abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72687218
Hijs niet bepaald te spreken over Adebayor, maarja, ik zie City nog wel hoger eindigen dit jaar eigenlijk.

Prijzen winnen met Arsenal zal dit jaar opnieuw weer moeilijk worden en dat mag hij zichzelf ook wel gaan aanrekenen. Bijtekenen en dan je twee beste negers verkopen en er niets voor terughalen zal hij toch ook wel niet in gedachten hebben gehad.
  zondag 13 september 2009 @ 10:22:41 #102
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_72692584
Nou ja, Arsenal heeft wel aardig ingekocht met die Vermealen.

En Van Persie zal ook wel gezien hebben dat dankzij de economische crisis de naaste concurrenten Manchester United, Chelsea en Liverpool ook niet bepaald sterker zijn geworden.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_72694847
Vermaelen doet het voorlopig prima en Arsenal had gewoon een goede diepe spits moeten halen om van persie te ondersteune. Van Persie is goed maar meer op de Bergkamp rol. Er moet een afmaker naast hem staan.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  zondag 13 september 2009 @ 12:22:39 #104
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_72694922
Ja, maar je bent het toch met me eens dat de concurrenten ook niet bepaald sterker zijn geworden? Liverpool is Alonso kwijt, Manchester United is Ronaldo kwijt... Die kun je niet zomaar vervangen en dat gebeurt ook niet. Noemenswaardige versterkingen op andere posities zijn ook niet gekomen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_72698097
Eduardo is een topper, moettie wel steeds fit zijn.
pi_72700322
quote:
Van Persie reaction to Adebayor incident

Robin van Persie has issued the following statement following an incident with Emmanuel Adebayor at Saturday's game:

"I am sad and disappointed by my former team-mate Emmanuel Adebayor's mindless and malicious stamp on me during today's match.

"We are both professional footballers and I know that the game is physical, I too have made hard and sometimes mis-timed challenges but never with the intention of hurting an opponent. He set out to hurt me today.

"I knew he was aiming for a collision because he changed the angle of his body to allow contact to be made. He moved backwards when his natural momentum would have taken him forward. I find that deeply disrespectful. He has shown a real lack of class today, to me and the fans.

"I do feel lucky that I have not suffered a greater injury. The contact was only centimetres from my eye. I have not received an apology from him, there were no words exchanged afterwards. He had his own agenda today and that is bad for football. It's bad for the game we all love.

"I want to make it clear that this has nothing to do with the result of today's match. We do not hide from that disappointment but I need to speak out about his behaviour."
Is dit dezelfde Van Persie die vorig seizoen uit frustratie de Stoke-keeper omver beukte?
quote:
Op zondag 13 september 2009 10:22 schreef Klopkoek het volgende:
Nou ja, Arsenal heeft wel aardig ingekocht met die Vermealen.

En Van Persie zal ook wel gezien hebben dat dankzij de economische crisis de naaste concurrenten Manchester United, Chelsea en Liverpool ook niet bepaald sterker zijn geworden.
Denk dat Chelsea wel iets sterker is hoor. Niemand belangrijk is weggegaan en Zhirkov, Sturridge en Ancelotti zijn aangetrokken.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zondag 13 september 2009 @ 16:03:44 #107
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_72700449
Zhirkov is idd een versterking maar Sturridge ben ik niet kapot van.

Chelsea zal ook wel de titel pakken maar wat ik probeerde aan te geven is dat het nog maar de vraag is in hoeverre Arsenal verzwakt is ten opzichte van de concurrenten.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72700807
Wellicht handig om dat chelsea gereutel in het chelsea topic te bediscussiëren? Ik geloof niet dat (echte) RvP fans daarin geïnteresseerd zijn
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 9 februari 2010 @ 13:21:55 #109
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_77805281
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_77805453
Laten we hopen dat hij nog genoeg ritme kan opdoen voor Zuid-Afrika. Enerzijds kan deze blessure ook positieve gevolgen hebben voor het Nederlands elftal. Hij zal zich in ieder geval niet uitgeput melden bij Bertje, waar veel (top)spelers wellicht in het seizoen al (te) veel gepiekt hebben! Misschien zit een van Basten scenario a la '88 er wel in .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 februari 2010 @ 19:11:41 #111
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_78403947
quote:
Van Persie denkt dat rentree begin april mogelijk is

Van Persie denkt dat rentree begin april mogelijk is Volgens Bert van Marwijk denkt Robin van Persie dat hij begin april al zijn rentree kan maken bij Arsenal. Dat laat de bondscoach van het Nederlands elftal woensdag op de website van wereldvoetbalbond FIFA weten.

'Ik heb hem vorige week aan de telefoon gesproken en toen zei hij dat hij zich iedere week sterker voelde,' zegt Van Marwijk. 'Je kon aan zijn stem horen dat hij tevreden was over zijn revalidatie. Ik hoop dat hij begin april weer kan spelen en Robin heeft zelf het idee dat dit mogelijk is.'

Manager Arsène Wenger van Arsenal vertelde eerder dat hij Van Persie eind april terug op het veld verwacht. De Nederlander is sinds november uit de roulatie door een zware enkelblessure.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_78406471
Heerlijk dat Van Persie weer gaat beginnen voetballen begin april.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  donderdag 25 februari 2010 @ 20:59:13 #113
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_78452190
Reken er maar niet op

bron
quote:
Arsène Wenger has played down reports that Robin Van Persie could return to action in early April.

The Dutch forward has been out since November after suffering ankle ligament damage during an international friendly against Italy.

Wenger predicted last week that Van Persie may be back in an Arsenal shirt by the end of April but only if his recovery goes to plan. However, in the interim the Dutch FA have tipped the 26-year-old for an earlier comeback.

At his pre-match press conference on Thursday, Wenger poured cold water on those optimistic claims.

“No, I would love to agree but I believe they [the Dutch FA] are a bit optimistic in that,” said the manager.

“I haven’t seen Robin because he is in Holland at the moment but [early April] looks to be a bit early.”
Where law ends, tyrrany begins.
pi_78454352
Hopelijk slechts een wedstrijd of 3,4 en dan knallen op het wk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:32:49 #115
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_82487252
Allereerst, ik heb toestemming van Happel om deze vraag te stellen.

Ik ben student Criminologie en doe onderzoek voor mijn master scriptie naar de veranderde supporterscultuur in Engeland, specifiek naar Arsenal, sinds er allerlei wetten zijn geïntroduceerd die het supportersgeweld zouden moeten inperken. Mijn uitgangspunt is dat het niet alleen wetten zijn die ervoor gezorgd hebben dat er de laatste jaren een gemoedelijke sfeer is ontstaan in en rond stadions, maar dat er de clubs daar zelf ook in hoge mate aan hebben bijgedragen door o.a. de manier van inrichting van stadions (vaste zitplaatsen, etc), het toegankelijk maken van een wedstrijd voor families en het merk Arsenal op een nieuwe manier in de markt plaatsen.

Ik ben op zoek naar respondenten die geïnterviewd willen worden door mij. Een interview zal ongeveer een uur duren, uiteraard is anonimiteit gegarandeerd. Ik kan naar je toekomen maar we kunnen ook afspreken om de vragen te bespreken via email of MSN.
We kunnen ook afspreken tijdens de Emirates Cup op 31 juli en 1 augustus.

Ik ben om te beginnen benieuwd waarom je supporter bent van Arsenal en of je wedstrijden bezoekt, of je ook Nederlandse clubs support, wat in jouw ogen de verschillen zijn tussen Nederlandse en Engelse clubs en wat je van die verschillen vindt.

Alvast heel erg bedankt voor jullie aandacht!
Spoilers!
pi_91512645
He's back! Twee goals, één assist tegen West Ham United:

http://www.sport1.nl/video/1023-west-ham-united-arsenal.html

Eens kijken of hij tegen Oostenrijk Huntelaar weer uit de basis kan spelen :)
pi_91512892
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:55 schreef Alxander het volgende:
He's back! Twee goals, één assist tegen West Ham United:

http://www.sport1.nl/video/1023-west-ham-united-arsenal.html

Eens kijken of hij tegen Oostenrijk Huntelaar weer uit de basis kan spelen :)
:W Overigens zou ik Van Marwijk dat zelfs bijna kwalijk nemen.
pi_91512931
Van Persie >>> Huntelaar
pi_91512974
van Persie is veel groter dan Huntelaar.
pi_91512988
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:01 schreef Alxander het volgende:
Van Persie >>> Huntelaar
Ach laten we eerst is zien of Van Persie nog fit is tegen de tijd dat Oostenrijk voor de deur staat.
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
van Persie is veel groter dan Huntelaar.
Veel groter inderdaad, maar niet qua doelpunten moyenne. Zeker niet als je een wedstrijd moet loeren op een kans omdat de vleugels voornamelijk voor eigen kansen gaan.
pi_91513784
Voor hem is het te hopen dat Falcao niet komt anders kan hij genoegen nemen met zo nu en dan 10 minuten en wat cup wedstrijdjes
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_91514598
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor hem is het te hopen dat Falcao niet komt anders kan hij genoegen nemen met zo nu en dan 10 minuten en wat cup wedstrijdjes
Ja ik denk dat Robin al met samengeknepen billetjes zit hoor.
pi_91563013
Inderdaad
pi_91563077
Wenger gaat toch geen 20/30 miljoen neerleggen voor een speler. Liever een gratis talentje uit Vive La France.
pi_91564835
Wel als Real komt en dan gaat funes Mori naar Portugal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')