ik zit in de trein. ff fok op nieuwe mob testen. het werkt!quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:02 schreef Hetiszover het volgende:
ga buiten spelen
quote:"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion."
is?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
Rot isop. Koninghomo.
Slotje?quote:
dat is uit nederigheid.nederigheid. jatogquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:08 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Slotje?
Ik weet dat het fout is maar wat maakt het hier uit als je je eigen username niet eens met een hoofdletter kan typen.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
dat is uit nederigheid.nederigheid. jatog
auto-aanvulllen failquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
dat is uit nederigheid.nederigheid. jatog
Ja ik moet terug naar de kleuterschool.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:17 schreef wikwakka2 het volgende:
1?
kloptquote:
Wat schreef je dan wel niet in dat reageervakje, man?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:17 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Vorige keer deed ik niet anoniem en toen kreeg IK een ban
Adelante, want die is er altijd.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:19 schreef koningdavid het volgende:
ik gok op swarma
Ja daar heb je wel weer gelijk in.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:20 schreef koningdavid het volgende:
koningdavid, voor al uw stormlooptopics.
Ik had 2 Crane-foto's gereport, maar omdat ik die foto's had gequote met eenquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat schreef je dan wel niet in dat reageervakje, man?
Was dat nou weer nodig, over vrienden beginnen.. ik heb helemaal geen vriendenquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:20 schreef Bomil het volgende:
[..]
Wat sla je? Kom 1 op 1 dan sukkel, gelijk al je vrienden erbij halen he?
Open er een Topic over.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:22 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Was dat nou weer nodig, over vrienden beginnen.. ik heb helemaal geen vrienden
Ik wil wel je vriend zijn dan, begin maar met zuigen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:22 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Was dat nou weer nodig, over vrienden beginnen.. ik heb helemaal geen vrienden
ik weet niet hoe dat moet, kan je het mij vertellen oh koning Davidquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:23 schreef koningdavid het volgende:
wie opent er ff een pollepel over welke mod hem gaat sluiten?
poll dus. gare t9quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:23 schreef koningdavid het volgende:
Pollepel wtf...quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:23 schreef koningdavid het volgende:
Nee sorry.. het blijft toch bijquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:23 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ik wil wel je vriend zijn dan, begin maar met zuigen.
Swaffelen vind ik ook wel lekker.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:26 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee sorry.. het blijft toch bijDaarmee zal je het moeten doen.
Hoe moet dat?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:23 schreef koningdavid het volgende:
Veel plezier hč...!quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:28 schreef koningdavid het volgende:
ik ben er. nu 5 min. fietsen naar huis.
Is goed, vertel daarna wel hoe je een poll moet openen want ben er wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:28 schreef koningdavid het volgende:
ik ben er. nu 5 min. fietsen naar huis.
Dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:29 schreef padlarf het volgende:
misschien krijgen we het topic nog wel vol
quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:30 schreef Bomil het volgende:
SCHNELL SCHNELL ANMACHEN!! FORDATT DIE MÖDERATORS KOMMEN !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |