Dat zo'n Duitse G36 toch?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:20 schreef thesystem het volgende:
Die accessoires zijn niet voor de M16 of iets anders maar voor het Weaver / Piccatinny systeem![]()
Als er zo'n rail op zit dan kunnen die extra's erop.
[ afbeelding ]
Aardig uitgebouwd...
Dat weet ik, op de M16 kan je zo een after market RIS plukken en die erop zetten, niet bij de G36quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:20 schreef thesystem het volgende:
Die accessoires zijn niet voor de M16 of iets anders maar voor het Weaver / Piccatinny systeem![]()
Als er zo'n rail op zit dan kunnen die extra's erop.
andere wapen mag zeker niet.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:23 schreef The_RedDevil het volgende:
Wat ik me eigenlijk al langer afvroeg is: mag je aanpassingen aan je wapen doen, zoals niet standaart kijkers monteren of een ander wapen zelf kopen wat natuurlijk wel dezelfde munitie gebruikt...?? Ik kan me namelijk voorstellen dat je het beste wat er te krijgen is wilt hebben omdat je leven ervanafhangt..
gr
MAG's worden nog steeds op voertuigen gemonteerd (heb niet op de link van jou geklikt).quote:Op woensdag 22 april 2009 22:57 schreef Andyy het volgende:
Is de MAG nog in gebruik bij de LMB?
dacht dat het was vervangen door de Minimi en alleen nog in gebruik was bij de Kmarns, maar bij
http://patrickinuruzgan.b(...)61715/Aflevering%204:%20Op%20patrouille
kan je een MAG zien
Alle 'normale' militairen in Nederland hebben geen invloed op de wapenkeuze. Je krijgt je wapen gewoon per functie toegewezen.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:48 schreef Andyy het volgende:
[..]
andere wapen mag zeker niet.
ander lampje erop of een andere kijker wordt wel gedaan volgens mij (en andere accessoires)
Ander wapen zou ook gewoon ronduit retarded zijn vanwege logistieke problemen. Leuk hoor, dat je rond loopt met een Aug A3, maar wat nou als er iets stuk gaat dat de logistieke dienst niet zomaar even kan aanleveren? Defensie is gewoon ingesteld op die Diemaco. Klaar.quote:Op woensdag 22 april 2009 15:23 schreef The_RedDevil het volgende:
Wat ik me eigenlijk al langer afvroeg is: mag je aanpassingen aan je wapen doen, zoals niet standaart kijkers monteren of een ander wapen zelf kopen wat natuurlijk wel dezelfde munitie gebruikt...?? Ik kan me namelijk voorstellen dat je het beste wat er te krijgen is wilt hebben omdat je leven ervanafhangt..
gr
NL militairen in Afghanistan monteren "alles wat ze kunnen vinden" op hun "buks", aldus een oud-Uruzganger. Red-dot sights, storm-grips, tac-lights, alles. Nodig of niet, maar je kunt die spullen daar allemaal kopen en dat gebeurt dan ook.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Alle 'normale' militairen in Nederland hebben geen invloed op de wapenkeuze. Je krijgt je wapen gewoon per functie toegewezen.
Voor de rest is het niet de bedoeling dat jij aan je wapen gaat sleutelen, omdat hij in bruikleen is. Andere kijker is ook onzin want de kijker van een C7-A1 is duurder dan het hele wapen zelf.
Een lampje wordt er wel eens opgetoelest, maar als ik bij oefeningen een donker huis binnen moet vallen bind ik mijn petzl om mijn handbeschermers... Al zal dit in uitzendgebied uiteraard anders gaan...
En de enige accessoires die ik heb zijn clipjes om twee patroonhouders samen te binden waardoor houderwissels binnen een fractie van een seconde gedaan zijn...
Maar nogmaals, je eigen wapen modificeren...
PX stores?quote:Op donderdag 23 april 2009 07:33 schreef Karrs het volgende:
[..]
NL militairen in Afghanistan monteren "alles wat ze kunnen vinden" op hun "buks", aldus een oud-Uruzganger. Red-dot sights, storm-grips, tac-lights, alles. Nodig of niet, maar je kunt die spullen daar allemaal kopen en dat gebeurt dan ook.
Ze zullen 't wel niet van dooie Talibans af plukkenquote:
ja, wie weetquote:Op donderdag 23 april 2009 09:15 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ze zullen 't wel niet van dooie Talibans af plukken
Ik denk 't dus wel
Maar wel de MAG houden uiteraard, blijf het verschrikkelijk vinden dat het ding niet meer meegaat bij de KLquote:Op zondag 19 september 2010 12:56 schreef Rave_NL het volgende:
Geen flauw idee eigenlijk...
Behalve dat ze ingeruild zouden moeten worden voor een 7,62 minimi!
Uiteraard..quote:Op zondag 19 september 2010 13:05 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Maar wel de MAG houden uiteraard, blijf het verschrikkelijk vinden dat het ding niet meer meegaat bij de KL(Op voertuigen telt ie niet mee, dat is minder cool
)
Daar is volgens mij (ook door de Nederlanders) wel een tijdje mee geëxperimenteerd, maar het ding was te storingsgevoelig voor grootschalig gebruik dacht ik.quote:Op zondag 19 september 2010 12:56 schreef Rave_NL het volgende:
Geen flauw idee eigenlijk...
Behalve dat ze ingeruild zouden moeten worden voor een 7,62 minimi!
Truequote:Op zondag 19 september 2010 13:42 schreef Rave_NL het volgende:
Met de 5,56 trommel is het toch ook niet allemaal rozengeur en manenschijn?
blijf het verschrikkelijk vinden?quote:Op zondag 19 september 2010 13:05 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Maar wel de MAG houden uiteraard, blijf het verschrikkelijk vinden dat het ding niet meer meegaat bij de KL(Op voertuigen telt ie niet mee, dat is minder cool
)
Echt?quote:Op zondag 19 september 2010 13:50 schreef cw2cu het volgende:
[..]
blijf het verschrikkelijk vinden?
Bij de painf gaat die nog elke keer mee! Standaard in de 2 gevechtsbakken.
Alleen ik hoop dat die aanpassingen ook snel gebeuren bij het 45e want daar hebben we nog niks van die aanpassingen gezien.
Ja eh..iets met aanpassingen zeg maar.quote:
hehe, ook de 2 minimi's gaan gewoon mee!quote:Op zondag 19 september 2010 14:00 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Echt?
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat ze die hap bij de KL hadden vervangen door 2 minimi's.
Ik zou bijna morgen even Amsterdam bellen dat ze m'n contract mogen omzetten naar painf
Iets in mij zegt dat ze er niet heel ver mee rennen.quote:Op zondag 19 september 2010 14:13 schreef sp3c het volgende:
de belgen rennen gewoon rond met de .50!
baas boven baas
hoe kom je hierbij?quote:Op zondag 19 september 2010 13:05 schreef Vronsky het volgende:
[..]
)
Fijn vooruitzicht aangezien mijn buks over het algemeen wat meer met zout water in aanraking komt dan gemiddeld.quote:Op woensdag 22 december 2010 16:17 schreef Rave_NL het volgende:
Schijnt dat die handbeschermers onder je reet vandaan roesten..
Wat doe jij met handbeschermers in je reet?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:17 schreef Rave_NL het volgende:
Zijn die dan niet speciaal gecoat oid?quote:Op woensdag 22 december 2010 16:17 schreef Rave_NL het volgende:
Dat was als ik het goed begrepen heb het hele probleem, de handbeschermers konder er niet vanaf waardoor het daar niet drooggewreven kon worden etc.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:11 schreef thesystem het volgende:
[..]
Zijn die dan niet speciaal gecoat oid?
Want als de handbeschermers roesten dan roest de hele loopgroep namelijk! Die is vervaardigd uit 1 stuk staal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |