Is dit dezelfde Van Persie die vorig seizoen uit frustratie de Stoke-keeper omver beukte?quote:Van Persie reaction to Adebayor incident
Robin van Persie has issued the following statement following an incident with Emmanuel Adebayor at Saturday's game:
"I am sad and disappointed by my former team-mate Emmanuel Adebayor's mindless and malicious stamp on me during today's match.
"We are both professional footballers and I know that the game is physical, I too have made hard and sometimes mis-timed challenges but never with the intention of hurting an opponent. He set out to hurt me today.
"I knew he was aiming for a collision because he changed the angle of his body to allow contact to be made. He moved backwards when his natural momentum would have taken him forward. I find that deeply disrespectful. He has shown a real lack of class today, to me and the fans.
"I do feel lucky that I have not suffered a greater injury. The contact was only centimetres from my eye. I have not received an apology from him, there were no words exchanged afterwards. He had his own agenda today and that is bad for football. It's bad for the game we all love.
"I want to make it clear that this has nothing to do with the result of today's match. We do not hide from that disappointment but I need to speak out about his behaviour."
Denk dat Chelsea wel iets sterker is hoor. Niemand belangrijk is weggegaan en Zhirkov, Sturridge en Ancelotti zijn aangetrokken.quote:Op zondag 13 september 2009 10:22 schreef Klopkoek het volgende:
Nou ja, Arsenal heeft wel aardig ingekocht met die Vermealen.
En Van Persie zal ook wel gezien hebben dat dankzij de economische crisis de naaste concurrenten Manchester United, Chelsea en Liverpool ook niet bepaald sterker zijn geworden.
quote:Van Persie denkt dat rentree begin april mogelijk is
Van Persie denkt dat rentree begin april mogelijk is Volgens Bert van Marwijk denkt Robin van Persie dat hij begin april al zijn rentree kan maken bij Arsenal. Dat laat de bondscoach van het Nederlands elftal woensdag op de website van wereldvoetbalbond FIFA weten.
'Ik heb hem vorige week aan de telefoon gesproken en toen zei hij dat hij zich iedere week sterker voelde,' zegt Van Marwijk. 'Je kon aan zijn stem horen dat hij tevreden was over zijn revalidatie. Ik hoop dat hij begin april weer kan spelen en Robin heeft zelf het idee dat dit mogelijk is.'
Manager Arsène Wenger van Arsenal vertelde eerder dat hij Van Persie eind april terug op het veld verwacht. De Nederlander is sinds november uit de roulatie door een zware enkelblessure.
quote:Arsène Wenger has played down reports that Robin Van Persie could return to action in early April.
The Dutch forward has been out since November after suffering ankle ligament damage during an international friendly against Italy.
Wenger predicted last week that Van Persie may be back in an Arsenal shirt by the end of April but only if his recovery goes to plan. However, in the interim the Dutch FA have tipped the 26-year-old for an earlier comeback.
At his pre-match press conference on Thursday, Wenger poured cold water on those optimistic claims.
“No, I would love to agree but I believe they [the Dutch FA] are a bit optimistic in that,” said the manager.
“I haven’t seen Robin because he is in Holland at the moment but [early April] looks to be a bit early.”
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:55 schreef Alxander het volgende:
He's back! Twee goals, één assist tegen West Ham United:
http://www.sport1.nl/video/1023-west-ham-united-arsenal.html
Eens kijken of hij tegen Oostenrijk Huntelaar weer uit de basis kan spelen
Ach laten we eerst is zien of Van Persie nog fit is tegen de tijd dat Oostenrijk voor de deur staat.quote:
Veel groter inderdaad, maar niet qua doelpunten moyenne. Zeker niet als je een wedstrijd moet loeren op een kans omdat de vleugels voornamelijk voor eigen kansen gaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
van Persie is veel groter dan Huntelaar.
Ja ik denk dat Robin al met samengeknepen billetjes zit hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor hem is het te hopen dat Falcao niet komt anders kan hij genoegen nemen met zo nu en dan 10 minuten en wat cup wedstrijdjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |