Mag niet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:25 schreef Knoekie het volgende:
4e ronde, 27e keuze, 123e totaal: Jürgen Klinsmann [Knoekie]
Dat zou een stunt zijnquote:
Vond hem wel creatief.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:38 schreef sjimz het volgende:
4e ronde 27e keuze, 123e totaal: DRAFT MISSED [LitmanenAFCA]
4e ronde, 28e keuze, 124e totaal: FAIL! [Knoekie]
Prosac
Oh ja.. die zullen we even weer unbannen nu.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:37 schreef Dos37 het volgende:
Je hebt geluk dat Litmanen niet is komen opdagen![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
Oh ja.. die zullen we even weer unbannen nu.
Was wel lekker inderdaad..had verwacht dat ik inmiddels wel aan de beurt zou zijn. We hebben nu 2 keuzes gehad in 30 uur ofzoquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:23 schreef dndiek het volgende:
Dat er maar weer een beetje tempo in komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Blawh op 04-04-2009 02:51:30 ]
Dus als ik het goed begrijp moet je speler voor in een officiele competitie zijn uitgekomen ná 2000..?quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mag niet.
Heeft als Jay Goppingen alleen voor een amateurclub gespeeld.
leroytje en BS hebben hem ook moeten vervangen.
Post na slotje
Volgens mij wel ja.quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp moet je speler voor in een officiele competitie zijn uitgekomen ná 2000..?
Ik kijk wel even aan wat men er van vindtquote:Op zaterdag 4 april 2009 10:24 schreef Dos37 het volgende:
Van mij wel, het valt binnen de regels dus.
of in 2000quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp moet je speler voor in een officiele competitie zijn uitgekomen ná 2000..?
Het is geen amateurclub en het is een club uit een competitie in het Engelse systeem. Dus volgens mij valt het binnen de regels i.t.t. Klinsmann. Maar goed, ik wacht wel wat meer meningen af.quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:33 schreef Prosac het volgende:
Socrates heeft een paar minuten als promotiestunt bij een amateur club gespeeld. Als we dat gaan toestaan kun je wat mij betreft ook al die exprofs bij allerlei amateurclubs toe gaan staan. Niet aan wagen zeg ik.
Eensquote:Op zaterdag 4 april 2009 10:33 schreef Prosac het volgende:
Socrates heeft een paar minuten als promotiestunt bij een amateur club gespeeld. Als we dat gaan toestaan kun je wat mij betreft ook al die exprofs bij allerlei amateurclubs toe gaan staan. Niet aan wagen zeg ik.
Die ploeg waar die gespeeld heeft is een Non-league club, dus een amateurploeg.quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Het is geen amateurclub en het is een club uit een competitie in het Engelse systeem. Dus volgens mij valt het binnen de regels i.t.t. Klinsmann. Maar goed, ik wacht wel wat meer meningen af.
Wat zeg jij ervan?quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:41 schreef RayMania het volgende:
Oeh, mijn speler zit er nog in. Nog wel 22 picks overleven.
You're welcome.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoef ik nog maar tussen twee andere te kiezen, bedankt Breach.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:21 schreef M0NTANA het volgende:
Zijn nog genoeg goede spelers over.
Birgit Prinz?quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:45 schreef Dos37 het volgende:
Mag je ook een vrouwlijke voetballer kiezen
Goede keuze.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:39 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
4e ronde, 31e keuze, 127e totaal: Sinisa Mihajlović [Tim86]
Hier stond ie op het lijstjequote:Op zaterdag 4 april 2009 15:47 schreef golfer het volgende:
Dat is een opvallende keuze, Mihajlovic.
Denk niet dat die al op veel lijstjes stond.
Ah, we gaan de goede kant weer op...quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:50 schreef Joris33 het volgende:
5e ronde, 1e keuze, 129e totaal: Brian Laudrup [Joris33]
Zeg dat dan. Ik heb helemaal de moeite gedaan om hem een PM van 3 woorden te sturenquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:31 schreef RayMania het volgende:
Denk niet dat sjimz online is. Heb maar gesms-t.
Stond op mijn lijstje, maar vond Chivu een sterkere verdediger.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:47 schreef golfer het volgende:
Dat is een opvallende keuze, Mihajlovic.
Denk niet dat die al op veel lijstjes stond.
Twijfelde lang tussen hem en Pessotto. Uiteindelijk maar voor Pessotta gegaan omdat de linksback positie wat moeilijker in is te vullen in mijn ogen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:04 schreef RayMania het volgende:
5e ronde, 2e keuze, 130e totaal: Gianluca Pessotto [Tim86]
5e ronde, 3e keuze, 131e totaal: William Gallas [Breach]
5e ronde, 4e keuze, 132e totaal: Sol Campbell [sjimz]
die wou ik ook. man met de gouden linkerquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:39 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
4e ronde, 1e keuze, 97e totaal: Rivaldo [-Vaduz-]
4e ronde, 2e keuze, 98e totaal: Willy Sagnol [vitessezuid113]
4e ronde, 3e keuze, 99e totaal: Michael Ballack [sjutt]
4e ronde, 4e keuze, 100e totaal: Sergio Ramos [Dos37]
4e ronde, 5e keuze, 101e totaal: Alex Rodrigo Dias da Costa [The_Verve]
4e ronde, 6e keuze, 102e totaal: 'Luis Enrique' Martinez García [Blawh]
4e ronde, 7e keuze, 103e totaal: Filippo Inzaghi [Gluttony]
4e ronde, 8e keuze, 104e totaal: Henrik Larsson [methodmich]
4e ronde, 9e keuze, 105e totaal: Alan Shearer [Prosac]
4e ronde, 10e keuze, 106e totaal: Gheorghe Popescu [sezten]
4e ronde, 11e keuze, 107e totaal: Deco [Mindstate]
4e ronde, 12e keuze, 108e totaal: Mário Jardel [Leroytje]
4e ronde, 13e keuze, 109e totaal: George Weah [RayMania]
4e ronde, 14e keuze, 110e totaal: Angelo Peruzzi [mcyodogg]
4e ronde, 15e keuze, 111e totaal: Arjen Robben[Borisz]
4e ronde, 16e keuze, 112e totaal: Gianluca Zambrotta[9christensen]
4e ronde, 17e keuze, 113e totaal: Vítor Manuel Martins Baía [dndiek]
4e ronde, 18e keuze, 114e totaal: Nemanja Vidić [_Mike_]
4e ronde, 19e keuze, 115e totaal: Gianluca Pagliuca [Gordon_Shumway]
4e ronde, 20e keuze, 116e totaal: Wesley Sneijder [golfer]
4e ronde, 21e keuze, 117e totaal: Marco Materazzi [M0NTANA]
4e ronde, 22e keuze, 118e totaal: Franck Ribéry [EnGCatjuh]
4e ronde, 23e keuze, 119e totaal: Tony Adams [Mr-Sander]
4e ronde, 24e keuze, 120e totaal: Andrés Iniesta [BliksemSchigt]
4e ronde, 25e keuze, 121e totaal: Robin van Persie [InTrePidIvity]
4e ronde, 26e keuze, 122e totaal: Gianfranco Zola [PhifeDawg]
4e ronde, 27e keuze, 123e totaal: Maxwell Scherer Cabelino Andrade [LitmanenAFCA]
4e ronde, 28e keuze, 124e totaal: Giovanni van Bronckhorst [Knoekie]
4e ronde, 29e keuze, 125e totaal: Jari Litmanen [sjimz]
4e ronde, 30e keuze, 126e totaal: Didier Drogba [Breach]
4e ronde, 31e keuze, 127e totaal: Sinisa Mihajlović [Tim86]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-link verwijderd, niet terugplaatsen-
Ik had ze niet verwacht eerlijk gezegd deze editiequote:Op zaterdag 4 april 2009 18:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vind het wat vroeg voor Campbell.
Oh, en voor Gallas ook trouwens.
Ik wilde een sterke verdediger achterin centraal.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vind het wat vroeg voor Campbell.
Oh, en voor Gallas ook trouwens.
Wat is dit voor Aad de Mos uitleg?quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb mijn keuze bepaald, en mijn team inprincipe af, met 5 'eventuele vervangers'. Ik gok dat van de 6 keuzes, er drie af gaan vallen.
*afkloppen
Die is toch in 1998 gestopt?quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:20 schreef Knoekie het volgende:
5e ronde, 5e keuze, 134e totaal: Michael Laudrup [knoekie]
Die is in 1998 gestopt met profvoetbal.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:20 schreef Knoekie het volgende:
5e ronde, 5e keuze, 134e totaal: Michael Laudrup [knoekie]
quote:
Ik ook hoor, en zo'n stap is natuurlijk begrijpelijk, ook als verdediger wil je hogeropquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, maar ik blijf het een goede verdediger vinden
Adams/Ayalaquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik ook hoor, en zo'n stap is natuurlijk begrijpelijk, ook als verdediger wil je hogerop
Maar ik denk dat er nog betere verdedigers in het spel zitten.
De echte top is er al uit.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik ook hoor, en zo'n stap is natuurlijk begrijpelijk, ook als verdediger wil je hogerop
Maar ik denk dat er nog betere verdedigers in het spel zitten.
quote:
Ik was op werk en Ray smste me.quote:
Hoe kun je Tieme Klompe nou vergeten?quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik was op werk en Ray smste me.
Ik moest dus even uit mijn hoofd iemand kiezen en ik wilde voor een centrale verdediger gaan.
De enige die in mij opkwam was Sol (Van de verdedigers die nog niet waren gekozen) of Arjan Ebbinge.
Ha ha ha.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Hoe kun je Tieme Klompe nou vergeten?
quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als jullie Sansoni maar voor mij bewaren.
Hoezo 'ik moest'? Je hebt 24 uur de tijd, dan kun je best even de tijd nemen om erover na te denken.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik was op werk en Ray smste me.
Ik moest dus even uit mijn hoofd iemand kiezen en ik wilde voor een centrale verdediger gaan.
De enige die in mij opkwam was Sol (Van de verdedigers die nog niet waren gekozen) of Arjan Ebbinge.
Haha, Gordon is jaloers op 2 smsende jongens.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Of vind je het gewoon tof dat jij en Ray sms-en
Ja geen probleem hoor. Ik ga morgen wielrennen en Ajax kijken dus ik reageer zelf waarschijnlijk ook pas in de avond. Kunnen jullie die-hards daar alvast rekening mee gaan houdenquote:
Goed om te weten, kan ik ook andere dingen doenquote:Op zondag 5 april 2009 02:22 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ja geen probleem hoor. Ik ga morgen wielrennen en Ajax kijken dus ik reageer zelf waarschijnlijk ook pas in de avond. Kunnen jullie die-hards daar alvast rekening mee gaan houden
Omdat ik het spel niet wil ophoudenquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hoezo 'ik moest'? Je hebt 24 uur de tijd, dan kun je best even de tijd nemen om erover na te denken.
Of vind je het gewoon tof dat jij en Ray sms-en
Ja ik heb niet expres de beste spelers uitgekozen maar meer mijn favoriete spelers.quote:Op zondag 5 april 2009 18:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je had nog een dik uur hoor. Aparte keuzes heb je in je team nou, ben benieuwd
.
PhifeDawg gePM'd?
Uiteraardquote:
quote:Op zondag 5 april 2009 18:33 schreef Blawh het volgende:
Auw, weg eerste keus voor de spitspositie.
Gelukkig nog veel alternatieven.
quote:Op zondag 5 april 2009 18:52 schreef sezten het volgende:
Shit daar dacht ik ook aan![]()
Hij kan trouwens ook linksback, mocht het nodig zijn.
quote:Omdat ieder elftal toch wel een goede back nodig heeft en deze ook nog eens aan twee kanten goed inzetbaar is. Geeft weer wat meer ruimte voor volgende picks!
Onderschatte speler IMOquote:Op zondag 5 april 2009 19:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik baal van de Cambiasso keuze.
Neuh. Zo goed is ie echt niet, vind ik.quote:
Jawel! Links/rechtsback Philipp Lahm is mijn volgende keuze! Een multifunctionele verdediger. Verdedigend en aanvallend zeer sterk. Kan tevens goed uithalen met zijn rechter. Hij werd als enige lichtpuntje van het EK 2004 gezien door de Duitse pers. Hij was toen pas 20! En op je 25e zulke prestaties achter je naam hebben staan, is gewoon zeer indrukwekkend.quote:Honours
Club
* FC Bayern Munich
o U19 Champion 2001 and 2002
o Bundesliga Champion: 2003, 2006, 2008
o DFB-Pokal: 2003, 2006, 2008
o DFB-Ligapokal: 2007
National team
* UEFA European Under-19 Football Championship Runner-up: 2002
* FIFA World Cup Third Place: 2006
* UEFA European Football Championship Runner-up: 2008
Individual
* Man of the Match: for his performance in the game Germany versus Poland, FIFA World Cup 2006
* WC 2006 Mastercard All Star Team
* Man of the Match: for his performance in the Semi-final Game of Germany versus Turkey (25 June), UEFA Euro 2008
* Euro 2008 Team of the Tournament
* UEFA Team of the Year: 2006, 2008
* Fifa Team of the Year: 2008
quote:Op zondag 5 april 2009 19:57 schreef M0NTANA het volgende:
Toevallig net zitten kijken of Philipp Lahm nog beschikbaar was, maar besloot hem nog even links te laten liggen.
Wil je nog een PM?quote:Op zondag 5 april 2009 23:19 schreef golfer het volgende:
Ik heb geen PM ontvangen van MONTANA, maar zag toevallig dat het mijn beurt weer is.
quote:Op maandag 6 april 2009 06:48 schreef RayMania het volgende:
Nee, serieus. Riquelme was mijn aanvallende middenvelder geweest. Damn.
Wéér iemand anders zoeken.
Doe ik met je mee als het mag.quote:Op maandag 6 april 2009 13:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is het goed dat ik nu anders gewoon al mijn spelers in een keer kies en jullie daarna gewoon verder gaan?.
Ik hoop het. Vind het wel steeds lastiger worden, de echte toppers zijn er gewoon al uit. Heb nog gezocht of er zo'n sterspeler is vergeten, maar ik kon er geen vinden. Wel een hele fijne middenvelder nog gevondenquote:
Neem je tijd.quote:Op maandag 6 april 2009 17:35 schreef _Mike_ het volgende:
Wehehehe, ik zit erg te twijfelen tussen twee spelers
Ik had hem al voor de edit gezien!quote:Op maandag 6 april 2009 17:36 schreef _Mike_ het volgende:
Kut mods zitten mij edits te bekijken zeker!!!
Mocht je het serieus bedoelen, dan vind ik het nogal kinderachtig. Laat hem gewoon kiezen. De volgende had nog geen keuze gemaakt volgens mij, dus dan is het toch niet zo erg.quote:
Volgens mij is het serieus jaquote:Op maandag 6 april 2009 17:48 schreef Breach het volgende:
[..]
Mocht je het serieus bedoelen, dan vind ik het nogal kinderachtig. Laat hem gewoon kiezen. De volgende had nog geen keuze gemaakt volgens mij, dus dan is het toch niet zo erg.
Het moet imo niet uitmaken of de volgende wel of niet heeft gekozen.quote:Op maandag 6 april 2009 17:48 schreef Breach het volgende:
[..]
Mocht je het serieus bedoelen, dan vind ik het nogal kinderachtig. Laat hem gewoon kiezen. De volgende had nog geen keuze gemaakt volgens mij, dus dan is het toch niet zo erg.
Hij was volgens mij vrij rap met zn aanpassing. Maar goed, het is mijn mening. Jullie beslissenquote:Op maandag 6 april 2009 17:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het moet imo niet uitmaken of de volgende wel of niet heeft gekozen.
Dan moet je je keuze maar niet zo overhaast maken.
Er zijn nog minimaal een pick of 30 voordat ik weer ben, dus dat boeit helemaal niet.quote:Op maandag 6 april 2009 17:49 schreef _Mike_ het volgende:
Zo spanend is het niet hoor Dos37, en moet hem toch op een andere plek opstellen
[..]
Volgens mij is het serieus ja![]()
En waarschijnlijk vind hij het nu niet leuk dat Ray eerder dan hem aan de beurt komt![]()
Ik heb het binnen 30 seconden geedit ja, was niet eens me bedoeling om al te posten.quote:Op maandag 6 april 2009 17:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Hij was volgens mij vrij rap met zn aanpassing. Maar goed, het is mijn mening. Jullie beslissen
Het is bovendien maar een spelletje (oe zei ik dat nou als Ajacied)
Als je tot vrijdag wacht ben je je team kwijt, vanwege niet op tijd kiezenquote:Op maandag 6 april 2009 17:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik heb het binnen 30 seconden geedit ja, was niet eens me bedoeling om al te posten.
En BS, dan wil ik inderdaad graag de mening van andere horen, ik denk dat alleen Sjimz de keuze heeft gezien pre-edit. De rest van jullie heeft gewoon edit history zitten controleren![]()
Kunnen we hem echt geen clementie geven?quote:Op maandag 6 april 2009 17:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nope, ik zag hem ook gepost en wel.
Maak je geen zorgen, zal binnen 22 uur de keuze plaatsen.quote:Op maandag 6 april 2009 17:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Als je tot vrijdag wacht ben je je team kwijt, vanwege niet op tijd kiezen
Was geen eens een echte vedettequote:Op maandag 6 april 2009 17:58 schreef Blawh het volgende:
Ik ben wel benieuwd om welke vedette het gaat, ik zag hem nl. niet.
Maar waar moet die grens dan getrokken worden?quote:Op maandag 6 april 2009 17:57 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, zal binnen 22 uur de keuze plaatsen.
Vind het alleen nogal royal sadness voor een spelletje dat nergens om gaat![]()
Niet. Dat doe je op gevoel. En omdat het een spelletje blijft kan het toch wel, dit keer.quote:Op maandag 6 april 2009 17:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar waar moet die grens dan getrokken worden?
Waarom maak je er dan een punt van?quote:Op maandag 6 april 2009 17:57 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, zal binnen 22 uur de keuze plaatsen.
Vind het alleen nogal royal sadness voor een spelletje dat nergens om gaat![]()
Ja en mijn gevoel zegt, gekozen is gekozen.quote:Op maandag 6 april 2009 18:00 schreef Breach het volgende:
[..]
Niet. Dat doe je op gevoel. En omdat het een spelletje blijft kan het toch wel, dit keer.
Omdat ik het gewoon onzin vind, dit gebeurt eenmalig thats it.quote:Op maandag 6 april 2009 18:01 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Waarom maak je er dan een punt van?
Duidelijk.quote:Op maandag 6 april 2009 18:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja en mijn gevoel zegt, gekozen is gekozen.
Eens.quote:
Ben ik het mee eens.quote:Op maandag 6 april 2009 18:11 schreef Blawh het volgende:
Mike liep er zelf het grootste risico mee, als de keuzeheer na hem snel was geweest had hij de speler die Mike eigenlijk zou willen weg kunnen kapen.
Kortom, zolang de volgende nog niet gekozen heeft vind ik aanpassen niet zo'n probleem, helemaal niet nu het zo snel aangepast werd.
Probleem is alleen dat sommige spelers dan in het voordeel/nadeel zijn.quote:Op maandag 6 april 2009 18:11 schreef Blawh het volgende:
Mike liep er zelf het grootste risico mee, als de keuzeheer na hem snel was geweest had hij de speler die Mike eigenlijk zou willen weg kunnen kapen.
Kortom, zolang de volgende nog niet gekozen heeft vind ik aanpassen niet zo'n probleem, helemaal niet nu het zo snel aangepast werd.
Daarom zei ik al. Geef hem dat voordeeltje dit keer. Vanaf nu weet iedereen dat het niet meer kan. Niks aan de hand toch...?quote:Op maandag 6 april 2009 18:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat sommige spelers dan in het voordeel/nadeel zijn.
Bijvoorbeeld als je voor LitmanenAFCA zit heb je grote kans dat je hem kan editten, aangezien hij vrij vaak laat in de tijd post.
Ja en dan doet iemand anders dat een keer en die krijgt het voordeeltje niet en dan krijg je daar gezeik over.quote:Op maandag 6 april 2009 18:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Daarom zei ik al. Geef hem dat voordeeltje dit keer. Vanaf nu weet iedereen dat het niet meer kan. Niks aan de hand toch...?
Dat is dus sowieso geen optie. Of wel of niet. Meerderheid beslist wat mij betreft.quote:Op maandag 6 april 2009 18:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Daarom zei ik al. Geef hem dat voordeeltje dit keer. Vanaf nu weet iedereen dat het niet meer kan. Niks aan de hand toch...?
Nah ja, ik vind het prima als het niet zo is hoor. Maar ik denk dat iedereen in dat andere geval toch wel zo sportief zou zijnquote:Op maandag 6 april 2009 18:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja en dan doet iemand anders dat een keer en die krijgt het voordeeltje niet en dan krijg je daar gezeik over.
Hier sluit ik me ook bij aan.quote:Op maandag 6 april 2009 18:11 schreef Blawh het volgende:
Als _Mike_ het mag veranderen dan mag iedereen het imo.quote:Op maandag 6 april 2009 18:41 schreef mcyodogg het volgende:
"Het is maar een spelletje" vind ik geen argument. Spelletjes zonder regels zijn sowieso schaars.
Echter, volgens mij hadden we hier niet echt iets over afgesproken, en wat mij betreft mag Mike het wel veranderen. Maar dan moeten wel even beslissen wat vanaf nu geldt.
Ik zie het niet structureel gebeuren dat iemand een speler gaat kiezen die hij eigenlijk niet wil hebben, Mike is nu de enige die er nadeel van heeft toch? Als ik het goed begreep had hij eerst zijn 1e keuze voor een andere positie gedraft, nu heeft hij de kans dat die speler de volgende ronde weg is (omdat iemand die zijn keuze wel heeft gezien op een idee gebracht is).quote:Op maandag 6 april 2009 18:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat sommige spelers dan in het voordeel/nadeel zijn.
Bijvoorbeeld als je voor LitmanenAFCA zit heb je grote kans dat je hem kan editten, aangezien hij vrij vaak laat in de tijd post.
_Mike_ kan er ook voordeel van hebben.quote:Op maandag 6 april 2009 18:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik zie het niet structureel gebeuren dat iemand een speler gaat kiezen die hij eigenlijk niet wil hebben, Mike is nu de enige die er nadeel van heeft toch? Als ik het goed begreep had hij eerst zijn 1e keuze voor een andere positie gedraft, nu heeft hij de kans dat die speler de volgende ronde weg is (omdat iemand die zijn keuze wel heeft gezien op een idee gebracht is).
Ja en dan heeft deze meneer die deze speler zou draften dan een groot voordeel.quote:Op maandag 6 april 2009 18:42 schreef Blawh het volgende:
nu heeft hij de kans dat die speler de volgende ronde weg is (omdat iemand die zijn keuze wel heeft gezien op een idee gebracht is).
Onzin argument. Wat Mcjodinges zei klopt. Gewoon nu een afspraak maken en wel die 1e of 2e speler bekend maken. En niemand die er nog over zeurt.quote:Op maandag 6 april 2009 18:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als _Mike_ het mag veranderen dan mag iedereen het imo.
Het was ook geen argumentquote:Op maandag 6 april 2009 18:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Onzin argument. Wat Mcjodinges zei klopt. Gewoon nu een afspraak maken en wel die 1e of 2e speler bekend maken. En niemand die er nog over zeurt.
Wat nou als iemand gekozen heeft en er 5 minuten later anders over denkt? en de volgende draft is nog niet gekozen? Dan moet je dat ook gaan toestaan. Je kunt het beter gewoon niet toestaan, het zou kunnen dat het misschien niet meer voorkomt, maar dan nog.. Als je nu 1x wat toe laat, heb je de volgende keer ook gezeik.quote:Op maandag 6 april 2009 18:41 schreef mcyodogg het volgende:
"Het is maar een spelletje" vind ik geen argument. Spelletjes zonder regels zijn sowieso schaars.
Echter, volgens mij hadden we hier niet echt iets over afgesproken, en wat mij betreft mag Mike het wel veranderen. Maar dan moeten we wel even beslissen wat vanaf nu geldt.
Daar heb je een punt, maar dat van _Mike_ was al zo snel veranderd dat hij eigenlijk niet verder heeft kunnen kijken.quote:Op maandag 6 april 2009 18:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
_Mike_ kan er ook voordeel van hebben.
Hij heeft speler X gepost maar komt erachter dat speler Y beter is.
De users die na hem komen kunnen hier nadeel van hebben want misschien is speler Y wel de speler die hierna gedraft zou worden door een andere user.
Dan maakte ik dus een correcte callquote:
Dat dus.quote:Op maandag 6 april 2009 18:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wat nou als iemand gekozen heeft en er 5 minuten later anders over denkt? en de volgende draft is nog niet gekozen? Dan moet je dat ook gaan toestaan. Je kunt het beter gewoon niet toestaan, het zou kunnen dat het misschien niet meer voorkomt, maar dan nog.. Als je nu 1x wat toe laat, heb je de volgende keer ook gezeik.
Nee, het was geen onzin argument.quote:
Ja maar wat als de volgende user al binnen 5 minuten reageert maar jij ook nog je post binnen 5 minuten wijzigt?quote:Op maandag 6 april 2009 18:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar dat van _Mike_ was al zo snel veranderd dat hij eigenlijk niet verder heeft kunnen kijken.
Wellicht een regel dat je 5 minuten mag veranderen, tenzij de persoon na je eerder een keuze heeft gemaakt? Als je na 5 minuten je post edit, krijg je dat volgens mij onderaan de post te zien toch?
Maar het is gissen om te denken dat mensen er later een probleem van gaan maken. En sowieso is hetquote:
quote:Op maandag 6 april 2009 18:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Tja, gekozen is gekozen. Of het nu een spelletje is of niet.
En dat is met elkaar te vergelijken omdat...?quote:Op maandag 6 april 2009 18:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar het is gissen om te denken dat mensen er later een probleem van gaan maken. En sowieso is hetom er een probleem van te maken als eenmaal de regels zijn vastgesteld. Als iemand een speler draft die niet mag, dan mag hij toch ook nog een keer..
Dat laatste is toch compleet wat andersquote:Op maandag 6 april 2009 18:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar het is gissen om te denken dat mensen er later een probleem van gaan maken. En sowieso is hetom er een probleem van te maken als eenmaal de regels zijn vastgesteld. Als iemand een speler draft die niet mag, dan mag hij toch ook nog een keer..
As ifquote:Op maandag 6 april 2009 18:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar wat als de volgende user al binnen 5 minuten reageert maar jij ook nog je post binnen 5 minuten wijzigt?
Een ander dan maar had moeten opletten. Die regels zijn nl. wél bekend.quote:Op maandag 6 april 2009 18:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
En dat is met elkaar te vergelijken omdat...?
quote:Op maandag 6 april 2009 18:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Een ander dan maar had moeten opletten. Die regels zijn nl. wél bekend.
Mislukte creatie van tong80 en SCH.quote:Op maandag 6 april 2009 18:55 schreef sezten het volgende:
Zal ik als wijze man dan maar besluiten dat dit een buiten proportionele handeling was van _Mike_ in de betreffende draft.
Gaarna verzoek ik _Mike_ om met zijn eerste gekozen draft het spel voor te zetten.
Hierbij wordt tevens duidelijk gemaakt dat dit in de toekomst ook niet getololreerd zal worden.
Dat is toch echt iets heel andersquote:Op maandag 6 april 2009 18:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Een ander dan maar had moeten opletten. Die regels zijn nl. wél bekend.
Net zo'n onzin als zeggen dat anderen problemen gaan veroorzaken. Maar goed, dit is het laatste wat ik dr over zeg, want ik heb geen zin in gedoe. Het boeit me nl. niet welke speler hij kiest. It's just a game.quote:Op maandag 6 april 2009 18:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar moet hij dan maar met 1 man minder i het team spelen? omdat die speler niet gekozen mag worden?
Wat een onzin vergelijking
Als je de regels opstelt, moet je niet voor het opstellen van die regel iemand anders nog het voordeeltje gunnen. Terwijl door zijn actie die regel juist in werking gesteld moest worden.quote:Op maandag 6 april 2009 18:51 schreef Breach het volgende:
[..]
En sowieso is hetom er een probleem van te maken als eenmaal de regels zijn vastgesteld.
Mike zegt toch dat het niet zijn bedoeling was om al te posten...quote:Op maandag 6 april 2009 18:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is toch echt iets heel anders.
Je post wijzigen omdat je denkt dat je toch beter een andere pick kan doen, terwijl je al gekozen hebt. Of MOETEN wijzigen omdat je een speler kiest die al gekozen is en je dus een ongeldige keuze hebt gedaan. Dat is echt een wereld van verschil hoor.
Dan had hij dat niet moeten doenquote:Op maandag 6 april 2009 18:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Mike zegt toch dat het niet zijn bedoeling was om al te posten...
(en ja dit is in strijd met hierboven)
Nou dan post hij verdomme ook niet.quote:Op maandag 6 april 2009 18:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Mike zegt toch dat het niet zijn bedoeling was om al te posten...
Ik zie ook wel reden in het gekozen=gekozen argument. Ik vind alleen dat we voor Mike een uitzondering mogen maken, omdat er verder niets in de regels over stond.quote:Op maandag 6 april 2009 18:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wat nou als iemand gekozen heeft en er 5 minuten later anders over denkt? en de volgende draft is nog niet gekozen? Dan moet je dat ook gaan toestaan. Je kunt het beter gewoon niet toestaan, het zou kunnen dat het misschien niet meer voorkomt, maar dan nog.. Als je nu 1x wat toe laat, heb je de volgende keer ook gezeik.
Nou prima laten we maar verder gaanquote:Op maandag 6 april 2009 19:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voordat we er echt de hele avond mee zitten, ik heb het idee dat de meerderheid op gekozen = gekozen zit en dus dat Mike bij zijn keuze moet blijven en dat dndiek aan de beurt is.
Ik sluit me aan.quote:Op maandag 6 april 2009 18:11 schreef Blawh het volgende:
Zou je dat idee ook kunnen ondersteunen met cijfers? Want ik zie ook een hoop reacties die een ander geluid gevenquote:Op maandag 6 april 2009 19:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voordat we er echt de hele avond mee zitten, ik heb het idee dat de meerderheid op gekozen = gekozen zit en dus dat Mike bij zijn keuze moet blijven en dat dndiek aan de beurt is.
gekozen is gekozen:quote:Op maandag 6 april 2009 19:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zou je dat idee ook kunnen ondersteunen met cijfers? Want ik zie ook een hoop reacties die een ander geluid geven
Veranderd.quote:Op maandag 6 april 2009 19:48 schreef Dos37 het volgende:
Hier gaf ik aan het met Blawh eens te zijn dus wel mogen veranderen. Draft jouw favoriete team editie 2000/2009 #5 Klinsmann mag niet!
Maar mocht het niet zo zijn "so be it", het verstandigste lijkt me ook maar is verder te gaan. Als het allemaal voor iedereen duidelijk is.
Tja, dat is wel wat _Mike_ wilde.quote:Op maandag 6 april 2009 19:52 schreef Blawh het volgende:
We gaan toch niet wachten op de mening van alle 32?
Imo taak van de organisator en dat is BS.quote:
Hij had zijn nieuwe keuze nog niet neergezet.quote:Op maandag 6 april 2009 20:20 schreef Breach het volgende:
Maar wat was nou die andere speler dan? Want als we het dan toch eerlijk willen houden is het beter dat iedereen op de hoogte is
Ok. Schiet dan vanaf nu allemaal maar eens op met die picksquote:
Nee joh zitten nog veel betere verdedigers inquote:Op maandag 6 april 2009 21:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
Jammer dat het zo wat vertraging heeft opgelopen , Pepe is mijn ogen een prima keuze en anders had ik hem wel gepakt
Das waar maar Pepe is zeker goed te gebruikenquote:Op maandag 6 april 2009 21:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh zitten nog veel betere verdedigers in
Gilles De Bilde kan je nogquote:Op maandag 6 april 2009 21:53 schreef Dos37 het volgende:
Ik had Nilis ook op de lijst staan, jammer dan RvN niet meer kan kiezen. Dat was een koningskoppel
quote:Op maandag 6 april 2009 22:14 schreef mcyodogg het volgende:
5e ronde, 19e keuze, 147e totaal: Michael Owen [mcyodogg]
daar zat ik ook nog aan te denken. sorry dat ik de pm was vergetenquote:Op maandag 6 april 2009 22:10 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
5e ronde, 5e keuze, 133e totaal: Rafael Márquez Álvarez [knoekie]
5e ronde, 6e keuze, 134e totaal: Esteban Cambiasso [LitmanenAFCA]
5e ronde, 7e keuze, 135e totaal: Christian Vieri [PhifeDawg]
5e ronde, 8e keuze, 136e totaal: Denis Irwin [InTrePidIvity]
5e ronde, 9e keuze, 137e totaal: David Villa [BliksemSchigt]
5e ronde, 10e keuze, 138e totaal: Philipp Lahm [Mr-Sander]
5e ronde, 11e keuze, 139e totaal: Juan Román Riquelme [EnGCatjuh]
5e ronde, 12e keuze, 140e totaal: Juan Pablo Sorín [M0NTANA]
5e ronde, 13e keuze, 141e totaal: Cícero Joăo de Cezare, Cicinho [golfer]
5e ronde, 14e keuze, 142e totaal: Iván Helguera [Gordon_Shumway]
5e ronde, 15e keuze, 143e totaal: Képler Laveran Lima Ferreira, Pepe [_Mike_]
5e ronde, 16e keuze, 144e totaal: Alessandro Costacurta [dndiek]
5e ronde, 17e keuze, 145e totaal: Luc Nilis [9christensen]
5e ronde, 18e keuze, 146e totaal: Klaas Jan Huntelaar[Borisz]
Is hij wel gepm´edquote:Op maandag 6 april 2009 23:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mindstate is wel online, dus we kunnen een eindje komen nog.
quote:Op maandag 6 april 2009 23:16 schreef Mindstate het volgende:
Heb wel 5 pm's gehad! Ben nog even bezig met m'n keuze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |