quote:
Darkwingquote:Op donderdag 2 april 2009 23:05 schreef Kabolter het volgende:
Toch mijn favoriet, erg melig om mee te zingen..
P-P-P-P-pak ze dan!
Rescue Rangers!
K-K-K-K-kom der-aan.
Wat een helden!
Je hebt gelijk...quote:Op donderdag 2 april 2009 23:09 schreef geelkuikentje het volgende:
Dat is niet moeilijk dat is deze:
Er is geen betere tv tune![]()
Toen het op tv was vond ik het altijd erg spannendquote:Op donderdag 2 april 2009 23:15 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...
Ik hou het ook bij deze..
Vroeger, wanneer sommige dingen nog stoer waren...
Haha! Een dwerg!
En natuurlijk die enge tijger..
Al was je er wel aardig snel achter dat dat een beetje nep was.
Dat onderwater was ook altijd erg claustro.
Show them.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Maar ik heb er nog echt duizeeeeenden.
spamquote:Op donderdag 2 april 2009 23:36 schreef RayMania het volgende:
[QUIZ] Raad De TV & Film Tunes
[QUIZ] Raad De TV & Film Tunes Editie II
[QUIZ] Raad De TV & Film Tunes Editie III
Kan nog steeds gemaakt worden.
quote:
Was gejat van de Engelse serie 'Yes Sir'quote:
Een van de beste tv themes ooit.quote:
Jij bent zo oud weet zoveel, jij kan je posts flink opkrikken met dit topic.quote:
Positief natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:29 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Jij bent zo oud weet zoveel, jij kan je posts flink opkrikken met dit topic.
Volgens mij was jij 1 van de weinige in het Catweazle-topic.
Weet nog steeds niet of ik dat als positief moet zien..
Post dan nog een paar van dit soort tunes:quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Positief natuurlijk.
Ben een ouwe zak van 46 maar jong van geest
Dat kan ik me niet meer herinneren, terwijl ik toen 6 was.quote:
Dat was Stuif es in.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:21 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet meer herinneren, terwijl ik toen 6 was.
Heb wel laatst iets gezien op tv over een stof of boom waarin zelfgemaakte dingen werden opgehangen..
Of is dat dit niet?
Wat zijn de beste TV tunes aller tijden?quote:Op zondag 5 april 2009 01:19 schreef Rosbief het volgende:
Waarom post niemand die van Dommel?
Dat is GVD toch de eerste die in je opkomt?![]()
Oh toch wel dusquote:Op zondag 5 april 2009 01:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wat zijn de beste TV tunes aller tijden?
Een mini serie is ook een serie. Geweldige serie overigens en mooie intro.quote:Op zondag 5 april 2009 13:41 schreef Bronson het volgende:
Deze mag natuurlijk niet ontbreken.
Voor zover het natuurlijk een serie is.
die is heel goed ja, je zit meteen in de spanning van het programmaquote:Op zondag 5 april 2009 22:48 schreef Bruce117 het volgende:
Er staan wel een aantal hele toffe en bekende tunes tussen
Dan neem je meteen de verkeerde.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:47 schreef Kabolter het volgende:
Deze kan ik nog steeds, meteen meezingen..
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 6 april 2009 00:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dan neem je meteen de verkeerde.
Dit is de echte:
Doet me meteen denken aan de Party Animals.quote:
Wie wil het wel organiseren ?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit moet eigenlijk een tournament worden, maar ik heb de tijd er even niet voor.
quote:
Kijk eens een pagina terugquote:
quote:Op maandag 6 april 2009 20:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
The Twilight Zone en The X Files .
Zo lekker onheilspellend.
Je zit er een jaar of tien naast als je Kapitein Zeppos bedoelt... Die reed (in de tweede serie) in een witte Amphicar. Nouja; het leek wit wegens zwart/witbeeld, maar eigenlijk was de auto pastelblauw.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:25 schreef Overdrive het volgende:
Ergens in de jaren 70 had je een tv serie waarin je in het intro een man in een amfibievoertuig zag rijden (een witte dacht ik)
De naam van die serie ben ik kwijt (wie?), de muziek zit nog steeds in m'n hoofd...
Wat een rare tune, als ik het nu eens terug hoor.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:50 schreef raaavi het volgende:
is leuk om te voorspellen waar het volgende ding uit komt
Ja! Dat is 'm!quote:Op zondag 17 mei 2009 22:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je zit er een jaar of tien naast als je Kapitein Zeppos bedoelt... Die reed (in de tweede serie) in een witte Amphicar. Nouja; het leek wit wegens zwart/witbeeld, maar eigenlijk was de auto pastelblauw.
[ afbeelding ]
Ducktales! Woohoo!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |