abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 april 2009 @ 22:44:28 #201
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_67777862
nou ja geen bloed.. er is wel bloed maar ook weer niet... vooral met afvegen als ik naar het toilet ben geweest.. dus ja weet niet goed wat ik ermee moet.... ik wacht nog ff af en anders ga ik toch aan het einde van de week een testje halen...
Be happy with the little things in life
pi_67777906
Ik was er even helemaal klaar mee, ik test echt nooit meer of ik moet een week overtijd zijn!
Ben wel een beetje genezen van mijn obsessieve gedoe. Maarre, ik ben dus vandaag gewoon ongesteld geworden en mijn nod mag naar 8 mei.

Welkom hierzo droomvrouwtje spannend hoor! Gaat het wel of gaat het niet doorzetten.
  maandag 6 april 2009 @ 22:48:41 #203
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_67778055
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:02 schreef MinnieMin het volgende:
Wil iemand mij ook alsjeblieft op het onderste lijstje zetten? Dag 54 is bijna aangebroken, en nog steeds geen cyclus. Dus van een NOD kunnen we dan voorlopig helemaal nog niet spreken...
Ocharme.. &

[edit]Oh Poezebeest, wat heel erg jammer.. Voor jou ook een dikke knuffel en een kus hoor [/edit]
3!
pi_67778184
Dankjewel Incantrix, maar het zet me wel weer even met beide benen op de grond. Mijn tijd komt nog wel...
  maandag 6 april 2009 @ 22:52:19 #205
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_67778215
ik ben ook niet zo van het testen hoor.. de laatste keer was ik overtijd maar toch negatief.. zelfde dag werd ik nog ongesteld....

en ik moet zeggen vind het ook wel moeilijk om er niet obsessief mee bezig te zijn hoor.. zodra ik ongesteld ben geworden dan gaat het weer tot 2 dagen van te voren en dan spookt het echt wel door me hoofd en nu helemaal omdat er in onze vrienden kring nog al wat baby's in aantocht zijn.. je wilt dat ook gewoon..

maar ik ga er nu maar gewoon vanuit dat ik gewoon ongesteld ben alleen niet zo hevig als normaal is ook wel eens lekker
Be happy with the little things in life
  maandag 6 april 2009 @ 23:30:20 #206
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_67779599
Poezebeest, dat kan ik ook weer begrijpen ja, al denk ik dat het altijd een moeilijk iets zal zijn om los te laten. De ene keer lukt het wel weer beter als de andere keer en ik hoop echt voor je dat je het (minstens) de komende tijd even kan laten gaan. Wie weet is het alles dat je nodig hebt

Droomvrouwtje, jij ook veel sterkte, ik weet hoe het voelt wanneer je overal om je heen heuglijk nieuws hoort maarje eigen tweede streepje uitblijft. Heeft niet zo veel te maken met niet gunnen, wel met graag willen. Ik zal ook voor jou duimen
3!
pi_67782919
Droomvrouwtje, sterkte met afwachten.
  dinsdag 7 april 2009 @ 08:14:43 #208
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67783017
Hè bummer Poezebeest, maar jouw tijd gaat zeker komen! Al had het natuurlijk leuker geweest als deze maand jouw tijd was geweest

Hier gaat het me nu al niet snel genoeg hahahahaha, ik ben echt ernstig. Ik vind het zo spannend, gewoon een beetje kriebeltjes in mijn buik. Gewoon het idee dat het raak zou kunnen zijn, is al spannend. Ben er helemaal een beetje hyper van In mijn achterhoofd weet ik natuurlijk dat de kans klein is dat het in 1 keer gelukt is dus daar ga ik vanuit, maar stiekem hoop ik natuurlijk wel.
pi_67785089
poezebeest balen dat je ongesteld bent geworden, maar wel goed dat je weer met beide benen op de grond staat... dat is ook wat waard... het "je-gek-maken-principe" ken ik ondertussen ook al genoeg... is niet leuk...

Guess en Judes, jullie zijn next! Hoe is het bij jullie? Guess, als je op 6 april je ei had, verschuift je NOD ook toch? Ik hoop op vette plussen!
en ik daarna... mijn temperatuurlijn is nog steeds heel regelmatig, maar ik voel me niet anders dan andere maanden. en dat samen met de stress die ik thuis heb, zal er wel niks blijven plakken...
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:17:50 #210
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_67785938
Hier ben ik weer! Heeeeerlijk weekendje gehad . Wel gaar nu, want we hebben veel gedaan!

Enorm veel bij te lezen hier zeg!
@ Bucko: yeah! gefeliciteerd!
@ poezebeest: balen zeg.... Zelf ben ik ook zo'n snelle tester (kan mezelf vaak niet bedwingen), maar na afgelopen maand heb ik dat hopelijk toch echt afgeleerd nu.
@ droomvrouwtje: welkom! En niet te lang blijven plakken he ;-)

Zelf zit ik nu op de vijfde dag van mijn menstruatie, dus het is bijna weer klaar! Deze maand gaan we SOEP-en. Had er nog nooit van gehoord, maar het klinkt als een goed plan! Dus vrijdag gaan we klussen . Ik zeg: vol goede moed naar de volgende ronde!

O dan had ik nog een vraagje: waar halen jullie je ovulatie-testen, of waar te bestellen op internet? Want ik heb laatst wel een doosje bij de drogist gehaald, maar dat was ontzettend duur en dat zijn niet van die handige strips die je dan op kunt plakken maar echt van die plastic dingen met testvenstertjes. Niet handig te bewaren of op volgorde te plakken dus. Waar o waar kom ik aan die handige strips?

Heb trouwens ook geen idee wat ik nu als nieuwe NOD moet aanhouden :-s. De laatste tijd werd ik twee keer na 28 dagen ongesteld en twee keer na 25 dagen. De laatste twee keer na 25 dagen, dus ben ik dan deze maand na 26 dagen al overtijd of moet ik voor de zekerheid maar 29 dagen aanhouden?
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:27:03 #211
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67786232
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:51 schreef mijsje het volgende:

Guess en Judes, jullie zijn next! Hoe is het bij jullie? Guess, als je op 6 april je ei had, verschuift je NOD ook toch? Ik hoop op vette plussen!
...
Ja ik had op 3 april m'n ei dus hij verschuif idd.Ik weet alleen niet hoe lang ik moet wachten totdat ik kan testen.FF zegt dat ik 18dgn moet wachten omdat ie m'n luteale fase nog niet kent,vind dat wel heeeeeeeeel lang eigenlijk,,lees overal verschillend dus ik weet het eigenlijk niet
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:27:14 #212
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67786244
Welkom terug Fee-nix!

Hier een link voor ovu-testen: http://www.sensitest.nl/
Ik zou toch uitgaan van 28 dagen, dan zit je zeker veilig. Veel succes met SOEP-en
Met z'n allen nog even de paasdagen door en dan komen de NOD-tjes er weer aan
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:27 schreef Guess. het volgende:
Ja ik had op 3 april m'n ei dus hij verschuif idd.Ik weet alleen niet hoe lang ik moet wachten totdat ik kan testen.FF zegt dat ik 18dgn moet wachten omdat ie m'n luteale fase nog niet kent,vind dat wel heeeeeeeeel lang eigenlijk,,lees overal verschillend dus ik weet het eigenlijk niet
Normaal moet je na 14 dagen kunnen testen.
pi_67786345
Ik haalde ovutest dipsticks van babyboomshop, daar kun je ook wel goedkoop van die pakketdingen halen met iets van 40 ovutesten en 5 zwangerschapstesten
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:46:50 #214
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_67786852
Oke meiden, bedankt voor de info! Ik heb zo'n pakket besteld bij de babybooomshop. Laat het testen beginnen! :-p
pi_67789311
Ik vind het zo moeilijk postief te reageren. Of bij een 2-de streepje. Of als iemand hoopt dat het na de eerste keer meteen raak is.

Dat was hier ook zo. Maar na 5,5 week al niet meer zo.

Ik gun het iedereen van harte, echt waar.
Maar vind het nog zo moeilijk allemaal.
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:12:53 #216
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67789590
Ymme, ik herken dat gevoel van niet positief kunnen reageren naar anderen eigenlijk niet maar je verdriet ken ik wel. Het duurt even voor je daar wat beter mee om kunt gaan. Hopelijk voor jou is het gauw weer raak. Dat is de beste remedie.
(En men schijnt na een mk extra vruchtbaar te zijn. dat geeft geen garanties natuurlijk, maar toch. Go for it!)
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:13:20 #217
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67789602
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:03 schreef ymme het volgende:
Ik vind het zo moeilijk postief te reageren. Of bij een 2-de streepje. Of als iemand hoopt dat het na de eerste keer meteen raak is.

Dat was hier ook zo. Maar na 5,5 week al niet meer zo.

Ik gun het iedereen van harte, echt waar.
Maar vind het nog zo moeilijk allemaal.
Dat is begrijpelijk ymme. Dat had ik ook de eerste weken nadat het gebeurd was. Lees anders eens in Zwanger.... en dan gaat het mis #5 dat heeft mij ook geholpen.
pi_67797547
Ymme, ik herken het gevoel wel. zeker toen m'n collega's vlak na m'n miskraam bevielen van gezonde zoontjes (echt maar een paar dagen na m'n miskraam, en maar twee dagen tussen die bevallingen) Ik heb met moeite een gezellig kaartje op de bus gedaan, en ik heb gewacht met contact opnemen tot ik er weer wat beter over kon praten.
Ik zei het al eerder, maar het gevoel slijt, zodat je er makkelijker over kunt denken en praten, maar het gaat niet weg. Probeer ermee om te gaan zoals je gevoel zegt dat je moet doen, vaak weet je zelf het best hoe je zo'n klap kunt verwerken. En als mensen je proberen te troosten op een manier waarvan je denkt: of , mensen proberen uit goede bedoelingen te helpen, maar hebben niet altijd in de gaten dat het voor een ander heel anders kan voelen dan voor hun zelf... (nu denk ik aan hoe m'n schoonmoeder me probeerde op te vrolijken met allerlei dooddoeners na m'n miskraam, waar ik helemaal niet op zat te wachten. ik heb haar zelfs boos weggestuurd. zij had zelf toch ook een aantal miskramen voor ze twee gezonde zonen op de wereld zette...)
pi_67799078
Ik weet het. Iedereen is anders. En iedereen doet wat hun het beste lijkt op dat moment.
Maar dit kan bij heel verkeerd overkomen

Maar het komt allemaal best goed...
pi_67799216
Ymme, heel begrijpelijk hoor!

Poezebeest, wat jammer joh. Hopelijk volgende keer beter...

Fee-nix, fijn dat je weekend leuk was! Ik zou zelf 29 dagen aanhouden maar men doet ook wel het gemiddelde.
pi_67802887
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 16:51 schreef ymme het volgende:
Ik weet het. Iedereen is anders. En iedereen doet wat hun het beste lijkt op dat moment.
Maar dit kan bij heel verkeerd overkomen

Maar het komt allemaal best goed...
ik denk dat mensen hier weten wat je hebt meegemaakt, en dat die daar begrip voor hebben... (al zag ik in het andere topic, dat het ook wel eens anders kan... jammer hoor) maar als je een keer minder enthousiast of een keertje niet reageert op een dubbele streep, zal niemand je dat aanrekenen hoor... (ik spreek uit ervaring...) maar inderdaad, het komt wel goed...
Fijn dat je je ervaring wel goed hebt kunnen beschrijven in het andere topic in ieder geval!
  dinsdag 7 april 2009 @ 20:17:18 #222
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67806002
Ha dames,
ik zie meiden die terug zijn van hun weekendje weg
ik zie meiden die de op bezoek hebben (gehad)
anderen zitten nu geduldig te wachten
en weer anderen hebben erge pech gehad en hebben soms erg lompe reacties gehad

Hier (nog) niks nieuws onder de zon. Heb pijnlijke tieten maar das niks vreemds voor mij in deze tijd van de cyclus. En verder niks. Ik denk dat het niet raak is, maar dat is vooral een gevoel...
  dinsdag 7 april 2009 @ 20:37:25 #223
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67806637
Spannend hoor voor jou, Asyniur! Je klinkt lekker relaxed. Ik hoop voor je dat je intuitie je in de steek laat
  dinsdag 7 april 2009 @ 21:02:54 #224
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67807538
Ik ga 14 dagen als luteale fase aanhouden,dus mag mijn NOD naar 17 april? Ik wil wat langer proberen te wachten met testen |(als ik nog niet ongi ben maar kan niks beloven
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  dinsdag 7 april 2009 @ 22:11:48 #225
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67810149
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 20:37 schreef happyme28 het volgende:
Spannend hoor voor jou, Asyniur! Je klinkt lekker relaxed. Ik hoop voor je dat je intuitie je in de steek laat
Ik hoop het ook!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')