Doe ik met je mee als het mag.quote:Op maandag 6 april 2009 13:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is het goed dat ik nu anders gewoon al mijn spelers in een keer kies en jullie daarna gewoon verder gaan?.
Ik hoop het. Vind het wel steeds lastiger worden, de echte toppers zijn er gewoon al uit. Heb nog gezocht of er zo'n sterspeler is vergeten, maar ik kon er geen vinden. Wel een hele fijne middenvelder nog gevondenquote:
Neem je tijd.quote:Op maandag 6 april 2009 17:35 schreef _Mike_ het volgende:
Wehehehe, ik zit erg te twijfelen tussen twee spelers
Ik had hem al voor de edit gezien!quote:Op maandag 6 april 2009 17:36 schreef _Mike_ het volgende:
Kut mods zitten mij edits te bekijken zeker!!!
Mocht je het serieus bedoelen, dan vind ik het nogal kinderachtig. Laat hem gewoon kiezen. De volgende had nog geen keuze gemaakt volgens mij, dus dan is het toch niet zo erg.quote:
Volgens mij is het serieus jaquote:Op maandag 6 april 2009 17:48 schreef Breach het volgende:
[..]
Mocht je het serieus bedoelen, dan vind ik het nogal kinderachtig. Laat hem gewoon kiezen. De volgende had nog geen keuze gemaakt volgens mij, dus dan is het toch niet zo erg.
Het moet imo niet uitmaken of de volgende wel of niet heeft gekozen.quote:Op maandag 6 april 2009 17:48 schreef Breach het volgende:
[..]
Mocht je het serieus bedoelen, dan vind ik het nogal kinderachtig. Laat hem gewoon kiezen. De volgende had nog geen keuze gemaakt volgens mij, dus dan is het toch niet zo erg.
Hij was volgens mij vrij rap met zn aanpassing. Maar goed, het is mijn mening. Jullie beslissenquote:Op maandag 6 april 2009 17:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het moet imo niet uitmaken of de volgende wel of niet heeft gekozen.
Dan moet je je keuze maar niet zo overhaast maken.
Er zijn nog minimaal een pick of 30 voordat ik weer ben, dus dat boeit helemaal niet.quote:Op maandag 6 april 2009 17:49 schreef _Mike_ het volgende:
Zo spanend is het niet hoor Dos37, en moet hem toch op een andere plek opstellen
[..]
Volgens mij is het serieus ja![]()
En waarschijnlijk vind hij het nu niet leuk dat Ray eerder dan hem aan de beurt komt![]()
Ik heb het binnen 30 seconden geedit ja, was niet eens me bedoeling om al te posten.quote:Op maandag 6 april 2009 17:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Hij was volgens mij vrij rap met zn aanpassing. Maar goed, het is mijn mening. Jullie beslissen
Het is bovendien maar een spelletje (oe zei ik dat nou als Ajacied)
Als je tot vrijdag wacht ben je je team kwijt, vanwege niet op tijd kiezenquote:Op maandag 6 april 2009 17:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik heb het binnen 30 seconden geedit ja, was niet eens me bedoeling om al te posten.
En BS, dan wil ik inderdaad graag de mening van andere horen, ik denk dat alleen Sjimz de keuze heeft gezien pre-edit. De rest van jullie heeft gewoon edit history zitten controleren![]()
Kunnen we hem echt geen clementie geven?quote:Op maandag 6 april 2009 17:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nope, ik zag hem ook gepost en wel.
Maak je geen zorgen, zal binnen 22 uur de keuze plaatsen.quote:Op maandag 6 april 2009 17:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Als je tot vrijdag wacht ben je je team kwijt, vanwege niet op tijd kiezen
Was geen eens een echte vedettequote:Op maandag 6 april 2009 17:58 schreef Blawh het volgende:
Ik ben wel benieuwd om welke vedette het gaat, ik zag hem nl. niet.
Maar waar moet die grens dan getrokken worden?quote:Op maandag 6 april 2009 17:57 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, zal binnen 22 uur de keuze plaatsen.
Vind het alleen nogal royal sadness voor een spelletje dat nergens om gaat![]()
Niet. Dat doe je op gevoel. En omdat het een spelletje blijft kan het toch wel, dit keer.quote:Op maandag 6 april 2009 17:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar waar moet die grens dan getrokken worden?
Waarom maak je er dan een punt van?quote:Op maandag 6 april 2009 17:57 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, zal binnen 22 uur de keuze plaatsen.
Vind het alleen nogal royal sadness voor een spelletje dat nergens om gaat![]()
Ja en mijn gevoel zegt, gekozen is gekozen.quote:Op maandag 6 april 2009 18:00 schreef Breach het volgende:
[..]
Niet. Dat doe je op gevoel. En omdat het een spelletje blijft kan het toch wel, dit keer.
Omdat ik het gewoon onzin vind, dit gebeurt eenmalig thats it.quote:Op maandag 6 april 2009 18:01 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Waarom maak je er dan een punt van?
Duidelijk.quote:Op maandag 6 april 2009 18:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja en mijn gevoel zegt, gekozen is gekozen.
Eens.quote:
Ben ik het mee eens.quote:Op maandag 6 april 2009 18:11 schreef Blawh het volgende:
Mike liep er zelf het grootste risico mee, als de keuzeheer na hem snel was geweest had hij de speler die Mike eigenlijk zou willen weg kunnen kapen.
Kortom, zolang de volgende nog niet gekozen heeft vind ik aanpassen niet zo'n probleem, helemaal niet nu het zo snel aangepast werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |