Tja, je ziet wel wie er het woord voert en wie erachteraan hobbelt. Je ziet ook zo dat Eva hen heeft ingeschreven. Ik erger me daaraan tijdens het kijken, meer nog dan aan dat bakvissengedrag.quote:Op maandag 20 april 2009 21:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nou dik is ze niet hoor... ze is wat te mollig, maar dat valt wel extra op naast de magere Eva, die heeft echt nog een kinderlijfje. Maar ben het wel met je eens dat zij een en al ongemakkelijkheid uitstraalt. Eva kan zich wel goed bewegen, Nathalie wordt met de week qua beweging wel iets beter maar naast Eva houdt het nog niet over.
Weet je wel hoe tof Telekids is.quote:Op zondag 26 april 2009 15:57 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Is t weg dan? Als ik jou was zou ik er niet trots op zijn dit soort dingen bij te houden.
Tragische liedjes??? Tjonge jonge.......... kwestie van smaak zeker. Volgens mij zingen deze dames allesbehalve tragische nummers hoor!quote:Op woensdag 29 april 2009 00:17 schreef Desmonkey het volgende:
Ik ben eigenlijk de 'perfect' zingende zangeressen wel een beetje zat, dus van mij mogen whatever wel winnen. Het wordt eens tijd dat er weer luchtige popliedjes met een knipoog komen, ipv van die tragische liedjes van Ilse DeLange, Anouk, etc.
Tsja over tragische reacties gesproken..quote:Op woensdag 29 april 2009 10:04 schreef MirKr het volgende:
[..]
Tragische liedjes??? Tjonge jonge.......... kwestie van smaak zeker. Volgens mij zingen deze dames allesbehalve tragische nummers hoor!
Gewoon helemaal mee eens. Dat serieuze gedoe mag wel een beetje minder. Je word er onderhand depressief van. Van Whatever straalt tenminste nog een plezier af, daar kan Hester met haar mooie zangstem nog een heleboel van leren.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:17 schreef Desmonkey het volgende:
Ik ben eigenlijk de 'perfect' zingende zangeressen wel een beetje zat, dus van mij mogen whatever wel winnen. Het wordt eens tijd dat er weer luchtige popliedjes met een knipoog komen, ipv van die tragische liedjes van Ilse DeLange, Anouk, etc.
Het was niet bijzonder idd, lekker saai nummer ook. Lisa had daarentegen een geweldig optredenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:46 schreef SlimShady het volgende:
ik vond het best matig, gisteren op het plein. de rest deed het meer kracht, emotie en uitstraling.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:52 schreef Prisonbreaker het volgende:
Ze hebben het erg goed gedaanBeste performance van de avond tot nu toe
![]()
![]()
En ik voetbal beter dan Lionel Messiquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:50 schreef Guanabana het volgende:
Pff, ben ik nou de enige die ze niks bijzonders vind? Ik geef helemaal niet hoog op van mijn eigen zangkunsten, maar ik zing echt waar beter dan die Nathalie.
Dat lag aan het thema... dat was 538 hits, niet arbeidsvitaminenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:51 schreef UltraR het volgende:
2e optreden (eigen keuze: krezip) kon ik het hele liedje alleen maar denken "waarom deze en niet californian dreaming?". Geen goed optreden, veel te weinig samen gezongen. Grote misser dat ze niet voor californian dreaming zijn gegaan wat ze hun finaleplaats heeft gekost.
Ja maar dat geldt ook voor Jamal. Zeker voor Jamal. Whatever heeft dan nog hun eigen ding, het samen zingen en het zelf kunnen begeleiden met gitaar.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:00 schreef eleusis het volgende:
Ik vond het ook een mooi en ontroerend nummer. Ik had het toch wel leuk gevonden als ze in de finale waren gekomen. Maar that said, er was toch wel een niveauverschil met Lisa en Rachel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |