Wat wel blijkt uit deze Poll: de aantrekkelijkste kandidaat (M/V)quote:Op woensdag 15 april 2009 18:16 schreef Desmonkey het volgende:
Alsof dat nou belangrijk is. Mannen fappen al bij het idee van Eva op het albumhoesje. Beetje het K3-syndroom.
big bandquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:22 schreef Smeej het volgende:
wat wil je met zo'n butt nummer...
En ik vond alle gekozen liedjes slecht..
alleen maar michael en whitney...
volgende week??? welk thema?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:56 schreef ranja het volgende:
wie had dat verwacht na hun auditie? de dames van x-cited zeker niet![]()
Dan had Jennifer er ook nog in moeten zittenquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:10 schreef oldschoolf00l het volgende:
Lijkt wel een kindershow. Schoolacts blijven erin, iedereen boven de 18 eruit
Twee mooie mensen. Eentje druk, eentje nogal arrogant. Ik zie het wel goed gaan met die tweequote:Op zaterdag 18 april 2009 @ 15:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Eva_een_stel__.html
Erik heeft een flater geslagen gisteren. Music is idd veel te laag voor de dames maar het was natuurlijk allang duidelijk dat Whatever echt niet af zou vallen al waren ze gisteren het slechtste!quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:04 schreef robster16 het volgende:
Het nummer zelf kan van het podium afSPATTEN, kijk maar naar de videos die ik gepost heb. Maar het was om te beginnen te laag voor de dames, dan ga je brommen en kun je minder power zetten. Ze hadden andere nummers moeten doen. Into The Groove, Like a Virgin, Ray of Light, etc, etc...
quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:44 schreef Armoed het volgende:
'behalve voor maatschappijleer maar dat is makkelijk want daar moet je alleen je mening geven en dat kan ik heel goed'![]()
![]()
![]()
Nou dik is ze niet hoorquote:Op zondag 19 april 2009 20:20 schreef tho_Omas het volgende:
Die dikke van Whatever doet wel heel erg haar best om "Spontaan" te zijn. Het ziet er zo ongemakkelijk uit allemaal.
Ja dat vind ik ook inderdaad, ze vullen elkaar wat dat betreft perfect aan, dat is niet gemaakt. Dat kan ook niet, daar is ze veel te ad rem voor.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Gemaakt spontaan is Nathalie niet vind ik, die is zelf ook zo gek als een deur als ze met Eva is.
Blijft zonde waarom de juryleden hun deelnemers zo vaak van die &^^#@* nummers toebedelen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:47 schreef Prisonbreaker het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)dkamer.avi_plain.xmlze gaan veel mensen nog verbazen denk ik!
Tja, dat blijft het probleem.quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:47 schreef Prisonbreaker het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)dkamer.avi_plain.xmlze gaan veel mensen nog verbazen denk ik!
Dat is alleen de afgelopen 2 weken zo vanwege een dramatische nummerkeuze van Erik.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:40 schreef Guanabana het volgende:
Gordon heeft eindelijk gezegd wat ik al weken vond: het is nu genoeg geweest. De optredens ontstijgen inderdaad niet het niveau buurthuis.
Dat dus. Twee weken geleden was Gordon nog ontzettend positief. Tja...quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:02 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dat is alleen de afgelopen 2 weken zo vanwege een dramatische nummerkeuze van Erik.
De keren daarvoor waren ze fantastisch. Ze moeten gewoon het juiste genre toebedeeld krijgen.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:02 schreef UltraR het volgende:
De keren daarvoor waren ze fantastisch.
Ik vond al veelzeggend dat Gordon het over de humor van de meiden moest hebbenquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:23 schreef ZaZoe het volgende:
Whatever is een leuk nieuw duo waar we zeker na de shows nog van gaan horen, winnen wordt lastig lijkt me maar je weet maar nooit.
Wat relnicht Gordon zegt over de meiden dat ie het gehad heeft met de grapjes slaat natuurlijk nergens op als je zelf al jaren met platvloerse afgezaagde humor voor de dag komt.
Dat is ook de reden dat ik jaren geleden Gordon zat werd. Dat constante overdreven gelach van hem. Maar ik heb het nu ook met Whatever..quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:23 schreef ZaZoe het volgende:
Whatever is een leuk nieuw duo waar we zeker na de shows nog van gaan horen, winnen wordt lastig lijkt me maar je weet maar nooit.
Wat relnicht Gordon zegt over de meiden dat ie het gehad heeft met de grapjes slaat natuurlijk nergens op als je zelf al jaren met platvloerse afgezaagde humor voor de dag komt.
Tja, zelfde kan ik zeggen over mensen die Roan zelfs na zijn 1e 3 optredens in de liveshows nog steeds op 1 hadden staan in hun favo. lijstje.quote:Op zondag 26 april 2009 11:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het is meer lachwekkend dan professioneel wat ze doen. Dus. Ik neem mensen die hun 'fantastisch' noemen echt niet serieus
. Come on.
quote:Op zondag 26 april 2009 01:27 schreef -Vaduz- het volgende:
De eerste halve minuut heb ik nog zoiets van: best leuk. En daarna vind ik er helemaal niks meer aan, eentonig, matig.
Roan zingt al drie weken vals.quote:Op zondag 26 april 2009 12:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Absoluut niet mee eens. Een goede performer/zanger kan elk popnummer overtuigend brengen, daarin falen ze en zijn wat mij betreft daarom niet XFactor-waardig.
Dat is niet waar, maar heb het ook niet alleen over valsheid. Als ik Whatever zie, zie ik gewoon een stel kinderen dat voor hun klas een actje opvoert. Daarom zijn ze voor mij niet overtuigend. Het feit dat ze daarnaast geen geweldige stemmen hebben draagt daar ook aan bij.quote:
Dan faalt iedereen bij Xfactor..quote:Op zondag 26 april 2009 12:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Absoluut niet mee eens. Een goede performer/zanger kan elk popnummer overtuigend brengen, daarin falen ze en zijn wat mij betreft daarom niet XFactor-waardig.
Nee, je hebt het over "Een goede performer/zanger kan elk popnummer overtuigend brengen"quote:Op zondag 26 april 2009 12:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat is niet waar, maar heb het ook niet alleen over valsheid. Als ik Whatever zie, zie ik gewoon een stel kinderen dat voor hun klas een actje opvoert. Daarom zijn ze voor mij niet overtuigend. Het feit dat ze daarnaast geen geweldige stemmen hebben draagt daar ook aan bij.
Is t weg dan? Als ik jou was zou ik er niet trots op zijn dit soort dingen bij te houden.quote:Op zondag 26 april 2009 15:18 schreef -Vaduz- het volgende:
O graag, dat zou betekenen dat Telekids weer terug is.
Weet je dat niet? Als ik jou was zou ik er niet trots op zijn dit soort dingen niet te weten.quote:Op zondag 26 april 2009 15:57 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Is t weg dan? Als ik jou was zou ik er niet trots op zijn dit soort dingen bij te houden.
Tja, je ziet wel wie er het woord voert en wie erachteraan hobbelt. Je ziet ook zo dat Eva hen heeft ingeschreven. Ik erger me daaraan tijdens het kijken, meer nog dan aan dat bakvissengedrag.quote:Op maandag 20 april 2009 21:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nou dik is ze niet hoor... ze is wat te mollig, maar dat valt wel extra op naast de magere Eva, die heeft echt nog een kinderlijfje. Maar ben het wel met je eens dat zij een en al ongemakkelijkheid uitstraalt. Eva kan zich wel goed bewegen, Nathalie wordt met de week qua beweging wel iets beter maar naast Eva houdt het nog niet over.
Weet je wel hoe tof Telekids is.quote:Op zondag 26 april 2009 15:57 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Is t weg dan? Als ik jou was zou ik er niet trots op zijn dit soort dingen bij te houden.
Tragische liedjes??? Tjonge jonge.......... kwestie van smaak zeker. Volgens mij zingen deze dames allesbehalve tragische nummers hoor!quote:Op woensdag 29 april 2009 00:17 schreef Desmonkey het volgende:
Ik ben eigenlijk de 'perfect' zingende zangeressen wel een beetje zat, dus van mij mogen whatever wel winnen. Het wordt eens tijd dat er weer luchtige popliedjes met een knipoog komen, ipv van die tragische liedjes van Ilse DeLange, Anouk, etc.
Tsja over tragische reacties gesproken..quote:Op woensdag 29 april 2009 10:04 schreef MirKr het volgende:
[..]
Tragische liedjes??? Tjonge jonge.......... kwestie van smaak zeker. Volgens mij zingen deze dames allesbehalve tragische nummers hoor!
Gewoon helemaal mee eens. Dat serieuze gedoe mag wel een beetje minder. Je word er onderhand depressief van. Van Whatever straalt tenminste nog een plezier af, daar kan Hester met haar mooie zangstem nog een heleboel van leren.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:17 schreef Desmonkey het volgende:
Ik ben eigenlijk de 'perfect' zingende zangeressen wel een beetje zat, dus van mij mogen whatever wel winnen. Het wordt eens tijd dat er weer luchtige popliedjes met een knipoog komen, ipv van die tragische liedjes van Ilse DeLange, Anouk, etc.
Het was niet bijzonder idd, lekker saai nummer ook. Lisa had daarentegen een geweldig optredenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:46 schreef SlimShady het volgende:
ik vond het best matig, gisteren op het plein. de rest deed het meer kracht, emotie en uitstraling.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:52 schreef Prisonbreaker het volgende:
Ze hebben het erg goed gedaanBeste performance van de avond tot nu toe
![]()
![]()
En ik voetbal beter dan Lionel Messiquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:50 schreef Guanabana het volgende:
Pff, ben ik nou de enige die ze niks bijzonders vind? Ik geef helemaal niet hoog op van mijn eigen zangkunsten, maar ik zing echt waar beter dan die Nathalie.
Dat lag aan het thema... dat was 538 hits, niet arbeidsvitaminenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:51 schreef UltraR het volgende:
2e optreden (eigen keuze: krezip) kon ik het hele liedje alleen maar denken "waarom deze en niet californian dreaming?". Geen goed optreden, veel te weinig samen gezongen. Grote misser dat ze niet voor californian dreaming zijn gegaan wat ze hun finaleplaats heeft gekost.
Ja maar dat geldt ook voor Jamal. Zeker voor Jamal. Whatever heeft dan nog hun eigen ding, het samen zingen en het zelf kunnen begeleiden met gitaar.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:00 schreef eleusis het volgende:
Ik vond het ook een mooi en ontroerend nummer. Ik had het toch wel leuk gevonden als ze in de finale waren gekomen. Maar that said, er was toch wel een niveauverschil met Lisa en Rachel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |