Ik wil je wel opbeuren met woorden. Maar he, je voelt je evenquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:25 schreef mijsje het volgende:
Asyniur, inderdaad weer een hoop gebeurd hier ondertussen...
Ik hoop dat jij morgen geenop bezoek krijgt, maar gewoon een vette + kan laten zien! En zo niet, dan zijn we gewoon nog even gezellig hier op het bankje.... lekker in het zonnetje, het wordt steeds beter...
(als het zonnetje maar blijft schijnen, want oei, ik heb ook het weerbericht gekeken...)
Guess, 14 dagen lijkt me genoeg om het te weten... sterkte met wachten op het testen in ieder geval...
Ik ga in ieder geval niet testen tot 2 dagen over tijd heb ik besloten. ik ben er anders ook te veel mee bezig, zeker nu we verder gaan dokteren als het weer niet goed is... Maar goed, gewoon fijn relaxed samen zwanger worden zit er voor ons gewoon niet in... helaas... ik heb nog steeds geen goed vertrouwen in m'n eigen lijf. het ene moment denk ik: he, dit voelt raar, dat voelde ik ook voor m'n miskraam... (dus toen ik nog zwanger was) het andere moment denk ik: dit voel ik iedere maand, dus vast geen goed teken... ik kan er echt geen pijl op trekken op het moment... maar over het algemeen voel ik me
Ja weet ik ook wel hoor. Daarbij is het al weer bijna weekend en dan is het dus pasen, dus een extra dag vrij. En dan is het al weer dinsdag en dan is het nog maar 3 daagjesquote:Op woensdag 8 april 2009 13:52 schreef Poezebeest het volgende:
Happyme: volgende week vrijdag klinkt nog zooooo lang, maar is wel al snel hoor![]()
Klopt mijsje, al is het ene ziekenhuis er wel soepeler in dan het andere. Toch redeneren ze (en dat is bij mij ook gebleken) dat (verminderde) vruchtbaarheid vaak samenhangt met overgewicht. Ook de risico's aan operaties en behandelingen kunnen groter zijn bij overgewicht. Je hoeft geen slanke den te worden, maar wel onder een bepaald BMI werd mij verteld.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:08 schreef mijsje het volgende:ik zal wel heel lang onder een steen gezeten hebben, maar doen ze geen behandelingen in de MMM als je boven een bepaald gewicht zit? jeetje, had ik nooit over nagedacht... Wel super dat je zo keurig bent afgevallen Happy!
Als jouw gyn er niets over heeft gezegd zou ik me er niet te druk over maken Mijsje! Je geeft zelf aan dat nu niet het goede moment is om ook nog af te moeten vallen, dus zolang de gyn er niets over zegt ook niet doen!quote:Op woensdag 8 april 2009 15:49 schreef mijsje het volgende:
hmmm, dan wordt het toch maar tijd om toch wat gewicht kwijt te raken... ik kan dat alleen erg lastig in tijden van stress, verdriet en drukte... helaas heb ik met allemaal te maken op het moment, dus wordt het een hele kluif... Wel bijzonder dat m'n gyn niks zei over overgewicht, en toen ik aangaf dat ik toch wel overgewicht had, keek hij me aan, en zei dat het wel meeviel... (streelde m'n ego wel eigenlijk) en dat ik nog niet zwanger ben, daar niks mee te maken heeft waarschijnlijk...
naja, we gaan maar eens kijken hoe het gaat lopen allemaal...
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:13 schreef mijsje het volgende:
ik maak me op het moment ook druk om niks, ik moet daar ook maar eens mee stoppen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |