Opvallende herontdekking van True Romance de laatste tijd hier. Ik dacht dat 'zo'n beetje iedereen die wel gezien had.quote:
Klopt, de muziek die Zimmer gebruikte voor deze film is nu nog wel vrij populair en stamt af van een goede oude klassieker. Vond de muziek zelf erg goed passen maar ja, wist ook wel dat mijn film smaak niet helemaal overeen zou komen met die van snugglequote:Op woensdag 8 april 2009 00:03 schreef trebremmit het volgende:
[..]
De muziek was juist geweldig, vooral het eind nummer is echt zo vrolijk.
Goed voorbeeld doet goed volgen. Sommige mensen kijken hem voor de 2e keer, sommige mensen hebben hem nog nooit gezien.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:19 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Opvallende herontdekking van True Romance de laatste tijd hier. Ik dacht dat 'zo'n beetje iedereen die wel gezien had.
Zeer goede film. Landschappen zijn geweldig! Mocht je Hero nog niet gezien hebben is dat ook een aanrader overigens.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:14 schreef Falco het volgende:
Bom Yeoreum Gaeul Gyeoul Geurigo Bom (Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring)
[ afbeelding ]
Mijn eerste kennismaking met Ki-duk Kim en het beviel uitermate! Prachtige beelden van een eenvoudig huisje midden op een meer en ook nog een leuk filosofisch verhaal, dat rustig ontvouwd wordt. De relatie tussen een oudere monnik en jongere monnik wordt aan de hand van de vier seizoenen uiteengezet. Voorlopig voor mij de topper van geziene films in 2009. Cijfer: 8,5
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:19 schreef TJLinden het volgende:
Ik heb de hele Star Wars-saga maar weer 's afgekeken. En omdat ik morgen een tentamen heb en keihard aan het leren moet zijn, heb ik mijn korte bevindingen even in Star Wars-stijl in elkaar gepaint.![]()
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op woensdag 8 april 2009 23:19 schreef TJLinden het volgende:
Ik heb de hele Star Wars-saga maar weer 's afgekeken. En omdat ik morgen een tentamen heb en keihard aan het leren moet zijn, heb ik mijn korte bevindingen even in Star Wars-stijl in elkaar gepaint.![]()
[ afbeelding ]
Dit spreekt elkaar een beetje tegen, niet?quote:Op donderdag 9 april 2009 00:10 schreef Timo20 het volgende:
Der Letzte Mann
Volgens velen is dit de beste silent film ooit gemaakt.
Door velen worden Sunrise en Nosferatu als beste en bekendste werk van Murnau omgeschreven, maar deze hoort absoluut in dat rijtje thuis.
Die is fantastisch! Heb zowel de DVD als het boek hier.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:08 schreef komopzeg het volgende:
[ afbeelding ]
Låt den rätte komma in.
Schitterende Zweedse horror/vampier/liefdesfilm. Komt in de sneeuw wat langzaam op gang maar is absoluut de moeite waard. Geen enge film met schrikeffecten trouwens.
IMDB 8,2
Zelf 8.5
Wacht maar tot je het briljante Tabu ziet! Faust, ik val altijd in slaap als ik die film wil kijken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:33 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dit spreekt elkaar een beetje tegen, niet?
Even mierenneuken, maar zo weet je tenminste wel dat je reviews aandachtig gelezen worden.
Ben benieuwd naar Der Letzte Mann. Sunrise (in mijn ogen beste silent) vond ik al erg sterk. Faust was ook prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede horrorfilm, iets anders dan normaal, in het begin lijkt het een drama te worden, maar dat verandert al snel. Er zitten een paar lekker gruwelijke scenes in, niet kijken als je niet tegen bloed kunt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |