Ik heb een screenprotector voor 1,60 incl verzendkosten op eBay gescoord.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Toevallig wel een casing of ander beschermding?
Bedank RacerDKBquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:54 schreef henkjan90 het volgende:
Dus... stond er zowaar vandaag politie voor de deur omdat ik speurders iets te koop had staan... helaas voor mevrouw de wijkagent had ik het al verkocht!
Heb haar direct binnen gelaten, want ik heb toch niks te verbergen... ondanks dat vind ik het geen fijn idee dat er zo op je gelet werd en ze je dus in de gaten houden...
Dat is allemaal niet het geval. Lemmet is net aan 6cm en hij heeft maar één snijkant, maar ik had een macro foto gemaakt en daarop leek hij volgens mevrouw erg groot, maargoed, het was ook het geval dat het een verborgen wapen zou zijn, verborgen in een aansteker.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:21 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Volgens de Artikel 2 van de Nederlandse wet "Wet wapens en munitie" (Wwm), vallen stiletto's onder 'Categorie I' in de volgende gevallen:
* als het lemmet meer dan één snijkant heeft;
* als het lemmet 7 cm of langer en 14 mm of smaller is;
* als het lemmet 9 cm of langer is;
* als het lemmet van een stootplaat is voorzien;
Politie kan overal bij, alleen voornaam en plaatsnaam stond bij de advertentie, gewoon IP adres van speurders gekregen en aan de hand daarvan alles opgezocht. Die bevoegdheid hebben ze toch wel. Ik zet namelijk nooit meer dan voornaam en woonplaats op internet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Voortaan even uitkijken met naam/tel. nummer bij een advertentie?
Zoek eens naar "composite video", scart kennen ze volgens mij niet in Chinaquote:Op donderdag 2 april 2009 21:23 schreef Stinosss het volgende:
Ik zat toevallig te zoek naar gewone scart kabels. Om een dvdspeler aan een tv te hangen. DX, FC en Kaidomain hebben zoiets niet eens
Met behulp van alufolie en een rietje, een soort van buisje (met trechter aan de bovenkant) maken wat uitkomt bij de ontvanger van het apparaat. Zoiets dus:quote:Op donderdag 2 april 2009 22:34 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Mijn apparatuur staat in een dichte kast.
Kan wel een ontvangertje op de kast zetten en via een kabeltje achter de kast weer in laten gaan.
Daarvoor is het boedoeld.
Creaquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:22 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Zoek eens naar "composite video", scart kennen ze volgens mij niet in China
Hetzelfde als het moeten zoeken naar "rechargeable battery" of "battery pack", in plaats van "accu".
[..]
Met behulp van alufolie en een rietje, een soort van buisje (met trechter aan de bovenkant) maken wat uitkomt bij de ontvanger van het apparaat. Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Weet niet of het gaat werken, maar misschien wel
Gewoon even paar dagen afwachtenquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:59 schreef intraxz het volgende:
"Processing - Contact us for the latest update."Wat betekent dit?
Okquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon even paar dagen afwachten
En als het langer als paar dagen duurt, een ticket aanmaken
ik zou oppassen met die brillen, je kan zo beschadiging aan je ogen oplopen door UV straling.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:12 schreef Kadooosh het volgende:
Welke brillen krijgt Jack nou precies?
Bedank mstr !quote:
Het blokkeert meer UV-straling dan dat als je geen zonnebril draagt?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:11 schreef Andyy het volgende:
[..]
ik zou oppassen met die brillen, je kan zo beschadiging aan je ogen oplopen door UV straling.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:10 schreef Andyy het volgende:
tvp
een vingerdecoratie te weinig van Jack gekregen
Ach jung niet zo bescheidenquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bedank mstr !
Enkel het grootste deel van de tekst is van mij.
1. niet alle brillen blokkeren alle UV straling, doordat het donkerder is gaan ju pupillen wijder open staan en kan er meer UV inkomen=> schadelijkquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het blokkeert meer UV-straling dan dat als je geen zonnebril draagt?
[..]
Die speciale vingerdecoraties ging je toch doorverkopen? Is dat nou wel zo slim?
Als iemand wat doet met die vingerdecoraties wat niet mag, ben jij ook de lul, omdat je het verkocht hebt aan hem.
Ik heb er wel eentje, maar niet uit China....quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:01 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Iemand ervaring met een wekker(radio)?
Zie er zoveel maar ze zijn 't allemaal nét niet zeg maar...
Ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:17 schreef Bhuddy het volgende:
Jack heeft vandaag zonnebrillen ontvangen, ik heb al betaald dus hij stuurt 'em morgen!
Zat ik eigenlijk ook al enige tijd op te wachten. Maar ik vrees dat de realiteit gaat zijn dat dingen diengen te groot/log/zwaar zullen zijn om op te sturen. (kijk maar eens hoe groot en log de originele wakeup light is..) Dat, of ze kunnen alleen het rustgevende geluid afspelen van het Chinese volkslied..quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:33 schreef shibaloma het volgende:
Hebben ze op Dealextreme of een van die andere Chinese webshops ook iets van een neppe variant op een 'wake-up-light'? Ik kan namelijk niks vinden wat er op lijkt.
Ja, da's jammer inderdaad.. En gelul over welke oordopjes goed verkoopbaar zijn e.d. dat geloof ik nog wel, dat is gelukkig al wat minder.. Denk alleen dat de mensen die hier verkondigen "vingerdecoratie" door te verkopen niet echt doorhebben dat als ze hiermee gepakt worden, ze best wel eens wat dagen vast kunnen zitten omdat ze in overtreding zijn van de wapenwet. Dat, en ze niet beseffen dat dit een publiek forum betreft waarbij _iedereen_ gewoon mee kan lezen. (hint, hint)quote:Op zaterdag 4 april 2009 08:15 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Deze reeks begint trouwens steeds meer een dealertopic te worden
en?quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:12 schreef bpi het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21069
En hij is binnen.
http://cgi.ebay.com/2-CRYSTAL-HARD-CASE-COVER-For-Sony-Ericsson-X1-Experia_W0QQitemZ350186703101QQcmdZViewItemQQptZUK_MobilePhones_MobilePhonesCasesPouches?hash=item350186703101&_trksid=p3286.m63.l1177quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb een screenprotector voor 1,60 incl verzendkosten op eBay gescoord.
Ik geef je daar meer kans als dan in één van deze webshops.
Kunnen we geen Chinese Fokker vragen om die shit te bestellen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:17 schreef Bhuddy het volgende:
Jack heeft vandaag zonnebrillen ontvangen, ik heb al betaald dus hij stuurt 'em morgen!
Mjah.. Er staat wel bij firmware upgradable, maar ik zou het toch maar niet proberen te doen.. In ieder geval niet vanaf de HTC site.. Ze adverteren er niet mee dat het een HTC is, dus zal het wel een immitatie zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:30 schreef bpi het volgende:
Het is een htc en hij bevalt me zeer goed. Alleen jammer dat het een engelse adapter heeft. Maar opladen gaat ook via de computer. Op 2 weken tijd was hij hier.
Jack koopt in via TaoBao en verkoopt aan ons.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:41 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Niets tegen taoboa, maar is het misschien een idee om daar een aparte topicreeks over te maken?
Het gaat daar vooral om zonnebrillen en kleding, en op DX meer (elektronische) gadgets...
DX vind ik persoonlijk wel interessant, taoboa totaal niet. De enige overeenkomst is dat het allebei Chinees is...
Hoe denken jullie erover?
http://item.taobao.com/au(...)4cb81a963c46cf.jhtmlquote:
Haha, je hebt hem al betaald?quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:17 schreef Bhuddy het volgende:
hahaah wtfquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:30 schreef Muck het volgende:
Okee, dit is dan wel weer erg ranzig
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11020
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hoeveel vraagt hij er voor incl shipping?quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:36 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Jack koopt in via TaoBao en verkoopt aan ons.
Alle producten op TaoBao zijn dan toch discussieerbaar hier?
[..]
http://item.taobao.com/au(...)4cb81a963c46cf.jhtml
10x zwart
5x zilver
5x goud
[..]
Haha, je hebt hem al betaald?
Ik zie hem nog niet op z'n site staan, doet 'ie morgen pas.
Hij vraagt 12,50 incl shipping. Heb al betaald ja zodat ´ie zo snel mogelijk kan sturenquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:10 schreef Wunny het volgende:
[..]
Hoeveel vraagt hij er voor incl shipping?
vraagje, ik zag op die website paarse aviators staan, daar wil ik er wel 1 van hebben (:quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:35 schreef Bhuddy het volgende:
[..]
Hij vraagt 12,50 incl shipping. Heb al betaald ja zodat ´ie zo snel mogelijk kan sturenHeb niet de tijd om ieder uur op DP te gaan kijken of de zonnebrillen er al staan. Zodra 'ie 'em kan versturen doet Jack dat
Heb hem zo snel mogelijk nodig, ga op vakantie binnen 2 weken.
Ik neem er ééntjequote:Op zaterdag 4 april 2009 19:21 schreef Bhuddy het volgende:
Jack leeft nog ja, net nog gesproken op MSNbinnen uurtje staan de zonnebrillen op z'n site!
Dat dus.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:58 schreef luciferist het volgende:
[..] hoe regel je zoiets dan met jack? (ik ben me er van bewust dat ik hem ook op msn kan toevoegen [...]
gewoon spiegel, foto 1 heeft een reflectie van het plafondquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:46 schreef Kadooosh het volgende:
Zijn die glazen nou zwart of zo spiegel achtig zilver?
http://shop.dealperfect.com/showbigimages.aspx?SKU=21624
Op foto 1 zijn ze zwart en foto 3 zilver...
Bah die vind ik dus echt lelijkquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:54 schreef Andyy het volgende:
[..]
gewoon spiegel, foto 1 heeft een reflectie van het plafond
Daar heb ik me vorige vandaan.. 3x niks veel te groot imo maar goed ik vind die grote zonnebrillen sowieso lelijk.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:04 schreef PedroN het volgende:
Als jullie zo gek zijn van die Red Band zonnebrillen is DIT dan niks voor jullie.
Zijn ook echte look-a-like Ray Ban's
Nopequote:Op zondag 5 april 2009 10:16 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Als je 3 mailtjes krijgt van FP, krijg je dan ook 3 keer zo'n bestelling?
Klinkt dom, maar ik dacht dat ik een keer had gelezen dat dat wel zo was ofzoiets...
Heb het hier wel een keer gehad 2x shipped mailtje 2x ontvangenquote:Op zondag 5 april 2009 10:23 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Oké, dan is het misschien één keer toevallig geweest ofzo
Jammer, haha
Dat bedoelde ik dan waarschijnlijk!quote:Op zondag 5 april 2009 10:30 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Heb het hier wel een keer gehad 2x shipped mailtje 2x ontvangenzat wel een weekje ofzo tussen die mails.
Valt me ook op ja, erg zonde want het belet me in het maken van meerdere bestellingen. Veel producten hebben een lange levertijd gekregenquote:Op zondag 5 april 2009 10:59 schreef mcwops het volgende:
ben ik de enige die de service en betrouwbaarheid van DX zwaar naar beneden vind gegaan in een jaar. weet dat ik vorig jaar nooit problemen had met levering. Maar sinds begin dit jaar blijft het aankloojen, ze krijgen het niet meer voorelkaar zoals t vorig jaar was, ik erger me ook aan de gebrekkige communicatie. Volgens mij gaan ze ten onder aan hun populariteit. ik neig serieus ook over te stappen naar DP.
Daarom moet je ook hier geen tientjesbrillen kopenquote:Op zondag 5 april 2009 10:09 schreef deepart het volgende:
In hoeverre zijn die zonnebrillen gevaarlijk voor je ogen? Valt toch wel mee, er staat bij dat ze UV filteren, en ze zijn toch niet meer schadelijk dan goedkope zonnebrillen in Nederland die je voor ¤10 koopt?
ik had ze tegelijk ontvangen die mails en tegelijk de pakketjesquote:Op zondag 5 april 2009 10:30 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Heb het hier wel een keer gehad 2x shipped mailtje 2x ontvangenzat wel een weekje ofzo tussen die mails.
Ik bestel al bijna niets meer bij DX. Als ik wat nodig heb vraag ik het wel aan Jack, dan weet ik in ieder geval zeker dat het binnen een week verzonden wordtquote:Op zondag 5 april 2009 10:59 schreef mcwops het volgende:
ik neig serieus ook over te stappen naar DP.
Jawel, maar als je iets wilt wat niet op de site staat gaat Jack naar de markt en kijkt hij of hij het voor je kan vindenquote:Op zondag 5 april 2009 11:39 schreef Woenselkees het volgende:
Waarom bestelt iedereen eigenlijk via Jack? Kan het via de site zelf niet of zitten er bepaalde voordelen aan?
Ik heb wel interesse in zo'n "Ray-Ban", dus ff kijken hoe ik dat moet bestellen.
Die site die de helft van de tijd niet bereikbaar is, en nog geen1 honderdste heeft van het assortiment van DX? Succes!quote:Op zondag 5 april 2009 10:59 schreef mcwops het volgende:
ben ik de enige die de service en betrouwbaarheid van DX zwaar naar beneden vind gegaan in een jaar. weet dat ik vorig jaar nooit problemen had met levering. Maar sinds begin dit jaar blijft het aankloojen, ze krijgen het niet meer voorelkaar zoals t vorig jaar was, ik erger me ook aan de gebrekkige communicatie. Volgens mij gaan ze ten onder aan hun populariteit. ik neig serieus ook over te stappen naar DP.
Onzin, alles wat je bij DX kan krijgen kan Jack ook krijgen (je hoeft Jack alleen even de DX sku te geven en hij snort vrijwel instant zijn prijs voor je op) en hij verkoopt het aan je voor minder en hij shipped sneller.quote:Op zondag 5 april 2009 12:45 schreef neo2000 het volgende:
Die site die de helft van de tijd niet bereikbaar is, en nog geen1 honderdste heeft van het assortiment van DX? Succes!
Geen bullshit. Ik heb al met verschillende producten gehad die DX gewoon op voorraad had, en Jack niet kon leveren. Hij bleeft voet bij stuk houden dat DX ze ook niet op voorraad kon hebbenquote:Op zondag 5 april 2009 12:47 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
[..]
Onzin, alles wat je bij DX kan krijgen kan Jack ook krijgen (je hoeft Jack alleen even de DX sku te geven en hij snort vrijwel instant zijn prijs voor je op) en hij verkoopt het aan je voor minder en hij shipped sneller.
Succes!
Goed dat je me er aan herinnerd!quote:Op zondag 5 april 2009 13:02 schreef Kadooosh het volgende:
95% van me bestellingen van Dx worden tegenwoordig binnen 3 a 4 dagen verstuurd.
heb jack gevraagd of ie bepaalde dingen goedkoper kon leveren maar dat scheelde dan echt 20 cent ofzo... en om daar nou extra moeite voor te gaan doen...
Trouwens bij dx krijg ik dan nog 1 punt en stinoss 1,5 punten dus is dx uiteindelijk voordeliger.
Dan zijn dat net dingen die 1-3 shipping tijd hebben, New Arrivals duren lang voordat ze worden verstuurd en 2-5 shipping-producten ook.quote:Op zondag 5 april 2009 13:02 schreef Kadooosh het volgende:
95% van me bestellingen van Dx worden tegenwoordig binnen 3 a 4 dagen verstuurd.
heb jack gevraagd of ie bepaalde dingen goedkoper kon leveren maar dat scheelde dan echt 20 cent ofzo... en om daar nou extra moeite voor te gaan doen...
Trouwens bij dx krijg ik dan nog 1 punt en stinoss 1,5 punten dus is dx uiteindelijk voordeliger.
Ik heb het eens gecheckt bij mijn DX account, het aantal dagen dat mijn laatste 6 bestellingen erover deden voor ze geshipped werden (alleen maar bestellingen met items waarbij stond ships in 1 to 3 days): 11 dagen, 17 dagen, 4 dagen, 12 dagen, 17 dagen, 18 dagen. Hiervan was de vroegste bestelling eind februari. Mooi hoor die ships in 1 to 3 days meldingen.quote:Op zondag 5 april 2009 13:02 schreef Kadooosh het volgende:
Prima, die ervaring deel ik nog niet. Maar dan nog is 1 honderste dat Jack kan krijgen ten op zichte van het DX assortiment echt zwaar overdreven natuurlijk.quote:Op zondag 5 april 2009 15:09 schreef Stinosss het volgende:
Geen bullshit. Ik heb al met verschillende producten gehad die DX gewoon op voorraad had, en Jack niet kon leveren. Hij bleeft voet bij stuk houden dat DX ze ook niet op voorraad kon hebben, terwijl het 2 dagen later gewoon was verstuurd.
Nope net nog gechecked.. 3 bestellingen waar de levertijd 2-5 was zijn in 2-3 dagen verstuurd.quote:Op zondag 5 april 2009 15:22 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dan zijn dat net dingen die 1-3 shipping tijd hebben, New Arrivals duren lang voordat ze worden verstuurd en 2-5 shipping-producten ook.
Heb je die oral b tandenborstels nog ontvangen?quote:Op zondag 5 april 2009 15:10 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Goed dat je me er aan herinnerd!![]()
Binnenkort die punten eens besteden.
Maar mijn MicroSD kaartjes zijn de 26ste besteld en staan nog steeds op Waiting for suplier.quote:Op zondag 5 april 2009 20:09 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Nope net nog gechecked.. 3 bestellingen waar de levertijd 2-5 was zijn in 2-3 dagen verstuurd.
Kan handig zijn. Ook maar besteld.quote:
Mjah.. Als ik op de site kijk, dan is er werkelijk waar, voor iedereen onder ons die kan tellen dan, niets overdrevens aan hoor.. Allicht kan ie dingen leveren op verzoek, dat zal dan wel, maar ik zie nou niet echt heeel veel op de site staan hoor.. Als de site het doet. En op enigzins acceptabele snelheid te bekijken is dan.quote:Op zondag 5 april 2009 16:56 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
[..]
Maar dan nog is 1 honderste dat Jack kan krijgen ten op zichte van het DX assortiment echt zwaar overdreven natuurlijk.
Kijk eens goed naar het opschriftquote:Op zondag 5 april 2009 20:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Kan handig zijn. Ook maar besteld.
Hmm... zou dat misschien een partij voor een Nederlands importeur geweest zijn?quote:
Via Jack kun je dat krijgen. Op taobao staat genoeg kleding die hij kan regelen. Heb al via hem een t-shirt voor een klasgenoot geregeld welke rond maandag/dinsdag wordt verzonden.quote:Op zondag 5 april 2009 22:55 schreef julian6 het volgende:
Chinese kleding? Waar kan je dat bestellen dan?
Wat wil je nou bewijzen? Hier gaat het toch de hele tijd over in dit topic? Je vraagt aan Jack heb je DX sku xxx? Meestal zegt Jack ja hoor ik kan het krijgen en goedkoper dan bij DX, meestal voegt hij het dan gelijk toe aan zijn site. En dan shipt hij het de volgende dag of een paar dagen later, in dit laatste geval geeft hij het ook van te voren aan. Perfecte service toch, allemaal gebaseerd op mijn ervaringen dus.quote:Op zondag 5 april 2009 21:38 schreef neo2000 het volgende:
Mjah.. Als ik op de site kijk, dan is er werkelijk waar, voor iedereen onder ons die kan tellen dan, niets overdrevens aan hoor.. Allicht kan ie dingen leveren op verzoek, dat zal dan wel, maar ik zie nou niet echt heeel veel op de site staan hoor.. Als de site het doet. En op enigzins acceptabele snelheid te bekijken is dan.
http://www.taobao.com/quote:Op zondag 5 april 2009 23:22 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Via Jack kun je dat krijgen. Op taobao staat genoeg kleding die hij kan regelen. Heb al via hem een t-shirt voor een klasgenoot geregeld welke rond maandag/dinsdag wordt verzonden.
Houd je ons op de hoogte over ontvangst e.d.?quote:Op zondag 5 april 2009 23:22 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Via Jack kun je dat krijgen. Op taobao staat genoeg kleding die hij kan regelen. Heb al via hem een t-shirt voor een klasgenoot geregeld welke rond maandag/dinsdag wordt verzonden.
Hij komt hier net online.quote:Op maandag 6 april 2009 08:18 schreef AstroNova het volgende:
Wanneer is jack online? Ik heb hem al 4 dagen op msn en nog niet online gezien
Ik niet want ik heb model 3 besteld.quote:Op zondag 5 april 2009 22:59 schreef mstr het volgende:
Wie was de andere FOK!er die Model 2 van die zonnebril had besteld?
waarom reageer je danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
Dat zit heel gecomliceerd in elkaar. Om dit psychologisch te analyseren en te onderbouwen kost heel wat tijd. Helaas is het mooi weer en ik ben vrij dus daar heb ik nu even geen trek in.quote:
Jack heeft ze spoedig ook op zijn site staan maar dan flink goedkoper.quote:Op zondag 5 april 2009 20:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Kan handig zijn. Ook maar besteld.
Omdat je me voor was danquote:Op maandag 6 april 2009 13:13 schreef Bhuddy het volgende:
Ik had model nr2 besteld ja. Why?Overigens is vandaag m'n fakeipod binnen gekomen, maar mn pa was stofzuigen dus die hoorde bel niet
Vanavond ophalen bij postkantoor..
Oh, sorry, dit topic ging over handel middels MSN en niet over sites? Top..! Volgens mij zijn er nog wel wat Ebay en marktplaats handelaren te vinden welke ik ook toe kan voegen aan de OP.quote:Op zondag 5 april 2009 23:26 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
[..]
Wat wil je nou bewijzen? Hier gaat het toch de hele tijd over in dit topic? Je vraagt aan Jack heb je DX sku xxx? Meestal zegt Jack ja hoor ik kan het krijgen en goedkoper dan bij DX, meestal voegt hij het dan gelijk toe aan zijn site. En dan shipt hij het de volgende dag of een paar dagen later, in dit laatste geval geeft hij het ook van te voren aan. Perfecte service toch, allemaal gebaseerd op mijn ervaringen dus.
Echt waar, het slaat toch nergens op dat je het gaat hebben over items tellen op zijn site terwijl we het steeds hebben over bestellen via MSN bij Jack....
Huh? Hij zei tegen mij dat 'ie er 5 had. Ik had idd de eerste (had al vantevoren betaald)..quote:Op maandag 6 april 2009 13:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat je me voor was dan
Hij had er maar eentje, en iemand had die al besteld.
Dus nu moet ik wachten tot ie weer nieuwe gekocht heeft, 3 dagen ofzo
Ik heb geen idee of het al gevraagd is.. hoe zit dat met de maten? XL is ook europees XL?quote:Op zondag 5 april 2009 23:22 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Tegen mij:quote:Op maandag 6 april 2009 13:53 schreef Bhuddy het volgende:
[..]
Huh? Hij zei tegen mij dat 'ie er 5 had. Ik had idd de eerste (had al vantevoren betaald)..
Je kunt wel lekker cynisch reageren maar de meeste mensen hebben het liefste snelle verzending en goeie service (dat het dan goedkoper kan is helemaal mooi meegenomen toch). Ik denk dat de meeste lezers het hier met me eens zijn dat de service en snelheid bij Jack beter is dan de service en snelheid van DX.quote:Op maandag 6 april 2009 13:49 schreef neo2000 het volgende:
Oh, sorry, dit topic ging over handel middels MSN en niet over sites? Top..! Volgens mij zijn er nog wel wat Ebay en marktplaats handelaren te vinden welke ik ook toe kan voegen aan de OP.Of moeten het per sé TaoBao handelaren zijn?
Deze vraag heb ik ook al 2 keer gesteld maar niemand die het weet. Of ze willen niet reageren.quote:Op maandag 6 april 2009 14:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of het al gevraagd is.. hoe zit dat met de maten? XL is ook europees XL?
Scheelt toch 26 hele centen!quote:Op maandag 6 april 2009 14:47 schreef Syrena het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21535
Te koop bij de Action, voor 1.98. Ik had een paar gekocht, maar vergeten in het zakje te doenwel betaald enzo.
quote:Op maandag 6 april 2009 14:32 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Deze vraag heb ik ook al 2 keer gesteld maar niemand die het weet. Of ze willen niet reageren.
Niemand weet dit denk ik?quote:Op maandag 6 april 2009 14:33 schreef Prosac het volgende:
Best leuke kleding namelijk, maar ik zou graag weten of ik nou net een maatje groter moet bestellen. Aangezien een italiaanse XL geen Nederlandse XL is bijvoorbeeld.
______quote:Op zondag 5 april 2009 23:22 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, meeste kleding komt uit China, Taiwan etc.quote:Op maandag 6 april 2009 16:51 schreef gers het volgende:
me laatste bestelling
Shipment # SKU Product or Service Name Quantity Price Shipping
1 01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 Pending $0.01 -
06842 Microfiber Screen and Glass Cleaning Cloths (6-Pack) x 1 Pending $1.39 -
11866 Super Mini Bluetooth 2.0 Adapter Dongle (Vista Compatible) x 1 Pending $2.14 -
15257 18000mcd Red LED 3-Mode Bicycle Light with Wrist Band x 1 Pending $3.14 -
18770 Silicone Protective Case for Xbox 360 Controller (Translucent) x 1 Pending $2.27 -
20617 72-LED Red Light Matrix Stainless Steel Watch/Wristwatch (Black) x 1 Pending $17.58 -
Stelt die kleding trouwens iets voor ?
owokequote:Op maandag 6 april 2009 17:01 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, meeste kleding komt uit China, Taiwan etc.
'T kan ook namaak zijn .
Het IS namaakquote:Op maandag 6 april 2009 17:01 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, meeste kleding komt uit China, Taiwan etc.
'T kan ook namaak zijn .
Even wat duidelijkheid brengen over de maten:quote:Op maandag 6 april 2009 14:33 schreef Prosac het volgende:
Best leuke kleding namelijk, maar ik zou graag weten of ik nou net een maatje groter moet bestellen. Aangezien een italiaanse XL geen Nederlandse XL is bijvoorbeeld.
Maar gelukkig heb je wel de goeie gekregen! (???)quote:Op maandag 6 april 2009 16:16 schreef Bhuddy het volgende:
Ok, heb m'n fake ipod binnen en ik ben er heel blij mee! Super kloon
Wel heeft FP me de 4GB gestuurd ipv 8GB en de USB wallcharger zat er niet bij, ben dus weer flink pissig op ze
Niet mogelijk, maar google translate helpt je al een eind.quote:Op maandag 6 april 2009 00:12 schreef julian6 het volgende:
[..]
http://www.taobao.com/
waarzo kan ik engels instellen?
Komt goed. Jack vertelde dat het risico niet erg groot is, als je het in kleine aantallen verzend. Ik heb nu gewoon 1 t-shirt besteld, en ik heb wel het idee dat deze zal aankomen.quote:Houd je ons op de hoogte over ontvangst e.d.?
Er werd hier gesproken over mogelijke douane inspectie op kleding.
Ik heb er ook eentje geannuleerd en wacht ook al 6 dagen, pending refund authorization. DX zakt steeds verder de stront in...quote:Op maandag 6 april 2009 18:11 schreef lezut het volgende:
Damn, ik zit nu al een week te wachten tot DX een keer reageert op mijn order die ik gecanceld heb. Ze reageren ook niet via de CSE, ik ga denk ik maar eens een CSE berichtje sturen dat als ik binnen 2 dagen geen reactie heb een PayPal-geschil ga indienen
Mijn god, anders lees je het vorige topic eens doorquote:Op maandag 6 april 2009 19:04 schreef Hardrebel het volgende:
Heeft jack nog wat horloges in de aanbieding? En wat is zijn site eigenlijk.
Ja ik heb net die zonnebril besteld en kreeg dat ook staat ook niks in mijn account van dealperfect, maar wel mailtje paypal gehadquote:Op maandag 6 april 2009 20:10 schreef Metal666 het volgende:
Heeft iemand hier toevallig vandaag nog wat besteld via Jack zijn site?
Bij mij krijg ik namelijk na de betaling een 'pagina kan niet worden weergegeven' foutmelding en komt de order ook niet in mijn account te staan. Als ik vervolgens bij PayPal inlog is de bestelling wel betaald. Iemand anders hier ook last van? Ik heb Jack er ook een berichje over gestuurd!
Tof dat je blij bent! Ik krijg mijn 4GB van Jack als het goed is deze week binnen (is dezelfde). Ben benieuwdquote:Op maandag 6 april 2009 16:16 schreef Bhuddy het volgende:
Ok, heb m'n fake ipod binnen en ik ben er heel blij mee! Super kloon
Wel heeft FP me de 4GB gestuurd ipv 8GB en de USB wallcharger zat er niet bij, ben dus weer flink pissig op ze
Ik heb Jack net even op msn gesproken en hij heeft beloofd dat als ik het hem mail dat hij er dan vandaag nog naar zal kijken!quote:Op maandag 6 april 2009 20:25 schreef jjbakker het volgende:
[..]
Ja ik heb net die zonnebril besteld en kreeg dat ook staat ook niks in mijn account van dealperfect, maar wel mailtje paypal gehad
quote:Op maandag 6 april 2009 21:01 schreef Bhuddy het volgende:
Jack heeft mij gezegd dat 'ie hem vandaag heeft verzonden (Ray-Ban nr2). Ben erg benieuwd!
Aankomende zomer kun je de mensen uit dit topic herkennen aan hun zonnebrilquote:Op maandag 6 april 2009 22:39 schreef deepart het volgende:
Whehe iedereen mij uitlachen hier toen ik zei dat ik Jack vroeg om zonnebrillen, nu heeft hij ze, en moet je nu eens zien
Ik nietquote:Op maandag 6 april 2009 22:39 schreef deepart het volgende:
Whehe iedereen mij uitlachen hier toen ik zei dat ik Jack vroeg om zonnebrillen, nu heeft hij ze, en moet je nu eens zien
nee johquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:16 schreef THEFXR het volgende:
Dx heeft vrijdag mijn bulkrate geshipt en vanmorgen aangekomen, dat moet toch wel een record zijn?
wanneer besteld ? ik denk eerder dat dx je status is vergeten te wijzigen naar shipped ..?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:16 schreef THEFXR het volgende:
Dx heeft vrijdag mijn bulkrate geshipt en vanmorgen aangekomen, dat moet toch wel een record zijn?
Deze bestelling is vandaag aangekomen + 9-in-1 SS Army Pocket Knife van DX.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:05 schreef Granaatappel het volgende:
Bestelling bij FP geplaatst:
Genuine Kingston 4GB USB DataTraveler (Red)
1GB Mini Digital MP3 Player (Black)
Sound Magic PL20 Clear Ear Plug Earphone
3.5 mm 1 Male to 2 Female Stereo Splitter Cables (Black)
link?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:29 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb mijn fietsalarm binnen
Nu eerst een 9v batterij opladen
batterijen er goed om in? dat deed ik ook verkeerd eerste keer, en ze moeten er echt goed in anders doet ie nietsquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:20 schreef henkjan90 het volgende:
Vandaag een groene laser binnen gekregen die het niet doet...
Waarom bij Jack? Koop zoiets bij de Philips Myshop of gewoon bij de Mediamarkt. Is waarschijnlijk nog goedkoper ook en zit je niet te kloten met eventuele garanties.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:51 schreef Dionysiou het volgende:
Deze maar eens aanvragen bij Jack
http://item.taobao.com/au(...)36876cff.jhtml?pm1=1
Ja ik ben een pauper!
Hoeveel zou dat in $'ers uitkomen?
Ja, zitten zeker weten goed.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:49 schreef Maruna het volgende:
[..]
batterijen er goed om in? dat deed ik ook verkeerd eerste keer, en ze moeten er echt goed in anders doet ie niets
Bij de wehkamp is het duurste model nog goedkoper lolquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:51 schreef Dionysiou het volgende:
Deze maar eens aanvragen bij Jack
http://item.taobao.com/au(...)36876cff.jhtml?pm1=1
Ja ik ben een pauper!
Hoeveel zou dat in $'ers uitkomen?
Ik heb het ook met een laserpen gehad, die kwam van DX, ze hebben me een nieuwe gestuurd nadat ik 2 maanden bleef zeuren dat ik 'm niet voor ¤17,50 verzendkosten wilde terugsturen als zij dat niet zouden vergoeden als ie daar aankwam en hij deed het niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:03 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Ja, zitten zeker weten goed.Knopje is volgens mij gewoon kaduuk, heb ik al is eerder ergens gelezen.
17,50 euro? Dan doe je toch echt iets fout...quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:07 schreef Maruna het volgende:
[..]
Ik heb het ook met een laserpen gehad, die kwam van DX, ze hebben me een nieuwe gestuurd nadat ik 2 maanden bleef zeuren dat ik 'm niet voor ¤17,50 verzendkosten wilde terugsturen als zij dat niet zouden vergoeden als ie daar aankwam en hij deed het niet.
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weten zij blijkbaar nog niet. Al is een internationaal pakketje best prijzig voor zover ik het kon vinden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:08 schreef Stinosss het volgende:
[..]
17,50 euro? Dan doe je toch echt iets fout...
Echte mannen gebruiken een scheermesje met scheerschuim.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:06 schreef Hardrebel het volgende:
Echte mannen hebben deze http://www.wehkamp.nl/w2/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?CC=C04&KAC=ZB2&SC=Z0B&ArtikelNummer=760871&Cid=11&KAid=4294925095&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=RQ1095%2f21&Nao=0&N=186
Ik had beter het woord heren kunnen gebruiken!quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:18 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Echte mannen gebruiken een scheermesje met scheerschuim.![]()
_________
De Mini USB 1gig MP3 speler doet het perfect.
Echt een mooi en klein ding, ik gebruik de Sound Magic PL20 earphones erbij en die klinken ook zo lekker en zitten fijn in je oren met maar liefst 5 (!) verschillende setjes dopjes. De verpakking was wel ranzig en zat helemaal onder het stof e.d.![]()
Die van mij is vrijdag verstuurd, hoop dat ik hem dan ook morgen binnen krijg...quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:51 schreef AstroNova het volgende:
Pakketje donderdag verstuurd en vandaag al binneneen nieuw persoonlijk record
Laser werkt best cool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde bericht
Volgens mij is die voltcraft lader ook een beetje vreemd. Heb zelf 2700 Mah sanyo batterijen AA, maar bij het opladen gaan die ook ruim over de 3000 heen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:00 schreef henkjan90 het volgende:
Volgens mijn Voltcraft lader zijn de Soshine AAA 900mAh Batteries (4-Pack) niet zo goed...
361 mah
448 mah
492 mah
993 mah
Één met teveel en de rest flink te weinig...
of niet beterquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:25 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Nope, des te beter.![]()
Drag 'n drop, plug 'n play.
Hmm ja, klopt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:46 schreef raaavi het volgende:
[..]
of niet beter
kon je leuke winst op maken :p
want ze waren toch PRECIES hetzelfde?
Ja denk het ookquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:59 schreef Kadooosh het volgende:
Heh die Jack ziet die zonnebrillen wel zittenhttp://shop.dealperfect.com/products.aspx?type=new
quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:15 schreef Negentien het volgende:
Even vragen of Jack een verse nier voor me kan bestellen.Zullen we het bij dadels houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Niet om te flamen ofzo.. Maar zouden je reacties een wat hogere interessantheidswaarde mogen krijgen? Zo zit het topic snel volquote:
Dear Andy ,the replacement of your finger decoration X 1 has just been shipped today ,please do not worry about it.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:11 schreef Andyy het volgende:
[..]
ik zou oppassen met die brillen, je kan zo beschadiging aan je ogen oplopen door UV straling.
Ding is prima, werd hier verkocht onder de merknaam Hama en ik zou dat "raampje" eruit halen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:48 schreef Maruna het volgende:
[ afbeelding ]
Voor m'n navi en ipod wanneer nodig, dat er een foto in kan boeit me niet, het model is nice en ziet er stevig uit. Testen moet nog
link
http://shop.dealperfect.com/detail.aspx?sku=28004quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:59 schreef Kadooosh het volgende:
Heh die Jack ziet die zonnebrillen wel zittenhttp://shop.dealperfect.com/products.aspx?type=new
Laat me raden...ze heet assepoesterquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:34 schreef raaavi het volgende:
[..]
http://shop.dealperfect.com/detail.aspx?sku=28004
Deze ga ik bestellen voor me vriendin
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:38 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Laat me raden...ze heet assepoester![]()
?
OMG die zijkant. hmmquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:39 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Naja, ik weet niet of je die andere foto's al hebt gezien?
Paypal Disputequote:Op dinsdag 7 april 2009 22:48 schreef lezut het volgende:
Damn, ze zijn echt traag bij de CSE. Wat is paypal-geschil in het engels?
En die is bij Jack besteld (iPod kloon)?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:50 schreef Bhuddy het volgende:
Ipod is prima, kloon is erg mooi, bouwkwaliteit niet top maar voldoende. Enige wat niet werkt is de spanningsmeter van de accu, daardoor kan ik niet zien hoe vol/leeg die is. Maar goed, maakt me niet echt uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze oortjes kan ik iedereen aanraden voor 1,80 euro. Zijn echt heerlijk voor dat geld, geluidskwaliteit is prima, goede bass en hoge tonen!, en ze blokkeren alle noise. Ook kleinere buds bij:
[ afbeelding ]
Had eerst een andere (zelfde model maar wit) op FP besteld, maar die waren bagger.
I'm one of the lucky guys.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:49 schreef jack-peng het volgende:
[ afbeelding ]
Today ,I got the latest information from the market,the factory of this item do not produce it anymore.The ones who have already bought this from me are lucky guys,I still have 15 as stock.When I sold out ,I can not get them.
Vraag ik me ook afquote:Op woensdag 8 april 2009 00:08 schreef Dionysiou het volgende:
Wat is er zo speciaal aan die oplader?
Bij mijn oplaadbare Duracell batterijen van 1000 Mah gaat hij daar ook ruim overheen, maar dat zijn dan ook kwaliteitsbatterijen!quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:35 schreef Esnader het volgende:
[..]
Volgens mij is die voltcraft lader ook een beetje vreemd. Heb zelf 2700 Mah sanyo batterijen AA, maar bij het opladen gaan die ook ruim over de 3000 heen.
quote:Op woensdag 8 april 2009 00:14 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Bij mijn oplaadbare Duracell batterijen van 1000 Mah gaat hij daar ook ruim overheen, maar dat zijn dan ook kwaliteitsbatterijen!
Volgens mij klopt het wel aardig hoor.
donderdag besteld, vrijdag geshipt en dus vanmorgen aangekomen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:13 schreef Downstar het volgende:
[..]
wanneer besteld ? ik denk eerder dat dx je status is vergeten te wijzigen naar shipped ..?
anders zou het aardig netjes zijn inclusief weekend er tussen
Nop, deze komt van Focalprice maar ik zou 'em bij Jack bestellen, is precies dezelfde!quote:Op woensdag 8 april 2009 00:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
En die is bij Jack besteld (iPod kloon)?
Want dan ga ik die voor mijn broertje bestellen denk ik.
Nopequote:Op woensdag 8 april 2009 11:51 schreef Syrena het volgende:
Ben ik de enige die de documentaire "Namaak" heeft gezien op Canvas?
Ik heb alleen het eerste deel gezien trouwens.
FP en DX enzo zijn echt maar het topje van de ijsberg
Is dat nog ergens online te zien?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:51 schreef Syrena het volgende:
Hmz, klinkt leuk, enig idee of het online te bekijken is?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:51 schreef Syrena het volgende:
Linkje werkt niet bij mijquote:Op woensdag 8 april 2009 12:08 schreef henkjan90 het volgende:
Klein stukje: http://www.canvas.be/extra/html/page_view_video.html?f=http://media.vrtnieuws.net/2008/08/111449900TRAILER-P8336654_urlFLVLong.flv%20&keepThis=true&TB_iframe=true&height=320&width=520
Of was het een andere documentaire?
WTF!quote:In China zijn al synthetische eieren in beslag genomen, goedkoper geproduceerd dan kippen ze kunnen leggen. Maar ze bevatten wel stoffen die dementie veroorzaken.
Hier kun je hem ook downloaden, samen met een pak andere documentaires, zoek de interessante er maar tussenuitquote:Op woensdag 8 april 2009 12:24 schreef Syrena het volgende:
Geen subs, wel de film: http://chinadocs.blogspot(...)fake-trade-2008.html (in rar's).
HOAX:quote:Op woensdag 8 april 2009 12:52 schreef deepart het volgende:
"In China zijn al synthetische eieren in beslag genomen, goedkoper geproduceerd dan kippen ze kunnen leggen. Maar ze bevatten wel stoffen die dementie veroorzaken."
WTF!![]()
quote:Het verhaal van de namaakeieren blijkt een HOAX te zijn, een fabeltje dat via internet zijn weg vond naar de mainstreammedia ook al werd het op dat internet uitgebreid weerlegd:
http://www.tian.cc/2007/05/hoax-chinese-counterfeit-eggs.html
http://www.hoax-slayer.com/fake-eggs-china.shtml
Haha ik vond het al best sickquote:
Ik dacht ook meteen wat is de bron, dit kan toch niet waar zijn. En inderdaad na wat Google en 2 seconden lezen kom je erachter dat het onzin is.quote:
Die reactie's ookquote:Op woensdag 8 april 2009 14:09 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10544
Wekt bij jou verder alles goed? Ik heb die van onze grote Chinese vriend, en die doet het toch niet helemaal perfect. 't Ding ziet er inderdaad prachtig uit, maar softwarematig schort er nog wel iets aan. Een erg irritant probleem is dat met de hold-knop. Ik kan 'm alleen aanzetten met hold aan. Dan blijft hij uit-hold zo lang je 'm gebruikt (scrollwiel werkt ook niet optimaal) maar wanneer hij eenmaal in standby springt, gaat 'ie op hold. Haal je de hold eraf, gaat 'ie uit.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:50 schreef Bhuddy het volgende:
Ipod is prima, kloon is erg mooi, bouwkwaliteit niet top maar voldoende. Enige wat niet werkt is de spanningsmeter van de accu, daardoor kan ik niet zien hoe vol/leeg die is. Maar goed, maakt me niet echt uit:
Plaatjes enzo...
Je haalt hem wel van hold af met de middelste knop van het wiel? Ik heb dit probleem niet, hold werkt gewoon goed, alleen springt hij wel erg snel op hold. Maar dit kan je geloof ik instellen bij de settings.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:34 schreef Bobsch het volgende:
Ik kan 'm alleen aanzetten met hold aan. Dan blijft hij uit-hold zo lang je 'm gebruikt (scrollwiel werkt ook niet optimaal) maar wanneer hij eenmaal in standby springt, gaat 'ie op hold. Haal je de hold eraf, gaat 'ie uit.
Wat bedoel je met hold knop? Die knop bovenaan? Das gewoon de aan-uit knop. Naar rechts = uit, naar links = aan. Wanneer ie muziek afspeelt en je raakt hem een tijdje niet aan gaat 'ie in de lock (komt slotje in beeld) en dan kan je hem unlocken door 2 seconden op de middelste knop te drukken. That's it.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:34 schreef Bobsch het volgende:
[..]
Wekt bij jou verder alles goed? Ik heb die van onze grote Chinese vriend, en die doet het toch niet helemaal perfect. 't Ding ziet er inderdaad prachtig uit, maar softwarematig schort er nog wel iets aan. Een erg irritant probleem is dat met de hold-knop. Ik kan 'm alleen aanzetten met hold aan. Dan blijft hij uit-hold zo lang je 'm gebruikt (scrollwiel werkt ook niet optimaal) maar wanneer hij eenmaal in standby springt, gaat 'ie op hold. Haal je de hold eraf, gaat 'ie uit.
ik hoop dat het verhaal te snappen is, maar het is toch wel vies irritant
quote:Op maandag 6 april 2009 21:10 schreef jjbakker het volgende:
[..]
Ik heb er ook net een besteld en hij zei dat ie in 2 dagen word verzonden
Okee, hoe ik het nu doe.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:55 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
[..]
Je haalt hem wel van hold af met de middelste knop van het wiel? Ik heb dit probleem niet, hold werkt gewoon goed, alleen springt hij wel erg snel op hold. Maar dit kan je geloof ik instellen bij de settings.
Je kan dat slotje wel wegkrijgen door gewoon middelste knop (die ronde!) 2 seconden in te houden! Die knop bovenaan moet je niet meer aan zitten, das gewoon uit/aan.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:20 schreef Bobsch het volgende:
[..]
Okee, hoe ik het nu doe.
Aanzetten met het hold-schuifje naar links (ja, zo moet 'ie aan). Dan start het ding op, en doet hij het gewoon. Maar, wanneer hij een keer in standby gaat en ik hem weer aan probeer te zetten krijg ik het slotje te zien, en is er dus geen land mee te bezeilen. Wanneer ik dan het hold-schuifje naar rechts doe, gaat 'ie uit. Misschien is het een verneukte firmware ofzo, die de knoppen door elkaar haalt. Ik zal eens kijken of die eraf te halen is. Misschien dat ik die van jou er dan op kan kopiëren ofzo
Gelukkig, dat werkt nog wel! Maarja, toch blijft het onhandig, omdat ik 'm altijd op hold moet hebben, omdat hij anders niet eens aan gaat... Uuh...volgende keer een beetje beter lezen, sorryquote:Op woensdag 8 april 2009 15:22 schreef Bhuddy het volgende:
[..]
Je kan dat slotje wel wegkrijgen door gewoon middelste knop (die ronde!) 2 seconden in te houden! Die knop bovenaan moet je niet meer aan zitten, das gewoon uit/aan.
Huh wat bedoel je nou met hold?! Ik snap er niks van.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:36 schreef Bobsch het volgende:
[..]
Gelukkig, dat werkt nog wel! Maarja, toch blijft het onhandig, omdat ik 'm altijd op hold moet hebben, omdat hij anders niet eens aan gaat...
Je kunt dat bovenste schuifje ook gewoon op de aanstand laten hoor. En hem dan met de play knop ingedrukt houden om aan en uit te zetten. Middelste knop dus voor de lock / hold uitzetten, maar daar was je inmiddels wel achter nadat 2 mensen de oplossing hadden gepost en je zelf nogmaals je eigen fout postte, lol.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:36 schreef Bobsch het volgende:
Gelukkig, dat werkt nog wel! Maarja, toch blijft het onhandig, omdat ik 'm altijd op hold moet hebben, omdat hij anders niet eens aan gaat... Uuh...volgende keer een beetje beter lezen, sorry![]()
Ja heb m'n vorige post al aangepast, thanks voor de hulp. nu is me iets meer duidelijk.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:39 schreef Bhuddy het volgende:
[..]
Huh wat bedoel je nou met hold?! Ik snap er niks van.
Die knop boven moet gewoon altijd op LINKS als je 'em aan wilt hebben, naar RECHTS voor uit.
Bij mij als de batterij bijna leeg is kan ik hem niet meer van de toetsen blokkering afhalenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:58 schreef Bhuddy het volgende:
Coverflow werkt niet, is niet meer dan een animatie als je 'em draait. En idd, 't is beetje ruk dat batterij indicator niet werkt, maar het zij zo.
Je kan gewoon op je PC mapjes maken. Op artiest bijvoorbeeldquote:Op woensdag 8 april 2009 16:28 schreef Bobsch het volgende:
Nou, 't ding begin me steeds beter te bevallen eigenlijk. Alles doet het nu zo'n beetje redelijk. Albumart nog niet, maar daar is wel mee te leven. Wat alleen niet zo fijn is, is dat hij de muziek niet in mapjes laat zien maar alles in één map gooit. Ben ik te verwend of kan dit wel?
Dit kan overigens alleen als je nog niet aan het afspelen bent, als je al door de tracks bent geskipt moet je eerst terug naar het hoofd menu door menu ingedrukt te houden, dan music klikken en dan weer kort op menu om bij de mapjes terug te komen.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:37 schreef Bhuddy het volgende:
Je kan gewoon op je PC mapjes maken. Op artiest bijvoorbeeldAls je dan muziek afspeelt en je wilt naar een andere artiest doe je t volgende: kort 'MENU', middelste knop, '/', middelste knop, en dan zie je alle mapjes staan. Enig nadeel is dan wel dat bij shufle hij alleen shufflet tussen de nummers in het mapje. Dus ik heb alle nummers maar door elkaar staan.
Sorry, lang op menu.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:43 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
[..]
Dit kan overigens alleen als je nog niet aan het afspelen bent, als je al door de tracks bent geskipt moet je eerst terug naar het hoofd menu door menu ingedrukt te houden, dan music klikken en dan weer kort op menu om bij de mapjes terug te komen.
Als je al aan het afspelen bent en je klikt kort op menu kom je in een andere menu met EQ settings enzo. Waar zit overigens de shuffle functie eigenlijk?
Ik ookquote:Op woensdag 8 april 2009 17:29 schreef lezut het volgende:
DX is weer wakker volgens mij, heb m'n geld nu terug
Tja, wat verwachtte je danquote:Op woensdag 8 april 2009 17:40 schreef Bhuddy het volgende:
Ik heb m'n fishbones cablewrappers binnen van DX, ze stinken maar werken echt fantastisch!
Wel zo'n kaartje dat er inderdaad iets mist?quote:Op woensdag 8 april 2009 19:33 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Godverdomme.. order binnen gekregen.. blijkt een ding niet erbij te zitten.
gewoon een ia actie organiseren?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:28 schreef joepie91 het volgende:
Dit geeft wel mooi de winstmarge van DealExtreme aan:
http://www.alibaba.com/pr(...)_i_card_for_DSi.html
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22584
Moet je maar eens naar het prijsverschil kijken
Hmm, denk niet dat de zoveelste nep-nep-r4-kloon daar erg geschikt voor isquote:
Ziet er wel OK uit. WAar heb je die besteld? (DX?) en hoe is de geluidskwaliteit/snelheid etc.? DAt is bij ipod natuurlijk top.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:50 schreef Bhuddy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze oortjes kan ik iedereen aanraden voor 1,80 euro. Zijn echt heerlijk voor dat geld, geluidskwaliteit is prima, goede bass en hoge tonen!, en ze blokkeren alle noise. Ook kleinere buds bij:
[ afbeelding ]
Had eerst een andere (zelfde model maar wit) op FP besteld, maar die waren bagger.
Er even achteraan gaan, want bij mij stond er altijd meteen paidquote:Op woensdag 8 april 2009 22:32 schreef Joene94 het volgende:
Heb net wat besteld bij FocalPrice. Netjes betaald en heb zowel van Paypal als FocalPrice een bevestiging per mail gehad over mijn order en dat ik het betaald heb.
[ afbeelding ]
Nu kijk ik dus bij Mijn account in Focalprice, maar hij staat bij "Unpaid" dingen. Ik begrijp dus nu niet echt hoe het zit met de bestelling, verzenden ze het nu wel gewoon omdat ik het betaald heb, of moet ik er achteraan gaan mailen?
Wat denken jullie?
Besteld bij Focalprice, maar ik zou hem bij Jack bestellen, die is een stuk vriendelijker dan de klantenservice van FP. Zelfde player. Geluidskwaliteit is prima, snelheid is voldoende, je loopt je niet te ergeren. Vergelijk het aub niet met een echte iPod, dat haalt ie bij lange na niet, maar daar is de prijs ook naar natuurlijk.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:13 schreef Summerscreen het volgende:
[..]
Ziet er wel OK uit. WAar heb je die besteld? (DX?) en hoe is de geluidskwaliteit/snelheid etc.? DAt is bij ipod natuurlijk top.
Kan even duren. Heb ik ook al eens gehad.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:32 schreef Joene94 het volgende:
Heb net wat besteld bij FocalPrice. Netjes betaald en heb zowel van Paypal als FocalPrice een bevestiging per mail gehad over mijn order en dat ik het betaald heb.
[ afbeelding ]
Nu kijk ik dus bij Mijn account in Focalprice, maar hij staat bij "Unpaid" dingen. Ik begrijp dus nu niet echt hoe het zit met de bestelling, verzenden ze het nu wel gewoon omdat ik het betaald heb, of moet ik er achteraan gaan mailen?
Wat denken jullie?
Oke. Ik wacht het dan nog wel even een dagje af.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:36 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Kan even duren. Heb ik ook al eens gehad.
Ik kreeg altijd geel oranje achtig... totdat ik een setje piggy's bestelde met zo'n kortinscoupon. Vandaag kreeg ik nog zo'n envelop met tevens dezelfde inhoud. Geen idee waarom die dingen in zulke enveloppen verstuurd worden.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:05 schreef RacerDKB het volgende:
Heeft DX nieuwe enveloppen of ben ik gek?
Vroeger kreeg ik altijd gele, oranje of witte, nu kreeg ik iets dat 1 april was verzonden in een karton/papier achtige kleur, de structuur was ook die van ruw papier.
Wel vaag weer, 3 dingen verzonden op 1 april, gisteren 2 van de 3 binnen gekregen, en de 3e is er nog nietEn ze zijn alle drie even groot. Vraag me toch af hoe ze dat doen bij die Hongkong air mail.
Klopt, piggies met die Bunny coupon. Vaag, misschien is het lichter waardoor de verzendkosten lager zijn voor hun. Maar waarom ze die niet standaard gebruiken...quote:Op woensdag 8 april 2009 23:15 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd geel oranje achtig... totdat ik een setje piggy's bestelde met zo'n kortinscoupon. Vandaag kreeg ik nog zo'n envelop met tevens dezelfde inhoud. Geen idee waarom die dingen in zulke enveloppen verstuurd worden.
Dus waarschijnlijk heb jij stiekem piggy's besteld!?
Check die documentaire maar... daar laten ze zien hoe die nep eieren worden gemaaktquote:
Best vaag inderdaad.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Klopt, piggies met die Bunny coupon. Vaag, misschien is het lichter waardoor de verzendkosten lager zijn voor hun. Maar waarom ze die niet standaard gebruiken...
Doet je PayPal het al weer?
Je heel lang aan het lijntje houden met het verzoek dat je nog wat langer wacht. Dan zeggen ze uiteindelijk na drie keer vragen om meer nieuws dat ze het aan het uitzoeken zijn bij HK Post en als ze nieuws hebben ze contact opnemen. Om vervolgens niet meer te reageren op nieuwe replies in de CSE of een forum topic....quote:Op woensdag 8 april 2009 20:05 schreef Luco het volgende:
Wat doet DX trouwens als je roept dat je iets niet hebt ontvangen?
Nuttige bijdrage!quote:
Ik heb het gezien, als jij dit ziet geloof je meteen dat dit eieren zijn die ook maar enigszins lijken op een echt ei? Als het echt waar is en ze smaken en bakken ook zo dan zou het wereldnieuws zijn. Deze documentaire is al 2 jaar oud dus dan ben ik toch echt wel geneigd om gewoon de websites te geloven waar wordt verteld dat het een Hoax is. Verder wel een zeer interessante documentaire!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:21 schreef Kadooosh het volgende:
Check die documentaire maar... daar laten ze zien hoe die nep eieren worden gemaakt.
Niet te geloven echt...
Ik proef enig sarcasme in Kadooosh' opmerking!quote:Op donderdag 9 april 2009 01:24 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
[..]
Ik heb het gezien, als jij dit ziet geloof je meteen dat dit eieren zijn die ook maar enigszins lijken op een echt ei? Als het echt waar is en ze smaken en bakken ook zo dan zou het wereldnieuws zijn. Deze documentaire is al 2 jaar oud dus dan ben ik toch echt wel geneigd om gewoon de websites te geloven waar wordt verteld dat het een Hoax is. Verder wel een zeer interessante documentaire!
Welke? Niet die Ray-ban hoop ik?quote:Op donderdag 9 april 2009 01:01 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Nuttige bijdrage!
Afgelopen week ook een zonnebril binnen gekregen van DX... echt te groot gewoon, ziet er niet uit, volkomen uit proportie. Op de foto's zag hij er nog aardig uit, maar de afmetingen zijn gewoon niet relaxt.
Ik weet niet waar je op zit te wachten?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:21 schreef Hardrebel het volgende:
Hoe lang duurt het gemiddelt voordat die jack wat verstuurd? Ik wacht nu al 4 dagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |