quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
Stranger than Fiction
[ afbeelding ]
Wederom een film die ik al eens eerder gezien had, maar eentje waarvan ik wist dat ik m sowieso nog een keer ging kijken. Het verhaal is prachtig, Will Ferrel laat zien dat ie ook kan acteren in normale films, mooie muziek en prachtige dialogen. Stiekem vond ik het erg ontroerend. Verder is de rol van Dustin Hoffman perfect gecast en ik moet zelfs toegeven dat ik Maggie Gyllenhaal niet eens vervelend vind in deze film.
En natuurlijk het stukje dat Harold 'flours' koopt voor zijn liefje, briljant.
Tevens dacht ik altijd dat dit een film was van Charlie Kaufman, maar dat blijkt dus niet zo te zijn, maar ik vind deze wel passen in het straatje van Being John Malcovic en Eternal Sunshine of the Spotless Mind.
Imdb: 7.9
Ik: 8.5
Heb hem net in mijn to watch lijst gezet (samen met oa Casablanca, In Search of a Midnight Kiss, Rec en the Reader). Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:50 schreef TJLinden het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.Heb 'm ook laatst gezien en was ontzettend verrast. Past ook inderdaad wel in het Kaufman-rijtje thuis.
De muziek was juist geweldig, vooral het eind nummer is echt zo vrolijk.quote:Maar..film kom overall niet overtuigen. Ook omdat de muziek zo'n bagger was. Ik had meer verwacht van Hans Zimmer, maar het leek net steeds alsof ik naar de Lion King aan het kijken was..... bizar. Oh en jammer dat we de jonge volle borsten van Arquette niet te zien kregen.
IMDB: 7.9
Zelf: 7.5
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:23 schreef Guppi het volgende:
[..]Dat is lulligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Opvallende herontdekking van True Romance de laatste tijd hier. Ik dacht dat 'zo'n beetje iedereen die wel gezien had.quote:
Klopt, de muziek die Zimmer gebruikte voor deze film is nu nog wel vrij populair en stamt af van een goede oude klassieker. Vond de muziek zelf erg goed passen maar ja, wist ook wel dat mijn film smaak niet helemaal overeen zou komen met die van snugglequote:Op woensdag 8 april 2009 00:03 schreef trebremmit het volgende:
[..]
De muziek was juist geweldig, vooral het eind nummer is echt zo vrolijk.
Goed voorbeeld doet goed volgen. Sommige mensen kijken hem voor de 2e keer, sommige mensen hebben hem nog nooit gezien.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:19 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Opvallende herontdekking van True Romance de laatste tijd hier. Ik dacht dat 'zo'n beetje iedereen die wel gezien had.
Zeer goede film. Landschappen zijn geweldig! Mocht je Hero nog niet gezien hebben is dat ook een aanrader overigens.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:14 schreef Falco het volgende:
Bom Yeoreum Gaeul Gyeoul Geurigo Bom (Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring)
[ afbeelding ]
Mijn eerste kennismaking met Ki-duk Kim en het beviel uitermate! Prachtige beelden van een eenvoudig huisje midden op een meer en ook nog een leuk filosofisch verhaal, dat rustig ontvouwd wordt. De relatie tussen een oudere monnik en jongere monnik wordt aan de hand van de vier seizoenen uiteengezet. Voorlopig voor mij de topper van geziene films in 2009. Cijfer: 8,5
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:19 schreef TJLinden het volgende:
Ik heb de hele Star Wars-saga maar weer 's afgekeken. En omdat ik morgen een tentamen heb en keihard aan het leren moet zijn, heb ik mijn korte bevindingen even in Star Wars-stijl in elkaar gepaint.![]()
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op woensdag 8 april 2009 23:19 schreef TJLinden het volgende:
Ik heb de hele Star Wars-saga maar weer 's afgekeken. En omdat ik morgen een tentamen heb en keihard aan het leren moet zijn, heb ik mijn korte bevindingen even in Star Wars-stijl in elkaar gepaint.![]()
[ afbeelding ]
Dit spreekt elkaar een beetje tegen, niet?quote:Op donderdag 9 april 2009 00:10 schreef Timo20 het volgende:
Der Letzte Mann
Volgens velen is dit de beste silent film ooit gemaakt.
Door velen worden Sunrise en Nosferatu als beste en bekendste werk van Murnau omgeschreven, maar deze hoort absoluut in dat rijtje thuis.
Die is fantastisch! Heb zowel de DVD als het boek hier.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:08 schreef komopzeg het volgende:
[ afbeelding ]
Låt den rätte komma in.
Schitterende Zweedse horror/vampier/liefdesfilm. Komt in de sneeuw wat langzaam op gang maar is absoluut de moeite waard. Geen enge film met schrikeffecten trouwens.
IMDB 8,2
Zelf 8.5
Wacht maar tot je het briljante Tabu ziet! Faust, ik val altijd in slaap als ik die film wil kijken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:33 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dit spreekt elkaar een beetje tegen, niet?
Even mierenneuken, maar zo weet je tenminste wel dat je reviews aandachtig gelezen worden.
Ben benieuwd naar Der Letzte Mann. Sunrise (in mijn ogen beste silent) vond ik al erg sterk. Faust was ook prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede horrorfilm, iets anders dan normaal, in het begin lijkt het een drama te worden, maar dat verandert al snel. Er zitten een paar lekker gruwelijke scenes in, niet kijken als je niet tegen bloed kunt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens deed Arthur me erg denken aan die bad guy (toe-cutter geloof ik) uit de eerste Mad Max-film.
8De Narcis van Gabon
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:09 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb zonet
Ace Ventura Jr. Pet Detective gezien.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:19 schreef TJLinden het volgende:
[ afbeelding ]
Dat had ik ook! Toen ik op IMDb keek kon ik dan ook nauwelijks geloven dat dat een andere acteur was.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:26 schreef PogueMahone het volgende:
The Proposition (2005)
Overigens deed Arthur me erg denken aan die bad guy (toe-cutter geloof ik) uit de eerste Mad Max-film.
zonder meer de beste NL film. Zeer beklemmend.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:01 schreef Stali het volgende:
Spoorloos (1988)
Wrs. heeft iedereen die weleens gezien maar ik vanavond voor het eerst en ben nog helemaal onder de indruk, wat een geweldige film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 7.5 / imdb 6.8Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Hoi Bikske,quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
zonder meer de beste NL film. Zeer beklemmend.
Je hebt hopelijk nog niet Sluizers eigen remake The Vanishing bekeken.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Siniti op 12-04-2009 00:35:10 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zondag 12 april 2009 00:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
The Hard Way begint nu op BBC 1.
Voor mensen die graag films kijken waarin roken nog stoer is..![]()
Hoe James Woods steeds zijn sigaretje tussen zijn lippen 'werpt'
Al dat nonchalante gerook viel me in Spoorloos ook op inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk toch maar niet met je mee, moet morgen al vroeg helpen paaseieren zoeken..
Ach zolang je plezier hebt bij films kijken zie ik het probleem niet? Zo heb ik vrienden die Steven Seagal films 'masterlijke' films vinden.quote:Op zondag 12 april 2009 11:17 schreef SnuggLe het volgende:
Wat kijken er toch geweldig veel mensen hier RUK-films![]()
![]()
Oke Elfling dat weten we, maar verder.....
Veel plezier, samen met Batman Returns nog steeds met afstand de beste.quote:Op zondag 12 april 2009 11:57 schreef sitting_elfling het volgende:Overigens ga ik vanavond voor het eerst batman zien. De versie uit 1966.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |