abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91900213
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2011 16:35 schreef Tilboy het volgende:
Ik ga dit horloge aanschaffen maar ik wou vragen of de site 100% betrouwbaar is. Dus bij deze. :)
Jazeker, DealExtreme is de bekendste en grootste chinese webshop. Ze zijn betrouwbaar ;)

Sowieso betaal je met Paypal dus als je niks ontvangt claim je zo je geld terug.

Hou wel rekening met lánge levertijden, zeker nu, ze verzenden alleen morgen nog geloof ik, dan hebben ze 1,5 week vakantie wegens Chinees nieuwjaar.
pi_91900291
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2011 16:35 schreef Tilboy het volgende:
Ik ga dit horloge aanschaffen maar ik wou vragen of de site 100% betrouwbaar is. Dus bij deze. :)
DealExtreme? Ja hoor. Volg dit topic maar.
  woensdag 26 januari 2011 @ 18:38:46 #53
328492 Tilboy
Hey! You're an apple!
pi_91905547
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 16:39 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Jazeker, DealExtreme is de bekendste en grootste chinese webshop. Ze zijn betrouwbaar ;)

Sowieso betaal je met Paypal dus als je niks ontvangt claim je zo je geld terug.

Hou wel rekening met lánge levertijden, zeker nu, ze verzenden alleen morgen nog geloof ik, dan hebben ze 1,5 week vakantie wegens Chinees nieuwjaar.
dus als ik morgen bestel dan is het wel een normale levertijd? Anders wacht ik maar wat langer dat is dit horloge vast wel waard ;) is het trouwens nodig om aan te vragen ofdat ze extra bubbeltjefolie eromheen willen doen?
AFCA CBS
pi_91906286
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:38 schreef Tilboy het volgende:

[..]

dus als ik morgen bestel dan is het wel een normale levertijd? Anders wacht ik maar wat langer dat is dit horloge vast wel waard ;) is het trouwens nodig om aan te vragen ofdat ze extra bubbeltjefolie eromheen willen doen?
Nee de levertijd is sowieso niet normaal, ze hebben nu nog een achterstand van december :')
Het is in 2 jaar een beetje uit de voegen gegroeid.

En morgen bestellen heeft geen zin (in de zin van dat het dan eerder komt) want ze leggen het werk toch bijna stil :P

Heb overigens tot nu toe 4 van deze horloges ontvangen, toen ze nieuw waren zaten ze met 1 bubbelwrapje en daar kwamen veel klachten over (zelf nooit last gehad van kapotte horloges), tegenwoordig verpakken ze ze veel beter.

Gelieve voor overige vragen over het bestellen of de stand van zaken qua verzenden bij DealExtreme in het topic dat Iemand91 linkte verder te gaan.
pi_92766483
Als je het goed vind post ik mijn (sort of) review ook hier neer. :+

Die mechanical watches hoor ik eigenlijk alleen maar positieve verhalen over, daarom heb ik deze ook maar gekocht. Right. Hier te koop voor ¤11,94.
De foto's zijn niet zo scherp maar je kunt ook wel zien waarom dat zo is.

Goed, mooi doosje eromheen:

'Kussentje' met plastic bubbelplastic vulling :') :

Ik was ergens bang dat het horloge erg groot zou uitvallen (ook in gewicht) maar dat valt heel erg mee, ik vond 'm eerder wat klein aandoen. Vergelijking met een Samurai watch:

En ik weet nu ook hoe die ledjes van het horloge uitgaan :P :

Dus eerste indrukken:
- Kleiner (zowel in grootte als om de pols) dan ik had verwacht, en ik heb geloof ik redelijk dunne polsen.
- Ook lichter dan ik had verwacht. Misschien vond ik dit (grootte en gewicht) ook wel meevallen omdat ik eigenlijk altijd wel redelijk grote/zware horloges draag.
- Netjes aangekomen en verpakt.
- Ziet er best leuk uit, niet heel erg makkelijk afleesbaar maar je krijgt daar wel het zich op het mechanisch en bewegend deel van het horloge voor terug (want de achterkant zie je meestal niet)
- Bandje is opzich prima, ben wel bang dat op een dag het pennetje waarmee het aan de behuizing vast zit een keer kapot/los gaat, maar dat gebeurd mij om een of andere reden wel vaker. (Bij andere horloges) Ik weet niet of het echt leer is maar het ruikt er wel naar.
- Maar wat vooral opvalt is dat dit hele gebeuren (de hele manier van werken van het horloge!) nog geen ¤15 kost. Hulde! ^O^

EDIT: 1 downfall, de (niet werkende) tachymeter heeft van die witte letters en strepen erop. Niet alle letters/strepen zijn wit (te zien op foto's)...

Verder heeft het best wel lang geduurd voordat ik 'm binnen had(12 januari besteld, vanmorgen binnengekregen (of eigenlijk zaterdag volgens de trackingsite maar niets van gemerkt) maar dat ligt niet aan DX maar aan de koerier.
pi_93494277
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 april 2009 19:50 schreef GoeRoe86 het volgende:
Hoeveel diameter is de omtrek van het uurwerk?

Overigens wel aardig wat jat werk. Lijkt aardig op de Tag Heuer Carrera maar voor 20 euro mag je daar niets over zeggen.
hoeveel diameter is de omtrek? _O-

die is goed, want of je hebt een diameter of een omtrek en dat gebeurd in cm of mm
pi_93502540
Ik heb de versie met het leren bandje.
Erg mooi, goedkoop, maar ik moet hem wel elke ochtend gelijk zetten helaas.
pi_93503012
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:11 schreef juxtaposition het volgende:
Die ik ook heb? (foto's hier). Heb ik ook helaas.
pi_93506391
Ja, maar dan zwart/zilver ipv bruin/goud/zilver. :)
pi_93889582
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:11 schreef juxtaposition het volgende:
Hoe lang heb je 'm al?
Want de laatste tijd blijft die van mij toch doorlopen. Soms wind ik 'm nog even (wat) op 's avonds, helpt ook veel.
  Moderator vrijdag 18 maart 2011 @ 15:39:26 #61
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_94293558
Ik zie dit topic nu, en laat ik nu een 2 weken geleden in New York bij Macy's voor $ 171,- een horloge van Kenneth Cole hebben gekocht, dat volgens het zelfde principe werkt :')

Zie ik dat dit qua uiterlijk er wel sterk op lijkt. Het prijsverschil is enorm, dus ik heb zo het gevoel dat ik veel te veel betaald heb :') Niet zo zeer dat de verkoopster me genaaid heeft, want die horloges liggen daar allemaal in vitrines met prijskaartjes erbij, dus ze heeft niet gewoon maar een bedrag geroepen, maar dan nog :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_94294346
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 15:39 schreef CoolGuy het volgende:
Ik zie dit topic nu, en laat ik nu een 2 weken geleden in New York bij Macy's voor $ 171,- een horloge van Kenneth Cole hebben gekocht, dat volgens het zelfde principe werkt :')

[ afbeelding ]

Zie ik dat dit qua uiterlijk er wel sterk op lijkt. Het prijsverschil is enorm, dus ik heb zo het gevoel dat ik veel te veel betaald heb :') Niet zo zeer dat de verkoopster me genaaid heeft, want die horloges liggen daar allemaal in vitrines met prijskaartjes erbij, dus ze heeft niet gewoon maar een bedrag geroepen, maar dan nog :')
Dat zou ik niet te snel zeggen. De werking kan in principe wel hetzelfde zijn, de kwaliteit zal vast stuk verschillen. Want willen ze nauwkeuriger lopen dan worden ze ook duurder (deels oorzaak van de prijzen van bv. Rolex met dezelfde werking).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')