Dat krijg je met die modskillsquote:Op zondag 5 april 2009 15:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Doe jij maar nieuwe, als dit de lapo igg.
Niet dus.
quote:Op zondag 5 april 2009 15:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat krijg je met die modskillsmaar het geeft niet hoor
!
quote:
Met vrienden en klasgenotenquote:Op zondag 5 april 2009 15:09 schreef Smart_ass het volgende:
Met wie ga je naar Rusland? Ik heb er ook voor gekeken, maar het is best duur. En ik vind Rusland een beetje eng.![]()
Wel tof verder.
Leuk.quote:
Stockholm is een mooie stadquote:Op zondag 5 april 2009 15:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Leuk.Ik ga dus met een vriendin een stedentrip doen, maar zij wil naar Parijs (vooral omdat ze de rest dus niet leuk of te duur vindt) en ik wil graag naar Istanbul of Stockholm ofzo. Maargoed, het zal wel Parijs worden.
In Stockholm zitten 35 H&M's ofzoquote:Op zondag 5 april 2009 15:15 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, maar ik vind het zo cliché. Eigenlijk is dat wel een van de laatste Europese steden waar ik heen wil.
En het is misschien wel goedkoop met de trein enzo, maar eten/drinken daar is wel duur. Stockholm ook trouwens, maar Istanbul is dan weer best goedkoop.
Parijs is ook mooi.quote:Op zondag 5 april 2009 15:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Leuk.Ik ga dus met een vriendin een stedentrip doen, maar zij wil naar Parijs (vooral omdat ze de rest dus niet leuk of te duur vindt) en ik wil graag naar Istanbul of Stockholm ofzo. Maargoed, het zal wel Parijs worden.
Leuk die mensen die in Parijs enzo midden in het centrum op een terras gaan zitten.quote:Op zondag 5 april 2009 15:15 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, maar ik vind het zo cliché. Eigenlijk is dat wel een van de laatste Europese steden waar ik heen wil.
En het is misschien wel goedkoop met de trein enzo, maar eten/drinken daar is wel duur. Stockholm ook trouwens, maar Istanbul is dan weer best goedkoop.
had ik dat maar geweten voordat ik met mn zusjes daar heen gingquote:Op zondag 5 april 2009 15:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In Stockholm zitten 35 H&M's ofzo
Hihiquote:Op zondag 5 april 2009 15:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Leuk die mensen die in Parijs enzo midden in het centrum op een terras gaan zitten.
Cola: ¤8,- ofzo.
Sowieso Zweden qua kledingquote:Op zondag 5 april 2009 15:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
In Stockholm zitten 35 H&M's ofzo
Gebruik je IE5quote:Op zondag 5 april 2009 15:16 schreef Krentenbol. het volgende:
Even de OP aangepast, plaatje laadde niet dus browser ging flippen.
Istanbul lijkt me leuk. En het is daar niet zo duur. Ik heb inderdaad geen zin om voor 8 euro per cola op het terras te zitten. Dan is het verblijf misschien niet zo duur, maar dan ben je met al dat eten en drinken alsnog veel duurder uit.quote:Op zondag 5 april 2009 15:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Parijs is ook mooi.Maar Instanbul, al die Turken, ik weet het niet hoor.
London lijkt me ook mooi.
Patser.quote:Op zondag 5 april 2009 15:20 schreef Smart_ass het volgende:
Niet dat het mij uitmaakt want ik heb opzich geld zat, maar zij niet.
Nee niet op die manier, maar stedentrips zijn an sich helemaal niet zo duur hoor. Voor paar honderd euro kun je iets leuks vinden, dus dat lukt mij wel. Maar volgens mij wil zij niet meer dan 300 voor de reis uitgeven dusja.quote:
Daarom wil ik toch ook niet naar Parijs.quote:Op zondag 5 april 2009 15:22 schreef swarmahoer het volgende:
geld zat of niet, voor 8 euro heb je 6 flessen colaipv 20 centiliter
parijs ga je gewoon heen omdat het een supermooie stad isquote:Op zondag 5 april 2009 15:15 schreef Smart_ass het volgende:
Alleen?quote:Op zondag 5 april 2009 15:28 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga over 2 weken ofzo naar parijs3 dagen en daarna n week lissabon
studiegenoot naar parijs, hele club naar lissabonquote:
probeer naar de sainte-chapelle te gaan, echt supermooi glas in lood ramen heeft die kerkquote:Op zondag 5 april 2009 15:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
studiegenoot naar parijs, hele club naar lissabon
quote:Op zondag 5 april 2009 15:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihidat had ik ook toen ik er met mn vader was. Maarja, dat moet je dan maar voor lief nemen.
Vlak buiten het centrum gaan zitten.quote:Op zondag 5 april 2009 15:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Istanbul lijkt me leuk. En het is daar niet zo duur. Ik heb inderdaad geen zin om voor 8 euro per cola op het terras te zitten. Dan is het verblijf misschien niet zo duur, maar dan ben je met al dat eten en drinken alsnog veel duurder uit.
arschlöcherquote:Op zondag 5 april 2009 15:34 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ga volgende week een lang weekend naar zuid Duitsland.
Nou ennnnnn, ik ga rond 25 april met mama naar Parijs. Met het vliegtuig, hoe dan ook.quote:Op zondag 5 april 2009 15:34 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik ga volgende week een lang weekend naar zuid Duitsland.
Geen geld?quote:
Ik ook niet denk ik, weet 't nog niet.quote:
Ik werd gewoon enthousiast.quote:Op zondag 5 april 2009 15:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou ennnnnn, ik ga rond 25 april met mama naar Parijs. Met het vliegtuig, hoe dan ook.En ik ga werken, dus ik ga sparen, kan ik in de zomervakantie een week naar London, slapen bij een vriendin van me. Maar dat weet zij nog niet, dus dat moet ik nog allemaal voorstellen.
weer iets nieuws die touwtjesquote:Op zondag 5 april 2009 15:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
probeer naar de sainte-chapelle te gaan, echt supermooi glas in lood ramen heeft die kerk
ohja, en kijk uit voor mannen met touwtjes die je truukjes willen laten zien![]()
ga je toch wel naar bavaria he?quote:
mwah niet nieuw, maar dan gooien ze een touwtje over je vinger onder het mom van een ''magische truuk'', maken ze een knoopje, terwijl ze het andere uiteinde aan zichzelf/ een object hebben vast gezet.quote:Op zondag 5 april 2009 15:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
weer iets nieuws die touwtjes? net zoals bekertje bekertje of wordt ondertussen je broekzak leeggehaald ofzo
Bier.quote:Op zondag 5 april 2009 15:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ga je toch wel naar bavaria he?![]()
goed bier hebben ze daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |