Haha, Gordon is jaloers op 2 smsende jongens.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Of vind je het gewoon tof dat jij en Ray sms-en
Ja geen probleem hoor. Ik ga morgen wielrennen en Ajax kijken dus ik reageer zelf waarschijnlijk ook pas in de avond. Kunnen jullie die-hards daar alvast rekening mee gaan houdenquote:
Goed om te weten, kan ik ook andere dingen doenquote:Op zondag 5 april 2009 02:22 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ja geen probleem hoor. Ik ga morgen wielrennen en Ajax kijken dus ik reageer zelf waarschijnlijk ook pas in de avond. Kunnen jullie die-hards daar alvast rekening mee gaan houden
Omdat ik het spel niet wil ophoudenquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hoezo 'ik moest'? Je hebt 24 uur de tijd, dan kun je best even de tijd nemen om erover na te denken.
Of vind je het gewoon tof dat jij en Ray sms-en
Ja ik heb niet expres de beste spelers uitgekozen maar meer mijn favoriete spelers.quote:Op zondag 5 april 2009 18:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je had nog een dik uur hoor. Aparte keuzes heb je in je team nou, ben benieuwd
.
PhifeDawg gePM'd?
Uiteraardquote:
quote:Op zondag 5 april 2009 18:33 schreef Blawh het volgende:
Auw, weg eerste keus voor de spitspositie.
Gelukkig nog veel alternatieven.
quote:Op zondag 5 april 2009 18:52 schreef sezten het volgende:
Shit daar dacht ik ook aan![]()
Hij kan trouwens ook linksback, mocht het nodig zijn.
quote:Omdat ieder elftal toch wel een goede back nodig heeft en deze ook nog eens aan twee kanten goed inzetbaar is. Geeft weer wat meer ruimte voor volgende picks!
Onderschatte speler IMOquote:Op zondag 5 april 2009 19:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik baal van de Cambiasso keuze.
Neuh. Zo goed is ie echt niet, vind ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |