Hier ben ik weer! Heeeeerlijk weekendje gehad

. Wel gaar nu, want we hebben veel gedaan!
Enorm veel bij te lezen hier zeg!
@ Bucko: yeah! gefeliciteerd!
@ poezebeest: balen zeg.... Zelf ben ik ook zo'n snelle tester (kan mezelf vaak niet bedwingen), maar na afgelopen maand heb ik dat hopelijk toch echt afgeleerd nu.
@ droomvrouwtje: welkom! En niet te lang blijven plakken he ;-)
Zelf zit ik nu op de vijfde dag van mijn menstruatie, dus het is bijna weer klaar! Deze maand gaan we SOEP-en. Had er nog nooit van gehoord, maar het klinkt als een goed plan! Dus vrijdag gaan we klussen

. Ik zeg: vol goede moed naar de volgende ronde!
O dan had ik nog een vraagje: waar halen jullie je ovulatie-testen, of waar te bestellen op internet? Want ik heb laatst wel een doosje bij de drogist gehaald, maar dat was ontzettend duur en dat zijn niet van die handige strips die je dan op kunt plakken maar echt van die plastic dingen met testvenstertjes. Niet handig te bewaren of op volgorde te plakken dus. Waar o waar kom ik aan die handige strips?
Heb trouwens ook geen idee wat ik nu als nieuwe NOD moet aanhouden :-s. De laatste tijd werd ik twee keer na 28 dagen ongesteld en twee keer na 25 dagen. De laatste twee keer na 25 dagen, dus ben ik dan deze maand na 26 dagen al overtijd of moet ik voor de zekerheid maar 29 dagen aanhouden?