Jep, dan ookquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:17 schreef deepart het volgende:
[..]
Maar ook als ik een zwaar grote maglite onder mijn stoel heb liggen?
Than maglite it isquote:
Nice! SKU van de heroine?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:30 schreef MacorgaZ het volgende:
Mijn injectiespuiten en naalden zijn ook binnen!
Lekker scherp, zometeen even wat heroine scoren en dan laat ik jullie weten of ze goed zijn!
Als Jack online is zal ik hem vragen of hij dat kan leveren, hij wil het meestal ook wel eerst testen net als mijn Nano.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:33 schreef MacorgaZ het volgende:
Helaas is dat niet op DX te koop, maar dat zou ik dan ook niet vertrouwen.
Ligt aan de situatie. Als je er een bivakmuts naast hebt liggen of als je er mee naar een voetbalwedstrijd gaat heb je wel een uitdaging.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:17 schreef deepart het volgende:
[..]
je hebt het al gehoord, zaklampen zijn niet illegaal. je kan zelfs een honkbalknuppel in je auto hebben liggen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:17 schreef deepart het volgende:
[..]
Omdat jij het niet interessant vindt moet het een ander topic worden?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:41 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Niets tegen taoboa, maar is het misschien een idee om daar een aparte topicreeks over te maken?
Het gaat daar vooral om zonnebrillen en kleding, en op DX meer (elektronische) gadgets...
DX vind ik persoonlijk wel interessant, taoboa totaal niet. De enige overeenkomst is dat het allebei Chinees is...
Hoe denken jullie erover?
Mooizoquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:47 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
je hebt het al gehoord, zaklampen zijn niet illegaal. je kan zelfs een honkbalknuppel in je auto hebben liggen.
Ik kijk nooit voetbalquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ligt aan de situatie. Als je er een bivakmuts naast hebt liggen of als je er mee naar een voetbalwedstrijd gaat heb je wel een uitdaging.
Ik vroeg me af of dat er meer vonden...quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:01 schreef deepart het volgende:
[..]
Omdat jij het niet interessant vindt moet het een ander topic worden?![]()
Als mensen over dat onderwerp praten zullen ze dat wel interessant vinden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:02 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of dat er meer vonden...
Niet iedereen post daaroverquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:03 schreef deepart het volgende:
[..]
Als mensen over dat onderwerp praten zullen ze dat wel interessant vinden.
geen maglite nemenquote:
Daar is geen goed antwoord op te geven maar als jij de grens van het wettelijk toelaatbare op wil zoeken zal ik je niet tegenhouden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:17 schreef deepart het volgende:
[..]
Eerder mannen orgie geloof ikquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:04 schreef Andyy het volgende:
hij kondigt zijn zuippartijen aan
misschien kan hij ook drank verkopen
jupquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:35 schreef Maruna het volgende:
't is vast in de vorige delen vaak en vaak herhaald, die MP3/MP4 spelers (iPod clones), die werken toch wel redelijk? Maat van me wou wel zoiets hebben.
dat clickweel werkt ook zoals een iPod?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |