abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67810736
Asyniur, inderdaad weer een hoop gebeurd hier ondertussen...
Ik hoop dat jij morgen geen op bezoek krijgt, maar gewoon een vette + kan laten zien! En zo niet, dan zijn we gewoon nog even gezellig hier op het bankje.... lekker in het zonnetje, het wordt steeds beter...
(als het zonnetje maar blijft schijnen, want oei, ik heb ook het weerbericht gekeken... )
Guess, 14 dagen lijkt me genoeg om het te weten... sterkte met wachten op het testen in ieder geval...
Ik ga in ieder geval niet testen tot 2 dagen over tijd heb ik besloten. ik ben er anders ook te veel mee bezig, zeker nu we verder gaan dokteren als het weer niet goed is... Maar goed, gewoon fijn relaxed samen zwanger worden zit er voor ons gewoon niet in... helaas... ik heb nog steeds geen goed vertrouwen in m'n eigen lijf. het ene moment denk ik: he, dit voelt raar, dat voelde ik ook voor m'n miskraam... (dus toen ik nog zwanger was) het andere moment denk ik: dit voel ik iedere maand, dus vast geen goed teken... ik kan er echt geen pijl op trekken op het moment... maar over het algemeen voel ik me
  dinsdag 7 april 2009 @ 23:36:13 #227
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_67813679
Asyniur en Guess, ik duim hoor

Mijsje, een dikke voor jou.. Het is naar je eigen lijf niet meer te kunnen volgen of 'lezen' en de signalen die je krijgt kunnen vreselijk verwarrend zijn. We hopen gewoon verder, blijf jij maar in het zonnetje zitten, dat heerlijke lentelicht geeft hopelijk ook weer een beetje licht in je hart

Dan moet ik nu even snel weg, even tot de zon bidden dat ze dan ook even flink gaat schijnen de komende dagen..
3!
  woensdag 8 april 2009 @ 11:00:36 #228
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_67821721
Incantrix & Mijsje,thanks

Mijsje wat balen dat je je zo voelt
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_67826425
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 22:25 schreef mijsje het volgende:
Asyniur, inderdaad weer een hoop gebeurd hier ondertussen...
Ik hoop dat jij morgen geen op bezoek krijgt, maar gewoon een vette + kan laten zien! En zo niet, dan zijn we gewoon nog even gezellig hier op het bankje.... lekker in het zonnetje, het wordt steeds beter...
(als het zonnetje maar blijft schijnen, want oei, ik heb ook het weerbericht gekeken... )
Guess, 14 dagen lijkt me genoeg om het te weten... sterkte met wachten op het testen in ieder geval...
Ik ga in ieder geval niet testen tot 2 dagen over tijd heb ik besloten. ik ben er anders ook te veel mee bezig, zeker nu we verder gaan dokteren als het weer niet goed is... Maar goed, gewoon fijn relaxed samen zwanger worden zit er voor ons gewoon niet in... helaas... ik heb nog steeds geen goed vertrouwen in m'n eigen lijf. het ene moment denk ik: he, dit voelt raar, dat voelde ik ook voor m'n miskraam... (dus toen ik nog zwanger was) het andere moment denk ik: dit voel ik iedere maand, dus vast geen goed teken... ik kan er echt geen pijl op trekken op het moment... maar over het algemeen voel ik me
Ik wil je wel opbeuren met woorden. Maar he, je voelt je even en dat is begrijpelijk.
Komt allemaal goed.
  woensdag 8 april 2009 @ 13:29:44 #230
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67826728
Is het al volgende week vrijdag

Asyniur, nog bloedloos?
pi_67827555
Voor alle wachtende meiden Ik leef met jullie mee, nog ff en dan weten jullie meer. Ik verwacht een paar mooie tweede streepjes!
Happyme: volgende week vrijdag klinkt nog zooooo lang, maar is wel al snel hoor
Mijsje: voor jou een hele dikke knuffel! Omdat je dat gewoon verdient!

Hier vandaag begonnen met start-to-run, ook wel om een andere "obsessie" te vinden dan zwanger worden En vanavond ga ik terug naar de trouwjurkenwinkel om nog een keer twee jurken te passen en misschien wel een keus hieruit te maken! Wie had dat ooit gedacht, hihi... Da's eigenlijk de enige leuke bijkomstigheid dat ik nu niet zwanger ben
  woensdag 8 april 2009 @ 14:24:23 #232
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67828708
quote:
Op woensdag 8 april 2009 13:52 schreef Poezebeest het volgende:
Happyme: volgende week vrijdag klinkt nog zooooo lang, maar is wel al snel hoor
Ja weet ik ook wel hoor. Daarbij is het al weer bijna weekend en dan is het dus pasen, dus een extra dag vrij. En dan is het al weer dinsdag en dan is het nog maar 3 daagjes gaat vast heel snel

Vanavond weer naar de diëtiste. Ben weer netjes afgevallen, dus dat is mooi. Zit nu bijna op het streef gewicht wat nodig zou zijn voor eventuele behandelng in de MMM, maar dat is waarschijnlijk helemaal niet nodig meer aangezien mijn cyclus keurig netjes is en ik dus ook al een keer zwanger geraakt ben. Toch blijf ik nog wel eventjes doorgaan met afvallen, aangezien dat bij een eventuele zwangerschap alleen maar voordeel oplevert.

Spannend hè Poezebeest, trouwen en al de voorbereidingen. Vond ik ook zooo leuk. Jammer dat je dat maar 1 keer doet in je leven (als het goed is natuurlijk )
pi_67830201
voor alle lieve meiden in dit topic!

ik zal wel heel lang onder een steen gezeten hebben, maar doen ze geen behandelingen in de MMM als je boven een bepaald gewicht zit? jeetje, had ik nooit over nagedacht... Wel super dat je zo keurig bent afgevallen Happy!
  woensdag 8 april 2009 @ 15:14:31 #234
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67830394
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:08 schreef mijsje het volgende:
ik zal wel heel lang onder een steen gezeten hebben, maar doen ze geen behandelingen in de MMM als je boven een bepaald gewicht zit? jeetje, had ik nooit over nagedacht... Wel super dat je zo keurig bent afgevallen Happy!
Klopt mijsje, al is het ene ziekenhuis er wel soepeler in dan het andere. Toch redeneren ze (en dat is bij mij ook gebleken) dat (verminderde) vruchtbaarheid vaak samenhangt met overgewicht. Ook de risico's aan operaties en behandelingen kunnen groter zijn bij overgewicht. Je hoeft geen slanke den te worden, maar wel onder een bepaald BMI werd mij verteld.

En ik ben er ook heel blij mee dat ik zo ben afgevallen hoor
  woensdag 8 april 2009 @ 15:24:53 #235
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67830780
Hallo.
Ik kwam even spieken maar nog geen streepjes.

Ymme, als ik heel eerlijk ben kan ik me niet zo goed verplaatsen in je gevoel. Maarja, wel goed van je dat je het uit hebt gesproken en gewoon zegt. Scheelt ook weer scheve gezichten als je eens een keer niet zo enthousiast bent. Dus je eerlijkheid kan ik wel waarderen.

Wat mij brengt tot het volgende....
Ik ben niet zo'n fan van matcare/sensitest en internetzooi. Maar ik had dus bij mijn ovulatiepakket 2 testen zitten.
Nu heb ik gisteren (cyclusdag 31, 14dpo) een test gedaan, matcare dus, en er verscheen een heel heel heel licht 2e streepje ( niet na 3 minuten maar volgens mij wel binnen 10 minuten). Maar gezien mijn negatieve ervaring met sensitest (paar keer positieve test en na 1 wk toch ongesteld) durf ik (en mijn man ook niet) niet te juichen. Ik ga vrijdag opnieuw testen (mits niet ongesteld) en dan zien we wel.
Mijn temperatuur was vanmorgen 36,5 en dat is redelijk voor mij. Volgens fertilityfriend moet ik vrijdag ongesteld worden dus tja, ik weet het ook niet helemaal).

Al met al, twijfels dus... ik heb het streepje heel vaag op de foto gekregen en zal hem zo posten. Maar goed...
zullen we gewoon PUPO zeggen?

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2hxqesk&s=5
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  woensdag 8 april 2009 @ 15:28:14 #236
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67830935
Oee.. spannend Bumba, ik zie 'm ook hoor! Maar heb geen ervaring met die testen dus we houden nog even op PUPO, maar dit ziet er wel goed uit! Ik blijf duimen tot vrijdag
pi_67831016
Jeetje Happy, dat komt me dan wel weer wat bekender in m'n oren. stom dat ik die link nooit had gelegd zelf...
Onder welke BMI zit je nu ondertussen? (ik zit op een BMI van 34 volgens de Wii-fit... in hoeverre je die moet vertrouwen...)

hij is inderdaad dun Bumba, maar zeker wel aanwezig. Ik snap je voorzichtigheid, dus ik zal nog niet hardop jompelen, maar wel zachtjes om de hoop wakker te houden... *jompel jompel*...
PUPO is zeker goed in dit geval!
  woensdag 8 april 2009 @ 15:32:37 #238
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67831136
Mja mijn ervaring is dus negatief dus.
Heb lang getwijfeld of ik het wel zou posten, maar wilde het graag met iemand anders (die niet mijn man is) delen. Dus vandaar.

Enerzijds denk ik, mja het is zo'n internet fluttest. En ik weet niet zeker of het binnend e 10 minuten was.
Anderzijds denk ik, hee, zonder HCG zou er niks staan. Plus ik heb netjes gewacht tot 14 dagen DPO.
Moeilijk, moeilijk dus...
  woensdag 8 april 2009 @ 15:33:13 #239
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67831157
Dat van dat afvallen voor de MMM had ik al weleens eerder gehoord ja. Maar ik weet niet welk BMI je dan moet hebben.
  woensdag 8 april 2009 @ 15:34:04 #240
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67831194
Bumba, ik zie 'm ook. Zeker weten PUPO en even een CB halen. (met het plusje die zijn erg gevoelig en vals positief heb ik daar nog nooit gehoord, bij Matcare wel) Spannend hoor...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 8 april 2009 @ 15:40:33 #241
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67831456
Bij mij werd gezegd dat mijn BMI onder de 34 moest zijn voor onderzoeken (dus kijkoperatie etc). en voor echte behandeling van bijv. IUI / IVF / ICSI werd een BMI van max. 32 aangehouden.

Ze rekenen een BMI zoals de Wii Fit ook doet, dus aan de hand van lengte en gewicht.
pi_67831765
hmmm, dan wordt het toch maar tijd om toch wat gewicht kwijt te raken... ik kan dat alleen erg lastig in tijden van stress, verdriet en drukte... helaas heb ik met allemaal te maken op het moment, dus wordt het een hele kluif... Wel bijzonder dat m'n gyn niks zei over overgewicht, en toen ik aangaf dat ik toch wel overgewicht had, keek hij me aan, en zei dat het wel meeviel... (streelde m'n ego wel eigenlijk) en dat ik nog niet zwanger ben, daar niks mee te maken heeft waarschijnlijk...
naja, we gaan maar eens kijken hoe het gaat lopen allemaal...
pi_67831789
Happyme: super dat je zo veel bent afgevallen! Nou maar hopen dat het niet nodig is voor de mmm.
Bumba: Dat ziet er uit als een streepje! Ik jompel nog niet volop, maar ook ik heb goede hoop voor je. Zou idd een cb halen en die vrijdag doen. Als je echt zwanger bent dan is het vrijdag zeker positief!
pi_67831884
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:49 schreef mijsje het volgende:
hmmm, dan wordt het toch maar tijd om toch wat gewicht kwijt te raken... ik kan dat alleen erg lastig in tijden van stress, verdriet en drukte... helaas heb ik met allemaal te maken op het moment, dus wordt het een hele kluif... Wel bijzonder dat m'n gyn niks zei over overgewicht, en toen ik aangaf dat ik toch wel overgewicht had, keek hij me aan, en zei dat het wel meeviel... (streelde m'n ego wel eigenlijk) en dat ik nog niet zwanger ben, daar niks mee te maken heeft waarschijnlijk...
naja, we gaan maar eens kijken hoe het gaat lopen allemaal...
Als jouw gyn er niets over heeft gezegd zou ik me er niet te druk over maken Mijsje! Je geeft zelf aan dat nu niet het goede moment is om ook nog af te moeten vallen, dus zolang de gyn er niets over zegt ook niet doen!
Gewoon afwachten hoe het loopt makkelijker gezegd dan gedaan, I know
  woensdag 8 april 2009 @ 16:05:44 #245
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67832377
Wat Poezebeest zegt Mijsje. Zoals ik al schreef wordt daar door de verschillende ziekenhuizen heel anders mee omgegaan. Dus als je gyn niets zegt, dan is het bij jullie waarschijnlijk anders.
pi_67832681
ja, dat is zo, laat ik het maar gewoon afwachten...
ik maak me op het moment ook druk om niks, ik moet daar ook maar eens mee stoppen...
pi_67832695
Jeetje bumba, wat ontzettend spannend... ik duim voor je dat het streepje over een paar dagen nog dikker mag worden!!

Ik mag overmorgen naar de gyn, schiet al op... ben erg benieuwd!!
pi_67832786
quote:
Op woensdag 8 april 2009 16:13 schreef mijsje het volgende:
ik maak me op het moment ook druk om niks, ik moet daar ook maar eens mee stoppen...
  woensdag 8 april 2009 @ 16:30:40 #249
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67833331
Ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest Mijsje.
  woensdag 8 april 2009 @ 16:35:49 #250
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67833550
Ook voor jou dus spannend Tierrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')