ik vond het erg slim van Rooney. hij liep daar niet toevallig maar wist dat de verdediger terug ging spelen. blijft een fout natuurlijk van de verdediger.. maar prima vooruitgedacht door Rooney. geluk dwing je af soms.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:00 schreef mcyodogg het volgende:
Exact hetzelfde hoe Rooney vorig jaar tegen Chelsea scoorde.
Wat een geluk heeft die man
Beide afweersystemen zijn om te huilen nu.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:05 schreef mcyodogg het volgende:
Wonder als Porto niet een 2e uitgoal maakt.
Dat is juist een nachtmerrie.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:05 schreef Noshiba het volgende:
Leuke wedstrijd zeg, porto krijgt grote kansen zeg!
die pass
Volgens de verwachtingen schijnt iedereen dood te gaan. Wat ik heb gelezen is dat het nooit zeker is wanneer.quote:
Ik vind er zo geen kont aan, al is 't één voordeel: ik dacht na 'n lange werkdag wel op de bank in slaap te vallen, maar dat gebeurt met deze hartverzakkingen nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
Het is idd niet te best, maar oh oh oh... Wat mooi om te zien![]()
Mooi gesproken, wel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens de verwachtingen schijnt iedereen dood te gaan. Wat ik heb gelezen is dat het nooit zeker is wanneer.
Mooi tochquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik vind er zo geen kont aan, al is 't één voordeel: ik dacht na 'n lange werkdag wel op de bank in slaap te vallen, maar dat gebeurt met deze hartverzakkingen niet
Jij bent een supporter van Manu neem ik aan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik vind er zo geen kont aan, al is 't één voordeel: ik dacht na 'n lange werkdag wel op de bank in slaap te vallen, maar dat gebeurt met deze hartverzakkingen niet
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:08 schreef valek het volgende:
[..]
Jij bent een supporter van Manu neem ik aan.
Omdat hij dan in paniek raakt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goede instructies voor Helton gegeven, altijd doorlopen op die keeper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |