Ik denk dat hij wel in dat team zou passen. Technish gezien zeker. Alleen de vraag hoe het gaat als hij 1 van de sterren is ipv DE grote ster...quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet zo zeker.
Kan hij wel aan, is toch echt een slag beter dan Villa, Barcelona lijkt me ook de enige club waar hij wel heen zou willen, maar goed het is natuurlijk wel zo dat hij daar in dienst van Messi komt te spelen terwijl nu het team in zijn dienst speeltquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet zo zeker.
Dat denk ik ook. Terwijl ik ook denk dat voor ern godsvermogen bij City in de spits niet echt een succes zou worden...quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan hij wel aan, is toch echt een slag beter dan Villa, Barcelona lijkt me ook de enige club waar hij wel heen zou willen
Hoop dat hij het aankan. Maar zoals hierboven ook al gepost; daar is hij niet DE man, bij Arsenal wel. Dus dat zal wel uitmaken denk ik.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan hij wel aan, is toch echt een slag beter dan Villa, Barcelona lijkt me ook de enige club waar hij wel heen zou willen, maar goed het is natuurlijk wel zo dat hij daar in dienst van Messi komt te spelen terwijl nu het team in zijn dienst speelt
Ja, zo gaat het bij jou he. Je was ook eerst voor Feyenoord, we know it.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:51 schreef mrstylo het volgende:
Als RVP naar Barca gaat, dan moet ik wel voor Barca worden.
Toen keek ik niet nog niet voetbalquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, zo gaat het bij jou he. Je was ook eerst voor Feyenoord, we know it.
Wel is het zo dat je niet altijd voor PSV bent geweest. Want als je zo makkelijk overstapt naar Barcelona, wat je altijd een kutclub + lelijk voetbal hebt gevonden ....quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Toen keek ik niet nog niet voetbal
Kan zijn ego niet tegen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan hij wel aan, is toch echt een slag beter dan Villa, Barcelona lijkt me ook de enige club waar hij wel heen zou willen, maar goed het is natuurlijk wel zo dat hij daar in dienst van Messi komt te spelen terwijl nu het team in zijn dienst speelt
Eerste club wedstrijden die ik zag was van PSV, dus heb automatisch liefde gekregen voor PSV. Buitenlandse clubs boeien me niet echt, maar ben gewoon voor alle clubs die tegen Barca moeten (ben Barca hater ik weet). Maar nu heeft Barca wel een gunfactor en dat door RVP.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel is het zo dat je niet altijd voor PSV bent geweest. Want als je zo makkelijk overstapt naar Barcelona, wat je altijd een kutclub + lelijk voetbal hebt gevonden ....
Barca is natuurlijk ook gewoon deels een koopclub, dat bewijzen Villa, Zlatan, Sánchez, Fabregas (ondanks jeugdverleden) en Mascherano de afgelopen jaren wel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:48 schreef inZanity het volgende:
Mocht van Persie trouwens wel naar Barcelona gaan dan is dat het zoveelste bewijs dat Barcelona ook gewoon een koopclub is.
En Dani Alvesquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Barca is natuurlijk ook gewoon deels een koopclub, dat bewijzen Villa, Zlatan, Sánchez, Fabregas (ondanks jeugdverleden) en Mascherano de afgelopen jaren wel.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Barca is natuurlijk ook gewoon deels een koopclub, dat bewijzen Villa, Zlatan, Sánchez, Fabregas (ondanks jeugdverleden) en Mascherano de afgelopen jaren wel.
Nee, denk niet dat ze bestaan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alleen zijn er nog steeds heel veel mensen die beweren dat Barcelona geen koopclub is.
Oh jawel hoor die bestaan zeker wel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, denk niet dat ze bestaan.
Er zijn wel mensen die zeggen dat Real meer een koopclub is dan Barca, dat klopt wel.
Tegenwoordig heb je alleen maar koopclubs (europese top), de een wat meer dan de ander.
Ik heb laatst een lijst voor je opgezocht om je te overtuigen dat Real Madrid meer aankopen doet, en er ook heel veel voor betaalt, ditzelfde heb ik gedaan voor Barcelona, zodat je het verschil kon zien.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh jawel hoor die bestaan zeker wel.
Er bestaan er echter inderdaad nog veel meer die zeggen dat Real meer een koopclub is dan Barcelona, wat volslagen onzin is.
Barcelona en Real zijn beiden enorme koopclubs, Barcelona misschien nog wel meer dan Real. Mocht Van Persie inderdaad gekocht worden dan is dat het zoveelste bewijs daarvoor.
Overigens heeft Barcelona ook wel een behoorlijk faalbeleid hoor..Dat ze zo'n briljante opleiding hebben verbloemt dat alleen nog enigszins..
Niet meerquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:38 schreef rubbereend het volgende:
gaat die discussie hier nu ineens weer omhoog komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |