tietenquote:
Aansteker? Au.quote:Op zondag 5 april 2009 16:08 schreef swarmahoer het volgende:
dat knoopje kan je zelf toch ook wel loshalen? als je geld kan pakken moet dat ook lukken
en anders pak je n aansteker
duits bier is sowieso lekkerder dan het meeste nederlandse bierquote:
quote:
Ja, dat zal het zijn.quote:Op zondag 5 april 2009 16:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
duits bier is sowieso lekkerder dan het meeste nederlandse bier![]()
van goed bier krijg je geen houten hoofd
ik nam aan dat er nog een stuk tussen jou en hem zit, dat ie t niet aan elkaar knoopt ofzoquote:
ik dacht dat ze daarom ook plastic touwtjes gebruikten.quote:Op zondag 5 april 2009 16:08 schreef swarmahoer het volgende:
dat knoopje kan je zelf toch ook wel loshalen? als je geld kan pakken moet dat ook lukken
en anders pak je n aansteker
Maar als je vinger al vast zit...?quote:Op zondag 5 april 2009 16:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik nam aan dat er nog een stuk tussen jou en hem zit, dat ie t niet aan elkaar knoopt ofzo
als je m doorbrand heb zit je iig niet meer aan m vastquote:Op zondag 5 april 2009 16:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Maar als je vinger al vast zit...?
plastic kan je ook doorbrandenquote:Op zondag 5 april 2009 16:12 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik dacht dat ze daarom ook plastic touwtjes gebruikten.
maar dat je het weet, hoef iig niet te kloten met die mannetjes
ja het is moeilijk uit te leggen, zorg gewoon dat je die gasten vermijdquote:Op zondag 5 april 2009 16:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
plastic kan je ook doorbrandenmaar ik snap t niet helemaal
geen pagina over op internet toevallig
ik neem handboeien mee en zorg dat hij mij betaaldquote:Op zondag 5 april 2009 16:17 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja het is moeilijk uit te leggen, zorg gewoon dat je die gasten vermijd
Ik dacht dat wij nederlanders wel wat nuchterder waren dan daarin te trappen?quote:Op zondag 5 april 2009 16:17 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja het is moeilijk uit te leggen, zorg gewoon dat je die gasten vermijd
Doen alsof je homo bent en hem meesleuren in een dark room.quote:Op zondag 5 april 2009 16:20 schreef swarmahoer het volgende:
of ga veel knoflook en uien enzo eten, mag die de hele dag meelopen met mij
nu je het zegt, het waren idd dan ook mijn nieuw-nederlandse klasgenoten die erin trapttequote:Op zondag 5 april 2009 16:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij nederlanders wel wat nuchterder waren dan daarin te trappen?
quote:Op zondag 5 april 2009 16:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Doen alsof je homo bent en hem meesleuren in een dark room.
door hun eigen soort gepwndquote:Op zondag 5 april 2009 16:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nu je het zegt, het waren idd dan ook mijn nieuw-nederlandse klasgenoten die erin traptte
quote:Op zondag 5 april 2009 16:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Doen alsof je homo bent en hem meesleuren in een dark room.
quote:Op zondag 5 april 2009 16:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nu je het zegt, het waren idd dan ook mijn nieuw-nederlandse klasgenoten die erin traptte
quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 16:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hm, goeie vraag. Dat moet je aan Juicyhill vragen.
Het is dat je geen plank hebt want je slaat hem echt gogantisch mis, die twee nummers zijn niet te vergelijken qua zomerheid!quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 16:28 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
...maar aan zo'n straat-truck meedoen is niet echt mijn ding, je weet toch dat je gefucked wordt?
waarschijnlijk wekte het identieke stylish gangsta tasje om de nek van de desbetreffende touwtjesman een wederzijds vertrouwen op en lieten ze zich daarom lieten flessenquote:
Gogantischquote:Op zondag 5 april 2009 16:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Het is dat je geen plank hebt want je slaat hem echt gogantisch mis, die twee nummers zijn niet te vergelijken qua zomerheid!
waarschijnlijk bevond diezelfde plank zich voor zijn hoofd op het moment dat hij ging zoeken naar een overeenkomende zomerse plaatquote:Op zondag 5 april 2009 16:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Het is dat je geen plank hebt want je slaat hem echt gogantisch mis, die twee nummers zijn niet te vergelijken qua zomerheid!
daar was laatst op discovery een reportage over, dat soort oplichtingquote:Op zondag 5 april 2009 16:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[..]
waarschijnlijk wekte het identieke stylish gangsta tasje om de nek van de desbetreffende touwtjesman een wederzijds vertrouwen op en lieten ze zich daarom lieten flessen
Tussen marokanen onderling?quote:Op zondag 5 april 2009 16:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar was laatst op discovery een reportage over, dat soort oplichting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
quote:Op zondag 5 april 2009 16:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Tussen marokanen onderling?Het is Marokkanen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is hier in de bijlmer een veel gebruikt woord...quote:
hoe heette het ook alweer, was het toevallig hetzelfde progamma dat ook een tijd geleden op veronica langskwam ?quote:Op zondag 5 april 2009 16:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar was laatst op discovery een reportage over, dat soort oplichting
quote:Op zondag 5 april 2009 16:34 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Gogantisch
Kijk! Dat is al de eerste die mij gelijk geeft...inderdaad....het zijn de marokkanen!quote:
ja, dat was ook het eerste waar ik aan dachtquote:
Ik vind het niet eens slecht eigenlijk... ik krijg er een zomergevoel vanquote:Op zondag 5 april 2009 16:46 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja, dat was ook het eerste waar ik aan dacht
Sanna give me just a chance, lets go out and dancequote:
mee eens!quote:Op zondag 5 april 2009 16:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens slecht eigenlijk... ik krijg er een zomergevoel van
quote:Op zondag 5 april 2009 16:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mee eens!
deze vind ik ook altijd wel chill
dat is volgensmij een van de eerste nummers die ik leuk vondquote:
Idem dito. Tevens een van de mooiste nummers die ik ken.quote:Op zondag 5 april 2009 16:54 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat is volgensmij een van de eerste nummers die ik leuk vond
ik ben best verbaast dat ik hem nu nog te pruimen vind na al die jaren.quote:Op zondag 5 april 2009 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Idem dito. Tevens een van de mooiste nummers die ik ken.
Oeeewh jaaaaquote:Op zondag 5 april 2009 17:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ben best verbaast dat ik hem nu nog te pruimen vind na al die jaren.
of deze hiero
hele tijd hetzelfde dreuntje, en hem dan toch tof vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |