Ik ben hier deze zwangerschap ook pas begonnen met slikken toen ik de test in handen had.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:37 schreef bumbaloe het volgende:
Ik was overigens gestopt met het slikken van foliumzuur, of echt even de druk van de ketel te halen. Ga zo maar weer een pak halen. Ga denk ik die van centrum kopen.
Dames, echt heel erg bedankt voor de afgelopen maanden, ik ga een topic opschuiven en verwacht jullie daar allemaal ook.
Ik zal nog wel vaak komen kijken hier hoor!
jup, hier ook hoor Bumba!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben hier deze zwangerschap ook pas begonnen met slikken toen ik de test in handen had.![]()
Shit happens... Slik ze!
Maar het is wel een beetje preken voor eigen kerk natuurlijk.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:29 schreef Fee-nix het volgende:
Thnx Guess...
Ff een tipje over foliumzuur:
Er zitten nogal wat verschillen tussen sommige merken. Ik ben op zoek gegaan naar de 'ideale' pil. Nu heb ik een potje wat ik gekocht heb op advies van een winkeljuffrouw bij een natuurwinkel.
En zij vertelde me dat in de meeste pillen (van merken als dagravit, davitamon etc, dus niet eens de allergoedkoopste) veel overbodige troep zit. Zoals E-nummers en veel bindmiddel. Een collegaatje van haar slikte dat soort pillen altijd 's ochtends en op een keer moest ze laat in de middag overgeven en toen kwam die pil er gewoon weer heel uit. Hij had dus nog niks gedaan! En ze zei ook dat je met die E-nummers eigenlijk al ADHD-klantjes aan het kweken bent in de buik...
Ik heb nu dus pillen van New Chapter Organics, ze heten Perfect Prenatal. Alles wat je nodig hebt zit er in. En het is allemaal puur groente en fruit! Samengeperst in een pilletje..
Just a tip!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |