ik zit in de trein. ff fok op nieuwe mob testen. het werkt!quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:02 schreef Hetiszover het volgende:
ga buiten spelen
quote:"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion."
is?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
Rot isop. Koninghomo.
Slotje?quote:
dat is uit nederigheid.nederigheid. jatogquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:08 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Slotje?
Ik weet dat het fout is maar wat maakt het hier uit als je je eigen username niet eens met een hoofdletter kan typen.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
dat is uit nederigheid.nederigheid. jatog
auto-aanvulllen failquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
dat is uit nederigheid.nederigheid. jatog
Ja ik moet terug naar de kleuterschool.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:17 schreef wikwakka2 het volgende:
1?
kloptquote:
Wat schreef je dan wel niet in dat reageervakje, man?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:17 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Vorige keer deed ik niet anoniem en toen kreeg IK een ban
Adelante, want die is er altijd.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:19 schreef koningdavid het volgende:
ik gok op swarma
Ja daar heb je wel weer gelijk in.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:20 schreef koningdavid het volgende:
koningdavid, voor al uw stormlooptopics.
Ik had 2 Crane-foto's gereport, maar omdat ik die foto's had gequote met eenquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat schreef je dan wel niet in dat reageervakje, man?
Was dat nou weer nodig, over vrienden beginnen.. ik heb helemaal geen vriendenquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:20 schreef Bomil het volgende:
[..]
Wat sla je? Kom 1 op 1 dan sukkel, gelijk al je vrienden erbij halen he?
Open er een Topic over.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:22 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Was dat nou weer nodig, over vrienden beginnen.. ik heb helemaal geen vrienden
Ik wil wel je vriend zijn dan, begin maar met zuigen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:22 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Was dat nou weer nodig, over vrienden beginnen.. ik heb helemaal geen vrienden
ik weet niet hoe dat moet, kan je het mij vertellen oh koning Davidquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:23 schreef koningdavid het volgende:
wie opent er ff een pollepel over welke mod hem gaat sluiten?
poll dus. gare t9quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:23 schreef koningdavid het volgende:
Pollepel wtf...quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:23 schreef koningdavid het volgende:
Nee sorry.. het blijft toch bijquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:23 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ik wil wel je vriend zijn dan, begin maar met zuigen.
Swaffelen vind ik ook wel lekker.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:26 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee sorry.. het blijft toch bijDaarmee zal je het moeten doen.
Hoe moet dat?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:23 schreef koningdavid het volgende:
Veel plezier hè...!quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:28 schreef koningdavid het volgende:
ik ben er. nu 5 min. fietsen naar huis.
Is goed, vertel daarna wel hoe je een poll moet openen want ben er wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:28 schreef koningdavid het volgende:
Dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:29 schreef padlarf het volgende:
misschien krijgen we het topic nog wel vol
quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:30 schreef Bomil het volgende:
SCHNELL SCHNELL ANMACHEN!! FORDATT DIE MÖDERATORS KOMMEN !!!!
Chistenen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:32 schreef Penisbaard het volgende:
Typische christentopic.
Ik denk dat zij chocolademousse eten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:35 schreef padlarf het volgende:
wat zouden mods eten op een picknick? Slotjessalade? BANanen? Noten?
awwquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:35 schreef Shoombak het volgende:
Is dit een baggertopic?
Zo ja, kan godver pas om 6 uur aan het bier beginnen.
wat is bier?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:35 schreef Shoombak het volgende:
Is dit een baggertopic?
patatquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:35 schreef padlarf het volgende:
ik denk dat ze negers zoenen etenquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:35 schreef padlarf het volgende:
NEE NIET LOCKEN NEE GODVERDOMME NEE GEEN SLOTJE NEE WAT DOE JE SWARMA HOER ZUIG MN PIK !!!1! NEEE AL MIJN WERK VOOR NIETS !11 MIJN DROOM.. MIJN EER .. WAT HEB JE GEDAAN ?!?!1quote:
BAWWWWWWWWquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:35 schreef Shoombak het volgende:
Is dit een baggertopic?
met bierquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:35 schreef padlarf het volgende:
ik post vanaf de picknickquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:37 schreef Bomil het volgende:
Ja waarom ga jij niet mee picknicken swarmahoer?
wat is een tr? sorry ben slecht met afkortingenquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik post vanaf de picknick
en waarom doet iedereen anoniem een tr plaatsenlaftakken
er is 1 iemand die t gewoon met zn naam deed
topic reportquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:39 schreef Bomil het volgende:
[..]
wat is een tr? sorry ben slecht met afkortingen
Thread report denk ik.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:39 schreef Bomil het volgende:
[..]
wat is een tr? sorry ben slecht met afkortingen
Shizo...?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:40 schreef Bomil het volgende:
[..]
wat quote je jezelf kutnoob kom 1 op 1 dan sukkel.
Bovenaan de topic heb je zo'n button daarvoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:41 schreef Siniti het volgende:
Ik weet geeneens hoe je een tr kan plaatsen
En nog steeds open.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:28 schreef koningdavid het volgende:
ja, gele driehokej met uitroeptekenquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:41 schreef Bomil het volgende:
[..]
Bovenaan de topic heb je zo'n button daarvoor
Die hoer posten net wel wat.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En nog steeds open.![]()
Zijn de mods met zijn allen naar het strand ofzo?
koningdavid ik hou van jou kom penis zuigenquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En nog steeds open.![]()
Zijn de mods met zijn allen naar het strand ofzo?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:43 schreef wikwakka2 het volgende:
WTF modjes die niet einzweidrei een slotje plaatsen?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:43 schreef Bomil het volgende:
[..]
koningdavid ik hou van jou kom penis zuigen
p.s. ik ben weg doei jongens, als ik terug ben wil ik deze topic vol gespoten zien
ik ziet em nietquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:41 schreef Bomil het volgende:
[..]
Bovenaan de topic heb je zo'n button daarvoor
bavariaquote:
Mijn stem staat vast, en ik heb gelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:45 schreef koningdavid het volgende:
Poll: Wie sluit dit voortreffelijke topic als eerste?Swarmahoer Adelante BoWa Biogarde Danny God
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Welk weer?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:47 schreef swarmahoer het volgende:
zal ik de tt veranderen in ''zielige mensen die zitten te fokken met dit weer, verzamelt u hier''
gewoon omdat t kan
Ik zat in de trein.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:47 schreef swarmahoer het volgende:
zal ik de tt veranderen in ''zielige mensen die zitten te fokken met dit weer, verzamelt u hier''
gewoon omdat t kan
Die zijn lekker en goedkoop.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik zat in de trein.![]()
Nu zit ik wel binnen![]()
maar wel met een Festini perenijsje.
en koud!quote:
Knip haar er dan af gadverquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Die meest rechtse niet meegerekend.
Poll: Poep of plas?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:52 schreef koningdavid het volgende:
Dit wordt een polltopic.
Keem 'em coming.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:54 schreef koningdavid het volgende:
Poll: Wat is je favoriete iets ooit?festini perenijsjes bavaria bier een boom koningdavid deze poll
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Nee, geen slot.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:54 schreef de_boswachter het volgende:
Mag er nu wel of niet een slotje op ?
De 10e (moeten wel verschillende users zijn) beslist.
Poll: Waarom wordt dit topic gesloten?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:52 schreef koningdavid het volgende:
Dit wordt een polltopic.
Keem 'em coming.
Ik mis de optie "koningdavid verdient een positieve note en een gratis pimp abbo voor zijn significante bijdrage aan FOK!"quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:55 schreef swarmahoer het volgende:
Poll: note voor koningdavid?ja, met die kuttopics van hem nee, laat die stakker maar
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Open er een Topic over. En Pimp abbo's zijn voor fopnegers jwt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik mis de optie "koningdavid verdient een positieve note en een gratis pimp abbo voor zijn significante bijdrage aan FOK!"
tenzij je niet weet hoe t werkt natuurlijkquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:59 schreef Siniti het volgende:
Echte mannen hebben geen abo. En geen ui. En geen sig. En geen ondertitel.
UI's Sigs en ondertitels zijn voor het plebs, de paupers van Fok!quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tenzij je niet weet hoe t werkt natuurlijk
Ik heb op 'een aardige jongen' gestemd.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:02 schreef Siniti het volgende:
Poll: koningdavid is:Dik Dun Groot Klein Stiekem een atheist
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Die staat er heul niet tussen mallerdquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb op 'een aardige jongen' gestemd.
Hoe weet jij nou of ie lief is? Ken jij mijn katquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hij is lief
Ziet er precies uit als mijn kat
Zwarte katten zijn altijd liefquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:05 schreef Patapon het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of ie lief is? Ken jij mijn kat![]()
(hij is natuurlijk heel erg lief!)
WELKOM TERUG JONGEN WAAR BEN JE GEWEEST WAS HET LEUK? ??? ??quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:08 schreef Bomil het volgende:
HEY JONGENS BEN DR WEER![]()
![]()
... hey wacht
Topic is niet vol
Mijn droom... is ten einde gekomen...
Het Topic is nog niet volgespoten hoor.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:08 schreef Bomil het volgende:
HEY JONGENS BEN DR WEER![]()
![]()
... hey wacht
Topic is niet vol
Mijn droom... is ten einde gekomen...
![]()
ik ga maar weer... ver weg van hier... naar het oosten waar niemand me kan vinden![]()
Ik wou mijn scooter opvoeren bij iemand maar die was niet thuis dus ben ik GEPWNTquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:08 schreef Siniti het volgende:
[..]
WELKOM TERUG JONGEN WAAR BEN JE GEWEEST WAS HET LEUK? ??? ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HEY PLAATS IS WAT INHOUDELIJKS NIET ZOMAAR POSTEN VOOR JE POSTCOUNT KOM OP ZEG JE VERBAGGERT DEZE TOPIC ZOquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:09 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ik wou mijn scooter opvoeren bij iemand maar die was niet thuis dus ben ik GEPWNT
SjonnieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NEE NIET 2 PLUSJES, JE KRIJGT MAAR 1 POST COUNT ERBIJ DUS IS HET TOCH LOGISCH DAT HET POSTCOUNT+ IS HET IN PLAATS VAN POSTCOUNT++ !?quote:
Ik blijf echt denken aan die festini ijsjesquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:10 schreef koningdavid het volgende:
Even wat verdieping:
Poll: De situatie in het Midden-Oosten isZorgerlijk Lastig, maar op te lossen Niet op te lossen niks vergeleken met dit topic ik blijf maar denken aan die festini-ijsjes
Tussenstand:
[ afbeelding ]
[..]
Ik wou mijn scooter opvoeren bij iemand maar die was niet thuis dus ben ik GEPWNT
scooterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
scooter opvoeren
niet thuis zijn
niet bij jezelf thuis kunnen opvoeren
wou
GEPWNT![]()
onlogisch causaal verband
spoilers met verwachte reacties![]()
Wat heb je gedaanquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
scooter
scooter opvoeren
niet thuis zijn
niet bij jezelf thuis kunnen opvoeren
wou
GEPWNT![]()
onlogisch causaal verband
spoilers met verwachte reacties
[..]
Open er een Topic over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
Jammer, was wel in voor wat vermaak.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:12 schreef Bomil het volgende:
[..]
Nee dan krijg ik die verwachte reacties![]()
ik ben echt bang voor sommige fokkers![]()
![]()
.
Ik kan niet meer, ik moet schijten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:13 schreef Bomil het volgende:
TOPIC BIJNA VOL KOM OP JONGENS ZET 'M OP
Maar je moet het resultaat toch meteen weer terug-assignen aan postcount?quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:10 schreef Bomil het volgende:
[..]
NEE NIET 2 PLUSJES, JE KRIJGT MAAR 1 POST COUNT ERBIJ DUS IS HET TOCH LOGISCH DAT HET POSTCOUNT+ IS HET IN PLAATS VAN POSTCOUNT++ !?![]()
Ok omdat je het zo graag wilt ga ik er nu 1tje openen, maar ben nog steeds bangquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jammer, was wel in voor wat vermaak.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:14 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ok omdat je het zo graag wilt ga ik er nu 1tje openen, maar ben nog steeds bang
Je kunt toch ook posten terwijl je schiijt?quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik kan niet meer, ik moet schijten.
De mods zijn er altijd om je te beschermen knul.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:14 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ok omdat je het zo graag wilt ga ik er nu 1tje openen, maar ben nog steeds bang
Hey als ik nou... bidt tot Jezus hequote:Op vrijdag 3 april 2009 16:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De mods zijn er altijd om je te beschermen knul.
Poll: Voelt Siniti het aan zijn water?quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:15 schreef Siniti het volgende:
whehehee swarmehoer gaat deze topic op post 300 sluiten ik voel het aan mijn water
Vandaag kennelijk niet, je wordt ingemaakt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De mods zijn er altijd om je te beschermen knul.
Ik voel aan joue water dat het met 350 gesloten wordt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:15 schreef Siniti het volgende:
whehehee swarmehoer gaat deze topic op post 300 sluiten ik voel het aan mijn water
Opti?quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Poll: Voelt Siniti het aan zijn water?Ja Nee, ik geloof hem niet. Het zou kunnen, maar ik weet het niet zeker Hoe voel je iets aan je water? De onvermijdelijke Festini-ijsjes opti
Tussenstand:
[ afbeelding ]
E paste er niet meer op volgens mij.quote:
Jij kan mijn water niet voelen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:19 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Ik voel aan joue water dat het met 350 gesloten wordt.
Hoe verklaar je dat verschil?
De laatste loodjes wegen het zwaarst.quote:
Grammar-nazi attempt #1:quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:24 schreef Siniti het volgende:
JEZUS CHRISTUS HET IS EEN LEEUW IN DE AUTO ALLEMAAL
WE KUNNEN HETquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De laatste loodjes wegen het zwaard.
MAAR WE ZIJN ER BIJNA
[ afbeelding ]
Lekker he?quote:
O JA!quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:29 schreef Bomil het volgende:
SWARMAHOER GAAT HET DOEN, O JA IK VOEL HET AAN ZIJN WATER
Open een topic.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:30 schreef Bomil het volgende:
Slotje.
ik schrok...![]()
HAHA IK HAB JULLIE GEFOPT!11
Friet.quote:
Ik ga bier atte en pizza eten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:47 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb geen zin meer.
Het is wel een pizzadag vandaag ja, goed idee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:52 schreef Tja..1986 het volgende:
Goh... nog steeds openNaja, hij is bijna vol.
Wel een slotje op dit topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ja echt he, kom we doen nog een kutpollquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:53 schreef koningdavid het volgende:
Baggeren is zo zwaar als het een verplichting is...
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:52 schreef Tja..1986 het volgende:
Goh... nog steeds openNaja, hij is bijna vol.
Ik open hem niet, ik heb al teveel notes gehad deze week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovendien heb ik er de kracht ook niet meer vol hem dicht te baggeren..."A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
Semi-grappig antwoord 2quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:55 schreef Siniti het volgende:
Poll: Nutteloze vraagstelling.Nutteloos antwoord 1 Nutteloos antwoord 2 Semi-grappig antwoord 1 Semi-grappig antwoord 2 Optie die niet met vraag zelf te maken heef
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |