Ik heb je standpunt vorige keer al helemaal omlaag gehaald met argumenten dat ga ik niet nog een keer doen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb laatst een lijst voor je opgezocht om je te overtuigen dat Real Madrid meer aankopen doet, en er ook heel veel voor betaalt, ditzelfde heb ik gedaan voor Barcelona, zodat je het verschil kon zien.
En het verschil was toch echt wel meteen duidelijk: Real Madrid, meer aankopen, meer uitgaven.
Dus je doet nu wel alsof je er alles van weet, maar er klopt helemaal niks van.
Kom met feiten, dan pas kun je mensen overtuigen, want niemand gelooft je
Doei.
Argumenten zonder feiten.. Haha, heb je veel aanquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb je standpunt vorige keer al helemaal omlaag gehaald met argumenten dat ga ik niet nog een keer doen.
Met je lijstjes..
Zonder feiten? Ik zou zeggen lees de discussie nog maar een keer terug. Zoals ik toen ook al aangaf, heeft Barcelona dit seizoen aanzienlijk meer uitgegeven dan dat Real heeft gedaan(ken je nagaan als Van Persie daar ook nog eens bij komt voor een enorm bedrag). Hoezo geen feiten?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Argumenten zonder feiten.. Haha, heb je veel aan
Mening baseren op 1 seizoenquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zonder feiten? Ik zou zeggen lees de discussie nog maar een keer terug. Zoals ik toen ook al aangaf, heeft Barcelona dit seizoen aanzienlijk meer uitgegeven dan dat Real heeft gedaan(ken je nagaan als Van Persie daar ook nog eens bij komt voor een enorm bedrag). Hoezo geen feiten?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Uh dat is toch ook het meest actueel
Dat is gewoon bullshit. Ondanks dat Barca natuurlijk ook voor een deel een koopclub is draait de zaak wel op de jeugdopleiding. Van de basis komen Valdes, Iniesta, Xavi, Puyol, Messi en Busquets wel gewoon uit de eigen jeugd.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Er bestaan er echter inderdaad nog veel meer die zeggen dat Real meer een koopclub is dan Barcelona, wat volslagen onzin is.
Barcelona en Real zijn beiden enorme koopclubs, Barcelona misschien nog wel meer dan Real. Mocht Van Persie inderdaad gekocht worden dan is dat het zoveelste bewijs daarvoor.
Maar, maar, ze hebben afgelopen seizoen meer uitgegeven dan Real!quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is gewoon bullshit. Ondanks dat Barca natuurlijk ook voor een deel een koopclub is draait de zaak wel op de jeugdopleiding. Van de basis komen Valdes, Iniesta, Xavi, Puyol, Messi en Busquets wel gewoon uit de eigen jeugd.
Van da basisselectie van Real kom je dan alleen op Cassilias en eventueel Granero die ook niet altijd speelt. Dus zeggen dat Barcelona meer een koopclub is, dat heb je ook enorme oogkleppen op.
Oh nee? En waarom dan wel niet. Waarom zou een club die met afstand de beste jeugdopleiding heeft en vorig jaar alles gewonnen heeft, volgens velen zelfs de beste ploeg ter wereld is zoveel geld uitgeven, aanzienlijk meer dan de concurrentie, geen koopclub zijn? Statistieken zeggen ziet zoveel als je niet naar de omstandigheden kijkt..quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Nooit statistiek gehad zeker?
Zo'n discussie ga je niet baseren op 1 seizoen, maar op een langere termijn van minimaal 5 seizoenen.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is gewoon bullshit. Ondanks dat Barca natuurlijk ook voor een deel een koopclub is draait de zaak wel op de jeugdopleiding. Van de basis komen Valdes, Iniesta, Xavi, Puyol, Messi en Busquets wel gewoon uit de eigen jeugd.
Van da basisselectie van Real kom je dan alleen op Cassilias en eventueel Granero die ook niet altijd speelt. Dus zeggen dat Barcelona meer een koopclub is, dan heb je ook enorme oogkleppen op.
Dat klopt dus niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh nee? En waarom dan wel niet. Waarom zou een club die met afstand de beste jeugdopleiding heeft en vorig jaar alles gewonnen heeft, volgens velen zelfs de beste ploeg ter wereld is zoveel geld uitgeven, aanzienlijk meer dan de concurrentie, geen koopclub zijn? Statistieken zeggen ziet zoveel als je niet naar de omstandigheden kijkt..
[..]
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 01:14 schreef Caland het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)aking-EXCLUSIVE.html
Prachtig stuk. Ook geinig al die jeugdfoto's
Met Arsenal niet meer dit seizoen denk ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Jippie..
Nu nog een keer kampioen worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |