Mag niet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:25 schreef Knoekie het volgende:
4e ronde, 27e keuze, 123e totaal: Jürgen Klinsmann [Knoekie]
Dat zou een stunt zijnquote:
Vond hem wel creatief.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:38 schreef sjimz het volgende:
4e ronde 27e keuze, 123e totaal: DRAFT MISSED [LitmanenAFCA]
4e ronde, 28e keuze, 124e totaal: FAIL! [Knoekie]
Prosac
Oh ja.. die zullen we even weer unbannen nu.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:37 schreef Dos37 het volgende:
Je hebt geluk dat Litmanen niet is komen opdagen![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
Oh ja.. die zullen we even weer unbannen nu.
Was wel lekker inderdaad..had verwacht dat ik inmiddels wel aan de beurt zou zijn. We hebben nu 2 keuzes gehad in 30 uur ofzoquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:23 schreef dndiek het volgende:
Dat er maar weer een beetje tempo in komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Blawh op 04-04-2009 02:51:30 ]
Dus als ik het goed begrijp moet je speler voor in een officiele competitie zijn uitgekomen ná 2000..?quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mag niet.
Heeft als Jay Goppingen alleen voor een amateurclub gespeeld.
leroytje en BS hebben hem ook moeten vervangen.
Post na slotje
Volgens mij wel ja.quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp moet je speler voor in een officiele competitie zijn uitgekomen ná 2000..?
Ik kijk wel even aan wat men er van vindtquote:Op zaterdag 4 april 2009 10:24 schreef Dos37 het volgende:
Van mij wel, het valt binnen de regels dus.
of in 2000quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp moet je speler voor in een officiele competitie zijn uitgekomen ná 2000..?
Het is geen amateurclub en het is een club uit een competitie in het Engelse systeem. Dus volgens mij valt het binnen de regels i.t.t. Klinsmann. Maar goed, ik wacht wel wat meer meningen af.quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:33 schreef Prosac het volgende:
Socrates heeft een paar minuten als promotiestunt bij een amateur club gespeeld. Als we dat gaan toestaan kun je wat mij betreft ook al die exprofs bij allerlei amateurclubs toe gaan staan. Niet aan wagen zeg ik.
Eensquote:Op zaterdag 4 april 2009 10:33 schreef Prosac het volgende:
Socrates heeft een paar minuten als promotiestunt bij een amateur club gespeeld. Als we dat gaan toestaan kun je wat mij betreft ook al die exprofs bij allerlei amateurclubs toe gaan staan. Niet aan wagen zeg ik.
Die ploeg waar die gespeeld heeft is een Non-league club, dus een amateurploeg.quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Het is geen amateurclub en het is een club uit een competitie in het Engelse systeem. Dus volgens mij valt het binnen de regels i.t.t. Klinsmann. Maar goed, ik wacht wel wat meer meningen af.
Wat zeg jij ervan?quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:41 schreef RayMania het volgende:
Oeh, mijn speler zit er nog in. Nog wel 22 picks overleven.
You're welcome.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoef ik nog maar tussen twee andere te kiezen, bedankt Breach.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:21 schreef M0NTANA het volgende:
Zijn nog genoeg goede spelers over.
Birgit Prinz?quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:45 schreef Dos37 het volgende:
Mag je ook een vrouwlijke voetballer kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |