Ook net binnen gekregen! Hoe maak je em nou kleiner?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:31 schreef EvilMarc het volgende:
Ik heb hem ook binnegekregen![]()
Hoe maak je hem wat kleiner, die pinnetjes gaan echt onmogelijk strak?
Brute kracht dus maar wel voorzichtig natuurlijk
Even goed aan de binnenkant van het polsbandje kijken, daar zie je pijltjes. Boven de pijltjes zie je kleine rondjes, dat zijn een soort pinnetjes die je er uit kan drukken (gaat moeilijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:54 schreef Cudles het volgende:
[..]
Ook net binnen gekregen! Hoe maak je em nou kleiner?
Tuurlijk heb ik dat wel gemerkt, dat wist ik wel al voordat ik hem kocht. Maar of het iemand boeit? Denk het niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:51 schreef Zapper het volgende:
En niemand die het opvalt dat er gewoon een complete wijzer mist he
Dat is bij ieder model zo, ook bij de mijne
Hij doet het wel, maar het glas is best wel beschadigd, maar dat is mijn eigen schuld. Meegenomen naar het strand en in de tas gegooid, maar er zat best veel zand in de tas.quote:
Waarmee heb je ze uitgedrukt?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:40 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Even goed aan de binnenkant van het polsbandje kijken, daar zie je pijltjes. Boven de pijltjes zie je kleine rondjes, dat zijn een soort pinnetjes die je er uit kan drukken (gaat moeilijk).
Dracula-style met een tandenstoker + hamerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Waarmee heb je ze uitgedrukt?
Welke is dat dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:51 schreef Zapper het volgende:
En niemand die het opvalt dat er gewoon een complete wijzer mist he
Dat is bij ieder model zo, ook bij de mijne
Op de linker wijzer, de 60-secondenteller. Zit er gewoon voor de sier, hij werkt inderdaad niet en er zit geen wijzer op.quote:
Word veel besteld blijkbaar, ik heb een vergelijkbare gisteren besteld bij DealExtreme:quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:53 schreef GenesiZ het volgende:
Ik heb het horloge in de tussentijd ook besteld en binnen gekregen. Verkleinen was even lastig en hij heeft al 3x stil gestaan maar dat komt voornamelijk omdat ik hem op mijn werk niet om heb. Ben bang dat ik hem op de werkvloer snel verziek (ook al is hij zo goedkoop)
Al met al een mooi horloge!!!
Hertog Janquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:25 schreef RacerDKB het volgende:
Op verzoek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |