quote:Op donderdag 2 april 2009 18:48 schreef drummerdude het volgende:
Het gaat al tijden niet over DX. Het gaat over Chinese Webshops, waar DX de eerst ontdekte was (door TheWhiteTiger). Daarnaast zijn er steeds meer bijgekomen, en als een site wat een doorvoer voor goederen is (TaoBao) wordt besproken, is het goed. Zolang het maar niet over bol.com of zo gaat.
(Is mijn mening)
Wat jammer he, hadden we maar nooit andere Chinese webshops gevonden die dezelfde producten goedkoper en sneller kunnen leveren en waarbij product requests echt worden geregeld, dan zou dit topic veel beter zijn.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:23 schreef Stinosss het volgende:
Dit is toch geen DealExtreme topic meer...![]()
wel!quote:Op donderdag 2 april 2009 19:35 schreef Zapper het volgende:
DealExtreme split bestelling niet meer als een artikel uit die bestelling een langere levertijd heeft?
Soms wel soms niet, soms helpt het om het zelf aan te vragen via CSE soms niet.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:35 schreef Zapper het volgende:
DealExtreme split bestelling niet meer als een artikel uit die bestelling een langere levertijd heeft?
Zeer hoopvolle postquote:Op donderdag 2 april 2009 19:42 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
[..]
Soms wel soms niet, soms helpt het om het zelf aan te vragen via CSE soms niet.
Doe niet zo dom man, met je gezeik. Waarom mogen we hier niet praten over GOEDEREN die te krijgen zijn in CHINEESE WEBSHOPS?? Altijd die huilies met hun gejank. In plaats van die niks zeggende post hier boven kun je ook gewoon lekker meedoen met enthousiast zijn over verschillende producten.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:18 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ehm het hoeft sowieso niet per se over DX te gaan FP en DP enz kan ook maar het gaat over het algemeen. Die kledij en zonnebrillen die bespreek je niet hier maar in een ander topic desnoords pm. Linkdumpen hebben we hier niks aan.
Mag ook niet meer, dan krijg je met de hete zomerweek te maken! Ze zullen wel met een bookmark systeem bezig zijn zodat TVP's niet meer nodig zijn denk je niet?quote:
Was je ook van plan om fooitjes te geven aan DealExtreme?quote:Op donderdag 2 april 2009 21:05 schreef raaavi het volgende:
Voor iedereen die jack aardig vind en hem fooi wilt geven
die accepteert hij niet!![]()
een echte chinees
Die gast heeft hoge winstmarges hoor, fooien zijn echt niet nodig.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:05 schreef raaavi het volgende:
Voor iedereen die jack aardig vind en hem fooi wilt geven
die accepteert hij niet!![]()
een echte chinees
Had wel beetje medelij dat ik 8 euro winst maak op die oortjes, en hij niet eens 80 centquote:Op donderdag 2 april 2009 21:13 schreef PedroN het volgende:
[..]
Was je ook van plan om fooitjes te geven aan DealExtreme?
Ligt maar net aan de items die je koopt. Dacht je dat hij knallende marges heeft op de meest verkochte items die elke chinese webshop verkoopt? Daar concurreren ze gewoon keihard in dus dat valt vies tegen. Hij moet ook gewoon zijn kantoorruimte huur betalen en paypal fees enzo.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:21 schreef seventhseagulll het volgende:
Die gast heeft hoge winstmarges hoor, fooien zijn echt niet nodig.
Hij heeft op die apple oortjes ongeveer 15%,quote:Op donderdag 2 april 2009 21:29 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
[..]
Ligt maar net aan de items die je koopt. Dacht je dat hij knallende marges heeft op de meest verkochte items die elke chinese webshop verkoopt? Daar concurreren ze gewoon keihard in dus dat valt vies tegen. Hij moet ook gewoon zijn kantoorruimte huur betalen en paypal fees enzo.
DX is ook gewoon hopeloos de laatste maanden. Ik ga echt huilen als ik de reactiesnelheid ga bekijken van mijn laatste CSE formpjes (moet mijn vriendin me weer troosten omdat ze niet wil dat ik huilend ga slapen dus ik laat het maar achterwege, zal gemiddeld rond een week liggen dat ik antwoord krijg gok ik zo, dan heb je meestal geen oplossing dus stuur je een reply, kan je weer een week wachten).quote:
Mijn apparatuur staat in een dichte kast.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:52 schreef joepie91 het volgende:
Voor die gast die op zoek was naar een IR extender...
Misschien even heel simpel, maar... een spiegel?
Koste me 5 mins, als je dat moeilijk vindquote:Op donderdag 2 april 2009 22:54 schreef DJSmiley het volgende:
Vandaag mn Four-stars ding ontvangen.
Zal ongetwijfeld een leuk idee zijn, maar dat ding in elkaar krijgen met een vage chinese handleiding is geen succes Moet je met kutdubbelzijdig plakband ofzo aan elkaar prutsen. Naja, leuk, zal wel, ding ligt in de prullebak, 1 plakkertje (denk ik) verkeerd, krijg je amper los.
Naja, geen succes dus imho, vaag stuk plakplastic gedoe.
De Engelse handleiding staat gewoon op de site hoorquote:Op donderdag 2 april 2009 22:54 schreef DJSmiley het volgende:
Zal ongetwijfeld een leuk idee zijn, maar dat ding in elkaar krijgen met een vage chinese handleiding is geen succes Moet je met kutdubbelzijdig plakband ofzo aan elkaar prutsen. Naja, leuk, zal wel, ding ligt in de prullebak, 1 plakkertje (denk ik) verkeerd, krijg je amper los.
Ik weet niet zo wat je kunt kopen met Hong Kong Dollar, echter is daar alles wel goedkoop, als hij dan op een item eens een keer 3 USD winst maakt, is dat zo'n 23 HKD. (In die landen kun je daar meestal heel veel mee).quote:Op donderdag 2 april 2009 21:31 schreef raaavi het volgende:
[..]
Hij heeft op die apple oortjes ongeveer 15%,
maar hij zei dat ik me geen zorgen hoeft te maken over hun inkomen
ze hebben genoeg orders.
Fok! is echt maar een klein deel daarvan blijkt.
Als je toch op het punt staat dat ding weg te gooien kun je voor mij dan dat metalen onderdeeltje van het schakelaartje bewaren (met de 2 draadjes naar het batterijbakje)? Dat was bij mij incompleet bij aankomst en dan kan ik mijne goed werkend maken. Jack had geen losse onderdelen voor die lamp!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:54 schreef DJSmiley het volgende:
1 euro bij de actionquote:Op vrijdag 3 april 2009 01:40 schreef MoneyTalks het volgende:
Order van omgerekend 30 euro bij DealExtreme gedaan;
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1440 (PS2 to USB voor mijn oude PS2 keyboard)
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4156 (Mosquite repelling patch voor vakantie in Vietnam)
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9070 (Romisen Cree RC-N3 Single Mode LED Flashlight)
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5639 (CR123A batterijen voor de zaklamp)
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12901 (Complete Emergency Kit Card for Travellers)
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16854 (Lampjes voor me fiets)
Ze (DX, FP, DP, etc) zitten niet in Hong Kong maar in China, in Shenzhen, ze versturen alleen met Hong Kong post. Betalen doen ze zelf dus met de Yuan. Als je bijvoorbeeld kijkt naar artikelen in de supermarkt dan is het misschien de helft goedkoper in vergelijking met hier (ben vorig jaar door Hong Kong en China gereisd onder andere).quote:Op vrijdag 3 april 2009 07:57 schreef Granaatappel het volgende:
Ik weet niet zo wat je kunt kopen met Hong Kong Dollar, echter is daar alles wel goedkoop, als hij dan op een item eens een keer 3 USD winst maakt, is dat zo'n 23 HKD. (In die landen kun je daar meestal heel veel mee).
Deze lampjes zijn een stuk feller en steviger dan die van de Actionquote:
Die refurbished DS is geen aanraden. mijne is gisteren terug naar DX gegaan. Wat een rommel was datquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:34 schreef Jeffroiscool het volgende:
Ik heb een order van in totaal 124 euro gedaan XD
http://dealextreme.com/details.dx/sku.2967 EZFlash 3-in-1 Memory Expansion Pack for NDS Lite $18.40
http://dealextreme.com/details.dx/sku.10089 Pistol Style Butane Jet Lighter $3.01
http://dealextreme.com/details.dx/sku.11637 External Speakers and Drumsticks for DS Taiko no Tatsujin Game $12.31
http://dealextreme.com/details.dx/sku.16142 AceKard 2 AK2 Multimedia MicroSD/TF Cart for NDS and NDS Lite (Compact Edition)
http://dealextreme.com/details.dx/sku.17983 4-in-1 USB Charging Cable for NDS Lite/NDS/DSi/PSP $2.72
http://dealextreme.com/details.dx/sku.19040 OEM SDHC Class 4 MicroSD/TF Flash Memory Card (8GB) $16.90
http://dealextreme.com/details.dx/sku.21123 Replacement 3.7V 1600mAh Rechargeable Li-Ion Battery Pack for NDS Lite $3.50
http://dealextreme.com/details.dx/sku.21531 Nintendo DS Lite Portable Entertainment Console Limited Edition - The Legend of Zelda (Refurbished) $95.32
Ik ga namelijk mijn phat DS aan mijn broertje geven voor zijn verjaardag en neem ik die mooie zelda cased ndsliteBen alleen 1888 vergeten -,- maarja.
Kun je digitaal NED 1, 2 en 3 mee ontvangenquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:39 schreef mcwops het volgende:
iemand idee of deze werkt in Nederland?
en wat je er eigenlijk mee kan![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18759
Edit: Ik heb hem alquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:46 schreef jjbakker het volgende:
Iemand had laatst zo ding besteld voor b.v video's op de computer te zetten heeft die iemand hem al binnen en wat was die link ervan want ik heb geen idee meer hoe dat ding heet.
gefelliciteerd met je aantekening "Illegaal wapenbezit"quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:51 schreef deepart het volgende:
Pepperspray? Wat als de cops dat vinden in je wagen?
Dus dat wordt een strafblad? Kan ik niet gebruiken met mijn toekomstige werkquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
gefelliciteerd met je aantekening "Illegaal wapenbezit"
Maglites worden niet gezien als wapen. Volledig legaal dus.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:56 schreef deepart het volgende:
[..]
Dus dat wordt een strafblad? Kan ik niet gebruiken met mijn toekomstige werk
En een zaklamp dan, eentje met zo'n grote harde stale uiteinde? Wordt dat geidentificeerd als wapen of als nuttige tool bij autopech in het donker?
Maar ook als ik een zwaar grote maglite onder mijn stoel heb liggen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:16 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Maglites worden niet gezien als wapen. Volledig legaal dus.
Pepperspray wel illegaal.
Jep, dan ookquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:17 schreef deepart het volgende:
[..]
Maar ook als ik een zwaar grote maglite onder mijn stoel heb liggen?
Than maglite it isquote:
Nice! SKU van de heroine?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:30 schreef MacorgaZ het volgende:
Mijn injectiespuiten en naalden zijn ook binnen!
Lekker scherp, zometeen even wat heroine scoren en dan laat ik jullie weten of ze goed zijn!
Als Jack online is zal ik hem vragen of hij dat kan leveren, hij wil het meestal ook wel eerst testen net als mijn Nano.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:33 schreef MacorgaZ het volgende:
Helaas is dat niet op DX te koop, maar dat zou ik dan ook niet vertrouwen.
Ligt aan de situatie. Als je er een bivakmuts naast hebt liggen of als je er mee naar een voetbalwedstrijd gaat heb je wel een uitdaging.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:17 schreef deepart het volgende:
[..]
je hebt het al gehoord, zaklampen zijn niet illegaal. je kan zelfs een honkbalknuppel in je auto hebben liggen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:17 schreef deepart het volgende:
[..]
Omdat jij het niet interessant vindt moet het een ander topic worden?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:41 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Niets tegen taoboa, maar is het misschien een idee om daar een aparte topicreeks over te maken?
Het gaat daar vooral om zonnebrillen en kleding, en op DX meer (elektronische) gadgets...
DX vind ik persoonlijk wel interessant, taoboa totaal niet. De enige overeenkomst is dat het allebei Chinees is...
Hoe denken jullie erover?
Mooizoquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:47 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
je hebt het al gehoord, zaklampen zijn niet illegaal. je kan zelfs een honkbalknuppel in je auto hebben liggen.
Ik kijk nooit voetbalquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ligt aan de situatie. Als je er een bivakmuts naast hebt liggen of als je er mee naar een voetbalwedstrijd gaat heb je wel een uitdaging.
Ik vroeg me af of dat er meer vonden...quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:01 schreef deepart het volgende:
[..]
Omdat jij het niet interessant vindt moet het een ander topic worden?![]()
Als mensen over dat onderwerp praten zullen ze dat wel interessant vinden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:02 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of dat er meer vonden...
Niet iedereen post daaroverquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:03 schreef deepart het volgende:
[..]
Als mensen over dat onderwerp praten zullen ze dat wel interessant vinden.
geen maglite nemenquote:
Daar is geen goed antwoord op te geven maar als jij de grens van het wettelijk toelaatbare op wil zoeken zal ik je niet tegenhouden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:17 schreef deepart het volgende:
[..]
Eerder mannen orgie geloof ikquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:04 schreef Andyy het volgende:
hij kondigt zijn zuippartijen aan
misschien kan hij ook drank verkopen
jupquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:35 schreef Maruna het volgende:
't is vast in de vorige delen vaak en vaak herhaald, die MP3/MP4 spelers (iPod clones), die werken toch wel redelijk? Maat van me wou wel zoiets hebben.
dat clickweel werkt ook zoals een iPod?
Jack vroeg aan mij of $40 een redelijke prijs is voor de FOK!'ers voor een originele Ray-Ban. Als er mensen geïnteresseerd zijn koopt hij er een paar in. Ook leuk dat 'ie over 2 dagen de neppe erop zet, zeker kopen!quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:37 schreef jack-peng het volgende:
And I have found a big seller who sell the genuine one ,the same type of the cop one,but it is genuine.It will around 40$ for retail price including shipping fee and tracking number .Guarantee it is genuine one,I wanna to know if the genuine one with price 40$ will have potential market ?
Ik zou geen echte kopen uit china.. die 2 woorden passen niet echt goed in één zinquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:03 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Jack vroeg aan mij of $40 een redelijke prijs is voor de FOK!'ers voor een originele Ray-Ban. Als er mensen geïnteresseerd zijn koopt hij er een paar in. Ook leuk dat 'ie over 2 dagen de neppe erop zet, zeker kopen!
Nice, ik hou niet van die kleur maar wel een mooie deal!quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:40 schreef Semmm het volgende:
Gisteren deze U-BOAT besteld bij jack voor 20 euro
http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?item_id=ff13188cb46759ecc8e3a8b05ce86cc6&x_id=0db1
Ik had ook niet de voorkeur voor die kleuren maar vind het design van U-BOAT erg mooi en opzich vond ik de kleuren helemaal niet zo slechtquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:43 schreef deepart het volgende:
[..]
Nice, ik hou niet van die kleur maar wel een mooie deal!
Longines? via welk/wie en hoe?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:06 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik verwacht een mooie Longines vanuit China over een weekje. Misschien geef ik ook een review erover.
Die wil ik ook hebben!quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:57 schreef RacerDKB het volgende:
Even mijn review promoten
[Gadgets] IK Colouring mechanisch horloge
Ja dat is inderdaad een klein puntje van kritiekquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:47 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik had ook niet de voorkeur voor die kleuren maar vind het design van U-BOAT erg mooi en opzich vond ik de kleuren helemaal niet zo slechtalleen jammer dat de wijzer groen is en niet hetzelfde blauw/groen als de cijfers
Klopt vind ik ook, vind ze allemaal zo overdreven en allemaal even lelijk maar dit was de enige die ik ook mooi vondquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:52 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad een klein puntje van kritiek![]()
Een hele hoop replica's vind ik een beetje over the top horloges, vooral die Rolexen. Ik vind juist de wat subtielere horloges mooi, groot maar niet vol diamanten en kleuren. Wel met meerdere meters
Serieus?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:54 schreef henkjan90 het volgende:
Dus... stond er zowaar vandaag politie voor de deur omdat ik speurders iets te koop had staan... helaas voor mevrouw de wijkagent had ik het al verkocht!
Heb haar direct binnen gelaten, want ik heb toch niks te verbergen... ondanks dat vind ik het geen fijn idee dat er zo op je gelet werd en ze je dus in de gaten houden...
Voortaan even uitkijken met naam/tel. nummer bij een advertentie?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:54 schreef henkjan90 het volgende:
Dus... stond er zowaar vandaag politie voor de deur omdat ik speurders iets te koop had staan... helaas voor mevrouw de wijkagent had ik het al verkocht!
Heb haar direct binnen gelaten, want ik heb toch niks te verbergen... ondanks dat vind ik het geen fijn idee dat er zo op je gelet werd en ze je dus in de gaten houden...
Dat klopt, ik moet voor mijn verlof wel eens op het politiebureau zijn, dan zie ik altijd lui Marktplaats en dergelijke afstruinen, dat is niet alleen omdat ze nog een nieuwe schutting in de tuin willen hoor.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:54 schreef henkjan90 het volgende:
Nou, volgens mij zijn stiletto's al jarenlang verboden hoor.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:42 schreef MacorgaZ het volgende:
Ohja, stiletto's zijn sinds kort/binnenkort verboden, daar gaat het waarschijnlijk om.
Volgens de Artikel 2 van de Nederlandse wet "Wet wapens en munitie" (Wwm), vallen stiletto's onder 'Categorie I' in de volgende gevallen:quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:02 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zijn stiletto's al jarenlang verboden hoor.Vlindermessen mogen bijvoorbeeld eigenlijk ook niet, maar worden vaak wel nog bij viswinkels en met name dumpzaken verkocht. Dat wil men dus ook gaan verbieden. Stiletto's lagen daar al jaren niet meer.
Geen/weinig.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:25 schreef Dionysiou het volgende:
Even kijken of er accesoires voor de Xperia X1 zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |