Een bot met spieren eromheen?quote:Op zondag 5 april 2009 22:29 schreef Syb-rund. het volgende:
nu vraag ik me wel af wat dat rode stuk moet voorstellen, het ziet er een beetje raar uit zo
Jij geniet er echt van he?quote:
quote:
Het is een haas. Die niet in een kooi zat. En zo dom was om de A9 over te steken. Hij heeft het zelf gedaan. Lul de behanger.quote:Op zondag 5 april 2009 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad, je kunt ook te ver gaan.
Het gras is altijd groener aan de overkant (van de A9).quote:Op zondag 5 april 2009 22:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Het is een haas. Die niet in een kooi zat. En zo dom was om de A9 over te steken. Hij heeft het zelf gedaan. Lul de behanger.
ja maar tochquote:Op zondag 5 april 2009 22:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener aan de overkant (van de A9).
Dat kun je het haasje moeilijk kwalijk nemen
Het gras is heul niet altijd groener aan de overkant.quote:Op zondag 5 april 2009 22:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener aan de overkant (van de A9).
Dat kun je het haasje moeilijk kwalijk nemen
Dus? Dan hoef je nog geen foto's te plaatsen van hoe al zn ingewanden eruit liggen, dat zou je bij een mens ook niet doen.quote:Op zondag 5 april 2009 22:45 schreef padlarf het volgende:
[..]
ja maar toch
nu is hij haastikke keidood! (denk brabants accent)
Mooie foto!quote:Op zondag 5 april 2009 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHA nog een faalhaas. Welke idioot gaat er dan ook oversteken op de A9
Dat weet dat konijntje toch niet, en hij zal er ook nooit achter komen.quote:Op zondag 5 april 2009 22:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het gras is heul niet altijd groener aan de overkant.
Ja, donder toch op. Een mens is wel wat anders dan zo een achterlijke haas.quote:Op zondag 5 april 2009 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus? Dan hoef je nog geen foto's te plaatsen van hoe al zn ingewanden eruit liggen, dat zou je bij een mens ook niet doen.
Ik heb hem geblokt.quote:Op zondag 5 april 2009 22:46 schreef Zotheid het volgende:
Hebben jullie ook een pm van dagdag's pr-adeling?
Correct. 14.gifquote:Op zondag 5 april 2009 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus? Dan hoef je nog geen foto's te plaatsen van hoe al zn ingewanden eruit liggen, dat zou je bij een mens ook niet doen.
Nee.quote:Op zondag 5 april 2009 22:46 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb 'm al een hele tijd geblokkeerd.quote:Op zondag 5 april 2009 22:46 schreef Zotheid het volgende:
ik heb vandaag al wel 10 pms van dagdag gehad. Wil je me aanraken?quote:Op zondag 5 april 2009 22:46 schreef Zotheid het volgende:
Geef me 5 tot 10 minutenquote:Op zondag 5 april 2009 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan hoe je de overkant interpreteert. Wat betreft de eeuwige jachtvelden (hoe zielig voor een konijn) heeft hij daar momenteel weet van.quote:Op zondag 5 april 2009 22:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat weet dat konijntje toch niet, en hij zal er ook nooit achter komen.
Natuurlijk is het verschillend, maar dat wil nog niet zeggen dat ik graag tegen ingewanden aan kijk, of die nou menselijk of dierlijk zijn.quote:Op zondag 5 april 2009 22:48 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja, donder toch op. Een mens is wel wat anders dan zo een achterlijke haas.
Oh, sorry dan. Mijn PvdD afkeer sloeg op holquote:Op zondag 5 april 2009 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk is het verschillend, maar dat wil nog niet zeggen dat ik graag tegen ingewanden aan kijk, of die nou menselijk of dierlijk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |