Dat dus. Twee weken geleden was Gordon nog ontzettend positief. Tja...quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:02 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dat is alleen de afgelopen 2 weken zo vanwege een dramatische nummerkeuze van Erik.
De keren daarvoor waren ze fantastisch. Ze moeten gewoon het juiste genre toebedeeld krijgen.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:02 schreef UltraR het volgende:
De keren daarvoor waren ze fantastisch.
Ik vond al veelzeggend dat Gordon het over de humor van de meiden moest hebbenquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:23 schreef ZaZoe het volgende:
Whatever is een leuk nieuw duo waar we zeker na de shows nog van gaan horen, winnen wordt lastig lijkt me maar je weet maar nooit.
Wat relnicht Gordon zegt over de meiden dat ie het gehad heeft met de grapjes slaat natuurlijk nergens op als je zelf al jaren met platvloerse afgezaagde humor voor de dag komt.
Dat is ook de reden dat ik jaren geleden Gordon zat werd. Dat constante overdreven gelach van hem. Maar ik heb het nu ook met Whatever..quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:23 schreef ZaZoe het volgende:
Whatever is een leuk nieuw duo waar we zeker na de shows nog van gaan horen, winnen wordt lastig lijkt me maar je weet maar nooit.
Wat relnicht Gordon zegt over de meiden dat ie het gehad heeft met de grapjes slaat natuurlijk nergens op als je zelf al jaren met platvloerse afgezaagde humor voor de dag komt.
Tja, zelfde kan ik zeggen over mensen die Roan zelfs na zijn 1e 3 optredens in de liveshows nog steeds op 1 hadden staan in hun favo. lijstje.quote:Op zondag 26 april 2009 11:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het is meer lachwekkend dan professioneel wat ze doen. Dus. Ik neem mensen die hun 'fantastisch' noemen echt niet serieus
. Come on.
quote:Op zondag 26 april 2009 01:27 schreef -Vaduz- het volgende:
De eerste halve minuut heb ik nog zoiets van: best leuk. En daarna vind ik er helemaal niks meer aan, eentonig, matig.
Roan zingt al drie weken vals.quote:Op zondag 26 april 2009 12:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Absoluut niet mee eens. Een goede performer/zanger kan elk popnummer overtuigend brengen, daarin falen ze en zijn wat mij betreft daarom niet XFactor-waardig.
Dat is niet waar, maar heb het ook niet alleen over valsheid. Als ik Whatever zie, zie ik gewoon een stel kinderen dat voor hun klas een actje opvoert. Daarom zijn ze voor mij niet overtuigend. Het feit dat ze daarnaast geen geweldige stemmen hebben draagt daar ook aan bij.quote:
Dan faalt iedereen bij Xfactor..quote:Op zondag 26 april 2009 12:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Absoluut niet mee eens. Een goede performer/zanger kan elk popnummer overtuigend brengen, daarin falen ze en zijn wat mij betreft daarom niet XFactor-waardig.
Nee, je hebt het over "Een goede performer/zanger kan elk popnummer overtuigend brengen"quote:Op zondag 26 april 2009 12:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat is niet waar, maar heb het ook niet alleen over valsheid. Als ik Whatever zie, zie ik gewoon een stel kinderen dat voor hun klas een actje opvoert. Daarom zijn ze voor mij niet overtuigend. Het feit dat ze daarnaast geen geweldige stemmen hebben draagt daar ook aan bij.
Is t weg dan? Als ik jou was zou ik er niet trots op zijn dit soort dingen bij te houden.quote:Op zondag 26 april 2009 15:18 schreef -Vaduz- het volgende:
O graag, dat zou betekenen dat Telekids weer terug is.
Weet je dat niet? Als ik jou was zou ik er niet trots op zijn dit soort dingen niet te weten.quote:Op zondag 26 april 2009 15:57 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Is t weg dan? Als ik jou was zou ik er niet trots op zijn dit soort dingen bij te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |