Mwa, hij is inderdaad best groot, maar niet absurd groot vind ik.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:55 schreef Fipomacher het volgende:
Ziet er wel leuk uit ja, maar hij lijkt zo best groot, en ik heb niet zo'n brede polsen
Hm, niet dat ik weet, ik zal even rondkijken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:17 schreef Tomboo het volgende:
Is hij ook ergens in Nederland te koop, heb niet zulke goede ervaringen met buitenlandse bedrijven.
Alleen het glas is de diameter 36 mm, met tachymeter is het 42 mm.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:50 schreef GoeRoe86 het volgende:
Hoeveel diameter is de omtrek van het uurwerk?
Overigens wel aardig wat jat werk. Lijkt aardig op de Tag Heuer Carrera maar voor 20 euro mag je daar niets over zeggen.
Geen dank hoor, hij is echt tof voor maar 15 euriequote:Op vrijdag 3 april 2009 18:44 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt dj_ko voor deze high-res foto!
Mjah wat zal het zijn 12 - 15 mm denk ikquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:04 schreef Tomboo het volgende:
Voor dat geld wil ik hem wel eens zien, is hij trouwens erg dik?
Ja hoor, zonder glas ongeveer 13mm, met glas 15mm. Best dik dus ja.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:50 schreef Karina het volgende:
Voor die prijs, mooi horloge, die van mij is kapuut, dus misschien ga ik ook maar weer eens bij DX kijken. 15 mm is wel erg dik inderdaad, klopt dat wel?
Oké, weer wat geleerdquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, kinetisch is voornamelijk gebruikt als het een kwartshorloge is zonder batterij. Bij een mechanisch horloge noemen we dat gewoon een automaat.
Ik snap overigens wel waarom hij zo goedkoop is. De platines zijn van flinterdun materiaal en de meeste raderen zijn ongelagerd.
Ow en alleen bij kwartshrologe's tikken wijzers per seconden. Dit is nooit het geval bij mechanische horloge's.
Ook net binnen gekregen! Hoe maak je em nou kleiner?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:31 schreef EvilMarc het volgende:
Ik heb hem ook binnegekregen![]()
Hoe maak je hem wat kleiner, die pinnetjes gaan echt onmogelijk strak?
Brute kracht dus maar wel voorzichtig natuurlijk
Even goed aan de binnenkant van het polsbandje kijken, daar zie je pijltjes. Boven de pijltjes zie je kleine rondjes, dat zijn een soort pinnetjes die je er uit kan drukken (gaat moeilijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:54 schreef Cudles het volgende:
[..]
Ook net binnen gekregen! Hoe maak je em nou kleiner?
Tuurlijk heb ik dat wel gemerkt, dat wist ik wel al voordat ik hem kocht. Maar of het iemand boeit? Denk het niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:51 schreef Zapper het volgende:
En niemand die het opvalt dat er gewoon een complete wijzer mist he
Dat is bij ieder model zo, ook bij de mijne
Hij doet het wel, maar het glas is best wel beschadigd, maar dat is mijn eigen schuld. Meegenomen naar het strand en in de tas gegooid, maar er zat best veel zand in de tas.quote:
Waarmee heb je ze uitgedrukt?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:40 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Even goed aan de binnenkant van het polsbandje kijken, daar zie je pijltjes. Boven de pijltjes zie je kleine rondjes, dat zijn een soort pinnetjes die je er uit kan drukken (gaat moeilijk).
Dracula-style met een tandenstoker + hamerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Waarmee heb je ze uitgedrukt?
Welke is dat dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:51 schreef Zapper het volgende:
En niemand die het opvalt dat er gewoon een complete wijzer mist he
Dat is bij ieder model zo, ook bij de mijne
Op de linker wijzer, de 60-secondenteller. Zit er gewoon voor de sier, hij werkt inderdaad niet en er zit geen wijzer op.quote:
Word veel besteld blijkbaar, ik heb een vergelijkbare gisteren besteld bij DealExtreme:quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:53 schreef GenesiZ het volgende:
Ik heb het horloge in de tussentijd ook besteld en binnen gekregen. Verkleinen was even lastig en hij heeft al 3x stil gestaan maar dat komt voornamelijk omdat ik hem op mijn werk niet om heb. Ben bang dat ik hem op de werkvloer snel verziek (ook al is hij zo goedkoop)
Al met al een mooi horloge!!!
Hertog Janquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:25 schreef RacerDKB het volgende:
Op verzoek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jazeker, DealExtreme is de bekendste en grootste chinese webshop. Ze zijn betrouwbaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:35 schreef Tilboy het volgende:
Ik ga dit horloge aanschaffen maar ik wou vragen of de site 100% betrouwbaar is. Dus bij deze.
DealExtreme? Ja hoor. Volg dit topic maar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:35 schreef Tilboy het volgende:
Ik ga dit horloge aanschaffen maar ik wou vragen of de site 100% betrouwbaar is. Dus bij deze.
dus als ik morgen bestel dan is het wel een normale levertijd? Anders wacht ik maar wat langer dat is dit horloge vast wel waardquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jazeker, DealExtreme is de bekendste en grootste chinese webshop. Ze zijn betrouwbaar
Sowieso betaal je met Paypal dus als je niks ontvangt claim je zo je geld terug.
Hou wel rekening met lánge levertijden, zeker nu, ze verzenden alleen morgen nog geloof ik, dan hebben ze 1,5 week vakantie wegens Chinees nieuwjaar.
Nee de levertijd is sowieso niet normaal, ze hebben nu nog een achterstand van decemberquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:38 schreef Tilboy het volgende:
[..]
dus als ik morgen bestel dan is het wel een normale levertijd? Anders wacht ik maar wat langer dat is dit horloge vast wel waardis het trouwens nodig om aan te vragen ofdat ze extra bubbeltjefolie eromheen willen doen?
hoeveel diameter is de omtrek?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:50 schreef GoeRoe86 het volgende:
Hoeveel diameter is de omtrek van het uurwerk?
Overigens wel aardig wat jat werk. Lijkt aardig op de Tag Heuer Carrera maar voor 20 euro mag je daar niets over zeggen.
Die ik ook heb? (foto's hier). Heb ik ook helaas.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:11 schreef juxtaposition het volgende:
Ik heb de versie met het leren bandje.
Erg mooi, goedkoop, maar ik moet hem wel elke ochtend gelijk zetten helaas.
Hoe lang heb je 'm al?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:11 schreef juxtaposition het volgende:
Ik heb de versie met het leren bandje.
Erg mooi, goedkoop, maar ik moet hem wel elke ochtend gelijk zetten helaas.
Dat zou ik niet te snel zeggen. De werking kan in principe wel hetzelfde zijn, de kwaliteit zal vast stuk verschillen. Want willen ze nauwkeuriger lopen dan worden ze ook duurder (deels oorzaak van de prijzen van bv. Rolex met dezelfde werking).quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:39 schreef CoolGuy het volgende:
Ik zie dit topic nu, en laat ik nu een 2 weken geleden in New York bij Macy's voor $ 171,- een horloge van Kenneth Cole hebben gekocht, dat volgens het zelfde principe werkt![]()
[ afbeelding ]
Zie ik dat dit qua uiterlijk er wel sterk op lijkt. Het prijsverschil is enorm, dus ik heb zo het gevoel dat ik veel te veel betaald hebNiet zo zeer dat de verkoopster me genaaid heeft, want die horloges liggen daar allemaal in vitrines met prijskaartjes erbij, dus ze heeft niet gewoon maar een bedrag geroepen, maar dan nog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |