abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91810927

Welkom in het grote Chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: Lightake geeft 6% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 30-06-2011.
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).

pi_91810963
Laatste vraag van 08gnot.

quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:39 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.amazon.co.uk/A(...)id=1295890643&sr=8-1

Weet iemand of ze deze ergens goedkoper hebben in China?
pi_91811052
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:39 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.amazon.co.uk/A(...)id=1295890643&sr=8-1

Weet iemand of ze deze ergens goedkoper hebben in China?
Die heb ik geloof ik weleens gewoon in de supermarkt/blokker/Action/Wibra/Zeeman gezien voor weinig. Heel veel goedkoper zal het i.i.g. niet worden als ik zo rondkijk op het internet. Voor diezelfde prijs als jouw link, maar dan in euro's (2.08 eur) heb je 20 (2 sets van 10) magic candles die na het uitblazen weer aanspringen. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_91811085
Gaat hard tegenwoordig met de topics. Alweer op 114!
  maandag 24 januari 2011 @ 18:48:18 #5
327191 RobertNL
For your gear.
pi_91811091
krijg net eindelijk een smsje van DHL dat mijn pakketje is opgehaald in Hong Kong, nu maar afwachten hoelang het duurt voordat hij nu hier is.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_91811122
quote:
12s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:48 schreef RobertNL het volgende:
krijg net eindelijk een smsje van DHL dat mijn pakketje is opgehaald in Hong Kong, nu maar afwachten hoelang het duurt voordat hij nu hier is.
DHL means trouble. Kreeg bij elk pakketje van DHL een rekening van invoersrechten en BTW.
pi_91811136
Gaat inderdaad hard hier!
toch?
pi_91811165
Ja ik moest ook een keer 30 euro lappen anders kreeg ik mn pakket niet van DHL:(
toch?
  maandag 24 januari 2011 @ 18:50:31 #9
327191 RobertNL
For your gear.
pi_91811202
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:48 schreef igi0n het volgende:

[..]

DHL means trouble. Kreeg bij elk pakketje van DHL een rekening van invoersrechten en BTW.
Heb ik rekening mee gehouden, zonder DHL was het zelfs nog 10 dollar duurder bij een andere shop.

dus die 24 euro btw + kosten neem ik voor lief als het sneller gaat :P

Hoop niet dat die chinees, er een heel laag bedrag op gezet heeft
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_91811217
fftjes opnieuw stellen:
quote:
17s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:32 schreef bularax het volgende:
Hoe zit dit dan met die earbuds?
http://mp4nation.net/cata(...)info&products_id=402
Helemaal zonder dopjes? en waar kan ik die kopen?
Krijg je er ook geen silicone dopjes bij?
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
pi_91811259
Aah oke vandaar. Kocht een keer een tablet maar die was uitverkocht dus kreeg een luxere editie. Hierbij wel gratis DHL maar moest wel 26 euro betalen dus dat had ik er makkelijk uitgehaald :)
pi_91811291
quote:
17s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:50 schreef bularax het volgende:
fftjes opnieuw stellen:

[..]

Krijg je er ook geen silicone dopjes bij?
Je krijgt er echt wel silicone dingen bij lijkt me. Anders even vragen bij mp4nation zelf
  maandag 24 januari 2011 @ 19:03:27 #13
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_91811869
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:17 schreef Fruitsalade het volgende:

[..]

Cowon?
Ja, de J3 maar de prijs is nogal stevig :'(
Voor de rest kan ik geen model vinden dat mij echt hi-end aanspreekt.

Ik maak mijn eigen foam tips voor mijn doppen. Gewoon een flinke zak oorbeschermers halen van Ebay, snijden, gaatje in prikken ^O^
  maandag 24 januari 2011 @ 19:34:29 #14
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_91813427
Oh, we waren hier. :P
Overigens is de webmaster van BIC ene verrekte mongol, dat moge duidelijk zijn.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_91813480
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2011 19:34 schreef neo2000 het volgende:
Oh, we waren hier. :P
Overigens is de webmaster van BIC ene verrekte mongol, dat moge duidelijk zijn.
Als ze die hebben, of alles word gewoon gedaan door "jenny" ofzo :')
pi_91813709
Iemand trouwens ervaring met http://www.exportprive.com?
I'm the motherfucking baboon
pi_91814439
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 19:40 schreef Fruitsalade het volgende:
Iemand trouwens ervaring met http://www.exportprive.com?
Als ze gratis verzenden is het misschien wel wat.
pi_91814470
Kun je bij paypal ook een betaling terugdraaien/intrekken?
Want eigenlijk heb ik geen poot om op te staan dat het niet goed zou zijn...
  maandag 24 januari 2011 @ 20:00:35 #19
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_91814815
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:47 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Die heb ik geloof ik weleens gewoon in de supermarkt/blokker/Action/Wibra/Zeeman gezien voor weinig. Heel veel goedkoper zal het i.i.g. niet worden als ik zo rondkijk op het internet. Voor diezelfde prijs als jouw link, maar dan in euro's (2.08 eur) heb je 20 (2 sets van 10) magic candles die na het uitblazen weer aanspringen. :P
Hebben die ook een gekleurde vlam? Want ik heb wel eens van die kaarsjes gehad inderdaad (wel 15 jaar terug of zo :') ), maar dat was gewoon een geeloranje vlammetje. Ik vind dat gekleurde juist tof :P
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  maandag 24 januari 2011 @ 20:05:42 #20
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_91815088
Sex power for you :')

maandag 24 januari 2011 @ 20:13:58 #21
261627 sciter
The world is my playground.
pi_91815576
Elmofan, wat betekent dit :) ?
quote:
NOTE: Brainwavz earphones do not come with foam tips and ear gliders as of 25/12/10.
Betekent dat ik niet de eartips krijg?
pi_91815622

@ Focalprice, Protection fail. Er staat foil maar die mensen konden best even een groter lettertype doen :p
pi_91815703
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 20:05 schreef monkeybrain het volgende:
Sex power for you :')

[ afbeelding ]
Een ander soort P-Pal, zou je daar ook mee kunnen betalen?
I'm the motherfucking baboon
pi_91815772
quote:
Op maandag 24 januari 2011 20:13 schreef sciter het volgende:
Elmofan, wat betekent dit :) ?

[..]

Betekent dat ik niet de eartips krijg?
Lijkt me dat je er wel eartips bij krijgt.
  maandag 24 januari 2011 @ 20:17:29 #25
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_91815806
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 20:00 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Hebben die ook een gekleurde vlam? Want ik heb wel eens van die kaarsjes gehad inderdaad (wel 15 jaar terug of zo :') ), maar dat was gewoon een geeloranje vlammetje. Ik vind dat gekleurde juist tof :P
Oh, in dat geval weet ik het niet. Heb wel rond zitten kijken, maar vind dan alleen dingen die net wat duurder zijn (voornamelijk door shipment).

Alibaba... is dat trouwens alleen voor groothandel/international trade? :'(
Daar zou je nu eens per stuk af moeten kunnen nemen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')