abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67767354
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:11 schreef Blawh het volgende:
Mike liep er zelf het grootste risico mee, als de keuzeheer na hem snel was geweest had hij de speler die Mike eigenlijk zou willen weg kunnen kapen.

Kortom, zolang de volgende nog niet gekozen heeft vind ik aanpassen niet zo'n probleem, helemaal niet nu het zo snel aangepast werd.
Probleem is alleen dat sommige spelers dan in het voordeel/nadeel zijn.
Bijvoorbeeld als je voor LitmanenAFCA zit heb je grote kans dat je hem kan editten, aangezien hij vrij vaak laat in de tijd post.
pi_67767546
Ik vind: Gekozen is gekozen. Anders ligt het inderdaad aan hoe snel anderen kijken voordat ze het doorhebben.
Dus editten is volgens mij not done.
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_67767589
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld als je voor LitmanenAFCA zit heb je grote kans dat je hem kan editten, aangezien hij vrij vaak laat in de tijd post.
Daarom zei ik al. Geef hem dat voordeeltje dit keer. Vanaf nu weet iedereen dat het niet meer kan. Niks aan de hand toch...?
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_67767603
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:28 schreef Breach het volgende:

[..]

Daarom zei ik al. Geef hem dat voordeeltje dit keer. Vanaf nu weet iedereen dat het niet meer kan. Niks aan de hand toch...?
Ja en dan doet iemand anders dat een keer en die krijgt het voordeeltje niet en dan krijg je daar gezeik over.
pi_67767653
Prosac had wel een treffende uitdrukking:

Bij schaken is het toch ook los = verplaatst?
posten = gekozen

Zo moeten we het volgens mij gewoon houden.
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_67767667
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:28 schreef Breach het volgende:

[..]

Dat is dus sowieso geen optie. Of wel of niet. Meerderheid beslist wat mij betreft.
pi_67767702
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:28 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja en dan doet iemand anders dat een keer en die krijgt het voordeeltje niet en dan krijg je daar gezeik over.
Nah ja, ik vind het prima als het niet zo is hoor. Maar ik denk dat iedereen in dat andere geval toch wel zo sportief zou zijn
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  maandag 6 april 2009 @ 18:37:58 #208
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67767881
quote:
Mike liep er zelf het grootste risico mee, als de keuzeheer na hem snel was geweest had hij de speler die Mike eigenlijk zou willen weg kunnen kapen.

Kortom, zolang de volgende nog niet gekozen heeft vind ik aanpassen niet zo'n probleem, helemaal niet nu het zo snel aangepast werd.
Hier sluit ik me ook bij aan.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_67767968
Stel het was niet zn bedoeling geweest om de post te plaatsen, waarom stond de naam dan wel al getypt? Normaal gesproken is gekozen = gekozen, maar niemand is perfect toch.
Los hiervan is er wel eens eerder een naampje gevallen, waarbij het meer een nadeel is voor degene die de naam plaatst toch?
| Joa17 | vs Kryptonite |
pi_67767997
"Het is maar een spelletje" vind ik geen argument. Spelletjes zonder regels zijn sowieso schaars.

Echter, volgens mij hadden we hier niet echt iets over afgesproken, en wat mij betreft mag Mike het wel veranderen. Maar dan moeten we wel even beslissen wat vanaf nu geldt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_67768018
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:41 schreef mcyodogg het volgende:
"Het is maar een spelletje" vind ik geen argument. Spelletjes zonder regels zijn sowieso schaars.

Echter, volgens mij hadden we hier niet echt iets over afgesproken, en wat mij betreft mag Mike het wel veranderen. Maar dan moeten wel even beslissen wat vanaf nu geldt.
Als _Mike_ het mag veranderen dan mag iedereen het imo.
pi_67768024
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik zie het niet structureel gebeuren dat iemand een speler gaat kiezen die hij eigenlijk niet wil hebben, Mike is nu de enige die er nadeel van heeft toch? Als ik het goed begreep had hij eerst zijn 1e keuze voor een andere positie gedraft, nu heeft hij de kans dat die speler de volgende ronde weg is (omdat iemand die zijn keuze wel heeft gezien op een idee gebracht is).
pi_67768027
Tja, gekozen is gekozen. Of het nu een spelletje is of niet.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_67768059
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:42 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik zie het niet structureel gebeuren dat iemand een speler gaat kiezen die hij eigenlijk niet wil hebben, Mike is nu de enige die er nadeel van heeft toch? Als ik het goed begreep had hij eerst zijn 1e keuze voor een andere positie gedraft, nu heeft hij de kans dat die speler de volgende ronde weg is (omdat iemand die zijn keuze wel heeft gezien op een idee gebracht is).
_Mike_ kan er ook voordeel van hebben.
Hij heeft speler X gepost maar komt erachter dat speler Y beter is.
De users die na hem komen kunnen hier nadeel van hebben want misschien is speler Y wel de speler die hierna gedraft zou worden door een andere user.
  maandag 6 april 2009 @ 18:47:18 #215
234795 sezten
El genius
pi_67768169
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:42 schreef Blawh het volgende:

nu heeft hij de kans dat die speler de volgende ronde weg is (omdat iemand die zijn keuze wel heeft gezien op een idee gebracht is).
Ja en dan heeft deze meneer die deze speler zou draften dan een groot voordeel.
Nee, Mike, blijf maar bij je eerste keuze
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_67768177
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:42 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als _Mike_ het mag veranderen dan mag iedereen het imo.
Onzin argument. Wat Mcjodinges zei klopt. Gewoon nu een afspraak maken en wel die 1e of 2e speler bekend maken. En niemand die er nog over zeurt.
pi_67768194
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:47 schreef Breach het volgende:

[..]

Onzin argument. Wat Mcjodinges zei klopt. Gewoon nu een afspraak maken en wel die 1e of 2e speler bekend maken. En niemand die er nog over zeurt.
Het was ook geen argument
  maandag 6 april 2009 @ 18:48:48 #218
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67768216
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:41 schreef mcyodogg het volgende:

Echter, volgens mij hadden we hier niet echt iets over afgesproken, en wat mij betreft mag Mike het wel veranderen. Maar dan moeten we wel even beslissen wat vanaf nu geldt.
Wat nou als iemand gekozen heeft en er 5 minuten later anders over denkt? en de volgende draft is nog niet gekozen? Dan moet je dat ook gaan toestaan. Je kunt het beter gewoon niet toestaan, het zou kunnen dat het misschien niet meer voorkomt, maar dan nog.. Als je nu 1x wat toe laat, heb je de volgende keer ook gezeik.
pi_67768227
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:43 schreef sjimz het volgende:

[..]

_Mike_ kan er ook voordeel van hebben.
Hij heeft speler X gepost maar komt erachter dat speler Y beter is.
De users die na hem komen kunnen hier nadeel van hebben want misschien is speler Y wel de speler die hierna gedraft zou worden door een andere user.
Daar heb je een punt, maar dat van _Mike_ was al zo snel veranderd dat hij eigenlijk niet verder heeft kunnen kijken.

Wellicht een regel dat je 5 minuten mag veranderen, tenzij de persoon na je eerder een keuze heeft gemaakt? Als je na 5 minuten je post edit, krijg je dat volgens mij onderaan de post te zien toch?
pi_67768228
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:48 schreef sjimz het volgende:

[..]

Het was ook geen argument
Dan maakte ik dus een correcte call
pi_67768244
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:48 schreef Prosac het volgende:

[..]

Wat nou als iemand gekozen heeft en er 5 minuten later anders over denkt? en de volgende draft is nog niet gekozen? Dan moet je dat ook gaan toestaan. Je kunt het beter gewoon niet toestaan, het zou kunnen dat het misschien niet meer voorkomt, maar dan nog.. Als je nu 1x wat toe laat, heb je de volgende keer ook gezeik.
Dat dus.
  maandag 6 april 2009 @ 18:50:26 #222
234795 sezten
El genius
pi_67768258
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:49 schreef Breach het volgende:

[..]

Dan maakte ik dus een correcte call
Nee, het was geen onzin argument.
Het was gewoon onzin, want het was geen argument
pi_67768263
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:49 schreef Blawh het volgende:

[..]

Daar heb je een punt, maar dat van _Mike_ was al zo snel veranderd dat hij eigenlijk niet verder heeft kunnen kijken.

Wellicht een regel dat je 5 minuten mag veranderen, tenzij de persoon na je eerder een keuze heeft gemaakt? Als je na 5 minuten je post edit, krijg je dat volgens mij onderaan de post te zien toch?
Ja maar wat als de volgende user al binnen 5 minuten reageert maar jij ook nog je post binnen 5 minuten wijzigt?
pi_67768291
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:49 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat dus.
Maar het is gissen om te denken dat mensen er later een probleem van gaan maken. En sowieso is het om er een probleem van te maken als eenmaal de regels zijn vastgesteld. Als iemand een speler draft die niet mag, dan mag hij toch ook nog een keer..
  maandag 6 april 2009 @ 18:52:16 #225
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_67768312
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Tja, gekozen is gekozen. Of het nu een spelletje is of niet.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_67768314
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:51 schreef Breach het volgende:

[..]

Maar het is gissen om te denken dat mensen er later een probleem van gaan maken. En sowieso is het om er een probleem van te maken als eenmaal de regels zijn vastgesteld. Als iemand een speler draft die niet mag, dan mag hij toch ook nog een keer..
En dat is met elkaar te vergelijken omdat...?
pi_67768318
quote:

[..]

Dat laatste is toch compleet wat anders .
pi_67768329
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:50 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja maar wat als de volgende user al binnen 5 minuten reageert maar jij ook nog je post binnen 5 minuten wijzigt?
As if

Jullie kunnen volgens mij precies zien wat wanneer ge-edit wordt. En het zou dan heel simpel zijn. De speler die als laatst was krijgt het voordeel. Dan had je maar meteen goed moeten zitten. Maar, binnen 5 minuten.. kom op zeg.
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 april 2009 @ 18:53:41 #229
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_67768348
+1 voor Gekozen = Gekozen .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_67768368
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:52 schreef sjimz het volgende:

[..]

En dat is met elkaar te vergelijken omdat...?
Een ander dan maar had moeten opletten. Die regels zijn nl. wél bekend.
  maandag 6 april 2009 @ 18:55:17 #231
234795 sezten
El genius
pi_67768395
Zal ik als wijze man dan maar besluiten dat dit een buiten proportionele handeling was van _Mike_ in de betreffende draft.
Gaarna verzoek ik _Mike_ om met zijn eerste gekozen draft het spel voor te zetten.
Hierbij wordt tevens duidelijk gemaakt dat dit in de toekomst ook niet getololreerd zal worden.
pi_67768414
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:54 schreef Breach het volgende:

[..]

Maar moet hij dan maar met 1 man minder i het team spelen? omdat die speler niet gekozen mag worden?
Wat een onzin vergelijking
pi_67768432
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:55 schreef sezten het volgende:
Zal ik als wijze man dan maar besluiten dat dit een buiten proportionele handeling was van _Mike_ in de betreffende draft.
Gaarna verzoek ik _Mike_ om met zijn eerste gekozen draft het spel voor te zetten.
Hierbij wordt tevens duidelijk gemaakt dat dit in de toekomst ook niet getololreerd zal worden.
Mislukte creatie van tong80 en SCH.
  maandag 6 april 2009 @ 18:57:26 #234
185695 PhifeDawg
a-biento, saucy bitch!
pi_67768460
Ik vind dat die Mike voor het vuurpeloton moet!!!!!

Wat een drukte zeg
Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !
pi_67768462
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:54 schreef Breach het volgende:

[..]

Dat is toch echt iets heel anders .

Je post wijzigen omdat je denkt dat je toch beter een andere pick kan doen, terwijl je al gekozen hebt. Of MOETEN wijzigen omdat je een speler kiest die al gekozen is en je dus een ongeldige keuze hebt gedaan. Dat is echt een wereld van verschil hoor .
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 april 2009 @ 18:57:30 #236
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_67768463
Punt is vaak nu gaat het om 1 minuut, de volgende keer is het drie minuten en dan is het een uur bij wijzen van spreken. Om een hoop ellende en gezeur te voorkomen --> Gekozen = gekozen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_67768479
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:56 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar moet hij dan maar met 1 man minder i het team spelen? omdat die speler niet gekozen mag worden?
Wat een onzin vergelijking
Net zo'n onzin als zeggen dat anderen problemen gaan veroorzaken. Maar goed, dit is het laatste wat ik dr over zeg, want ik heb geen zin in gedoe. Het boeit me nl. niet welke speler hij kiest. It's just a game.
  maandag 6 april 2009 @ 18:58:38 #238
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67768497
quote:

[..]

En sowieso is het om er een probleem van te maken als eenmaal de regels zijn vastgesteld.
Als je de regels opstelt, moet je niet voor het opstellen van die regel iemand anders nog het voordeeltje gunnen. Terwijl door zijn actie die regel juist in werking gesteld moest worden.
pi_67768522
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:57 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat is toch echt iets heel anders .

Je post wijzigen omdat je denkt dat je toch beter een andere pick kan doen, terwijl je al gekozen hebt. Of MOETEN wijzigen omdat je een speler kiest die al gekozen is en je dus een ongeldige keuze hebt gedaan. Dat is echt een wereld van verschil hoor .
Mike zegt toch dat het niet zijn bedoeling was om al te posten...

(en ja dit is in strijd met hierboven )
pi_67768541
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:59 schreef Breach het volgende:

[..]

(en ja dit is in strijd met hierboven )
Dan had hij dat niet moeten doen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  maandag 6 april 2009 @ 19:00:15 #241
234795 sezten
El genius
pi_67768544
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:59 schreef Breach het volgende:

[..]

Nou dan post hij verdomme ook niet.
Doet hij wel. Zijn fout.
pi_67768668
Voordat we er echt de hele avond mee zitten, ik heb het idee dat de meerderheid op gekozen = gekozen zit en dus dat Mike bij zijn keuze moet blijven en dat dndiek aan de beurt is.
pi_67768804
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:48 schreef Prosac het volgende:

[..]

Ik zie ook wel reden in het gekozen=gekozen argument. Ik vind alleen dat we voor Mike een uitzondering mogen maken, omdat er verder niets in de regels over stond.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 6 april 2009 @ 19:24:57 #244
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67769330
quote:
Op maandag 6 april 2009 19:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voordat we er echt de hele avond mee zitten, ik heb het idee dat de meerderheid op gekozen = gekozen zit en dus dat Mike bij zijn keuze moet blijven en dat dndiek aan de beurt is.
Nou prima laten we maar verder gaan
pi_67769839
quote:

Ik sluit me aan.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 6 april 2009 @ 19:44:16 #246
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_67769975
quote:
Op maandag 6 april 2009 19:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zou je dat idee ook kunnen ondersteunen met cijfers? Want ik zie ook een hoop reacties die een ander geluid geven
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_67770043
quote:
Op maandag 6 april 2009 19:44 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Zou je dat idee ook kunnen ondersteunen met cijfers? Want ik zie ook een hoop reacties die een ander geluid geven
gekozen is gekozen:

sjimz
BS
prosac
G_S
RayMania
borisz
sezten
9christenen
golfer
The_Verve
dndiek
leroytje
LitmanenAFCA
sjutt
Joris33

Veranderen:
_Mike_
Blawh
-Vaduz-
Breach
phifedawg
InTrePidIvity
EC
Dos37

Niet echt duidelijk:
Mcyodogg

[ Bericht 0% gewijzigd door sjimz op 06-04-2009 20:01:01 ]
pi_67770064
Lekker tempo hoor. Ik zie woensdag de PM wel tegemoet.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 6 april 2009 @ 19:48:18 #249
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67770135
Hier gaf ik aan het met Blawh eens te zijn dus wel mogen veranderen. Draft jouw favoriete team editie 2000/2009 #5 Klinsmann mag niet!

Maar mocht het niet zo zijn "so be it", het verstandigste lijkt me ook maar is verder te gaan. Als het allemaal voor iedereen duidelijk is.
pi_67770165
quote:
Op maandag 6 april 2009 19:48 schreef Dos37 het volgende:
Hier gaf ik aan het met Blawh eens te zijn dus wel mogen veranderen. Draft jouw favoriete team editie 2000/2009 #5 Klinsmann mag niet!

Maar mocht het niet zo zijn "so be it", het verstandigste lijkt me ook maar is verder te gaan. Als het allemaal voor iedereen duidelijk is.
Veranderd.
Tot nu toe nog steeds gekozen = gekozen in het voordeel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')