Jack vroeg aan mij of $40 een redelijke prijs is voor de FOK!'ers voor een originele Ray-Ban. Als er mensen geïnteresseerd zijn koopt hij er een paar in. Ook leuk dat 'ie over 2 dagen de neppe erop zet, zeker kopen!quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:37 schreef jack-peng het volgende:
And I have found a big seller who sell the genuine one ,the same type of the cop one,but it is genuine.It will around 40$ for retail price including shipping fee and tracking number .Guarantee it is genuine one,I wanna to know if the genuine one with price 40$ will have potential market ?
Ik zou geen echte kopen uit china.. die 2 woorden passen niet echt goed in één zinquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:03 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Jack vroeg aan mij of $40 een redelijke prijs is voor de FOK!'ers voor een originele Ray-Ban. Als er mensen geïnteresseerd zijn koopt hij er een paar in. Ook leuk dat 'ie over 2 dagen de neppe erop zet, zeker kopen!
Nice, ik hou niet van die kleur maar wel een mooie deal!quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:40 schreef Semmm het volgende:
Gisteren deze U-BOAT besteld bij jack voor 20 euro
http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?item_id=ff13188cb46759ecc8e3a8b05ce86cc6&x_id=0db1
Ik had ook niet de voorkeur voor die kleuren maar vind het design van U-BOAT erg mooi en opzich vond ik de kleuren helemaal niet zo slechtquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:43 schreef deepart het volgende:
[..]
Nice, ik hou niet van die kleur maar wel een mooie deal!
Longines? via welk/wie en hoe?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:06 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik verwacht een mooie Longines vanuit China over een weekje. Misschien geef ik ook een review erover.
Die wil ik ook hebben!quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:57 schreef RacerDKB het volgende:
Even mijn review promoten
[Gadgets] IK Colouring mechanisch horloge
Ja dat is inderdaad een klein puntje van kritiekquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:47 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik had ook niet de voorkeur voor die kleuren maar vind het design van U-BOAT erg mooi en opzich vond ik de kleuren helemaal niet zo slechtalleen jammer dat de wijzer groen is en niet hetzelfde blauw/groen als de cijfers
Klopt vind ik ook, vind ze allemaal zo overdreven en allemaal even lelijk maar dit was de enige die ik ook mooi vondquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:52 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad een klein puntje van kritiek![]()
Een hele hoop replica's vind ik een beetje over the top horloges, vooral die Rolexen. Ik vind juist de wat subtielere horloges mooi, groot maar niet vol diamanten en kleuren. Wel met meerdere meters
Serieus?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:54 schreef henkjan90 het volgende:
Dus... stond er zowaar vandaag politie voor de deur omdat ik speurders iets te koop had staan... helaas voor mevrouw de wijkagent had ik het al verkocht!
Heb haar direct binnen gelaten, want ik heb toch niks te verbergen... ondanks dat vind ik het geen fijn idee dat er zo op je gelet werd en ze je dus in de gaten houden...
Voortaan even uitkijken met naam/tel. nummer bij een advertentie?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:54 schreef henkjan90 het volgende:
Dus... stond er zowaar vandaag politie voor de deur omdat ik speurders iets te koop had staan... helaas voor mevrouw de wijkagent had ik het al verkocht!
Heb haar direct binnen gelaten, want ik heb toch niks te verbergen... ondanks dat vind ik het geen fijn idee dat er zo op je gelet werd en ze je dus in de gaten houden...
Dat klopt, ik moet voor mijn verlof wel eens op het politiebureau zijn, dan zie ik altijd lui Marktplaats en dergelijke afstruinen, dat is niet alleen omdat ze nog een nieuwe schutting in de tuin willen hoor.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:54 schreef henkjan90 het volgende:
Nou, volgens mij zijn stiletto's al jarenlang verboden hoor.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:42 schreef MacorgaZ het volgende:
Ohja, stiletto's zijn sinds kort/binnenkort verboden, daar gaat het waarschijnlijk om.
Volgens de Artikel 2 van de Nederlandse wet "Wet wapens en munitie" (Wwm), vallen stiletto's onder 'Categorie I' in de volgende gevallen:quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:02 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zijn stiletto's al jarenlang verboden hoor.Vlindermessen mogen bijvoorbeeld eigenlijk ook niet, maar worden vaak wel nog bij viswinkels en met name dumpzaken verkocht. Dat wil men dus ook gaan verbieden. Stiletto's lagen daar al jaren niet meer.
Geen/weinig.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:25 schreef Dionysiou het volgende:
Even kijken of er accesoires voor de Xperia X1 zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |