En er zelf geen cent aan verdienen als verve zijnde omdat je een sample gebruikt...quote:Op zondag 5 april 2009 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Idem dito. Tevens een van de mooiste nummers die ik ken.
ja van wie is de sample trouwensquote:Op zondag 5 april 2009 17:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
En er zelf geen cent aan verdienen als verve zijnde omdat je een sample gebruikt...
Andrew Oldham Orchestra - The Last Time.quote:
dankjewelquote:Op zondag 5 april 2009 17:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Andrew Oldham Orchestra - The Last Time.
Woohooquote:
Uhu! Maar ik vind de versie van The Verve mooier, waarschijnlijk omdat ik die gewent ben.quote:Op zondag 5 april 2009 17:23 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dankjewel
wel leuk met die bellen enzo
[..]
Woohoo
die gast lijkt op mijn buurvrouwquote:Op zondag 5 april 2009 17:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Uhu! Maar ik vind de versie van The Verve mooier, waarschijnlijk omdat ik die gewent ben.
LOL WTF. Zal je buurvrouw leuk vinden om te horenquote:Op zondag 5 april 2009 17:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
die gast lijkt op mijn buurvrouw![]()
hij is wel eng vrolijk trouwens, die clip
ach, zo vaak zie ik haar nietquote:Op zondag 5 april 2009 17:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
LOL WTF. Zal je buurvrouw leuk vinden om te horen![]()
Reamonn - Supergirl, ook mooi
mamma appelsap hequote:Op zondag 5 april 2009 17:36 schreef Hetiszover het volgende:
Als je goed naar deze luistert hoor je in de eerste zin:
"IK ZAT ALLEEN IN EEN VUILE KAMEEL"
quote:
quote:
je hoéft niet te postenquote:
Ga jij maar naar PUBquote:
quote:
Als jij niet had bestaan, was de SC een kutuser armer geweest.quote:Op zondag 5 april 2009 17:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als die denkwijze uberhaupt zou bestaan, had KLB nooit een SC gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |