abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 april 2009 @ 22:37:24 #101
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_67715228
Lijkt me vet GAAF
When all else fails, you always have delusion.
pi_67716498
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 15:38 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Dat vind ik maar een zwaktebod, zo'n course-correction. Dat is de oplossing waarvan "the lord works in mysterious ways" de theologische equivalent is. Ik weet het niet meer, mijn verklaringen zijn op, dus het is gewoon zo omdat het zo moet zijn.

Al zou je 't wel als slim schrijfwerk kunnen zien, je serie laten plaatsvinden in een universum dat automatisch plotholes corrigeert.
quote:
As Desmond realized this is the man she pointed out earlier, she admitted to knowing that he would die. When confronted by Desmond as to why she did not warn the man she informed him that he would have been hit by a taxi the next day, and if she had warned him about that he would have broken his neck in the shower. As Desmond stared blankly at her, she explained that the universe has a way of "course correcting" (a phrase Desmond later recites to Charlie), and that death cannot be avoided.
Bron

En zo denk ik dus ook dat het niet uitmaakt of jonge Ben geholpen zou zijn worden door Jack of niet, uiteindelijk zou hij naar de others zijn gegaan.
dat gegeven staat vast, welke weg ernaartoe nog niet.
het is nu dus ook niet te zeggen dat het de schuld van Kate en Sawyer is dat Ben bij de others is gekomen. wellicht als Jack hem wel had geholpen, zou hij de volgende dag alsnog opgehaald worden door Richard of iemand anders.
pi_67716880
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:34 schreef Rijpie het volgende:

[..]

en daarna de vorm van een mens heeft overgenomen? ik denk dat buitenaardse levensvormen zelfs voor lost iets te ver gegrepen zijn...
Ken je Stephen King's It? Zoiets denk ik. Een heel oud buitenaards wezen dat hier heel lang geleden terecht is gekomen. Het kan zelf kiezen hoe het zich manifesteert. En zijn ras was zover ontwikkeld dat ze konden tijdreizen, verschillende niveau's van bewustzijn ervaren en controleren (de geesten, telepathie) en allerlei geavanceerde technologie hadden (Smokey). De verschillende rare eigenschappen van het eiland zijn dus misschien toe te schrijven aan delen van een schip of iets dergelijks die er verspreid liggen.

Het wezen is er ook al heel lang, de oude beschaving op het eiland vereerde het bijvoorbeeld al met de Tempel en het 4-tenige beeld. Ze bouwden ook zaken als het Donkey-wheel in een poging de vreemde eigenschappen onder controle te krijgen. Het wezen lokt mensen voor onbekende redenen naar het eiland, en beïnvloed ze.

Dat is dus wat ik denk, dat Jacob een manifestatie van het wezen is, dat eigenlijk één geworden is met het eiland in al die duizenden jaren. Maar het is maar een gokje
pi_67716935
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 22:18 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Buitenaardste wezens lijken me echt niks
Elke uiteindelijke verklaring (van wat en waarom het eiland is dus) zal voor veel fans tegenvallen, hoe goed ze het ook proberen uit te werken. Er zijn ook al zo ontzettend veel theorieën, de kans is redelijk dat enkele daarvan al redelijk in de buurt komen.
pi_67717625
Er zijn theories dat het 4-tenige Taweret kan zijn, "Moedergodin, beschermster bij bevallingen".
zie ook:
http://dharmaswanstation.(...)p-episode-8-lafleur/
http://zone.aintitcool.com/viewtopic.php?f=5&p=682561 (kwarterwege van pagina)

maar is ook al "debunked", in 1977 werden er gewoon kinderen geboren op het eiland (ethan).

nieuw vreemd iets:
wat is er mis met Daniel Faraday op de foto onder de volgende link?
http://tv.popcrunch.com/w(...)ason5-cast-photo.jpg

[ Bericht 13% gewijzigd door Rijpie op 05-04-2009 00:16:42 ]
  zondag 5 april 2009 @ 00:38:48 #106
87680 Mirel
pi_67718359
Hij is er lelijk in gephotoshopt!
pi_67718463
Kate is echt
pi_67719725
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 18:14 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Waarschijnlijk op ongeveer dezelfde manier waardoor Christian al sinds de eerste aflevering over het eiland wandelt, maar dan een stapje verder.
Locke vertel het nou gewoon lol

Wordt nog leuk dus, die kop van Ben in de laatste scene.....
pi_67720988
quote:
Op zondag 5 april 2009 00:03 schreef Rijpie het volgende:
Er zijn theories dat het 4-tenige Taweret kan zijn, "Moedergodin, beschermster bij bevallingen".
zie ook:
http://dharmaswanstation.(...)p-episode-8-lafleur/
http://zone.aintitcool.com/viewtopic.php?f=5&p=682561 (kwarterwege van pagina)

maar is ook al "debunked", in 1977 werden er gewoon kinderen geboren op het eiland (ethan).

nieuw vreemd iets:
wat is er mis met Daniel Faraday op de foto onder de volgende link?
http://tv.popcrunch.com/w(...)ason5-cast-photo.jpg
Mijn desktop! Maar ik vraag me af waarom Jin niet erop staat.
pi_67724145
quote:
Op zondag 5 april 2009 09:29 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Mijn desktop! Maar ik vraag me af waarom Jin niet erop staat.
wellicht omdat voor het seizoen nog niet bekend was dat Jin nog zou leven, en dat zou dan een hele grote spoiler zijn als hij op de cast-photo zou staan.

oh en wat er mis is met Faraday: hij mist een voet. zou 3 dingen kunnen betekenen:
1. een photoshop fout, zoals je ziet is iedereen in de foto geshopt.
2. een aanwijzing dat Faraday wellicht iets met het standbeeld te maken zou kunnen hebben? of dat er meer duidelijk wordt daarover
3. een foutje dat expres gemaakt is om de kijkers in verwarring te brengen.
pi_67727792
4. Hurley had gelijk met z'n Back to the Future theorie en Faraday begint te vervagen.

Ik zelf denk 1. Op deze castfoto heeft hij wel beide voeten:
  zondag 5 april 2009 @ 14:55:52 #112
87680 Mirel
pi_67729563
Plant staat er lelijk voor enzo, misschien een photoshop keuze om het netjes te houden
  zondag 5 april 2009 @ 22:11:36 #113
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_67742339
Ik kan me trouwens ook herrineren dat Locke of Jack in eerdere seizoenen die baas van Dharma (horace?)tegenkwamen en dachten dat het een hallicinatie was?
  zondag 5 april 2009 @ 22:19:49 #114
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_67742631
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:11 schreef Breekfast het volgende:
Ik kan me trouwens ook herrineren dat Locke of Jack in eerdere seizoenen die baas van Dharma (horace?)tegenkwamen en dachten dat het een hallicinatie was?
Dat was Locke in seizoen 4 toen hij niet meer wist waar de hut van Jacob was. In een droom kwam hij toen Horace tegen in een soort time-loop (er gebeurde steeds hetzelfde). Horace vertelde Locke toen dat hij een hut aan het maken was en dat Locke zijn lichaam maar moest zoeken. Vervolgens vond Locke Horace in het massagraf plus de lokatie van de hut in zijn borstzak
  zondag 5 april 2009 @ 22:36:37 #115
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_67743209
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:19 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Dat was Locke in seizoen 4 toen hij niet meer wist waar de hut van Jacob was. In een droom kwam hij toen Horace tegen in een soort time-loop (er gebeurde steeds hetzelfde). Horace vertelde Locke toen dat hij een hut aan het maken was en dat Locke zijn lichaam maar moest zoeken. Vervolgens vond Locke Horace in het massagraf plus de lokatie van de hut in zijn borstzak
Ging Locke dan een ogenblik naar een andere tijd of kwam Horace in de tijd van Locke terecht.. of?
pi_67743258
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:36 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Ging Locke dan een ogenblik naar een andere tijd of kwam Horace in de tijd van Locke terecht.. of?
Nee, Locke kwam Horace tegen in een droom
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_67743323
Die timeloop was ook wel vreemd ja.

Hoe dichter we bij het einde van dit seizoen komen, hoe meer ik begin te denken dat seizoen 6 een droge opsomming van antwoorden gaat worden. Je zou toch haast beginnen te denken dat het onmogelijk is om alles nog netjes te beantwoorden én daarnaast nog een boeiend verhaal uit te werken.
  zondag 5 april 2009 @ 22:52:57 #118
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_67743809
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:39 schreef Symer het volgende:
Die timeloop was ook wel vreemd ja.

Hoe dichter we bij het einde van dit seizoen komen, hoe meer ik begin te denken dat seizoen 6 een droge opsomming van antwoorden gaat worden. Je zou toch haast beginnen te denken dat het onmogelijk is om alles nog netjes te beantwoorden én daarnaast nog een boeiend verhaal uit te werken.
Ik denk ook niet dat alles beantwoord zal worden. Ten eerste kan dat inderdaad ook niet, qua tijd, ten tweede zou het afdoen aan wat Lost is. Lost is gewoon mysterie, en dat blijft zo tot het eind.

Ik denk (hoop) dat het hele Smokey/Jacob/Others/Tempel verhaal wel behoorlijk uitgelegd gaat worden

Trouwens, we zitten nu aan de 97e aflevering, dat betekent dus dat er meer topics zijn dan afleveringen van Lost
  zondag 5 april 2009 @ 23:14:24 #119
87680 Mirel
pi_67744681
Hebben ze een speciale 100ste episode in gedachten?
pi_67745348
quote:
Op zondag 5 april 2009 23:14 schreef Mirel het volgende:
aflevering nummer 99 en nummer 100 zijn samen de seizoensfinale van seizoen 5.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_67746350
Die acteur van Horace is toch ook dat lulletje uit The Green Mile?
  maandag 6 april 2009 @ 00:16:26 #122
104871 remlof
Europees federalist
pi_67746469
quote:
Op zondag 5 april 2009 23:14 schreef Mirel het volgende:
En wij een speciaal 100ste topic?
pi_67746524
quote:
Op maandag 6 april 2009 00:11 schreef JohnLocke het volgende:
yep
Thank God i'm NOT an American
  maandag 6 april 2009 @ 00:23:41 #124
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_67746619
quote:
Op maandag 6 april 2009 00:11 schreef JohnLocke het volgende:
klopt, die in zijn broek pist
pi_67747137
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 23:34 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Ken je Stephen King's It? Zoiets denk ik. Een heel oud buitenaards wezen dat hier heel lang geleden terecht is gekomen. Het kan zelf kiezen hoe het zich manifesteert. En zijn ras was zover ontwikkeld dat ze konden tijdreizen, verschillende niveau's van bewustzijn ervaren en controleren (de geesten, telepathie) en allerlei geavanceerde technologie hadden (Smokey). De verschillende rare eigenschappen van het eiland zijn dus misschien toe te schrijven aan delen van een schip of iets dergelijks die er verspreid liggen.

Het wezen is er ook al heel lang, de oude beschaving op het eiland vereerde het bijvoorbeeld al met de Tempel en het 4-tenige beeld. Ze bouwden ook zaken als het Donkey-wheel in een poging de vreemde eigenschappen onder controle te krijgen. Het wezen lokt mensen voor onbekende redenen naar het eiland, en beïnvloed ze.

Dat is dus wat ik denk, dat Jacob een manifestatie van het wezen is, dat eigenlijk één geworden is met het eiland in al die duizenden jaren. Maar het is maar een gokje
Klinkt als het plot van Indiana Jones
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')