Ocharme..quote:Op maandag 6 april 2009 21:02 schreef MinnieMin het volgende:
Wil iemand mij ook alsjeblieft op het onderste lijstje zetten? Dag 54 is bijna aangebroken, en nog steeds geen cyclus. Dus van een NOD kunnen we dan voorlopig helemaal nog niet spreken...
Ja ik had op 3 april m'n ei dus hij verschuif idd.Ik weet alleen niet hoe lang ik moet wachten totdat ik kan testen.FF zegt dat ik 18dgn moet wachten omdat ie m'n luteale fase nog niet kent,vind dat wel heeeeeeeeel lang eigenlijk,,lees overal verschillend dus ik weet het eigenlijk nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:51 schreef mijsje het volgende:
Guess en Judes, jullie zijn next! Hoe is het bij jullie? Guess, als je op 6 april je ei had, verschuift je NOD ook toch? Ik hoop op vette plussen!
...
Normaal moet je na 14 dagen kunnen testen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:27 schreef Guess. het volgende:
Ja ik had op 3 april m'n ei dus hij verschuif idd.Ik weet alleen niet hoe lang ik moet wachten totdat ik kan testen.FF zegt dat ik 18dgn moet wachten omdat ie m'n luteale fase nog niet kent,vind dat wel heeeeeeeeel lang eigenlijk,,lees overal verschillend dus ik weet het eigenlijk niet
Dat is begrijpelijk ymme. Dat had ik ook de eerste weken nadat het gebeurd was. Lees anders eens in Zwanger.... en dan gaat het mis #5 dat heeft mij ook geholpen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:03 schreef ymme het volgende:
Ik vind het zo moeilijk postief te reageren. Of bij een 2-de streepje. Of als iemand hoopt dat het na de eerste keer meteen raak is.
Dat was hier ook zo. Maar na 5,5 week al niet meer zo.
Ik gun het iedereen van harte, echt waar.
Maar vind het nog zo moeilijk allemaal.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:51 schreef ymme het volgende:
Ik weet het. Iedereen is anders. En iedereen doet wat hun het beste lijkt op dat moment.
Maar dit kan bij heel verkeerd overkomen![]()
Maar het komt allemaal best goed...
Ik hoop het ook!quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:37 schreef happyme28 het volgende:
Spannend hoor voor jou, Asyniur! Je klinkt lekker relaxed. Ik hoop voor je dat je intuitie je in de steek laat
Ik wil je wel opbeuren met woorden. Maar he, je voelt je evenquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:25 schreef mijsje het volgende:
Asyniur, inderdaad weer een hoop gebeurd hier ondertussen...
Ik hoop dat jij morgen geenop bezoek krijgt, maar gewoon een vette + kan laten zien! En zo niet, dan zijn we gewoon nog even gezellig hier op het bankje.... lekker in het zonnetje, het wordt steeds beter...
(als het zonnetje maar blijft schijnen, want oei, ik heb ook het weerbericht gekeken...)
Guess, 14 dagen lijkt me genoeg om het te weten... sterkte met wachten op het testen in ieder geval...
Ik ga in ieder geval niet testen tot 2 dagen over tijd heb ik besloten. ik ben er anders ook te veel mee bezig, zeker nu we verder gaan dokteren als het weer niet goed is... Maar goed, gewoon fijn relaxed samen zwanger worden zit er voor ons gewoon niet in... helaas... ik heb nog steeds geen goed vertrouwen in m'n eigen lijf. het ene moment denk ik: he, dit voelt raar, dat voelde ik ook voor m'n miskraam... (dus toen ik nog zwanger was) het andere moment denk ik: dit voel ik iedere maand, dus vast geen goed teken... ik kan er echt geen pijl op trekken op het moment... maar over het algemeen voel ik me
Ja weet ik ook wel hoor. Daarbij is het al weer bijna weekend en dan is het dus pasen, dus een extra dag vrij. En dan is het al weer dinsdag en dan is het nog maar 3 daagjesquote:Op woensdag 8 april 2009 13:52 schreef Poezebeest het volgende:
Happyme: volgende week vrijdag klinkt nog zooooo lang, maar is wel al snel hoor![]()
Klopt mijsje, al is het ene ziekenhuis er wel soepeler in dan het andere. Toch redeneren ze (en dat is bij mij ook gebleken) dat (verminderde) vruchtbaarheid vaak samenhangt met overgewicht. Ook de risico's aan operaties en behandelingen kunnen groter zijn bij overgewicht. Je hoeft geen slanke den te worden, maar wel onder een bepaald BMI werd mij verteld.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:08 schreef mijsje het volgende:ik zal wel heel lang onder een steen gezeten hebben, maar doen ze geen behandelingen in de MMM als je boven een bepaald gewicht zit? jeetje, had ik nooit over nagedacht... Wel super dat je zo keurig bent afgevallen Happy!
Als jouw gyn er niets over heeft gezegd zou ik me er niet te druk over maken Mijsje! Je geeft zelf aan dat nu niet het goede moment is om ook nog af te moeten vallen, dus zolang de gyn er niets over zegt ook niet doen!quote:Op woensdag 8 april 2009 15:49 schreef mijsje het volgende:
hmmm, dan wordt het toch maar tijd om toch wat gewicht kwijt te raken... ik kan dat alleen erg lastig in tijden van stress, verdriet en drukte... helaas heb ik met allemaal te maken op het moment, dus wordt het een hele kluif... Wel bijzonder dat m'n gyn niks zei over overgewicht, en toen ik aangaf dat ik toch wel overgewicht had, keek hij me aan, en zei dat het wel meeviel... (streelde m'n ego wel eigenlijk) en dat ik nog niet zwanger ben, daar niks mee te maken heeft waarschijnlijk...
naja, we gaan maar eens kijken hoe het gaat lopen allemaal...
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:13 schreef mijsje het volgende:
ik maak me op het moment ook druk om niks, ik moet daar ook maar eens mee stoppen...
Bijnaquote:Op woensdag 8 april 2009 13:29 schreef happyme28 het volgende:
Is het al volgende week vrijdag![]()
Asyniur, nog bloedloos?
Mijn gynecoloog doed er ook niet moeilijk over (en bij mij valt het echt niet mee) tot mijn grote verbazing.Ze heeft wel verteld dat vrouwen met (veel) overgewicht grotere kans hebben op een hoge bloeddruk,zwangerschapssuiker en een keizersnee (waarom dat is weet ik niet).Natuurlijk is wat slanker altijd gezonder maar dat geld ook als je niet zwanger bent.Vertelde dat ik bang ben geen eisprong te hebben door mijn overgewicht,ze zei idd dat dat zou kunnen maar ze had zoiets van,maak je toch niet zo druk daarover.Nu ik ben gaan tempen ben ik tot de ondekking gekomen dat ik wel een ei heb wat voor mij echt een opluchting isquote:Op woensdag 8 april 2009 15:49 schreef mijsje het volgende:
hmmm, dan wordt het toch maar tijd om toch wat gewicht kwijt te raken... ik kan dat alleen erg lastig in tijden van stress, verdriet en drukte... helaas heb ik met allemaal te maken op het moment, dus wordt het een hele kluif... Wel bijzonder dat m'n gyn niks zei over overgewicht, en toen ik aangaf dat ik toch wel overgewicht had, keek hij me aan, en zei dat het wel meeviel... (streelde m'n ego wel eigenlijk) en dat ik nog niet zwanger ben, daar niks mee te maken heeft waarschijnlijk...
naja, we gaan maar eens kijken hoe het gaat lopen allemaal...
Even nog snel voordat ik naar mjn werk ga een jompel voor bumba!!quote:Op donderdag 9 april 2009 07:57 schreef bumbaloe het volgende:
Asyniur, spannend dus!
Ik kon niet meer wachten tot morgen. Gisterenavond bij het afgeven 1 druppel roze dus de moed zonk me al in de shoenen.
Vannochtend weer met matcare getest, weer (dit keer meteen) een licht streepje... mijn man vertrouwde het niet.
Gelijk de kruidvat 2 voor 5 euro erachteraan die en die kreeg eigenlijk direct ook een streep. Een vrij duidelijke.
Dus ik denk dat er nu wel gejompeld mag worden!
http://i42.tinypic.com/1jp9nm.jpg
Ik heb ook wat druppels bloed verloren, twee dagen voor NOD en zelfs 's avonds op NOD. Maar het was ook weer gelijk weg!quote:Op donderdag 9 april 2009 07:57 schreef bumbaloe het volgende:
Asyniur, spannend dus!
Ik kon niet meer wachten tot morgen. Gisterenavond bij het afgeven 1 druppel roze dus de moed zonk me al in de shoenen.
Vannochtend weer met matcare getest, weer (dit keer meteen) een licht streepje... mijn man vertrouwde het niet.
Gelijk de kruidvat 2 voor 5 euro erachteraan die en die kreeg eigenlijk direct ook een streep. Een vrij duidelijke.
Dus ik denk dat er nu wel gejompeld mag worden!
http://i42.tinypic.com/1jp9nm.jpg
Ik ben hier deze zwangerschap ook pas begonnen met slikken toen ik de test in handen had.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:37 schreef bumbaloe het volgende:
Ik was overigens gestopt met het slikken van foliumzuur, of echt even de druk van de ketel te halen. Ga zo maar weer een pak halen. Ga denk ik die van centrum kopen.
Dames, echt heel erg bedankt voor de afgelopen maanden, ik ga een topic opschuiven en verwacht jullie daar allemaal ook.
Ik zal nog wel vaak komen kijken hier hoor!
jup, hier ook hoor Bumba!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben hier deze zwangerschap ook pas begonnen met slikken toen ik de test in handen had.![]()
Shit happens... Slik ze!
Maar het is wel een beetje preken voor eigen kerk natuurlijk.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:29 schreef Fee-nix het volgende:
Thnx Guess...
Ff een tipje over foliumzuur:
Er zitten nogal wat verschillen tussen sommige merken. Ik ben op zoek gegaan naar de 'ideale' pil. Nu heb ik een potje wat ik gekocht heb op advies van een winkeljuffrouw bij een natuurwinkel.
En zij vertelde me dat in de meeste pillen (van merken als dagravit, davitamon etc, dus niet eens de allergoedkoopste) veel overbodige troep zit. Zoals E-nummers en veel bindmiddel. Een collegaatje van haar slikte dat soort pillen altijd 's ochtends en op een keer moest ze laat in de middag overgeven en toen kwam die pil er gewoon weer heel uit. Hij had dus nog niks gedaan! En ze zei ook dat je met die E-nummers eigenlijk al ADHD-klantjes aan het kweken bent in de buik...
Ik heb nu dus pillen van New Chapter Organics, ze heten Perfect Prenatal. Alles wat je nodig hebt zit er in. En het is allemaal puur groente en fruit! Samengeperst in een pilletje..
Just a tip!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |