abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67784549
Het mooie is dat Twente en Ajax ook nog ergens keihard gaan falen dus dat er voor ons niks aan de hand is
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:17:59 #102
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_67785948
quote:
'Huldiging AZ op 19 april in centrum Alkmaar'

Mocht AZ dit weekeinde al kampioen worden, vindt de huldiging op 19 april plaats in het centrum van Alkmaar. Een dag eerder wordt het kampioenschap in het stadion gevierd, weet het Noord-Hollands Dagblad. AZ kan dit weekeinde al kampioen worden als het zelf vrijdag in het uiduel van NAC Breda weet te winnen en zowel Ajax als FC Twente punten verspelen.

De clubleiding van de Alkmaarders houdt voorlopig de kaken nog stijf op elkaar. Er wordt gewaakt voor een fiasco als twee seizoenen geleden. Toen werd de titel op de laatste speeldag van de competitie alsnog verspeeld. In het geheim is de club echter wel al bezig met de voorbereidingen op het kampioenschap. Volgens vervoerder Drenthe Tours hebben de Alkmaarders geïnformeerd naar een half open touringcar voor 19 april. Een bedrijf in Purmerend is benaderd om twee grote opblaasbare kazen te fabriceren, die in het Noordhollands Kanaal moeten komen te liggen. Studio Sport wil een deel van de huldiging live uitzenden, waardoor het feest zondag tussen 18.00 en 19.00 uur zal aanvangen.

Doordat AZ afhankelijk is van het resultaat van zowel Ajax als FC Twente, lijkt de kans op de titel deze week nog klein. De verwachting is dat AZ volgende week in eigen huis kampioen zal worden. De Alkmaarders nemen het dan op tegen Vitesse en zijn dan niet meer afhankelijk van de resultaten van andere clubs.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_67792894
Een gelijkspel tegen NAC is dus gewenst.
  dinsdag 7 april 2009 @ 14:14:46 #104
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_67793410
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:02 schreef Gatalin het volgende:
Een gelijkspel tegen NAC is dus gewenst.
Winst.... omdat AZ dit weekend geen kampioen wordt omdat ik Twente en Ajax niet beide zie verliezen..

[ Bericht 7% gewijzigd door fuckbuddy op 07-04-2009 14:20:22 ]
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_67797065
quote:
AZ - Vitesse een uur later
7 april 2009

ALKMAAR- Het duel AZ – Vitesse gaat zaterdag 18 april een uur later van start. De aftrap is verplaatst van 19:45 uur naar 20:45 uur.
pi_67801040
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:58 schreef lynda het volgende:

[..]
Mochten ze dan kampioen worden loop ik een uur pilstijd mis
pi_67801186
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 17:47 schreef Genius-F het volgende:

[..]

Mochten ze dan kampioen worden loop ik een uur pilstijd mis
Amstel Lite
pi_67801271
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 17:52 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Amstel Lite
Ik denk niet dat ik mijn glas vast kan houden als het fluitje heeft geklonken voor het eindsignaal
  dinsdag 7 april 2009 @ 17:56:15 #109
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_67801304
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 17:55 schreef Genius-F het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik mijn glas vast kan houden als het fluitje heeft geklonken voor het eindsignaal
Tissue-tijd, dan.
Confidence through competence
  woensdag 8 april 2009 @ 12:03:27 #110
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_67824014
quote:
De Zeeuw legt aanbieding AZ naast zich neer

Demy de Zeeuw speelt hooguit nog tot de zomer van 2011 in het shirt van AZ. De middenvelder heeft het aanbod om zijn contract bij de koploper te verlengen naast zich neergelegd. "Als je ambities hebt om een stap te maken, is het niet logisch om bij te tekenen", vertelt de Oranje-international woensdag in De Telegraaf.

"Ik ben ook weer niet van plan om meteen weg te gaan", benadrukt De Zeeuw echter. "Champions League spelen met AZ is een mooie affiche. Er is interesse. Maar dat is er altijd wel, als je bij AZ speelt en bij het Nederlands elftal zit. Begin dit seizoen was de situatie anders. Toen wilde ik per se weg, ook omdat ik toentertijd wissel stond."

"Toen was HSV concreet. Kun je nagaan hoe het kan veranderen in de voetballerij. Gelukkig maar, anders had ik dit allemaal gemist." De Zeeuw is bezig aan zijn vierde seizoen bij AZ. Tot dusver deed de twintigvoudig international in 115 competitieduels mee en scoorde hij vijftien keer. Hij speelde eerder voor Go Ahead Eagles.

AZ wil de huidige ploeg zo goed als mogelijk bij elkaar houden en heeft bij diverse spelers de mogelijkheden op verlenging voorgelegd. "Een aantal jongens heeft uitgesproken om verder te willen", weet De Zeeuw. Zo staat Stijn Schaars niet onwelwillend in de al langer lopende gesprekken om langer te blijven dan tot 2010.

Bij Niklas Moisander (contract tot 2011) bestaat eveneens interesse om het contract open te breken. Héctor Moreno, die tot de zomer van 2012 aan de club verbonden is, kan zijn verbintenis ook met een aantal jaren verlengen. Voor de mandekker uit Mexico is er met name uit de Spaanse Primera División volop belangstelling.
quote:
Blessureleed doet Moisander hopen op snelle titel

Opmerkelijk snel paste hij zich aan bij AZ, na twee seizoenen lang in de Eerstedivisie vertoefd te hebben bij FC Zwolle. Nu, nog geen tien maanden nadat Niklas Moisander de overstap maakte naar Alkmaar, staat hij op het punt om met zijn ploeg de tweede landstitel uit de historie van de club binnen te halen. Als het aan de Fin ligt, gebeurt dat zo snel mogelijk.

De 23-jarige verdediger heeft namelijk last van een knieblessure, waardoor hij afgelopen weekend tegen ADO Den Haag ook al niet in actie kon komen. “Voor mij is het beter als we dit weekeinde al kampioen worden, dan kan ik mijn knie de rest van het seizoen rust geven”, zegt de Scandinaviër in De Telegraaf.

Ondanks het blessureleed wil hij er bij zijn wanneer de ploeg komende vrijdag op bezoek gaat bij NAC Breda. Mocht AZ winnen en FC Twente en Ajax verspelen later het weekend punten, dan is de kampioensschaal voor Louis van Gaal cum suis. “Er zit nog wat vocht in mijn knie en ik heb irritatie aan het kraakbeen. Maar ik hoop tegen NAC weer te kunnen spelen”, aldus de optimistische Moisander.

Evenals ploeggenoot Demy de Zeeuw beseft de Fins international echter dat zelf spelen en dán feestvieren eigenlijk nog wel mooier is. “Het mooiste zou natuurlijk zijn om volgende week thuis tegen Vitesse de titel te pakken.” In dat geval zijn de Noord-Hollanders overigens bij een zege sowieso zeker van de landstitel, ongeacht de resultaten van de achtervolgers.
quote:
Didulica heeft nog geen toekomstbesluit genomen

Sinds Joey Didulica weer onder de lat staat bij de hoofdmacht van AZ, is de geboren Australiër een stuk minder uitgesproken over zijn toekomst. De doelman, die sinds een maand de geblesseerde keeper Sergio Romero vervangt, blijft mogelijk ook volgend seizoen in Alkmaar. In de winterstop had de 31-jarige goalie nog aangegeven te willen vertrekken bij de Noord-Hollanders.

“Zeker met de Champions League in aantocht zijn er een hoop redenen om te blijven. Dat is het hoogst haalbare voor een clubvoetballer”, aldus Didulica tegenover Sportweek. “Spelen tegen de grootste clubs van de wereld, daar droom je van als kind. Dat kan een reden zijn om te blijven. Maar tegelijkertijd besef ik dat Romero onaantastbaar is na hoe hij dit seizoen heeft gepresteerd. De kans is groot dat hij straks weer keept, zo realistisch ben ik wel.”

“Hij is eerste keus en dat moet ik accepteren”, vervolgt de viervoudig Kroatisch international. “Ook dat is een factor in de beslissing die ik moet nemen, want het belangrijkste is dat je speelt. Zeker na wat mij is overkomen met mijn blessure.” De kwetsuur van Romero is voor de oud-keeper van onder meer Ajax en Austria Wien een uitgelezen mogelijkheid om zich weer in de kijker te spelen.

“Het heeft me terug in de etalage gebracht. Maar ik heb nog een eenjarig contract en de club kan ook ‘nee’ zeggen als ik weg wil. Dat is vorig jaar in de zomer en in de winterstop ook gebeurd. Ik heb met mijn zaakwaarnemer Søren Lerby de afspraak om na de laatste wedstrijd van het seizoen mijn toekomst te bespreken. Op dit moment wil ik gewoon wedstrijden keepen en kampioen worden.”, zo besloot de doelverdediger.
  woensdag 8 april 2009 @ 12:24:05 #111
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_67824737
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:33 schreef Norrage het volgende:
Het mooie is dat Twente en Ajax ook nog ergens keihard gaan falen dus dat er voor ons niks aan de hand is
Twente - Ajax wordt hoe dan ook de definitieve uitschakeling van éen van de twee.
pi_67824852
Het kan een hele leuke slotronde worden met Ajax - Twente en De Graafschap - Volendam
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  woensdag 8 april 2009 @ 12:43:35 #113
156288 wallofdolls
Making love with my ego
  woensdag 8 april 2009 @ 12:44:01 #114
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_67825358
De Zeeuw die niet bijtekent is al het eerste teken van de gigantische uitloop die gaat plaatsvinden bij AZ na dit seizoen. Spelers die gaan dreigen met arbitragezaken etc...
pi_67825498
Nee joh, dat is pas na volgend seizoen.
  woensdag 8 april 2009 @ 12:50:02 #116
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_67825553
Je zou ook wel gek zijn als je ging bijtekenen bij AZ. Die club laat nooit iemand gaan en vraagt voortdurend de hoofdprijs.
  woensdag 8 april 2009 @ 12:57:50 #117
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_67825806
quote:
Op woensdag 8 april 2009 12:44 schreef DeTolk het volgende:
De Zeeuw die niet bijtekent is al het eerste teken van de gigantische uitloop die gaat plaatsvinden bij AZ na dit seizoen. Spelers die gaan dreigen met arbitragezaken etc...
alleen huilies van Groningen dreigen met arbitrages...
De Zeeuw gaat tekenen hoor... Maar het eerste bod is een openingsbod!
Een international die een mega grote rol speelt ivm het kampioenschap moet op waarde geschat worden natuurlijk.
pi_67826678
quote:
Eerste quiz die ik zelf compleet kon
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  woensdag 8 april 2009 @ 13:40:16 #119
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_67827131
Kon er toch 8 niet vinden......
  woensdag 8 april 2009 @ 14:20:46 #120
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_67828564
quote:
AZ ‘BEELD van een CLUB’

Uitgeverij Rodi Media en drukkerij De Uitkijkpost hebben in samenwerking met GOUD van de HOUT het initiatief genomen een uitvoerig boekwerk met veel foto’s en verhalen van AZ te maken. In dit boek zijn o.a. 55 foto's afgedrukt van de elftallen die in de loop ven de 55 jaar voor Alkmaar'54, AZ'67 en AZ voetbalden. Deze foto's, in combinatie met prachtige verhalen en interviews, geven een mooi overzicht van bewogen jaren, met diepte- en hoogtepunten. Vele promoties, maar ook diverse degradaties wisselen elkaar af. Absolute hoogtepunten zijn natuurlijk het landskampioenschap in 1981 en het komende, verwachte kampioenschap. Het boek zal begin september a.s. verschijnen.

Voorinschrijving
De verkoopprijs van dit unieke boekwerk zal ¤ 27,50 zijn. Bij voorinschrijving ontvangen alle lezers van de AZFanpage een korting van ¤ 5,00. Het unieke boek kost nu dus ¤ 22,50 per stuk. (+ ¤ 2,50 verzendkosten).

Inschrijven kan op de website http://www.beeldvaneenclub.nl/. Voor de korting moet je als actiecode "azfan" gebruiken. Op deze manier wordt de korting automatisch verrekend op de factuur. Meer informatie over dit boek zie de website http://www.beeldvaneenclub.nl/.

De AZFanpage steunt deze actie van onze sponsor omdat op deze manier de fanatieke supporters het eerst benaderd worden voor de koop van een boek. De oplage is gelimiteerd, dus wees er snel bij want op = op. Wij verkopen de boeken echter zelf niet waardoor deze actie dus los staat van de Fakkelverkoop en de T-shirt verkoop die we eerder hebben aangekondigd op deze website.
  woensdag 8 april 2009 @ 14:32:53 #121
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_67828997
pi_67836643
quote:
Op woensdag 8 april 2009 12:57 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

alleen huilies van Groningen dreigen met arbitrages...
De Zeeuw gaat tekenen hoor... Maar het eerste bod is een openingsbod!
Een international die een mega grote rol speelt ivm het kampioenschap moet op waarde geschat worden natuurlijk.
De Zeeuw gaat niet tekenen. Die speelt nog een seizoen in Alkmaar en gaat dan richting buitenland.

En dat boek ga ik ook bestellen, lijkt me erg mooi!
  woensdag 8 april 2009 @ 19:18:19 #123
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_67838649
Ja zou ook nog wel eens kunnen, meneer heeft al lopen "flirten" met HSV bijv. Dan zou ik hem nu al verpatsen en flink cashen... Volgend jaar leverd ie niets meer op.

Nu kan je wel een miljoen of 8 zeker pakken, mooie winst voor Dirk.
Hij is voor 100.000 euro over gekomen.....
  donderdag 9 april 2009 @ 02:22:47 #124
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_67851447
Tja, Demy bedankt iig. Een goede De Zeeuw was, is en zal altijd een goede aanwinst zijn voor een ploeg als AZ.

Mits hij verdedigende middenvelder ipv rechtshalf in een 4-4-2 systeem met ruit speelt, natuurlijk.
Confidence through competence
  donderdag 9 april 2009 @ 11:03:14 #125
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_67856750
En we hebben altijd Brett Holmaatman nog, hoewel ik betwijfel of die ook zo'n overzicht heeft als De Zeeuw. Qua inzt zijn ze denk ik gelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')