de benen. Macheda moet je niet in de basis laten beginnen. Nani schoot nog geen deuk in 'n pak boter van 't weekend.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:18 schreef Cyberia18 het volgende:
En weer begint Manchester erg behoudend.
het is niet onmogelijk.quote:
Figoquote:
quote:Op maandag 6 april 2009 09:40 schreef TheClown1 het volgende:
Zal wel een mooi duel worden maar denk toch een zege voor United. Vrij gemakkelijke 2-0 denk ik.
wtf doet die daarquote:
En van die Evans ookquote:
ja met de Nederlandse leeuw enzoquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gemist
Was het helemaal oranje of met iets erop?
Zwarte leeuw.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gemist
Was het helemaal oranje of met iets erop?
ik zweer je weetsquote:
Ja, bijnaam van de spits van Porto, dus ook maar op zijn shirt..quote:
kquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, bijnaam van de spits van Porto, dus ook maar op zijn shirt..
Ja, de commentator vindt dat 'n leuk woordgrapje volgens mijquote:
Stond ook gewoon in de opstelling, dus zal wel echt zo hetenquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ja, de commentator vindt dat 'n leuk woordgrapje volgens mij
je hebt weleens van die mensen die voetbal attributen hebben waarvan ze de herkomst niet kennen.. maar er toch mee rondlopen. al denk ik dat het waarschijnlijker is dat het een Hollander is die met z'n vlag op tv wil.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:52 schreef valek het volgende:
Goede goal van Porto. Ze filmen na deze goal de supporters van Porto die juichen. Ik zag dat een supporter een oranje vlag van Nederland heeft. Dit snap ik niet. Waarom zou zo iemand dat nu meenemen. Portugal en Nederland zijn niet bepaald vrienden op voetbalgebied. En deze wedstrijd heeft niet veel met Nederland te maken, behalve dat van der Sar een Nederlander is natuurlijk. Maar ik geloof niet dat het daar mee te maken heeft. Maar wat dan wel?
Hij heet Hulk ja, maar dus zonder the ..quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Stond ook gewoon in de opstelling, dus zal wel echt zo heten
Wat moet die man in hemelsnaam in het Porto-vak danquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
je hebt weleens van die mensen die voetbal attributen hebben waarvan ze de herkomst niet kennen.. maar er toch mee rondlopen. al denk ik dat het waarschijnlijker is dat het een Hollander is die met z'n vlag op tv wil.
Maar je wil als Nederlander toch niet in het vak met Portugezen zitten. Zoals ik al zei, we zijn geen voetbalvrienden. Tenminste, zo zie ik dat.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:54 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
je hebt weleens van die mensen die voetbal attributen hebben waarvan ze de herkomst niet kennen.. maar er toch mee rondlopen. al denk ik dat het waarschijnlijker is dat het een Hollander is die met z'n vlag op tv wil.
en hij is niet groenquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hij heet Hulk ja, maar dus zonder the ..
Ja okay. Hulk zelf is trouwens ook al een bijnaam.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hij heet Hulk ja, maar dus zonder the ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zie je zo als Fokker.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:55 schreef valek het volgende:
[..]
Maar je wil als Nederlander toch niet in het vak met Portugezen zitten. Zoals ik al zei, we zijn geen voetbalvrienden. Tenminste, zo zie ik dat.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:56 schreef Palmboom313 het volgende:Maar wel met 4 bij de laatste 8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
niet elke Nederlander haat Portugalquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wat moet die man in hemelsnaam in het Porto-vak dan
Precies Methodmich had verkering met een portugeze en suportede ze altijd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:57 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
niet elke Nederlander haat Portugal![]()
en al helemaal niet als deze meneer Portugese roots heeft ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |