abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72687218
Hijs niet bepaald te spreken over Adebayor, maarja, ik zie City nog wel hoger eindigen dit jaar eigenlijk.

Prijzen winnen met Arsenal zal dit jaar opnieuw weer moeilijk worden en dat mag hij zichzelf ook wel gaan aanrekenen. Bijtekenen en dan je twee beste negers verkopen en er niets voor terughalen zal hij toch ook wel niet in gedachten hebben gehad.
  zondag 13 september 2009 @ 10:22:41 #102
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_72692584
Nou ja, Arsenal heeft wel aardig ingekocht met die Vermealen.

En Van Persie zal ook wel gezien hebben dat dankzij de economische crisis de naaste concurrenten Manchester United, Chelsea en Liverpool ook niet bepaald sterker zijn geworden.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_72694847
Vermaelen doet het voorlopig prima en Arsenal had gewoon een goede diepe spits moeten halen om van persie te ondersteune. Van Persie is goed maar meer op de Bergkamp rol. Er moet een afmaker naast hem staan.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  zondag 13 september 2009 @ 12:22:39 #104
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_72694922
Ja, maar je bent het toch met me eens dat de concurrenten ook niet bepaald sterker zijn geworden? Liverpool is Alonso kwijt, Manchester United is Ronaldo kwijt... Die kun je niet zomaar vervangen en dat gebeurt ook niet. Noemenswaardige versterkingen op andere posities zijn ook niet gekomen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_72698097
Eduardo is een topper, moettie wel steeds fit zijn.
pi_72700322
quote:
Van Persie reaction to Adebayor incident

Robin van Persie has issued the following statement following an incident with Emmanuel Adebayor at Saturday's game:

"I am sad and disappointed by my former team-mate Emmanuel Adebayor's mindless and malicious stamp on me during today's match.

"We are both professional footballers and I know that the game is physical, I too have made hard and sometimes mis-timed challenges but never with the intention of hurting an opponent. He set out to hurt me today.

"I knew he was aiming for a collision because he changed the angle of his body to allow contact to be made. He moved backwards when his natural momentum would have taken him forward. I find that deeply disrespectful. He has shown a real lack of class today, to me and the fans.

"I do feel lucky that I have not suffered a greater injury. The contact was only centimetres from my eye. I have not received an apology from him, there were no words exchanged afterwards. He had his own agenda today and that is bad for football. It's bad for the game we all love.

"I want to make it clear that this has nothing to do with the result of today's match. We do not hide from that disappointment but I need to speak out about his behaviour."
Is dit dezelfde Van Persie die vorig seizoen uit frustratie de Stoke-keeper omver beukte?
quote:
Op zondag 13 september 2009 10:22 schreef Klopkoek het volgende:
Nou ja, Arsenal heeft wel aardig ingekocht met die Vermealen.

En Van Persie zal ook wel gezien hebben dat dankzij de economische crisis de naaste concurrenten Manchester United, Chelsea en Liverpool ook niet bepaald sterker zijn geworden.
Denk dat Chelsea wel iets sterker is hoor. Niemand belangrijk is weggegaan en Zhirkov, Sturridge en Ancelotti zijn aangetrokken.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zondag 13 september 2009 @ 16:03:44 #107
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_72700449
Zhirkov is idd een versterking maar Sturridge ben ik niet kapot van.

Chelsea zal ook wel de titel pakken maar wat ik probeerde aan te geven is dat het nog maar de vraag is in hoeverre Arsenal verzwakt is ten opzichte van de concurrenten.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72700807
Wellicht handig om dat chelsea gereutel in het chelsea topic te bediscussiëren? Ik geloof niet dat (echte) RvP fans daarin geïnteresseerd zijn
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 februari 2010 @ 13:21:55 #109
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77805281
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_77805453
Laten we hopen dat hij nog genoeg ritme kan opdoen voor Zuid-Afrika. Enerzijds kan deze blessure ook positieve gevolgen hebben voor het Nederlands elftal. Hij zal zich in ieder geval niet uitgeput melden bij Bertje, waar veel (top)spelers wellicht in het seizoen al (te) veel gepiekt hebben! Misschien zit een van Basten scenario a la '88 er wel in .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 februari 2010 @ 19:11:41 #111
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_78403947
quote:
Van Persie denkt dat rentree begin april mogelijk is

Van Persie denkt dat rentree begin april mogelijk is Volgens Bert van Marwijk denkt Robin van Persie dat hij begin april al zijn rentree kan maken bij Arsenal. Dat laat de bondscoach van het Nederlands elftal woensdag op de website van wereldvoetbalbond FIFA weten.

'Ik heb hem vorige week aan de telefoon gesproken en toen zei hij dat hij zich iedere week sterker voelde,' zegt Van Marwijk. 'Je kon aan zijn stem horen dat hij tevreden was over zijn revalidatie. Ik hoop dat hij begin april weer kan spelen en Robin heeft zelf het idee dat dit mogelijk is.'

Manager Arsène Wenger van Arsenal vertelde eerder dat hij Van Persie eind april terug op het veld verwacht. De Nederlander is sinds november uit de roulatie door een zware enkelblessure.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_78406471
Heerlijk dat Van Persie weer gaat beginnen voetballen begin april.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  donderdag 25 februari 2010 @ 20:59:13 #113
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_78452190
Reken er maar niet op

bron
quote:
Arsène Wenger has played down reports that Robin Van Persie could return to action in early April.

The Dutch forward has been out since November after suffering ankle ligament damage during an international friendly against Italy.

Wenger predicted last week that Van Persie may be back in an Arsenal shirt by the end of April but only if his recovery goes to plan. However, in the interim the Dutch FA have tipped the 26-year-old for an earlier comeback.

At his pre-match press conference on Thursday, Wenger poured cold water on those optimistic claims.

“No, I would love to agree but I believe they [the Dutch FA] are a bit optimistic in that,” said the manager.

“I haven’t seen Robin because he is in Holland at the moment but [early April] looks to be a bit early.”
Where law ends, tyrrany begins.
pi_78454352
Hopelijk slechts een wedstrijd of 3,4 en dan knallen op het wk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:32:49 #115
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_82487252
Allereerst, ik heb toestemming van Happel om deze vraag te stellen.

Ik ben student Criminologie en doe onderzoek voor mijn master scriptie naar de veranderde supporterscultuur in Engeland, specifiek naar Arsenal, sinds er allerlei wetten zijn geïntroduceerd die het supportersgeweld zouden moeten inperken. Mijn uitgangspunt is dat het niet alleen wetten zijn die ervoor gezorgd hebben dat er de laatste jaren een gemoedelijke sfeer is ontstaan in en rond stadions, maar dat er de clubs daar zelf ook in hoge mate aan hebben bijgedragen door o.a. de manier van inrichting van stadions (vaste zitplaatsen, etc), het toegankelijk maken van een wedstrijd voor families en het merk Arsenal op een nieuwe manier in de markt plaatsen.

Ik ben op zoek naar respondenten die geïnterviewd willen worden door mij. Een interview zal ongeveer een uur duren, uiteraard is anonimiteit gegarandeerd. Ik kan naar je toekomen maar we kunnen ook afspreken om de vragen te bespreken via email of MSN.
We kunnen ook afspreken tijdens de Emirates Cup op 31 juli en 1 augustus.

Ik ben om te beginnen benieuwd waarom je supporter bent van Arsenal en of je wedstrijden bezoekt, of je ook Nederlandse clubs support, wat in jouw ogen de verschillen zijn tussen Nederlandse en Engelse clubs en wat je van die verschillen vindt.

Alvast heel erg bedankt voor jullie aandacht!
Spoilers!
pi_91512645
He's back! Twee goals, één assist tegen West Ham United:

http://www.sport1.nl/video/1023-west-ham-united-arsenal.html

Eens kijken of hij tegen Oostenrijk Huntelaar weer uit de basis kan spelen :)
pi_91512892
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:55 schreef Alxander het volgende:
He's back! Twee goals, één assist tegen West Ham United:

http://www.sport1.nl/video/1023-west-ham-united-arsenal.html

Eens kijken of hij tegen Oostenrijk Huntelaar weer uit de basis kan spelen :)
:W Overigens zou ik Van Marwijk dat zelfs bijna kwalijk nemen.
pi_91512931
Van Persie >>> Huntelaar
pi_91512974
van Persie is veel groter dan Huntelaar.
pi_91512988
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:01 schreef Alxander het volgende:
Van Persie >>> Huntelaar
Ach laten we eerst is zien of Van Persie nog fit is tegen de tijd dat Oostenrijk voor de deur staat.
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
van Persie is veel groter dan Huntelaar.
Veel groter inderdaad, maar niet qua doelpunten moyenne. Zeker niet als je een wedstrijd moet loeren op een kans omdat de vleugels voornamelijk voor eigen kansen gaan.
pi_91513784
Voor hem is het te hopen dat Falcao niet komt anders kan hij genoegen nemen met zo nu en dan 10 minuten en wat cup wedstrijdjes
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_91514598
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor hem is het te hopen dat Falcao niet komt anders kan hij genoegen nemen met zo nu en dan 10 minuten en wat cup wedstrijdjes
Ja ik denk dat Robin al met samengeknepen billetjes zit hoor.
pi_91563013
Inderdaad
pi_91563077
Wenger gaat toch geen 20/30 miljoen neerleggen voor een speler. Liever een gratis talentje uit Vive La France.
pi_91564835
Wel als Real komt en dan gaat funes Mori naar Portugal
pi_91566187
Falcao is een prima spits maar te licht fysiek voor de EPL, die moet daar nog wel even voor rijpen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_91589603
Hoppa de 1 tegen 3 ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_91589890
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 16:11 schreef Pritt het volgende:
Falcao is een prima spits maar te licht fysiek voor de EPL, die moet daar nog wel even voor rijpen.
Fysiek gezien inderdaad een watje

Fok _0_
pi_91605300
Huppaa! In 5 minuten er weer één inliggen!
pi_91607110
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Fysiek gezien inderdaad een watje

Fok _0_
:')
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zondag 10 april 2011 @ 03:53:36 #131
332366 San_Andreas
Begin your tour here!
pi_95289778
is hij rechtsbenig of linksbenig?

Heilig Gras heeft trouwens een uitzending over hem gemaakt waarin Henk Spaan en Robin zijn mooiste goals bespreken. Uitgezonden op 08-04-2011, staat op uitzending gemist.

[ Bericht 35% gewijzigd door San_Andreas op 10-04-2011 04:07:27 ]
"Ik quote graag mezelf."
pi_95299179
Links ;-), nu weer even Arsenal tegen Blackpool kijken!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 7 augustus 2011 @ 01:44:07 #133
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_100412021
Gisteren 28 geworden en voor zijn kwaliteiten een nog vrij magere prijzenlijst eigenlijk :o
DeLuna vindt me dik ;(
pi_102540969
quote:
'Manchester City overweegt Van Persie aan te trekken'

AMSTERDAM - Manchester City ziet in Arsenal-aanvoerder Robin van Persie een ideale versterking nu Carlos Tevez zeer waarschijnlijk zal vertrekken in de winterstop.

De Argentijn weigerde dinsdag in te vallen tijdens de Champions League-wedstrijd tegen Bayern München en de kans wordt klein geacht dat de breuk met manager Roberto Mancini nog valt te lijmen.
Volgens The Guardian was er bij City al voor het incident met Tevez overleg over het ondernemen van een poging om Van Persie in te lijven.

De international heeft een doorlopend contract bij Arsenal tot medio 2013. Begin deze week liet Van Persie door diverse Engelse media optekenen dat hij voorlopig geen haast heeft om besprekingen over contractverlenging aan te gaan.

Steenrijke club
City heeft goede hoop dat de Rotterdammer valt los te weken bij Arsenal. Eerder verruilden Emmanuel Adebayor, Kolo Touré, Gaël Clichy en Samir Nasri ‘The Gunners’ voor de steenrijke club uit Manchester.
Van Persie speelt sinds de zomer van 2004 bij Arsenal. In die periode won hij één prijs: de FA Cup in 2005.
pi_102554964
Tsja, Van Persie zou ik liever bij een andere club dan Manchester City zien ballen.
pi_102555323
Arsenal is stervende
  vrijdag 30 september 2011 @ 19:02:09 #137
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_102557608
Denk dat Van Persie teveel een band heeft met Arsenal om naar een andere Engelse club te gaan.

Maar het blijft voetbal en het bijbehorende geld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102557659
Zie ik niet gebeuren.
  zondag 2 oktober 2011 @ 22:52:01 #139
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_102633403
Zou mooi zijn als hij een keer weggaat bij Arsenal. Zou hem wel eens bij Bayern München willen zien. Ergens anders in Engeland hoort hij niet en Italië is niks voor hem. Bij Real Madrid of Barcelona zou hij wel meekunnen maar dan moet hij toch af en toe banken (omdat ze dan waarschijnlijk gaan rouleren) en dat is ook weer zonde.
pi_102633672
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 09:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Adebayor speelt bij Tottenham.
  maandag 3 oktober 2011 @ 15:15:14 #141
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_102650361

quote:
Arsenal brengt Van Persie dvd uit

Arsenal brengt volgende maand een dvd uit waarop alle honderd doelpunten die Robin van Persie namens de Engelse club heeft gemaakt te zien zijn. De Rotterdammer maakte vorige maand tegen Bolton zijn 99e en 100e treffer in het shirt van Arsenal.

Onder het mom 'A celebration of his outstanding goal scoring achievements' is de dvd vanaf 11 november voor 15 pond te koop in de fanshop van Arsenal. De voorverkoop is al begonnen via de officiële webshop van The Gunners.

Van Persie maakte in 2002 namens Feyenoord zijn debuut in het betalde voetbal. De international van Oranje stapte in de zomer van 2004 over naar Arsenal. Vanaf dit seizoen mag hij zichzelf de vaste aanvoerder van de Londense topclub noemen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_102654939
Mooi. Kan me herinneren dat hij zelf zo enthousiast was over die 100 goals DVD van Bergkamp.

Las dat er ook een biografie uit was?
  vrijdag 4 november 2011 @ 21:47:22 #143
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_103975793

Premier League speler van de maand Oktober *O*
  vrijdag 4 november 2011 @ 21:47:56 #144
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_103975825
Wat een faal TT trouwens zeg.
pi_103976937
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 21:47 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
Premier League speler van de maand Oktober *O*
_O_
  dinsdag 27 december 2011 @ 12:37:22 #146
14505 OProg
A Life in Music
pi_106082562
Barcelona in beeld:

quote:
'Barça wil Van Persie'
Met 34 doelpunten in 2011 is Robin van Persie in topvorm. Dat ziet ook FC Barcelona. Volgens Engelse en Spaanse media wil de Catalaanse club de Oranje-international in de winterstop of aankomende zomer overnemen als opvolger van David Villa.

Villa staat een aantal maanden langs de kant met een gebroken scheenbeen. Los van de revalidatie had de Spaanse aanvaller de laatste tijd ook te maken met kritiek. Villa zou te weinig scoren en met hem in de basis zou het aanvalsspel van Barça minder vloeiend zijn.

Het contract van Van Persie bij Arsenal loopt nog anderhalf jaar door. De Rotterdammer, inmiddels 28 jaar, heeft contractverlenging tot nog toe afgehouden.

Bij Barcelona zou Van Persie kunnen meedoen om de hoofdprijzen, iets wat bij Arsenal tot nu toe te weinig lukte. Onlangs zijn de voetballer nog: 'Ik hou nog steeds van het mooie voetbal en dat zal altijd zo blijven. Ik ben de laatste jaren wel realistischer geworden. Het is te romantisch om te denken dat je alleen kan winnen met mooi spel. Barcelona is echter de uitzondering. Om eerlijk te zijn, zijn zij en Arsenal de enige ploegen die ik vaak op televisie kijk.'
(Redactie)
Het niveau zal hij zeker aankunnen. En eindelijk eens kans op prijzen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  dinsdag 27 december 2011 @ 13:40:32 #147
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_106084261
Ja want Arsenal zal hem deze winter echt laten gaan _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:37 schreef OProg het volgende:
En eindelijk eens kans op prijzen.
Gaan we weer :')

Wat denken die gasten wel niet? "Wij zijn BArca en willen jullie speler, doe eens verkopen?"
Where law ends, tyrrany begins.
pi_106084336
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 13:40 schreef Gunner het volgende:

[..]

Wat denken die gasten wel niet? "Wij zijn BArca en willen jullie speler, doe eens verkopen?"
Ligt allemaal aan de reactie van Robin. Als hij er alles aan gaat doen om verkocht te worden, dan zal hij ook weggaan.
★★★
pi_106084349
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:37 schreef OProg het volgende:
Barcelona in beeld:

[..]

Het niveau zal hij zeker aankunnen. En eindelijk eens kans op prijzen.
Dat weet ik nog niet zo zeker.
★★★
  dinsdag 27 december 2011 @ 13:49:49 #150
14505 OProg
A Life in Music
pi_106084508
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 13:40 schreef Gunner het volgende:

Voor geld is in de voetballerij alles te koop.

quote:
[..]

Hoe mooi Arsenal als club ook is, als je daar de grote man bent, bejubelt aan alle kanten (op dit moment ook terecht) en de prijzenkast blijft leeg dat kan dit zeker een zeer doorslaggevend argument zijn.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
pi_106084541
Als RVP naar Barca gaat, dan moet ik wel voor Barca worden. :'(
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  dinsdag 27 december 2011 @ 13:51:26 #152
14505 OProg
A Life in Music
pi_106084546
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 13:43 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ik denk dat hij wel in dat team zou passen. Technish gezien zeker. Alleen de vraag hoe het gaat als hij 1 van de sterren is ipv DE grote ster...
  dinsdag 27 december 2011 @ 13:51:48 #153
131800 Tarado
capô de fusca
pi_106084563
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 13:43 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Kan hij wel aan, is toch echt een slag beter dan Villa, Barcelona lijkt me ook de enige club waar hij wel heen zou willen, maar goed het is natuurlijk wel zo dat hij daar in dienst van Messi komt te spelen terwijl nu het team in zijn dienst speelt
  dinsdag 27 december 2011 @ 13:53:35 #154
14505 OProg
A Life in Music
pi_106084613
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 13:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

Kan hij wel aan, is toch echt een slag beter dan Villa, Barcelona lijkt me ook de enige club waar hij wel heen zou willen
Dat denk ik ook. Terwijl ik ook denk dat voor ern godsvermogen bij City in de spits niet echt een succes zou worden...
pi_106084631
quote:

[..]

Kan hij wel aan, is toch echt een slag beter dan Villa, Barcelona lijkt me ook de enige club waar hij wel heen zou willen, maar goed het is natuurlijk wel zo dat hij daar in dienst van Messi komt te spelen terwijl nu het team in zijn dienst speelt
Hoop dat hij het aankan. Maar zoals hierboven ook al gepost; daar is hij niet DE man, bij Arsenal wel. Dus dat zal wel uitmaken denk ik.
★★★
pi_106084638
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 13:51 schreef mrstylo het volgende:
Als RVP naar Barca gaat, dan moet ik wel voor Barca worden. :'(
Ja, zo gaat het bij jou he. Je was ook eerst voor Feyenoord, we know it.
★★★
pi_106084657
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 13:54 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ja, zo gaat het bij jou he. Je was ook eerst voor Feyenoord, we know it.
Toen keek ik niet nog niet voetbal :(
pi_106084797
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 13:55 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Toen keek ik niet nog niet voetbal :(
Wel is het zo dat je niet altijd voor PSV bent geweest. Want als je zo makkelijk overstapt naar Barcelona, wat je altijd een kutclub + lelijk voetbal hebt gevonden ....
★★★
  dinsdag 27 december 2011 @ 14:00:52 #159
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_106084841
quote:

[..]

Kan zijn ego niet tegen waarschijnlijk.
pi_106084912
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 13:59 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Wel is het zo dat je niet altijd voor PSV bent geweest. Want als je zo makkelijk overstapt naar Barcelona, wat je altijd een kutclub + lelijk voetbal hebt gevonden ....
Eerste club wedstrijden die ik zag was van PSV, dus heb automatisch liefde gekregen voor PSV. Buitenlandse clubs boeien me niet echt, maar ben gewoon voor alle clubs die tegen Barca moeten (ben Barca hater ik weet). Maar nu heeft Barca wel een gunfactor en dat door RVP.
  dinsdag 27 december 2011 @ 15:14:24 #161
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_106087207
Barcelona :r moet ie niet doen.. :N
  dinsdag 27 december 2011 @ 15:17:08 #162
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_106087300
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:14 schreef inZanity het volgende:
Barcelona :r moet ie niet doen.. :N
uhu dan gaat hij zich minderwaardig voelen
  dinsdag 27 december 2011 @ 15:21:07 #163
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_106087429
Van Persie blijft gewoon bij Arsenal...
  dinsdag 27 december 2011 @ 16:23:29 #164
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_106090173
Ik hoop dat hij naar Barca gaat.
  dinsdag 27 december 2011 @ 16:23:52 #165
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_106090186
Villa en Pedro verkopen en dan Robin en Affelay op de flanken. Barcelona. _O_
  dinsdag 27 december 2011 @ 16:25:04 #166
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_106090245
Maar waarschijnlijk wordt dat Villa ipv Affelay.
  dinsdag 27 december 2011 @ 16:48:38 #167
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_106091271
Mocht van Persie trouwens wel naar Barcelona gaan dan is dat het zoveelste bewijs dat Barcelona ook gewoon een koopclub is. :)
  dinsdag 27 december 2011 @ 16:55:38 #168
14505 OProg
A Life in Music
pi_106091539
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:48 schreef inZanity het volgende:
Mocht van Persie trouwens wel naar Barcelona gaan dan is dat het zoveelste bewijs dat Barcelona ook gewoon een koopclub is. :)
Barca is natuurlijk ook gewoon deels een koopclub, dat bewijzen Villa, Zlatan, Sánchez, Fabregas (ondanks jeugdverleden) en Mascherano de afgelopen jaren wel.
pi_106091785
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:55 schreef OProg het volgende:

[..]

Barca is natuurlijk ook gewoon deels een koopclub, dat bewijzen Villa, Zlatan, Sánchez, Fabregas (ondanks jeugdverleden) en Mascherano de afgelopen jaren wel.
En Dani Alves
  dinsdag 27 december 2011 @ 17:06:39 #170
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_106091910
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:55 schreef OProg het volgende:

[..]

:Y

Alleen zijn er nog steeds heel veel mensen die beweren dat Barcelona geen koopclub is.
pi_106092421
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:06 schreef inZanity het volgende:

[..]

:Y

Alleen zijn er nog steeds heel veel mensen die beweren dat Barcelona geen koopclub is.
Nee, denk niet dat ze bestaan.

Er zijn wel mensen die zeggen dat Real meer een koopclub is dan Barca, dat klopt wel.

Tegenwoordig heb je alleen maar koopclubs (europese top), de een wat meer dan de ander.
★★★
  dinsdag 27 december 2011 @ 17:32:14 #172
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_106092872
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:20 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Nee, denk niet dat ze bestaan.

Er zijn wel mensen die zeggen dat Real meer een koopclub is dan Barca, dat klopt wel.

Tegenwoordig heb je alleen maar koopclubs (europese top), de een wat meer dan de ander.
Oh jawel hoor die bestaan zeker wel.

Er bestaan er echter inderdaad nog veel meer die zeggen dat Real meer een koopclub is dan Barcelona, wat volslagen onzin is.

Barcelona en Real zijn beiden enorme koopclubs, Barcelona misschien nog wel meer dan Real. Mocht Van Persie inderdaad gekocht worden dan is dat het zoveelste bewijs daarvoor.

Overigens heeft Barcelona ook wel een behoorlijk faalbeleid hoor.. _O- Dat ze zo'n briljante opleiding hebben verbloemt dat alleen nog enigszins..
pi_106093024
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:32 schreef inZanity het volgende:

[..]

Oh jawel hoor die bestaan zeker wel.

Er bestaan er echter inderdaad nog veel meer die zeggen dat Real meer een koopclub is dan Barcelona, wat volslagen onzin is.

Barcelona en Real zijn beiden enorme koopclubs, Barcelona misschien nog wel meer dan Real. Mocht Van Persie inderdaad gekocht worden dan is dat het zoveelste bewijs daarvoor.

Overigens heeft Barcelona ook wel een behoorlijk faalbeleid hoor.. _O- Dat ze zo'n briljante opleiding hebben verbloemt dat alleen nog enigszins..
Ik heb laatst een lijst voor je opgezocht om je te overtuigen dat Real Madrid meer aankopen doet, en er ook heel veel voor betaalt, ditzelfde heb ik gedaan voor Barcelona, zodat je het verschil kon zien.

En het verschil was toch echt wel meteen duidelijk: Real Madrid, meer aankopen, meer uitgaven.

Dus je doet nu wel alsof je er alles van weet, maar er klopt helemaal niks van.

Kom met feiten, dan pas kun je mensen overtuigen, want niemand gelooft je :)

Doei.
★★★
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 27 december 2011 @ 17:38:48 #174
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_106093100
gaat die discussie hier nu ineens weer omhoog komen _O-
DeLuna vindt me dik ;(
pi_106093122
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:38 schreef rubbereend het volgende:
gaat die discussie hier nu ineens weer omhoog komen _O-
Niet meer ;) Hij kan niet met feiten komen, dus dan kom je niet verder :P
★★★
  dinsdag 27 december 2011 @ 17:39:42 #176
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_106093131
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:36 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ik heb laatst een lijst voor je opgezocht om je te overtuigen dat Real Madrid meer aankopen doet, en er ook heel veel voor betaalt, ditzelfde heb ik gedaan voor Barcelona, zodat je het verschil kon zien.

En het verschil was toch echt wel meteen duidelijk: Real Madrid, meer aankopen, meer uitgaven.

Dus je doet nu wel alsof je er alles van weet, maar er klopt helemaal niks van.

Kom met feiten, dan pas kun je mensen overtuigen, want niemand gelooft je :)

Doei.
Ik heb je standpunt vorige keer al helemaal omlaag gehaald met argumenten dat ga ik niet nog een keer doen. :W

Met je lijstjes.. _O-
pi_106093148
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:39 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ik heb je standpunt vorige keer al helemaal omlaag gehaald met argumenten dat ga ik niet nog een keer doen. :W

Met je lijstjes.. _O-
Argumenten zonder feiten.. Haha, heb je veel aan :)
★★★
  dinsdag 27 december 2011 @ 17:47:31 #178
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_106093364
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:40 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Argumenten zonder feiten.. Haha, heb je veel aan :)
Zonder feiten? Ik zou zeggen lees de discussie nog maar een keer terug. Zoals ik toen ook al aangaf, heeft Barcelona dit seizoen aanzienlijk meer uitgegeven dan dat Real heeft gedaan(ken je nagaan als Van Persie daar ook nog eens bij komt voor een enorm bedrag). Hoezo geen feiten?
pi_106093390
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:47 schreef inZanity het volgende:

[..]

Zonder feiten? Ik zou zeggen lees de discussie nog maar een keer terug. Zoals ik toen ook al aangaf, heeft Barcelona dit seizoen aanzienlijk meer uitgegeven dan dat Real heeft gedaan(ken je nagaan als Van Persie daar ook nog eens bij komt voor een enorm bedrag). Hoezo geen feiten?
Mening baseren op 1 seizoen :') _O-
★★★
  dinsdag 27 december 2011 @ 17:49:05 #180
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_106093416
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:48 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Mening baseren op 1 seizoen :') _O-
Uh dat is toch ook het meest actueel :?
pi_106093521
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:49 schreef inZanity het volgende:

[..]

Uh dat is toch ook het meest actueel :?
:O

Nooit statistiek gehad zeker?

Zo'n discussie ga je niet baseren op 1 seizoen, maar op een langere termijn van minimaal 5 seizoenen. _O-
★★★
  dinsdag 27 december 2011 @ 17:55:36 #182
14505 OProg
A Life in Music
pi_106093614
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:32 schreef inZanity het volgende:

[..]

Dat is gewoon bullshit. Ondanks dat Barca natuurlijk ook voor een deel een koopclub is draait de zaak wel op de jeugdopleiding. Van de basis komen Valdes, Iniesta, Xavi, Puyol, Messi en Busquets wel gewoon uit de eigen jeugd.

Van da basisselectie van Real kom je dan alleen op Cassilias en eventueel Granero die ook niet altijd speelt. Dus zeggen dat Barcelona meer een koopclub is, dan heb je ook enorme oogkleppen op.
  dinsdag 27 december 2011 @ 17:57:15 #183
14505 OProg
A Life in Music
pi_106093679
Dubbel
pi_106093705
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:55 schreef OProg het volgende:

[..]

Dat is gewoon bullshit. Ondanks dat Barca natuurlijk ook voor een deel een koopclub is draait de zaak wel op de jeugdopleiding. Van de basis komen Valdes, Iniesta, Xavi, Puyol, Messi en Busquets wel gewoon uit de eigen jeugd.

Van da basisselectie van Real kom je dan alleen op Cassilias en eventueel Granero die ook niet altijd speelt. Dus zeggen dat Barcelona meer een koopclub is, dat heb je ook enorme oogkleppen op.
Maar, maar, ze hebben afgelopen seizoen meer uitgegeven dan Real! :D :D _O-
★★★
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:16:46 #185
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_106094363
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:52 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Nooit statistiek gehad zeker?

Zo'n discussie ga je niet baseren op 1 seizoen, maar op een langere termijn van minimaal 5 seizoenen. _O-
Oh nee? En waarom dan wel niet. Waarom zou een club die met afstand de beste jeugdopleiding heeft en vorig jaar alles gewonnen heeft, volgens velen zelfs de beste ploeg ter wereld is zoveel geld uitgeven, aanzienlijk meer dan de concurrentie, geen koopclub zijn? Statistieken zeggen ziet zoveel als je niet naar de omstandigheden kijkt.. ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:55 schreef OProg het volgende:

[..]

Van da basisselectie van Real kom je dan alleen op Cassilias en eventueel Granero die ook niet altijd speelt. Dus zeggen dat Barcelona meer een koopclub is, dan heb je ook enorme oogkleppen op.
in de vorige discussie niet zo lang geleden (waar ik eigenlijk geen zin in heb om dat weer helemaal te gaan herhalen) heb ik het allang over de opleiding gehad.

Als je als club met de beste opleiding ter wereld(met afstand) nóg zoveel koopt en zoveel uitgeeft ben je juist een koopclub. Dat kan namelijk maar drie dingen betekenen. Of je opleiding is niet zo goed als men denkt, of je hebt een enorm faalbeleid, of je koopt om het kopen. Ik denk dat het in het geval van Barcelona een combinatie is van de laatste twee.
pi_106094842
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:16 schreef inZanity het volgende:

[..]

Oh nee? En waarom dan wel niet. Waarom zou een club die met afstand de beste jeugdopleiding heeft en vorig jaar alles gewonnen heeft, volgens velen zelfs de beste ploeg ter wereld is zoveel geld uitgeven, aanzienlijk meer dan de concurrentie, geen koopclub zijn? Statistieken zeggen ziet zoveel als je niet naar de omstandigheden kijkt.. ;)

[..]

Dat klopt dus niet.

Dit is een uitschieter als je naar de afgelopen 10 jaar kijkt, deze zitten er bij alle clubs wel tussen. Als je naar het gemiddelde kijkt, kun je zien dat het bij Barca vele malen lager uitvalt dan bij Real Madrid.

Prima, ze hebben dit seizoen meer uitgegeven dan Real Madrid (WEL 5 MILJOEN!), maar dat betekent niet dat dit altijd zo is geweest. Kijk maar naar de afgelopen jaren; Real schiet er bovenuit.

Het leuke is: Barcelona kocht voor 60 miljoen spelers, en verkocht er 48 miljoen
Real madrid kocht voor 55 miljoen spelers, en verkocht er voor 8 miljoen :')
★★★
  dinsdag 10 januari 2012 @ 01:14:44 #187
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106628894
http://www.dailymail.co.u(...)aking-EXCLUSIVE.html

Prachtig stuk. Ook geinig al die jeugdfoto's :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 3 februari 2012 @ 11:07:35 #188
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107549508
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107549731
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 01:14 schreef Caland het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)aking-EXCLUSIVE.html

Prachtig stuk. Ook geinig al die jeugdfoto's :D
_O- Op 1 van die klassenfoto's staat hij gewoon met me nicht.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zaterdag 4 februari 2012 @ 14:15:28 #190
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107594238
Tikt vandaag de 100 goals aan _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107594855
100 competitiegoals he.
pi_107594911
Jippie..
Nu nog een keer kampioen worden :{
★★★
  zaterdag 4 februari 2012 @ 14:39:32 #193
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107594979
En nummer 101. :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107595518
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 14:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Jippie..
Nu nog een keer kampioen worden :{
Met Arsenal niet meer dit seizoen denk ik.

Misschien toch tijd voor een andere club.
  Trouwste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 15:01:55 #195
7889 tong80
Spleenheup
pi_107595597
_O_

Held.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_107597070
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 15:01 schreef tong80 het volgende:
_O_

Held.

What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Forum Admin maandag 23 april 2012 @ 00:41:11 #197
35723 crew  GGMM
pi_110660088
Van Persie verkozen tot speler van het jaar in Engeland
Robin van Persie is zondag door zijn collega-voetballers in de Premier League verkozen tot speler van het jaar in Engeland. De aanvoerder en spits van Arsenal troefde in de prestigieuze PFA Player of the Year-award, de prijs die de Engelse spelersvakbond jaarlijks uitreikt aan de beste speler van de Premier League, zijn rivalen af.

Behalve Van Persie waren ook Sergio Agüero, Joe Hart en David Silva (allen Manchester City), Wayne Rooney (Manchester United) en Scott Parker (Tottenham Hotspur) genomineerd door de Engelse spelersvakbond (PFA). Nog voor officiele bekendmaking regende het op twitter al felicitaties van collega's voor Van Persie en Walker.

'Dennis Bergkamp, Ruud van Nistelrooij, Marco van Basten... Van Persie hoort zonder meer in dat rijtje Nederlandse topaanvallers thuis', verklaarde Gordon Taylor, voorman van de spelersvakbond in de aanloop naar zondag de nominatie voor Van Persie, dit seizoen al 34 keer trefzeker voor The Gunners. Alleen Ruud van Nistelrooij en Dennis Bergkamp gingen Van Persie als Nederlandse spelers van het jaar voor.

Agüero (Manchester City), Alex Oxlade-Chamberlain (Arsenal), Daniel Sturridge (Chelsea), Kyle Walker, Gareth Bale (beiden Tottenham Hotspur) en Danny Welbeck (Manchester United) maakten kans om uitgeroepen te worden tot PFA Young Player of the Year-award. Walker ging met die eer aan de haal.

http://www.vi.nl/nieuws/2(...)jaar-in-Engeland.htm
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Trouwste user 2022 maandag 23 april 2012 @ 09:04:08 #198
7889 tong80
Spleenheup
pi_110663550
Terecht _O_

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 23 april 2012 @ 17:02:49 #199
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_110680835
mooi
DeLuna vindt me dik ;(
pi_110685794
van Persie 4 prez _O_
Noodles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')