Is dit dezelfde Van Persie die vorig seizoen uit frustratie de Stoke-keeper omver beukte?quote:Van Persie reaction to Adebayor incident
Robin van Persie has issued the following statement following an incident with Emmanuel Adebayor at Saturday's game:
"I am sad and disappointed by my former team-mate Emmanuel Adebayor's mindless and malicious stamp on me during today's match.
"We are both professional footballers and I know that the game is physical, I too have made hard and sometimes mis-timed challenges but never with the intention of hurting an opponent. He set out to hurt me today.
"I knew he was aiming for a collision because he changed the angle of his body to allow contact to be made. He moved backwards when his natural momentum would have taken him forward. I find that deeply disrespectful. He has shown a real lack of class today, to me and the fans.
"I do feel lucky that I have not suffered a greater injury. The contact was only centimetres from my eye. I have not received an apology from him, there were no words exchanged afterwards. He had his own agenda today and that is bad for football. It's bad for the game we all love.
"I want to make it clear that this has nothing to do with the result of today's match. We do not hide from that disappointment but I need to speak out about his behaviour."
Denk dat Chelsea wel iets sterker is hoor. Niemand belangrijk is weggegaan en Zhirkov, Sturridge en Ancelotti zijn aangetrokken.quote:Op zondag 13 september 2009 10:22 schreef Klopkoek het volgende:
Nou ja, Arsenal heeft wel aardig ingekocht met die Vermealen.
En Van Persie zal ook wel gezien hebben dat dankzij de economische crisis de naaste concurrenten Manchester United, Chelsea en Liverpool ook niet bepaald sterker zijn geworden.
quote:Van Persie denkt dat rentree begin april mogelijk is
Van Persie denkt dat rentree begin april mogelijk is Volgens Bert van Marwijk denkt Robin van Persie dat hij begin april al zijn rentree kan maken bij Arsenal. Dat laat de bondscoach van het Nederlands elftal woensdag op de website van wereldvoetbalbond FIFA weten.
'Ik heb hem vorige week aan de telefoon gesproken en toen zei hij dat hij zich iedere week sterker voelde,' zegt Van Marwijk. 'Je kon aan zijn stem horen dat hij tevreden was over zijn revalidatie. Ik hoop dat hij begin april weer kan spelen en Robin heeft zelf het idee dat dit mogelijk is.'
Manager Arsène Wenger van Arsenal vertelde eerder dat hij Van Persie eind april terug op het veld verwacht. De Nederlander is sinds november uit de roulatie door een zware enkelblessure.
quote:Arsène Wenger has played down reports that Robin Van Persie could return to action in early April.
The Dutch forward has been out since November after suffering ankle ligament damage during an international friendly against Italy.
Wenger predicted last week that Van Persie may be back in an Arsenal shirt by the end of April but only if his recovery goes to plan. However, in the interim the Dutch FA have tipped the 26-year-old for an earlier comeback.
At his pre-match press conference on Thursday, Wenger poured cold water on those optimistic claims.
“No, I would love to agree but I believe they [the Dutch FA] are a bit optimistic in that,” said the manager.
“I haven’t seen Robin because he is in Holland at the moment but [early April] looks to be a bit early.”
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:55 schreef Alxander het volgende:
He's back! Twee goals, één assist tegen West Ham United:
http://www.sport1.nl/video/1023-west-ham-united-arsenal.html
Eens kijken of hij tegen Oostenrijk Huntelaar weer uit de basis kan spelen
Ach laten we eerst is zien of Van Persie nog fit is tegen de tijd dat Oostenrijk voor de deur staat.quote:
Veel groter inderdaad, maar niet qua doelpunten moyenne. Zeker niet als je een wedstrijd moet loeren op een kans omdat de vleugels voornamelijk voor eigen kansen gaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
van Persie is veel groter dan Huntelaar.
Ja ik denk dat Robin al met samengeknepen billetjes zit hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor hem is het te hopen dat Falcao niet komt anders kan hij genoegen nemen met zo nu en dan 10 minuten en wat cup wedstrijdjes
Fysiek gezien inderdaad een watjequote:Op woensdag 19 januari 2011 16:11 schreef Pritt het volgende:
Falcao is een prima spits maar te licht fysiek voor de EPL, die moet daar nog wel even voor rijpen.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Fysiek gezien inderdaad een watje
Fok _0_
quote:'Manchester City overweegt Van Persie aan te trekken'
AMSTERDAM - Manchester City ziet in Arsenal-aanvoerder Robin van Persie een ideale versterking nu Carlos Tevez zeer waarschijnlijk zal vertrekken in de winterstop.
De Argentijn weigerde dinsdag in te vallen tijdens de Champions League-wedstrijd tegen Bayern München en de kans wordt klein geacht dat de breuk met manager Roberto Mancini nog valt te lijmen.
Volgens The Guardian was er bij City al voor het incident met Tevez overleg over het ondernemen van een poging om Van Persie in te lijven.
De international heeft een doorlopend contract bij Arsenal tot medio 2013. Begin deze week liet Van Persie door diverse Engelse media optekenen dat hij voorlopig geen haast heeft om besprekingen over contractverlenging aan te gaan.
Steenrijke club
City heeft goede hoop dat de Rotterdammer valt los te weken bij Arsenal. Eerder verruilden Emmanuel Adebayor, Kolo Touré, Gaël Clichy en Samir Nasri ‘The Gunners’ voor de steenrijke club uit Manchester.
Van Persie speelt sinds de zomer van 2004 bij Arsenal. In die periode won hij één prijs: de FA Cup in 2005.
quote:Arsenal brengt Van Persie dvd uit
Arsenal brengt volgende maand een dvd uit waarop alle honderd doelpunten die Robin van Persie namens de Engelse club heeft gemaakt te zien zijn. De Rotterdammer maakte vorige maand tegen Bolton zijn 99e en 100e treffer in het shirt van Arsenal.
Onder het mom 'A celebration of his outstanding goal scoring achievements' is de dvd vanaf 11 november voor 15 pond te koop in de fanshop van Arsenal. De voorverkoop is al begonnen via de officiële webshop van The Gunners.
Van Persie maakte in 2002 namens Feyenoord zijn debuut in het betalde voetbal. De international van Oranje stapte in de zomer van 2004 over naar Arsenal. Vanaf dit seizoen mag hij zichzelf de vaste aanvoerder van de Londense topclub noemen.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:47 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
Premier League speler van de maand Oktober
Het niveau zal hij zeker aankunnen. En eindelijk eens kans op prijzen.quote:'Barça wil Van Persie'
Met 34 doelpunten in 2011 is Robin van Persie in topvorm. Dat ziet ook FC Barcelona. Volgens Engelse en Spaanse media wil de Catalaanse club de Oranje-international in de winterstop of aankomende zomer overnemen als opvolger van David Villa.
Villa staat een aantal maanden langs de kant met een gebroken scheenbeen. Los van de revalidatie had de Spaanse aanvaller de laatste tijd ook te maken met kritiek. Villa zou te weinig scoren en met hem in de basis zou het aanvalsspel van Barça minder vloeiend zijn.
Het contract van Van Persie bij Arsenal loopt nog anderhalf jaar door. De Rotterdammer, inmiddels 28 jaar, heeft contractverlenging tot nog toe afgehouden.
Bij Barcelona zou Van Persie kunnen meedoen om de hoofdprijzen, iets wat bij Arsenal tot nu toe te weinig lukte. Onlangs zijn de voetballer nog: 'Ik hou nog steeds van het mooie voetbal en dat zal altijd zo blijven. Ik ben de laatste jaren wel realistischer geworden. Het is te romantisch om te denken dat je alleen kan winnen met mooi spel. Barcelona is echter de uitzondering. Om eerlijk te zijn, zijn zij en Arsenal de enige ploegen die ik vaak op televisie kijk.'
(Redactie)
Gaan we weerquote:
Ligt allemaal aan de reactie van Robin. Als hij er alles aan gaat doen om verkocht te worden, dan zal hij ook weggaan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:40 schreef Gunner het volgende:
Ja want Arsenal zal hem deze winter echt laten gaan
[..]
Gaan we weer
Wat denken die gasten wel niet? "Wij zijn BArca en willen jullie speler, doe eens verkopen?"
Dat weet ik nog niet zo zeker.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:37 schreef OProg het volgende:
Barcelona in beeld:
[..]
Het niveau zal hij zeker aankunnen. En eindelijk eens kans op prijzen.
Voor geld is in de voetballerij alles te koop.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:40 schreef Gunner het volgende:
Ja want Arsenal zal hem deze winter echt laten gaan
Hoe mooi Arsenal als club ook is, als je daar de grote man bent, bejubelt aan alle kanten (op dit moment ook terecht) en de prijzenkast blijft leeg dat kan dit zeker een zeer doorslaggevend argument zijn.quote:[..]
Gaan we weer
Wat denken die gasten wel niet? "Wij zijn BArca en willen jullie speler, doe eens verkopen?"
Ik denk dat hij wel in dat team zou passen. Technish gezien zeker. Alleen de vraag hoe het gaat als hij 1 van de sterren is ipv DE grote ster...quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet zo zeker.
Kan hij wel aan, is toch echt een slag beter dan Villa, Barcelona lijkt me ook de enige club waar hij wel heen zou willen, maar goed het is natuurlijk wel zo dat hij daar in dienst van Messi komt te spelen terwijl nu het team in zijn dienst speeltquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet zo zeker.
Dat denk ik ook. Terwijl ik ook denk dat voor ern godsvermogen bij City in de spits niet echt een succes zou worden...quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan hij wel aan, is toch echt een slag beter dan Villa, Barcelona lijkt me ook de enige club waar hij wel heen zou willen
Hoop dat hij het aankan. Maar zoals hierboven ook al gepost; daar is hij niet DE man, bij Arsenal wel. Dus dat zal wel uitmaken denk ik.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan hij wel aan, is toch echt een slag beter dan Villa, Barcelona lijkt me ook de enige club waar hij wel heen zou willen, maar goed het is natuurlijk wel zo dat hij daar in dienst van Messi komt te spelen terwijl nu het team in zijn dienst speelt
Ja, zo gaat het bij jou he. Je was ook eerst voor Feyenoord, we know it.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:51 schreef mrstylo het volgende:
Als RVP naar Barca gaat, dan moet ik wel voor Barca worden.
Toen keek ik niet nog niet voetbalquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, zo gaat het bij jou he. Je was ook eerst voor Feyenoord, we know it.
Wel is het zo dat je niet altijd voor PSV bent geweest. Want als je zo makkelijk overstapt naar Barcelona, wat je altijd een kutclub + lelijk voetbal hebt gevonden ....quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Toen keek ik niet nog niet voetbal
Kan zijn ego niet tegen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan hij wel aan, is toch echt een slag beter dan Villa, Barcelona lijkt me ook de enige club waar hij wel heen zou willen, maar goed het is natuurlijk wel zo dat hij daar in dienst van Messi komt te spelen terwijl nu het team in zijn dienst speelt
Eerste club wedstrijden die ik zag was van PSV, dus heb automatisch liefde gekregen voor PSV. Buitenlandse clubs boeien me niet echt, maar ben gewoon voor alle clubs die tegen Barca moeten (ben Barca hater ik weet). Maar nu heeft Barca wel een gunfactor en dat door RVP.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel is het zo dat je niet altijd voor PSV bent geweest. Want als je zo makkelijk overstapt naar Barcelona, wat je altijd een kutclub + lelijk voetbal hebt gevonden ....
Barca is natuurlijk ook gewoon deels een koopclub, dat bewijzen Villa, Zlatan, Sánchez, Fabregas (ondanks jeugdverleden) en Mascherano de afgelopen jaren wel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:48 schreef inZanity het volgende:
Mocht van Persie trouwens wel naar Barcelona gaan dan is dat het zoveelste bewijs dat Barcelona ook gewoon een koopclub is.
En Dani Alvesquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Barca is natuurlijk ook gewoon deels een koopclub, dat bewijzen Villa, Zlatan, Sánchez, Fabregas (ondanks jeugdverleden) en Mascherano de afgelopen jaren wel.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Barca is natuurlijk ook gewoon deels een koopclub, dat bewijzen Villa, Zlatan, Sánchez, Fabregas (ondanks jeugdverleden) en Mascherano de afgelopen jaren wel.
Nee, denk niet dat ze bestaan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alleen zijn er nog steeds heel veel mensen die beweren dat Barcelona geen koopclub is.
Oh jawel hoor die bestaan zeker wel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, denk niet dat ze bestaan.
Er zijn wel mensen die zeggen dat Real meer een koopclub is dan Barca, dat klopt wel.
Tegenwoordig heb je alleen maar koopclubs (europese top), de een wat meer dan de ander.
Ik heb laatst een lijst voor je opgezocht om je te overtuigen dat Real Madrid meer aankopen doet, en er ook heel veel voor betaalt, ditzelfde heb ik gedaan voor Barcelona, zodat je het verschil kon zien.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh jawel hoor die bestaan zeker wel.
Er bestaan er echter inderdaad nog veel meer die zeggen dat Real meer een koopclub is dan Barcelona, wat volslagen onzin is.
Barcelona en Real zijn beiden enorme koopclubs, Barcelona misschien nog wel meer dan Real. Mocht Van Persie inderdaad gekocht worden dan is dat het zoveelste bewijs daarvoor.
Overigens heeft Barcelona ook wel een behoorlijk faalbeleid hoor..Dat ze zo'n briljante opleiding hebben verbloemt dat alleen nog enigszins..
Niet meerquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:38 schreef rubbereend het volgende:
gaat die discussie hier nu ineens weer omhoog komen
Ik heb je standpunt vorige keer al helemaal omlaag gehaald met argumenten dat ga ik niet nog een keer doen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb laatst een lijst voor je opgezocht om je te overtuigen dat Real Madrid meer aankopen doet, en er ook heel veel voor betaalt, ditzelfde heb ik gedaan voor Barcelona, zodat je het verschil kon zien.
En het verschil was toch echt wel meteen duidelijk: Real Madrid, meer aankopen, meer uitgaven.
Dus je doet nu wel alsof je er alles van weet, maar er klopt helemaal niks van.
Kom met feiten, dan pas kun je mensen overtuigen, want niemand gelooft je
Doei.
Argumenten zonder feiten.. Haha, heb je veel aanquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb je standpunt vorige keer al helemaal omlaag gehaald met argumenten dat ga ik niet nog een keer doen.
Met je lijstjes..
Zonder feiten? Ik zou zeggen lees de discussie nog maar een keer terug. Zoals ik toen ook al aangaf, heeft Barcelona dit seizoen aanzienlijk meer uitgegeven dan dat Real heeft gedaan(ken je nagaan als Van Persie daar ook nog eens bij komt voor een enorm bedrag). Hoezo geen feiten?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Argumenten zonder feiten.. Haha, heb je veel aan
Mening baseren op 1 seizoenquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zonder feiten? Ik zou zeggen lees de discussie nog maar een keer terug. Zoals ik toen ook al aangaf, heeft Barcelona dit seizoen aanzienlijk meer uitgegeven dan dat Real heeft gedaan(ken je nagaan als Van Persie daar ook nog eens bij komt voor een enorm bedrag). Hoezo geen feiten?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Uh dat is toch ook het meest actueel
Dat is gewoon bullshit. Ondanks dat Barca natuurlijk ook voor een deel een koopclub is draait de zaak wel op de jeugdopleiding. Van de basis komen Valdes, Iniesta, Xavi, Puyol, Messi en Busquets wel gewoon uit de eigen jeugd.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Er bestaan er echter inderdaad nog veel meer die zeggen dat Real meer een koopclub is dan Barcelona, wat volslagen onzin is.
Barcelona en Real zijn beiden enorme koopclubs, Barcelona misschien nog wel meer dan Real. Mocht Van Persie inderdaad gekocht worden dan is dat het zoveelste bewijs daarvoor.
Maar, maar, ze hebben afgelopen seizoen meer uitgegeven dan Real!quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is gewoon bullshit. Ondanks dat Barca natuurlijk ook voor een deel een koopclub is draait de zaak wel op de jeugdopleiding. Van de basis komen Valdes, Iniesta, Xavi, Puyol, Messi en Busquets wel gewoon uit de eigen jeugd.
Van da basisselectie van Real kom je dan alleen op Cassilias en eventueel Granero die ook niet altijd speelt. Dus zeggen dat Barcelona meer een koopclub is, dat heb je ook enorme oogkleppen op.
Oh nee? En waarom dan wel niet. Waarom zou een club die met afstand de beste jeugdopleiding heeft en vorig jaar alles gewonnen heeft, volgens velen zelfs de beste ploeg ter wereld is zoveel geld uitgeven, aanzienlijk meer dan de concurrentie, geen koopclub zijn? Statistieken zeggen ziet zoveel als je niet naar de omstandigheden kijkt..quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Nooit statistiek gehad zeker?
Zo'n discussie ga je niet baseren op 1 seizoen, maar op een langere termijn van minimaal 5 seizoenen.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is gewoon bullshit. Ondanks dat Barca natuurlijk ook voor een deel een koopclub is draait de zaak wel op de jeugdopleiding. Van de basis komen Valdes, Iniesta, Xavi, Puyol, Messi en Busquets wel gewoon uit de eigen jeugd.
Van da basisselectie van Real kom je dan alleen op Cassilias en eventueel Granero die ook niet altijd speelt. Dus zeggen dat Barcelona meer een koopclub is, dan heb je ook enorme oogkleppen op.
Dat klopt dus niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh nee? En waarom dan wel niet. Waarom zou een club die met afstand de beste jeugdopleiding heeft en vorig jaar alles gewonnen heeft, volgens velen zelfs de beste ploeg ter wereld is zoveel geld uitgeven, aanzienlijk meer dan de concurrentie, geen koopclub zijn? Statistieken zeggen ziet zoveel als je niet naar de omstandigheden kijkt..
[..]
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:14 schreef Caland het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)aking-EXCLUSIVE.html
Prachtig stuk. Ook geinig al die jeugdfoto's
Met Arsenal niet meer dit seizoen denk ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Jippie..
Nu nog een keer kampioen worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |