Dat krijg je met die modskillsquote:Op zondag 5 april 2009 15:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Doe jij maar nieuwe, als dit de lapo igg.
Niet dus.
quote:Op zondag 5 april 2009 15:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat krijg je met die modskillsmaar het geeft niet hoor
!
quote:
Met vrienden en klasgenotenquote:Op zondag 5 april 2009 15:09 schreef Smart_ass het volgende:
Met wie ga je naar Rusland? Ik heb er ook voor gekeken, maar het is best duur. En ik vind Rusland een beetje eng.![]()
Wel tof verder.
Leuk.quote:
Stockholm is een mooie stadquote:Op zondag 5 april 2009 15:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Leuk.Ik ga dus met een vriendin een stedentrip doen, maar zij wil naar Parijs (vooral omdat ze de rest dus niet leuk of te duur vindt) en ik wil graag naar Istanbul of Stockholm ofzo. Maargoed, het zal wel Parijs worden.
In Stockholm zitten 35 H&M's ofzoquote:Op zondag 5 april 2009 15:15 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, maar ik vind het zo cliché. Eigenlijk is dat wel een van de laatste Europese steden waar ik heen wil.
En het is misschien wel goedkoop met de trein enzo, maar eten/drinken daar is wel duur. Stockholm ook trouwens, maar Istanbul is dan weer best goedkoop.
Parijs is ook mooi.quote:Op zondag 5 april 2009 15:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Leuk.Ik ga dus met een vriendin een stedentrip doen, maar zij wil naar Parijs (vooral omdat ze de rest dus niet leuk of te duur vindt) en ik wil graag naar Istanbul of Stockholm ofzo. Maargoed, het zal wel Parijs worden.
Leuk die mensen die in Parijs enzo midden in het centrum op een terras gaan zitten.quote:Op zondag 5 april 2009 15:15 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, maar ik vind het zo cliché. Eigenlijk is dat wel een van de laatste Europese steden waar ik heen wil.
En het is misschien wel goedkoop met de trein enzo, maar eten/drinken daar is wel duur. Stockholm ook trouwens, maar Istanbul is dan weer best goedkoop.
had ik dat maar geweten voordat ik met mn zusjes daar heen gingquote:Op zondag 5 april 2009 15:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In Stockholm zitten 35 H&M's ofzo
Hihiquote:Op zondag 5 april 2009 15:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Leuk die mensen die in Parijs enzo midden in het centrum op een terras gaan zitten.
Cola: ¤8,- ofzo.
Sowieso Zweden qua kledingquote:Op zondag 5 april 2009 15:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In Stockholm zitten 35 H&M's ofzo
Gebruik je IE5quote:Op zondag 5 april 2009 15:16 schreef Krentenbol. het volgende:
Even de OP aangepast, plaatje laadde niet dus browser ging flippen.
Istanbul lijkt me leuk. En het is daar niet zo duur. Ik heb inderdaad geen zin om voor 8 euro per cola op het terras te zitten. Dan is het verblijf misschien niet zo duur, maar dan ben je met al dat eten en drinken alsnog veel duurder uit.quote:Op zondag 5 april 2009 15:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Parijs is ook mooi.Maar Instanbul, al die Turken, ik weet het niet hoor.
London lijkt me ook mooi.
Patser.quote:Op zondag 5 april 2009 15:20 schreef Smart_ass het volgende:
Niet dat het mij uitmaakt want ik heb opzich geld zat, maar zij niet.
Nee niet op die manier, maar stedentrips zijn an sich helemaal niet zo duur hoor. Voor paar honderd euro kun je iets leuks vinden, dus dat lukt mij wel. Maar volgens mij wil zij niet meer dan 300 voor de reis uitgeven dusja.quote:
Daarom wil ik toch ook niet naar Parijs.quote:Op zondag 5 april 2009 15:22 schreef swarmahoer het volgende:
geld zat of niet, voor 8 euro heb je 6 flessen colaipv 20 centiliter
parijs ga je gewoon heen omdat het een supermooie stad isquote:Op zondag 5 april 2009 15:15 schreef Smart_ass het volgende:
Alleen?quote:Op zondag 5 april 2009 15:28 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga over 2 weken ofzo naar parijs3 dagen en daarna n week lissabon
studiegenoot naar parijs, hele club naar lissabonquote:
probeer naar de sainte-chapelle te gaan, echt supermooi glas in lood ramen heeft die kerkquote:Op zondag 5 april 2009 15:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
studiegenoot naar parijs, hele club naar lissabon
quote:Op zondag 5 april 2009 15:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihidat had ik ook toen ik er met mn vader was. Maarja, dat moet je dan maar voor lief nemen.
Vlak buiten het centrum gaan zitten.quote:Op zondag 5 april 2009 15:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Istanbul lijkt me leuk. En het is daar niet zo duur. Ik heb inderdaad geen zin om voor 8 euro per cola op het terras te zitten. Dan is het verblijf misschien niet zo duur, maar dan ben je met al dat eten en drinken alsnog veel duurder uit.
arschlöcherquote:Op zondag 5 april 2009 15:34 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ga volgende week een lang weekend naar zuid Duitsland.
Nou ennnnnn, ik ga rond 25 april met mama naar Parijs. Met het vliegtuig, hoe dan ook.quote:Op zondag 5 april 2009 15:34 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ga volgende week een lang weekend naar zuid Duitsland.
Geen geld?quote:
Ik ook niet denk ik, weet 't nog niet.quote:
Ik werd gewoon enthousiast.quote:Op zondag 5 april 2009 15:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou ennnnnn, ik ga rond 25 april met mama naar Parijs. Met het vliegtuig, hoe dan ook.En ik ga werken, dus ik ga sparen, kan ik in de zomervakantie een week naar London, slapen bij een vriendin van me. Maar dat weet zij nog niet, dus dat moet ik nog allemaal voorstellen.
weer iets nieuws die touwtjesquote:Op zondag 5 april 2009 15:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
probeer naar de sainte-chapelle te gaan, echt supermooi glas in lood ramen heeft die kerk
ohja, en kijk uit voor mannen met touwtjes die je truukjes willen laten zien![]()
ga je toch wel naar bavaria he?quote:
mwah niet nieuw, maar dan gooien ze een touwtje over je vinger onder het mom van een ''magische truuk'', maken ze een knoopje, terwijl ze het andere uiteinde aan zichzelf/ een object hebben vast gezet.quote:Op zondag 5 april 2009 15:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
weer iets nieuws die touwtjes? net zoals bekertje bekertje of wordt ondertussen je broekzak leeggehaald ofzo
Bier.quote:Op zondag 5 april 2009 15:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ga je toch wel naar bavaria he?![]()
goed bier hebben ze daar
tietenquote:
Aansteker? Au.quote:Op zondag 5 april 2009 16:08 schreef swarmahoer het volgende:
dat knoopje kan je zelf toch ook wel loshalen? als je geld kan pakken moet dat ook lukken
en anders pak je n aansteker
duits bier is sowieso lekkerder dan het meeste nederlandse bierquote:
quote:
Ja, dat zal het zijn.quote:Op zondag 5 april 2009 16:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
duits bier is sowieso lekkerder dan het meeste nederlandse bier![]()
van goed bier krijg je geen houten hoofd
ik nam aan dat er nog een stuk tussen jou en hem zit, dat ie t niet aan elkaar knoopt ofzoquote:
ik dacht dat ze daarom ook plastic touwtjes gebruikten.quote:Op zondag 5 april 2009 16:08 schreef swarmahoer het volgende:
dat knoopje kan je zelf toch ook wel loshalen? als je geld kan pakken moet dat ook lukken
en anders pak je n aansteker
Maar als je vinger al vast zit...?quote:Op zondag 5 april 2009 16:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik nam aan dat er nog een stuk tussen jou en hem zit, dat ie t niet aan elkaar knoopt ofzo
als je m doorbrand heb zit je iig niet meer aan m vastquote:Op zondag 5 april 2009 16:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maar als je vinger al vast zit...?
plastic kan je ook doorbrandenquote:Op zondag 5 april 2009 16:12 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik dacht dat ze daarom ook plastic touwtjes gebruikten.
maar dat je het weet, hoef iig niet te kloten met die mannetjes
ja het is moeilijk uit te leggen, zorg gewoon dat je die gasten vermijdquote:Op zondag 5 april 2009 16:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
plastic kan je ook doorbrandenmaar ik snap t niet helemaal
geen pagina over op internet toevallig
ik neem handboeien mee en zorg dat hij mij betaaldquote:Op zondag 5 april 2009 16:17 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja het is moeilijk uit te leggen, zorg gewoon dat je die gasten vermijd
Ik dacht dat wij nederlanders wel wat nuchterder waren dan daarin te trappen?quote:Op zondag 5 april 2009 16:17 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja het is moeilijk uit te leggen, zorg gewoon dat je die gasten vermijd
Doen alsof je homo bent en hem meesleuren in een dark room.quote:Op zondag 5 april 2009 16:20 schreef swarmahoer het volgende:
of ga veel knoflook en uien enzo eten, mag die de hele dag meelopen met mij
nu je het zegt, het waren idd dan ook mijn nieuw-nederlandse klasgenoten die erin trapttequote:Op zondag 5 april 2009 16:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij nederlanders wel wat nuchterder waren dan daarin te trappen?
quote:Op zondag 5 april 2009 16:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Doen alsof je homo bent en hem meesleuren in een dark room.
door hun eigen soort gepwndquote:Op zondag 5 april 2009 16:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nu je het zegt, het waren idd dan ook mijn nieuw-nederlandse klasgenoten die erin traptte
quote:Op zondag 5 april 2009 16:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Doen alsof je homo bent en hem meesleuren in een dark room.
quote:Op zondag 5 april 2009 16:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nu je het zegt, het waren idd dan ook mijn nieuw-nederlandse klasgenoten die erin traptte
quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 16:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hm, goeie vraag. Dat moet je aan Juicyhill vragen.
Het is dat je geen plank hebt want je slaat hem echt gogantisch mis, die twee nummers zijn niet te vergelijken qua zomerheid!quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 16:28 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
...maar aan zo'n straat-truck meedoen is niet echt mijn ding, je weet toch dat je gefucked wordt?
waarschijnlijk wekte het identieke stylish gangsta tasje om de nek van de desbetreffende touwtjesman een wederzijds vertrouwen op en lieten ze zich daarom lieten flessenquote:
Gogantischquote:Op zondag 5 april 2009 16:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Het is dat je geen plank hebt want je slaat hem echt gogantisch mis, die twee nummers zijn niet te vergelijken qua zomerheid!
waarschijnlijk bevond diezelfde plank zich voor zijn hoofd op het moment dat hij ging zoeken naar een overeenkomende zomerse plaatquote:Op zondag 5 april 2009 16:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Het is dat je geen plank hebt want je slaat hem echt gogantisch mis, die twee nummers zijn niet te vergelijken qua zomerheid!
daar was laatst op discovery een reportage over, dat soort oplichtingquote:Op zondag 5 april 2009 16:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[..]
waarschijnlijk wekte het identieke stylish gangsta tasje om de nek van de desbetreffende touwtjesman een wederzijds vertrouwen op en lieten ze zich daarom lieten flessen
Tussen marokanen onderling?quote:Op zondag 5 april 2009 16:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar was laatst op discovery een reportage over, dat soort oplichting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
quote:Op zondag 5 april 2009 16:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Tussen marokanen onderling?Het is Marokkanen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is hier in de bijlmer een veel gebruikt woord...quote:
hoe heette het ook alweer, was het toevallig hetzelfde progamma dat ook een tijd geleden op veronica langskwam ?quote:Op zondag 5 april 2009 16:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar was laatst op discovery een reportage over, dat soort oplichting
quote:Op zondag 5 april 2009 16:34 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Kijk! Dat is al de eerste die mij gelijk geeft...inderdaad....het zijn de marokkanen!quote:
ja, dat was ook het eerste waar ik aan dachtquote:
Ik vind het niet eens slecht eigenlijk... ik krijg er een zomergevoel vanquote:Op zondag 5 april 2009 16:46 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja, dat was ook het eerste waar ik aan dacht
Sanna give me just a chance, lets go out and dancequote:
mee eens!quote:Op zondag 5 april 2009 16:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens slecht eigenlijk... ik krijg er een zomergevoel van
quote:Op zondag 5 april 2009 16:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mee eens!
deze vind ik ook altijd wel chill
dat is volgensmij een van de eerste nummers die ik leuk vondquote:
Idem dito. Tevens een van de mooiste nummers die ik ken.quote:Op zondag 5 april 2009 16:54 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat is volgensmij een van de eerste nummers die ik leuk vond
ik ben best verbaast dat ik hem nu nog te pruimen vind na al die jaren.quote:Op zondag 5 april 2009 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Idem dito. Tevens een van de mooiste nummers die ik ken.
Oeeewh jaaaaquote:Op zondag 5 april 2009 17:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ben best verbaast dat ik hem nu nog te pruimen vind na al die jaren.
of deze hiero
hele tijd hetzelfde dreuntje, en hem dan toch tof vinden
En er zelf geen cent aan verdienen als verve zijnde omdat je een sample gebruikt...quote:Op zondag 5 april 2009 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Idem dito. Tevens een van de mooiste nummers die ik ken.
ja van wie is de sample trouwensquote:Op zondag 5 april 2009 17:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En er zelf geen cent aan verdienen als verve zijnde omdat je een sample gebruikt...
Andrew Oldham Orchestra - The Last Time.quote:
dankjewelquote:Op zondag 5 april 2009 17:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Andrew Oldham Orchestra - The Last Time.
Woohooquote:
Uhu! Maar ik vind de versie van The Verve mooier, waarschijnlijk omdat ik die gewent ben.quote:Op zondag 5 april 2009 17:23 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dankjewel
wel leuk met die bellen enzo
[..]
Woohoo
die gast lijkt op mijn buurvrouwquote:Op zondag 5 april 2009 17:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Uhu! Maar ik vind de versie van The Verve mooier, waarschijnlijk omdat ik die gewent ben.
LOL WTF. Zal je buurvrouw leuk vinden om te horenquote:Op zondag 5 april 2009 17:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
die gast lijkt op mijn buurvrouw![]()
hij is wel eng vrolijk trouwens, die clip
ach, zo vaak zie ik haar nietquote:Op zondag 5 april 2009 17:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
LOL WTF. Zal je buurvrouw leuk vinden om te horen![]()
Reamonn - Supergirl, ook mooi
mamma appelsap hequote:Op zondag 5 april 2009 17:36 schreef Hetiszover het volgende:
Als je goed naar deze luistert hoor je in de eerste zin:
"IK ZAT ALLEEN IN EEN VUILE KAMEEL"
quote:
quote:
je hoéft niet te postenquote:
Ga jij maar naar PUBquote:
quote:
Als jij niet had bestaan, was de SC een kutuser armer geweest.quote:Op zondag 5 april 2009 17:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als die denkwijze uberhaupt zou bestaan, had KLB nooit een SC gekregen.
Ja, toen er nog muziek kwam en niet die bullshit. Daarom kijk ik nu liever naar VH1 of MTV Brand New.quote:Op zondag 5 april 2009 17:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ach, zo vaak zie ik haar niet
keek je vroeger soms ook altijd mtv/tmf ofzo![]()
deze mogen niet ontbreken![]()
1:55 van de laatste blijft echt hilarisch![]()
quote:Op zondag 5 april 2009 17:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, toen er nog muziek kwam en niet die bullshit. Daarom kijk ik nu liever naar VH1 of MTV Brand New.
Kastequote:Op zondag 5 april 2009 17:46 schreef Hetiszover het volgende:
Als jij niet had bestaan, was de SC een kutuser armer geweest.
Huisfilosoofquote:
klopt daar komt af en toe nog wat aardigs langs, al kijk ik het nu niet meer zo vaakquote:Op zondag 5 april 2009 17:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, toen er nog muziek kwam en niet die bullshit. Daarom kijk ik nu liever naar VH1 of MTV Brand New.
oke bedankt yvonnequote:
quote:Op zondag 5 april 2009 18:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Krentenbollen schimmelen op een gegeven moment.
Stam jij toevallig van de Sami's af?quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 18:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Krentenbollen schimmelen op een gegeven moment.
Jezelf quotenquote:
Saami's?quote:Op zondag 5 april 2009 18:06 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Stam jij toevallig van de Sami's af?
Jaquote:
Ik heb net tegen mijn blik bruine bonensoep gezett dat ie in de pan moet!quote:Op zondag 5 april 2009 18:14 schreef Broekpaling het volgende:
Ik hoor zojuist dat er patat richting mijn huis komt.
Kapucijners met spek?quote:Op zondag 5 april 2009 18:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik heb net tegen mijn blik bruine bonensoep gezett dat ie in de pan moet!
HAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
quote:Op zondag 5 april 2009 18:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kapucijners met spek?![]()
HEY DAN ALLES LEKKAH?1@#&r$%&@
Hm okéquote:
zegquote:Op zondag 5 april 2009 19:34 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Laat me raden, van die Italiaanse leren?
tegenwoordigquote:Op zondag 5 april 2009 19:42 schreef dagdag het volgende:
Het waren schoenen van gewoon 50 euro, die italianen maken tegenwoordig alleen gay schoenen
Ik wou dat ik dit ook kon zeggen, maar de perfecte schoen bestaat niet.quote:Op zondag 5 april 2009 19:31 schreef dagdag het volgende:
nieuwe schoenen gekocht
quote:
je hebt maat 60?quote:Op zondag 5 april 2009 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dit ook kon zeggen, maar de perfecte schoen bestaat niet.
Wat, van die diamanten oorbellen?quote:Op zondag 5 april 2009 19:43 schreef dagdag het volgende:
[..]
vroeger waren ze mooi, nu
![]()
![]()
![]()
Btw ook nieuwe oordingen besteld
quote:
lekker boeiend of je in de OP staat of nietquote:Op zondag 5 april 2009 20:00 schreef Agiath het volgende:
Zeg klasbakken, waarom sta ik niet meer in de OP
Neen, 37,5 slechts.quote:
Ik weet nietquote:Op zondag 5 april 2009 20:00 schreef Agiath het volgende:
Een 4 heeft de OP aangepast.quote:Op zondag 5 april 2009 20:00 schreef Agiath het volgende:
quote:
ja had 2 zilveren (echte diamanten), die zijn mooiquote:Op zondag 5 april 2009 20:07 schreef swarmahoer het volgende:
dagdag heb je een oorbelletje? en weet je nu al of je naar de meet komt
Wie?quote:
Komt omdat het hier altijd veels te snel gaat.quote:Op zondag 5 april 2009 20:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik weet niet
Maar je komt nou ook niet echt vaak meer gezellig kletsen hier, he?
overleg maar met swarmahoerquote:Op zondag 5 april 2009 20:37 schreef Emimich het volgende:
Maak eens een kwaliteitstopic aan. In KLB uiteraard.
na na na na na naquote:Op zondag 5 april 2009 21:32 schreef Smart_ass het volgende:
Sinds een dag of twee vlinders in m'n hoofd
Sinds een dag of twee aangenaam verdoofd
Ik was haast vergeten hoe 't voelt om verliefd te zijn
Ik kijk om me heen door een roze bril.......
quote:Op zondag 5 april 2009 21:34 schreef Fascination het volgende:
Oeh ahh ochtendgymnastiek, oeh ahh fanatiek, oehh ahh ochtendgymnastiek, en dan lekker op muziek.
Klassieker.quote:
luilak hang je jas opquote:Op zondag 5 april 2009 21:39 schreef Smart_ass het volgende:
Jaja van wie is dat he! Jullie kennen 'm wel.
Ik wil jou voor altijd, ik wil jou echt nooit meer kwijt....quote:
pm je adres maarquote:Op zondag 5 april 2009 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wil jou voor altijd, ik wil jou echt nooit meer kwijt....
quote:Op zondag 5 april 2009 22:09 schreef McFearless het volgende:
Van Bronckhorst, wat een faalhaas.Moet dat aanvoerder van het Nederlands Elftal zijn?
Lekker op een toastje.quote:Op zondag 5 april 2009 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHA nog een faalhaas. Welke idioot gaat er dan ook oversteken op de A9
Ja, lekker ja.quote:Op zondag 5 april 2009 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stop hem in een linkje.quote:Op zondag 5 april 2009 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
Sanna, mag dat plaatje weg van die haas, ik vind het heul zielig.
Een bot met spieren eromheen?quote:Op zondag 5 april 2009 22:29 schreef Syb-rund. het volgende:
nu vraag ik me wel af wat dat rode stuk moet voorstellen, het ziet er een beetje raar uit zo
Jij geniet er echt van he?quote:
quote:
Het is een haas. Die niet in een kooi zat. En zo dom was om de A9 over te steken. Hij heeft het zelf gedaan. Lul de behanger.quote:Op zondag 5 april 2009 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad, je kunt ook te ver gaan.
Het gras is altijd groener aan de overkant (van de A9).quote:Op zondag 5 april 2009 22:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Het is een haas. Die niet in een kooi zat. En zo dom was om de A9 over te steken. Hij heeft het zelf gedaan. Lul de behanger.
ja maar tochquote:Op zondag 5 april 2009 22:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener aan de overkant (van de A9).
Dat kun je het haasje moeilijk kwalijk nemen
Het gras is heul niet altijd groener aan de overkant.quote:Op zondag 5 april 2009 22:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener aan de overkant (van de A9).
Dat kun je het haasje moeilijk kwalijk nemen
Dus? Dan hoef je nog geen foto's te plaatsen van hoe al zn ingewanden eruit liggen, dat zou je bij een mens ook niet doen.quote:Op zondag 5 april 2009 22:45 schreef padlarf het volgende:
[..]
ja maar toch
nu is hij haastikke keidood! (denk brabants accent)
Mooie foto!quote:Op zondag 5 april 2009 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
Dat weet dat konijntje toch niet, en hij zal er ook nooit achter komen.quote:Op zondag 5 april 2009 22:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het gras is heul niet altijd groener aan de overkant.
Ja, donder toch op. Een mens is wel wat anders dan zo een achterlijke haas.quote:Op zondag 5 april 2009 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus? Dan hoef je nog geen foto's te plaatsen van hoe al zn ingewanden eruit liggen, dat zou je bij een mens ook niet doen.
Ik heb hem geblokt.quote:Op zondag 5 april 2009 22:46 schreef Zotheid het volgende:
Hebben jullie ook een pm van dagdag's pr-adeling?
Correct. 14.gifquote:Op zondag 5 april 2009 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus? Dan hoef je nog geen foto's te plaatsen van hoe al zn ingewanden eruit liggen, dat zou je bij een mens ook niet doen.
Nee.quote:Op zondag 5 april 2009 22:46 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb 'm al een hele tijd geblokkeerd.quote:Op zondag 5 april 2009 22:46 schreef Zotheid het volgende:
ik heb vandaag al wel 10 pms van dagdag gehad. Wil je me aanraken?quote:Op zondag 5 april 2009 22:46 schreef Zotheid het volgende:
Geef me 5 tot 10 minutenquote:Op zondag 5 april 2009 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan hoe je de overkant interpreteert. Wat betreft de eeuwige jachtvelden (hoe zielig voor een konijn) heeft hij daar momenteel weet van.quote:Op zondag 5 april 2009 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat weet dat konijntje toch niet, en hij zal er ook nooit achter komen.
Natuurlijk is het verschillend, maar dat wil nog niet zeggen dat ik graag tegen ingewanden aan kijk, of die nou menselijk of dierlijk zijn.quote:Op zondag 5 april 2009 22:48 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja, donder toch op. Een mens is wel wat anders dan zo een achterlijke haas.
Oh, sorry dan. Mijn PvdD afkeer sloeg op holquote:Op zondag 5 april 2009 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk is het verschillend, maar dat wil nog niet zeggen dat ik graag tegen ingewanden aan kijk, of die nou menselijk of dierlijk zijn.
Ik wel.quote:Op zondag 5 april 2009 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pm's zijn altijd welkom!quote:
quote:
Verstandig.quote:Op zondag 5 april 2009 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 'm al een hele tijd geblokkeerd.
Ik ook zoiets.quote:Op zondag 5 april 2009 22:48 schreef padlarf het volgende:
[..]
ik heb vandaag al wel 10 pms van dagdag gehad. Wil je me aanraken?
Geen idee.quote:
Oke, ik wacht.quote:
Na mij!quote:Op zondag 5 april 2009 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zin hebt in een ban want in dat geval ben ik de eerste om te nsb'en!
De eeuwige jachtvelden bestaan niet. Rottende hazen kadavers daarentegen wél.quote:Op zondag 5 april 2009 22:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan hoe je de overkant interpreteert. Wat betreft de eeuwige jachtvelden (hoe zielig voor een konijn) heeft hij daar momenteel weet van.
Partij voor de Dierenquote:Op zondag 5 april 2009 22:50 schreef padlarf het volgende:
[..]
Oh, sorry dan. Mijn PvdD afkeer sloeg op hol
wel 6 anderen, waarom deze niet dagdagquote:Op zondag 5 april 2009 22:46 schreef Zotheid het volgende:
Ja klopt, van die 13jarige huppelkutjes die dierenarts willen wordenquote:Op zondag 5 april 2009 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Partij voor de Dierenwhehe, alleen sukkels stemmen op zoiets
Moet je bij pr zijnquote:Op zondag 5 april 2009 22:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wel 6 anderen, waarom deze niet dagdag?
Wat betreft de eeuwige jachtvelden ben ik het met je eens.quote:Op zondag 5 april 2009 22:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De eeuwige jachtvelden bestaan niet. Rottende hazen kadavers daarentegen wél.
Wij zijn waarschijnlijk het enige land waar ze 'zo'n mongolen-partij hebben.quote:Op zondag 5 april 2009 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Partij voor de Dierenwhehe, alleen sukkels stemmen op zoiets
*high fived*quote:Op zondag 5 april 2009 22:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat betreft de eeuwige jachtvelden ben ik het met je eens.
Voor de rest:
Zo werkt de natuur nou eenmaal. Mensen vinden het altijd zielig om een dood dier te zien maar ondertussen vreten ze zichzelf wel vol met vlees.
Daar ben ik het wel mee eens hoor, survival of the fittest blablabla.quote:Op zondag 5 april 2009 22:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat betreft de eeuwige jachtvelden ben ik het met je eens.
Voor de rest:
Zo werkt de natuur nou eenmaal. Mensen vinden het altijd zielig om een dood dier te zien maar ondertussen vreten ze zichzelf wel vol met vlees.
Heuy, dierenarts is ook een boeiend beroep. Mensen zien zichzelf altijd als de perfectie van het dierenrijk. Flikker toch op. De kip die op je bord ligt is evengoed een product van miljarden jaren evolutie. Onze duim en ons bewustzijn maken ons echt niet zoveel beter. Eerder verderfelijk.quote:Op zondag 5 april 2009 22:53 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja klopt, van die 13jarige huppelkutjes die dierenarts willen worden
nouja, als ze 5 jaar ouder zijn dan he
Kom niet haten.quote:Op zondag 5 april 2009 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij zijn waarschijnlijk het enige land waar ze 'zo'n mongolen-partij hebben.
dat ben jijquote:
Jupquote:Op zondag 5 april 2009 22:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij zijn waarschijnlijk het enige land waar ze 'zo'n mongolen-partij hebben.
Word je donor?quote:Op zondag 5 april 2009 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zin hebt in een ban want in dat geval ben ik de eerste om te nsb'en!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |