abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68366953
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:02 schreef UltraR het volgende:

[..]

Dat is alleen de afgelopen 2 weken zo vanwege een dramatische nummerkeuze van Erik.
De keren daarvoor waren ze fantastisch. Ze moeten gewoon het juiste genre toebedeeld krijgen.
Dat dus. Twee weken geleden was Gordon nog ontzettend positief. Tja...
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:13:01 #152
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_68366955
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:02 schreef UltraR het volgende:
De keren daarvoor waren ze fantastisch.
pi_68366979
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:13 schreef Zelva het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens hoor
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:23:40 #154
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_68367175
Whatever is een leuk nieuw duo waar we zeker na de shows nog van gaan horen, winnen wordt lastig lijkt me maar je weet maar nooit.
Wat relnicht Gordon zegt over de meiden dat ie het gehad heeft met de grapjes slaat natuurlijk nergens op als je zelf al jaren met platvloerse afgezaagde humor voor de dag komt.
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_68367413
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:23 schreef ZaZoe het volgende:
Whatever is een leuk nieuw duo waar we zeker na de shows nog van gaan horen, winnen wordt lastig lijkt me maar je weet maar nooit.
Wat relnicht Gordon zegt over de meiden dat ie het gehad heeft met de grapjes slaat natuurlijk nergens op als je zelf al jaren met platvloerse afgezaagde humor voor de dag komt.
Ik vond al veelzeggend dat Gordon het over de humor van de meiden moest hebben
pi_68378723
Ach, ze zullen t leuk doen bij Telekids e.d. Verder niet te serieus nemen dan is t prima.
Allah u akbar
pi_68382516
De eerste halve minuut heb ik nog zoiets van: best leuk. En daarna vind ik er helemaal niks meer aan, eentonig, matig.
That's all folks!
pi_68385905
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:23 schreef ZaZoe het volgende:
Dat is ook de reden dat ik jaren geleden Gordon zat werd. Dat constante overdreven gelach van hem. Maar ik heb het nu ook met Whatever..
pi_68386650
Het is meer lachwekkend dan professioneel wat ze doen. Dus . Ik neem mensen die hun 'fantastisch' noemen echt niet serieus . Come on.
pi_68387043
quote:
Op zondag 26 april 2009 11:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het is meer lachwekkend dan professioneel wat ze doen. Dus . Ik neem mensen die hun 'fantastisch' noemen echt niet serieus . Come on.
Tja, zelfde kan ik zeggen over mensen die Roan zelfs na zijn 1e 3 optredens in de liveshows nog steeds op 1 hadden staan in hun favo. lijstje.

Als Whatever een rustig nummer zingt dan vind ik hun stemmen echt meer dan fantastisch bij elkaar. Nummerkeuze is echter extreem belangrijk, en daar laat Eric nogal wat steekjes in vallen.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_68387222
Daar kunnen we eeuwig over discussieren, maar bij Roan was het (voor mij) duidelijk dat hij die steken liet vallen vanwege zenuwen oid, maar duidelijk is dat hij wel kan zingen. Dat heeft hij de eerste en de laatste paar liveshows (en alle voorrondes) wel bewezen.

Whatever is leuk en aardig, maar het zijn geen topzangeressen, en aangezien ze niet bepaald vooruitgang boeken zal dat ook nooit (in ieder geval niet binnen de komende paar weken ) gebeuren. De act is leuk en verfrissend, maar na zoveel weken weet ik het wel. Performen kunnen ze niet, niet op het niveau dat je behoort te hebben als professioneel artiest en hun zang.. toon houden kunnen ze, maar daar is echt alles mee gezegd. Ze klinken samen goed, maar hun individuele zangcapaciteiten zijn magertjes en dat hoor je ook duidelijk wanneer ze solo zingen: leuk voor onder de douche, maar meer ook niet. Over vijf jaar mogen ze het nog eens proberen, want nu is het nog te hoog gegrepen voor hun. Eerst maar eens wat volwassener worden, want ik denk sowieso niet dat ze op dit moment rijp zijn voor een eventuele carriere.
pi_68387300
Als er nou over 1 act vaak is gezegd dat ze elke week beter en beter worden dan is het wel bij whatever.
Nogmaals, de laatste 2 weken boeken ze idd eerder achteruitgang, maar dat komt écht puur door de nummers die ze door Eric in de schoenen geschoven krijgen.
Dat vind ik een beter excuus voor een mager optreden dan zenuwen.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  zondag 26 april 2009 @ 12:16:28 #163
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_68387333
quote:
Op zondag 26 april 2009 01:27 schreef -Vaduz- het volgende:
De eerste halve minuut heb ik nog zoiets van: best leuk. En daarna vind ik er helemaal niks meer aan, eentonig, matig.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_68387391
Absoluut niet mee eens. Een goede performer/zanger kan elk popnummer overtuigend brengen, daarin falen ze en zijn wat mij betreft daarom niet XFactor-waardig.
  zondag 26 april 2009 @ 12:20:12 #165
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_68387438
quote:
Op zondag 26 april 2009 12:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Absoluut niet mee eens. Een goede performer/zanger kan elk popnummer overtuigend brengen, daarin falen ze en zijn wat mij betreft daarom niet XFactor-waardig.
Roan zingt al drie weken vals.
pi_68387510
quote:
Op zondag 26 april 2009 12:20 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Roan zingt al drie weken vals.
Dat is niet waar, maar heb het ook niet alleen over valsheid. Als ik Whatever zie, zie ik gewoon een stel kinderen dat voor hun klas een actje opvoert. Daarom zijn ze voor mij niet overtuigend. Het feit dat ze daarnaast geen geweldige stemmen hebben draagt daar ook aan bij.
pi_68389269
Als het aan mij ligt winnen ze xD
pi_68390223
quote:
Op zondag 26 april 2009 12:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dan faalt iedereen bij Xfactor..

Zelfde verhaal bij Lisa, Roan, Hester, Jamal - al die zooi die er nu nog inzit heeft een keer een verkeerd liedje gehad, terwijl ze wel degelijk kunnen zingen! Jamal had bijvoorbeeld nooit Cry me a River mogen krijgen, maar dat dat slecht ging wil niet meteen zeggen dat hij niet kan zingen?

Een genre moet je liggen, ik denk dat Whatever veel kan, kijk bijvoorbeeld naar het "oude-mensen-nummer", dat was 1 van de beste optredens van het motown-thema - na mijn mening.

Verder is Eva bij de mannen ook erg populair ^^

Ze kunnen zingen, ze zijn spontaan, grappig, zien er goed uit en maken een goede act, niet alleen de zang.. Lisa wordt helemaal geweldig gevonden maar die staat als een zoutzak op het podium en ik vindt Eva aantrekkelijker dan Lisa. Roan heeft de Xfactor wel, Hester niet (goede stem, maar qua act), Jamal heeft de Xfactor ook en Rachel ook.

Als je het hebt over de Xfactor, want dit is de Xfactor, niet Idols, dan hoort Whatever zeker in de finale.
Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
pi_68391073
Ik bedoel er absoluut niet mee dat iemand niet kan zingen als hij een nummer niet overtuigend kan brengen. Jamal had bijvoorbeeld veel meer met dat nummer kunnen doen, hij had er bij kunnen dansen, iets meer variatie in zijn stem kunnen aanbrengen. Vind het altijd een beetje lui gedacht dat het nummer gewoon niet bji je past. In dit programma krijgen de kandidaten de nummers aangewezen, dus dan moet je er iets van maken. Dit is Whatever nu wel erg vaak niet gelukt, en daarom zijn zij (naar mijn mening, het is absoluut niet 'de' waarheid) niet geschikt om dit programma te winnen. Anders moeten ze de formule van de show veranderen.
pi_68391818
Allemaal leuk en aardig, maar t zijn kinderen die een schoolfeestoptreden doen. Kinderen sms-en dus blijven ze nog ff erin. Maar na X-factor zullen we ze (gelukkig) nooit meer op TV zien, los van Telekids enz.
Allah u akbar
pi_68392737
O graag, dat zou betekenen dat Telekids weer terug is.
That's all folks!
  zondag 26 april 2009 @ 15:28:41 #172
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_68393076
quote:
Op zondag 26 april 2009 12:23 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Dat is niet waar, maar heb het ook niet alleen over valsheid. Als ik Whatever zie, zie ik gewoon een stel kinderen dat voor hun klas een actje opvoert. Daarom zijn ze voor mij niet overtuigend. Het feit dat ze daarnaast geen geweldige stemmen hebben draagt daar ook aan bij.
Nee, je hebt het over "Een goede performer/zanger kan elk popnummer overtuigend brengen"
Een goede zanger zingt niet 3 keer achter elkaar vals
pi_68393990
quote:
Op zondag 26 april 2009 15:18 schreef -Vaduz- het volgende:
O graag, dat zou betekenen dat Telekids weer terug is.
Is t weg dan? Als ik jou was zou ik er niet trots op zijn dit soort dingen bij te houden.
Allah u akbar
  zondag 26 april 2009 @ 17:07:48 #174
88233 Steve
Still the best.
pi_68397315
quote:
Op zondag 26 april 2009 15:57 schreef oldschoolf00l het volgende:

[..]

Is t weg dan? Als ik jou was zou ik er niet trots op zijn dit soort dingen bij te houden.
Weet je dat niet? Als ik jou was zou ik er niet trots op zijn dit soort dingen niet te weten.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  zondag 26 april 2009 @ 17:29:30 #175
13973 ranja
image means nothing
pi_68398002
Ik heb Whatever al weken lang op 1 staan, maar in 1 ding geef ik Shining_Star wel gelijk.
Dat ze nog maar 16 zijn is geen voordeel. Als ze over 2 jaar mee zouden doen zouden ze nog veel beter zijn denk ik. Van mij mag de ondergrens ook best naar 18 of 20 jaar. Als je kijkt hoeveel 16 jarigen er nu in de live stows staan... meer dan de helft van de acts zowat, zeker qua aantal mensen want was klem ook niet rond de 16?
Maar ja, al die 16 jarigen doen mee, het is soms appels en peren vergelijken maar qua stemmen horen ze samen (daarom doen ze ook als duo mee) bij de beste, qua performance ook en qua leergierigheid en serieus bezig zijn (met de muziek dan) zeker.

Kijk naar Tegan & Sara, een Canadese tweeling die ook al aan de weg begonnen te timmeren toen ze 16 a 17 waren. Hun eerste album kwam uit toen ze 18 waren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')